Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 18:20

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 19 lut 2019, 17:51 
Świeżak
Offline
Od: 11.01.2016
Posty: 35
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zachodniopomorski
Witam forumowiczów.Mam pewien problem z samochodem i nie mam już pomysłów (a nie jestem fachowcem) na trzech warsztatach problem tez nie został usunięty.Chodzi o Mazdę 6 pierwszej generacji z 2007 r 2.0 benzyna 147Km. Problem to spadek mocy(nie jest to przypadłość ciągła),intensywny smród spalin,dławienie się silnika co jakiś czas i spalanie 12,5 litra w cyklu mieszanym.W kolejności był wymieniony wydech końcowy,wyczyszczona przepustnica,nowy zawór EGR,nowy przepływomierz i teraz była robiona regulacja zaworów ze szlifowaniem szklanek.Sporo te zabiegi juz mnie kosztowały a problem dalej istnieje.Na desce rozdzielczej nie wyskakuje błąd,komputer również żadnego nie pokazuje. Regulacja zaworów nastąpiła po wskazaniach parametrów na komputerze o nie równiej pracy silnika.W chwili obecnej również zdarza mu się nie równa praca na biegu jałowym. Proszę w miarę możliwości o jakąś podpowiedź czego szukać,gdzie może leżeć problem.Z góry dziękuję i pozdrawiam.

-- Dodano: 19 lutego 2019, o 17:51 --

Została jeszcze wymieniona sonda Lambda i świece.Dziś auto odebrane,pojeżdżę i będę obserwował. Niestety czuć dalej spaliny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 kwi 2019, 12:46 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.07.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zachodniopomorski
Cześć, sprawdź sondy lambda lub czujnik halla


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 kwi 2019, 20:14 
Świeżak
Offline
Od: 11.01.2016
Posty: 35
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zachodniopomorski
Sonda została wymieniona. Silnik już równo pracuje,spalanie się unormowało ale potrafi szarpać przy przyspieszaniu na 2 i 3 biegu.Raz reaguje na gaz i dobrze się odpycha a innym razem muszę drugi raz wcisnąć gaz żeby zareagował ,albo reaguje po czasie.|Jest taki jakby "ściśnięty".Do tego śmierdzi spalinami jak mu się trochę depnie i pojawił sie biały dym przy gazowaniu.Jutro jadę do mechanika i ma coś sprawdzić na gorącym silniku.


Ostatnio edytowano Śr, 3 kwi 2019, 20:14 przez victor, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 cze 2019, 10:45 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 10.06.2019
Posty: 32
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: warmińsko-mazurski
Kolego podpowiesz co było przyczyną??
Z tego co piszesz, to sonda lambda została wymieniona?? Jedna?? Niestety nasze auta mają dwie sondy przed i za katalizatorem. Nie każdy (mechanik) o tym wie. O ile ta za katalizatorem to koszt ok. 200 pln (ja płaciłem 170pln) o tyle druga to .... 1200 pln w jednym sklepie z rabatami 1000 pln. w drugim sklepie wogóle nie chcieli sprowadzić ale w systemie mieli cenę 1100 pln, w trzecim sklepie cena wyjściowa 1300 pln - ale Pani powiedziała że to przesada mam zostawić jej nr. mojej sondy i "coś" spróbuje załatwić - na drugi dzień miałem nowy zamiennik za 300 czy 400 pln. Jak kogoś interesuje co do złotówki to musiałbym przejrzeć papiery. Wymnieniałem dla tego iż auto dostawało dużą dawkę paliwa kopciło więcej i w koło unosił się zapach benzyny, ale też paliła kontrolka silnika i komputer pokazał, że to sonda lambda.

_________________
Nigdy więcej ropy - tylko benzyna w czystej postaci - może kiedyś fabryczny lpg.
Póki co: Ropa do traktorów,
Gaz do kuchenek.
Dieasel - prowizoryczna oszczędność.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 10 cze 2019, 16:15 
Świeżak
Offline
Od: 11.01.2016
Posty: 35
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: zachodniopomorski
Były zapieczone pierścienie.Okazało się ze to olej spalany śmierdział.W tej chwili wszystko wróciło do normy,nie bierze oleju ,nie szarpie,nie śmierdzi. Niestety stracił moc,po przejechaniu 1000 km wymieniałem olej i mechanik który go robił powiedział że silnik jest na dotarciu i po ok 3 tys przejechanych zacznie się poprawiać.Koszt wymiany pierścieni i wszystkiego z tym związanym to 5200.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.