Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 14:33

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 21 sie 2017, 15:09 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 03.04.2017
Posty: 9
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Witam,

ponieważ od niedawna jestem na tym forum chciałbym się serdecznie przywitać z wszystkimi MADZIARZAMI :)

Chciałbym zapytać o kilka ważnych spraw posiadaczy Mazdy 2.0 Pb sprzed lifta.

1. Cóż to za wężyk mi się poci od oleju?

2. Ponieważ Mazda 2.0 Pb z tego co mi wiadomo nie ma filtra paliwa więc cóż to takiego jest to poniżej? Zdjęcie2

3. Czy wygląda to kiepsko? Jaki koszt roboty obu kielichów? Słyszałem że się łamały amory przez to i wyłaziły górą wolałbym to zrobić. Zdjęcia pod inny temat ale nie chciałem zakładać paru tematów. U lakiernika będę gdy wrócę z Austrii... Zdjęcie 3 i 4

4. Powyżej 3000 obrotów odczuwam czasami utratę mocy zwłaszcza gdy jadę pod górkę. Nie jest to jakoś bardzo odczuwalne. Zdarza się to na biegach wyższych tj. 3 czy 4. Nie zawsze, sporadycznie. Wydaje mi się że auto śmiga dobrze. Miał ktoś taki przypadek? Przepływomierz? Poza tym auto jezdzi normalnie objechałem całe Włochy i ok.

5. Podczas włączonej klimy też macie czasami falowanie obrotów na biegu jałowym w przedziale 900-1000? Ni powinno być że podnosi się na moment do pewnego stopnia obrotów a potem wraca na swoje miejsce? Też dzieje się to sporadycznie.

To tyle na ten temat, bedę bardzo wdzięczny za odpowiedz :)

-- Dodano: Pn, 21 sie 2017, 15:09 --

Witam, sprawa została wyjaśniona oprócz tego wężyka jeszcze wszystko w temacie ogólnym w watku szybkie pytania

-- Dodano: Pn, 21 sie 2017, 15:09 --

Temat do zamknięcia.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 lut 2018, 16:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.02.2018
Posty: 1
Rok produkcji: 2005
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: lubuski
Hej.Znalazles odpowiedz na punkt 4?
U mnie tez na jedynce,dwójce-do 2tys obrotow lekko jakby mulil,a po sekundzie dostaje kopa,czyli dobrze przyśpuesza(kolejne biegi 3.4.5-czyli obroty powyzej 2tys elegancko idzie.
Efekt tylko na zimnym silniku-najlepiej widać i odczuć jak jedzie pod górke.
Mazda 6 2.0 pb 147k. 2005r. Filtr powietrza wymieniony,nowe swiece ngk.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 lut 2018, 19:19 
Świeżak
Offline
Od: 27.01.2018
Posty: 24
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zachodniopomorski
Hej co do punktu 5 może pomóc czyszczenie przepustnicy , na forum znajdziesz jak to zrobić ,u mnie po czyszczeniu obroty są wręcz książkowe.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.