Teraz jest Wt, 19 mar 2024, 07:49

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 8 mar 2018, 22:24 
Świeżak
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 18
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: łódzki
witam
dzisiejsze testy i spostrzeżenia :
jechałem na wieś 60 km autostrada a1ok 120km/h
cala drogę temperatura wynosiła 65 stopni
postanowiłem przycisnąć do 160 km/h i zobaczyć reakcje i co temperatura spadła do 60 stopni
temperatura na zewnątrz -5
dojechałem na wieś , złapałem za grupy wąż przy termostacie i był zimny, cienki natomiast gorący
kiedy odkręciłem korek na chłodnicy, woda była ciepła tak ok 60 stopni

wracając do Łodzi tez A1 temperatura na zewnątrz była na 0
temperatura przez cala drogę wynosiła 65 stopni

coś mi tu nie gra termostat zamknięty a temperatura fatalna
ten cienki wąż coś mi nie pasuje


kolejna aktualizacja

dziś
temp +6
jadę do pracy 15 km – temp do 68 stopni
mówię przycisnę – przycisnąłem gaz – temperatura 62 stopnie
wróciłem do normalnej jazdy – temp 68-70 stopni
stanąłem w korku , mówię tu go zagrzeje , wciskam pedał go 5 tys obr i co z 70 stopni na 62 stopnie
co jest ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 20:43 
Świeżak
Offline
Od: 27.01.2018
Posty: 24
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zachodniopomorski
Według mnie termostat , miałem podobnie z tym że mi praktycznie dogrzewał do 90 a jak przycisnąłem spadała temp. Do 70°


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 21:30 
Świeżak
Offline
Od: 08.03.2018
Posty: 18
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: łódzki
dziś postanowiłem go odpowietrzyć
odpaliłem i obserwuje komputer
przy temperaturze ok 70-73 stopni - co ciekawe chodnica już jest ciepła, płyn pod korkiem na chłodnicy tez ciepły -- a waz przy termostacie zimny --
natomiast wąż z drugiej strony chłodnicy na górze gorący termostat otworzył się jak temperatura podskoczyła do ok 78 stopni
wentylator się załączył
co chwile musiałem sporo pogazować zęby temp podskoczyła
po każdym prze gazowaniu odkręcałem korek na chłodnicy i przez chwilę wydobywały się bąbelki powietrza, kilka sekund później płyn był spokojniutki

zaskoczyło mnie ze chłodnica była już ciepła a wąż przy termostacie zimny
a może z drugiej strony silnika tez jest jakiś termostat ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.