Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:19

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 27 sty 2016, 11:01 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.01.2016
Posty: 42
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: dolnośląski
witam,
kupiłem właśnie M6 GY MZR-2.0 CD 143KM 2007r; piękna radiant ebony :).
Autko jeździ bez zarzutu, ale i tak zgodnie z moim charakterem pragnę je po przejęciu dopieścić!
W chwili obecnej jest u znajomego mechanika na konserwacji podwozia. Trochę jestem skrzywiony, że nie dał się namówić na użycie preparatów Noxudol, o których sporo dobrego wyczytałem, a będzie robić Boll'em, ponieważ tym robi od dawna. Dam mu szansę.

W tym czasie studiuję środki kosmetyczne i podstawowe rzeczy do wymiany.
Zastanawiam się nad środkiem do czyszczenia układu paliwowego i chyba wybiorę ARCHOIL AR6400-CR, choć wpadł mi też w oko Liqui Moly 5176 Pro-Line Super Diesel Additiv. Potem pewnie, idąc za radami na forum będę korzystał z dalszych dolewek do paliwa ;) Zastanawiają mnie dolewki Archoil 6800 i 6200, tzn. jak to jest, że wystarczają takie małe ilości ml?

Na razie mam olej do lipca wlany Liqui Moly 4100 (podobno), ale chcę zmienić z płukanką i dolewką na inny olej; może Liqui Moly 4500 (jest do Mazdy); ale myślę też za chwilę wywalić system DPF (koszt 800pln) i może doradzicie jaki wtedy olej (z dodatkami) byłby najlepszy w takim układzie?

Oprócz płynów i filtrów na co jeszcze warto zwracać na początku i corocznie uwagę?

pozdrawiam!

-- Dodano: Śr, 27 sty 2016, 11:01 --

zastanawia mnie czy, jeżeli silnik pracuje równo, to profilaktycznie warto stosować środek czyszczący (Archoil AR6400-CR, LIQUI MOLY Diesel System-Reiniger 5156) czy wlać do paliwa od razu środek wspomagający/ochronny/czyszczący (Archoil AR6800 Diesel Power, Liqui Moly 5176 Pro-Line Super Diesel Additiv).


 Zobacz profil  
Cytuj