Teraz jest Wt, 19 wrz 2017, 19:41

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3976 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 129, 130, 131, 132, 133
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 5 wrz 2017, 13:09 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 23.08.2016
Posty: 25
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: małopolski
Czy bez demontażu piasty przedniej da się wyjąć/wypchać z niej szpilki?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 5 wrz 2017, 15:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3006
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Nie.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 12 wrz 2017, 15:22 
Świeżak
Offline
Od: 06.03.2017
Posty: 21
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: małopolski
siema poniżej przedstawiam wyniki z ELM 327 jest ok czy ktoś coś ma do doradzenia. Pytam bo program nei pokazyje wartości jakie powinny być, nie ma porównania.

Obrazek

https://www.fotosik.pl/zdjecie/a71015954c0b8e4c


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Wt, 12 wrz 2017, 18:50 
Avatar użytkownika
Bywalec
Online
Od: 01.12.2016
Posty: 483
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: śląski
Napięcie akumulatora na uruchomionym silniku powinno być wyższe 14-14,4V to poprawne wartości. Alternator do regeneracji

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 12 wrz 2017, 19:12 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 354
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: lubelski
tak ale nie sprawdzi multimetrem a nie przez obd


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 12 wrz 2017, 20:06 
Świeżak
Offline
Od: 06.03.2017
Posty: 21
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: małopolski
sprawdzone tak samo mi pokazuje 13,4-13,5 a reszta parametrów w miare ok??


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 14 wrz 2017, 12:07 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 288
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Witam
Panowie nie znalazłem nigdzie (nawet na stronie Hel) przewodów hamulcowych w opolocie do mojego auta 2.2 diesel. Czy będą pasowały przewody z silnika 2.5 albo Mps ??

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 163.000 km ON board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


Ostatnio edytowano Cz, 14 wrz 2017, 19:03 przez Lucasbadboy, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Cz, 14 wrz 2017, 14:10 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5127
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Spytaj Zoom Zoom on zakładał

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Cz, 14 wrz 2017, 19:33 
Avatar użytkownika
Bywalec
Online
Od: 01.12.2016
Posty: 483
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: śląski
Zaciski i ogólnie system hamulcowy jest taki sam dla każdej wersji silnikowej i nadwozia w GH więc będzie pasować.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 14 wrz 2017, 19:36 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 288
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Tak, tylko zoom zoom ma 2.0 diesla a do tego są przewody dostępne, pisałem tez do firmy Hel, odpisali, ze na 80% do 2.2 będą pasować z 2.0 i z 2.5 ale 80%to nie 100% ;))

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 163.000 km ON board
Egr off,
Dodatki: diesel kleen,archoil AR6800


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Cz, 14 wrz 2017, 21:07 
Avatar użytkownika
Bywalec
Online
Od: 01.12.2016
Posty: 483
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: śląski
No to zaproponuj im że wypróbujesz jak cos to zwrot kaski :)
Oczywiście na forum też daj znać ;)

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 15 wrz 2017, 12:40 
Świeżak
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 22
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: pomorski
Panowie kilka tyg. temu wymieniłem tylny prawy amortyzator. Kupiłem używkę oryginał jedna sztukę , znajomy mechanik tak polecił. Wiem że się powinno wymieniać parami ale ..
Teraz zauważyłem ze tył auta prawa strona jest wyższa niż lewa. Czy to winna amortyzatora? Przecież za wysokość auta odpowiadają sprężyny czyż nie? to wysokość auta z obu stron powinna być taka sama.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 15 wrz 2017, 13:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.09.2017
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: kujawsko-pomorski
panowie wstawiam tutaj bo nigdzie nie moge znalezc tematu o przepustnicy otoz mam takie pytania odpalam moja madzie i obroty trzymaja ok 1500 i stopniowo spadaja jak auto sie nagrzeje to obroty wchodza na 750 czy to normalne?? drugie pytanie odnosnie przepustnicy bo wykrecilem i przeczyscilem byla czarna od strony silnika i mam pytanie ta czesc na zdjeciu czarna gdzie byla przepustnica przykrecona powinna byc taka brudna ?? u mnie syf czarny osadzony czy to nalezy [ wykrecic i przeczyscic ? Obrazek dodam ze auto czasami szarpnie dlatego stwierdzilem ze moze to przez przepustnice ,


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 15 wrz 2017, 13:33 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 159
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
kopek no wlasnie dlatego ze nie wymieniles pary, jeden się bardziej ugina niż drugi
Smak84 obroty masz normalne, nic nie "powinno" byc brudne


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 15 wrz 2017, 13:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.09.2017
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: kujawsko-pomorski
neo1977 napisał(a):
kopek no wlasnie dlatego ze nie wymieniles pary, jeden się bardziej ugina niż drugi
Smak84 obroty masz normalne, nic nie "powinno" byc brudne
obroty po odpaleniu 1500 i stopniowo spadaja jak sie nagrzeje to 750 a ta czesc od strony silnika gdzie byla przykrecona przepustnica jest w srodku cala brudna osad czarny nie wiem czy to normalne ale chyba nie , jestem zielony i troche zmartwiony tym :(


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Pt, 15 wrz 2017, 16:39 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 5127
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: pomorski
Znowu nie potraficie czytać nazwy wątku, albo po prostu jesteście tak leniwi i bezczelni i nie chce Wam się szukać odpowiednich wątków. Temat zamykam.

_________________
Obrazek

Jazda, jazda, jazda ... czarna Mazda!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3976 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 129, 130, 131, 132, 133

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.