Teraz jest Pn, 23 kwi 2018, 16:22

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 07:50 
Świeżak
Offline
Od: 14.05.2015
Posty: 15
Rok produkcji: 2005
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
LPG: Tak
Witam. Posiadam mazda 6 2005r. 1.8 benzyna + lpg, skrzynia manualna. Poczytalem troche forum i ponoc najlepszym olejem jest Olej Fuchs Titan Sintofluid przekladniowy o lepkosci 75/w80. Na allegro przewaznie sa 1litrowe butelki. Czy 3 butelki wystarcza do zalania i czy jest to dobry wybor oleju ?pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 15:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 629
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Wybór dobry, 3 butelki wystarczą

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 16:40 
Świeżak
Offline
Od: 14.05.2015
Posty: 15
Rok produkcji: 2005
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
LPG: Tak
Dzieki za odpowiedz


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 18:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1425
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Widzę arrow320 że pracę domową odrobiłeś? :-P Ja przy 200 tys. jak będę zmieniał to tez zakupię ten sam olej i tą lepkośc, bo ponoć właśnie 75W80 była zalewana oryginalnie, a nie 75W90 jak podaje instrukcja. Do ukladu wchodzi chyba 2,85 L.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 18:53 
Świeżak
Offline
Od: 14.05.2015
Posty: 15
Rok produkcji: 2005
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
LPG: Tak
Staralem sie nie zasmiecac forum. Wiadomo z dnia na dzień cos nowego jest wymyslane a ze tam znawca motoryzacyjny ze mnie zaden to lepiej sie zawsze spytac madrzejszych jak wiedza wiecej :-) super wazelina ale co tam :-) szczera wazelina jest lepsza niz klamstwo


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 sty 2018, 14:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.03.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Witam
Muszę wymienić olej w AT w M6 2.3 2006 ameryka
Skrzynia 5 biegów
Mam kilka pytan
1. Jaki olej kupic? Poprzedni właściciel lał Gulf ATF MV, ale nigdzie go nie ma. W sklepie zaproponowali mi Mannol 3309 ATF. Brać to?
2 Czy filtr skrzyni wymienia się przy każdej wymianie oleju?
3.No i teraz najważniejsze. Od 3dni wyskakuje mi ikonka awarii(rysunek silnika) wtedy skrzynia zaczyna szarpać na 4 biegu, gdy tylko skasuje wszystkie błędy, praca skrzyni wraca do normy. Co jakis czas sytuacja się powtarza. Jana more NYC przyczyna?
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 sty 2018, 18:17 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 311
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Moze wcale nie musisz manual mówi o ATF M-V cos takiego
http://allegro.pl/olej-mazda-dexelia-at ... 92799.html
http://allegro.pl/japonski-olej-eneos-a ... 43560.html

Olej sie wymienia tak rzadko że razem z filtrem ,kiedy tamten wymieniał?

Musisz zczytac ten błąd to bedziesz wiedział, skrzynia szarpie ci przy zmianie biegu 3 na 4? jak podczas jazdy na 4 to nie jest wina skrzyni


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 sty 2018, 21:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.03.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
szarpie przy zmianie z 3/4 i tylko wtedy, kiedy pali się check. Po skasowaniu błędów wszystko na jakiś czas wraca do normy. Olej był zmieniamy jakieś 60-70 tys temu. Był to Gulf ATF Mv


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 10 sty 2018, 21:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Online
Od: 24.04.2016
Posty: 772
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Ale jaki to błąd ? Jeżeli błąd po skasowaniu wraca to coś jest uszkodzone.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 kwi 2018, 07:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.10.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Comfort
Region: zachodniopomorski
Witam, ostatnio niskie biegi zaczely mi ostro szarpac na nierozgrzanym silniku. Sprawdzilem stan oleju w skrzyni zgodnie z instrukcja i okazalo sie ze poziom jest zbyt niski. Jak dolac olej? Slyszalem gdzies ze mozna przez bagnet do sprawdzania poziomu oleju, ale nie jestem pewny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.