Cześć,
W skrócie: jaki interfejs kupić?
Historia: kilkudniowa wycieczka przez Niemcy do Szwajcarii. Ostatni dzień to powrót 1300km i od samego rana (tego ostatniego dnia) świeciła się ŻÓŁTA kontrolka silnika. Po zatrzymaniu i sprawdzeniu: żadnego wycieku, oleju (czasem ubywa) dolałem, optycznie ok ale trochę pod pokrywą upocone od oleju (od rozlewania albo nie wiem czego).
Hint: auto parkowało na górce przodem w dół
W trakcie jazdy żadnego odczuwalnego problemu, ale też jechałem średnio 120-130 a nie 160
Tempo wyścigowe a nie kwalifikacyjne jak widać, wolałem trzymać do 4tys obrotów. Nic innego się nie zapaliło tj. temperatura ok, check enginów ani innych kontrolek.
Auto dojechało, zero problemów z mocą/spalaniem/szarpaniem, silnik cały czas na żółto się świeci - pewnie jakaś pierdoła. Chciałbym to sobie sam zdiagnozować żeby wiedzieć z czym idę niż zakopać się w terminach i kosztach "paaanie to trzeba tydzien rozkręcać i skręcać cały silnik".
Czy kupno jakiegoś interfejsu z allegro pomoże mi zawężyć co jest nie tak żebym już dzwoniąc do mechaniora określił mu zakres/budżet prac? Jaki polecacie dla mojego auta bo to "przyszłościowy" zakup ale też dałbym nie więcej niż 150-200zł.
Kuba
---
Mazda 6 kombi I lift 2007, 2.0 benzyna
_________________
Świeży posiadacz czarnego kombi. Nowy w temacie Mazd, proszę o cierpliwość