Teraz jest Pn, 16 lip 2018, 15:40

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 07:50 
Świeżak
Offline
Od: 14.05.2015
Posty: 15
Rok produkcji: 2005
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
LPG: Tak
Witam. Posiadam mazda 6 2005r. 1.8 benzyna + lpg, skrzynia manualna. Poczytalem troche forum i ponoc najlepszym olejem jest Olej Fuchs Titan Sintofluid przekladniowy o lepkosci 75/w80. Na allegro przewaznie sa 1litrowe butelki. Czy 3 butelki wystarcza do zalania i czy jest to dobry wybor oleju ?pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 15:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.11.2014
Posty: 640
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Wybór dobry, 3 butelki wystarczą

Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 16:40 
Świeżak
Offline
Od: 14.05.2015
Posty: 15
Rok produkcji: 2005
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
LPG: Tak
Dzieki za odpowiedz


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 18:10 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1487
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Widzę arrow320 że pracę domową odrobiłeś? :-P Ja przy 200 tys. jak będę zmieniał to tez zakupię ten sam olej i tą lepkośc, bo ponoć właśnie 75W80 była zalewana oryginalnie, a nie 75W90 jak podaje instrukcja. Do ukladu wchodzi chyba 2,85 L.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 18:53 
Świeżak
Offline
Od: 14.05.2015
Posty: 15
Rok produkcji: 2005
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: S
LPG: Tak
Staralem sie nie zasmiecac forum. Wiadomo z dnia na dzień cos nowego jest wymyslane a ze tam znawca motoryzacyjny ze mnie zaden to lepiej sie zawsze spytac madrzejszych jak wiedza wiecej :-) super wazelina ale co tam :-) szczera wazelina jest lepsza niz klamstwo


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 sty 2018, 14:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.03.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Witam
Muszę wymienić olej w AT w M6 2.3 2006 ameryka
Skrzynia 5 biegów
Mam kilka pytan
1. Jaki olej kupic? Poprzedni właściciel lał Gulf ATF MV, ale nigdzie go nie ma. W sklepie zaproponowali mi Mannol 3309 ATF. Brać to?
2 Czy filtr skrzyni wymienia się przy każdej wymianie oleju?
3.No i teraz najważniejsze. Od 3dni wyskakuje mi ikonka awarii(rysunek silnika) wtedy skrzynia zaczyna szarpać na 4 biegu, gdy tylko skasuje wszystkie błędy, praca skrzyni wraca do normy. Co jakis czas sytuacja się powtarza. Jana more NYC przyczyna?
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 sty 2018, 18:17 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 353
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Moze wcale nie musisz manual mówi o ATF M-V cos takiego
http://allegro.pl/olej-mazda-dexelia-at ... 92799.html
http://allegro.pl/japonski-olej-eneos-a ... 43560.html

Olej sie wymienia tak rzadko że razem z filtrem ,kiedy tamten wymieniał?

Musisz zczytac ten błąd to bedziesz wiedział, skrzynia szarpie ci przy zmianie biegu 3 na 4? jak podczas jazdy na 4 to nie jest wina skrzyni


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 sty 2018, 21:03 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.03.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
szarpie przy zmianie z 3/4 i tylko wtedy, kiedy pali się check. Po skasowaniu błędów wszystko na jakiś czas wraca do normy. Olej był zmieniamy jakieś 60-70 tys temu. Był to Gulf ATF Mv


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 10 sty 2018, 21:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 893
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Ale jaki to błąd ? Jeżeli błąd po skasowaniu wraca to coś jest uszkodzone.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 11 kwi 2018, 07:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 29.10.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Comfort
Region: zachodniopomorski
Witam, ostatnio niskie biegi zaczely mi ostro szarpac na nierozgrzanym silniku. Sprawdzilem stan oleju w skrzyni zgodnie z instrukcja i okazalo sie ze poziom jest zbyt niski. Jak dolac olej? Slyszalem gdzies ze mozna przez bagnet do sprawdzania poziomu oleju, ale nie jestem pewny.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 maja 2018, 19:28 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 353
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Tak dolej przez bagnet tylko z umiarem żeby nie przelać i nie odsysać


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.