Teraz jest Pn, 23 wrz 2019, 00:07

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 25 sie 2017, 16:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.08.2017
Posty: 10
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: świętokrzyski
Witam mój problem polega na tym że powyżej 3,5 tyś obrotów kopci na czarno czy zna ktoś przyczynę? Drugi problem to , po przejechaniu 2 km już mam 90 stopni temperatury , temperatura stoi w miejscu cały czas nie podnosi się ani nie spada nawet jak przejadę 300km , ale gdy zgaszę auto to po 3 godzinach nadal pokazuje 50 stopni dopiero koło 4 , 5 godzin spada do zera czy to normalne w tym samochodzie ?

-- Dodano: Pt, 25 sie 2017, 16:09 --

?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 25 sie 2017, 16:32 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 388
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Nicram1 napisał(a):
Witam mój problem polega na tym że powyżej 3,5 tyś obrotów kopci na czarno czy zna ktoś przyczynę?

Diesel musi kopcić <nuta>

Nicram1 napisał(a):
Drugi problem to , po przejechaniu 2 km już mam 90 stopni temperatury , temperatura stoi w miejscu cały czas nie podnosi się ani nie spada nawet jak przejadę 300km , ale gdy zgaszę auto to po 3 godzinach nadal pokazuje 50 stopni dopiero koło 4 , 5 godzin spada do zera czy to normalne w tym samochodzie ?

jak najbardziej normalne wrecz oznacza zdrowy piecyk :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 7 wrz 2017, 20:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.08.2017
Posty: 10
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: świętokrzyski
A to ok myślałem że coś wysiada

-- Dodano: Cz, 7 wrz 2017, 20:13 --

Kolejny problem to straszne drgania silnika ustępują przy 2 tys obrotów , wie ktoś jaka przyczyna ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 7 wrz 2017, 20:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1464
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Może któraś poduszka silnika lub skrzyni biegów jest oberwana.

_________________
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
FORUMOWE KOSZULKI
///////////////////////////////////////////////////////////////////////


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 14 wrz 2017, 17:28 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.08.2017
Posty: 10
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: świętokrzyski
Sprawdzę ale to cała kaloseria się trzęsie

-- Dodano: Cz, 14 wrz 2017, 05:20 --

Poduszki były uszkodzone, a co do kopcenia wie ktoś co może być? Samochód normalnie odpala i ma moc ale strasznie kopci jak mu się przyciśnie na czarno i słychać gwizd jak się przyspiesza a druga sprawa to wydaję sie mi że za dużo pali bo za 45zl max 150 km przejadę

-- Dodano: Cz, 14 wrz 2017, 17:28 --

I jeszcze jedno bo pierwszy raz spotkałem diesel który dochodzi do czerwonej skali na obrotomierzu czyli do 6 tyś dalej nie próbowałem bo się bałem , jestem nowy na forum i pierwszy raz mam mazdę dlatego zadaję tyle pytań jeśli ktoś wie i może odpowiedzieć na moje pytania z góry dziękuję


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 14 wrz 2017, 18:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1464
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Co do gwizdania to sprawdź węże od intercoolra do turbiny. Obstawiam, że może być nieszczelność.
Co do kopcenia na czarno to może turbina już swoje nakręciła i puszcza olej...

_________________
///////////////////////////////////////////////////////////////////////
FORUMOWE KOSZULKI
///////////////////////////////////////////////////////////////////////


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 wrz 2017, 19:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.08.2017
Posty: 10
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: świętokrzyski
A te obroty ?

-- Dodano: N, 17 wrz 2017, 19:41 --

?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 28 wrz 2017, 00:36 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 5286
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Jak kręcisz więcej niż przykładowo 3.5 rpm, to nie dziwne że kopci, powyżej tych obrotów nie ma sensu kręcić chyba że ktoś lubi czarną zasłonę dymną. No może poniżej 4 tys.

Wskazówka temperatury cieczy, stojąc w połowie skali, wcale nie pokazuje 90 stopni C.
Wskazówka ma taki dziwny podział, że startuje od około 35 stopni a zatrzymuje się już w połowie jak silnik ma około 65stC.
Wskazówka przekracza połowę skali, jak temp wzrasta powyżej 105 -110 stC.

Turbina może gwiazdać, nawet powinna, delikatnie itd a zwłaszcza przy odpuszczaniu czyli jak zdejmujemy nogę z gazu.
Chyba że gwizdze bardzo mocno zawsze i wszędzie... oznaczać może nieszczelności układu sprężonego powietrza.

Diesel w mazdzie to dobry piecyk? Nie żartuj, ledwo co sam jest w stanie się ogrzać...

_________________
...były; BA B3, GE RFCX, GE F5, GF RF2A, BK Z6, GY RF5C, GH RF7J... No i jest GL PE. Wszystkie to Mazdy? Niemożliwe...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 29 wrz 2017, 20:14 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.08.2017
Posty: 10
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: świętokrzyski
Silnik lux tylko gwiżdże przy dociskaniu i jak kręcę wyżej to kopci bardzo na czarno ale tylko jak się go przegaruje a później ok i dlatego moje pytanie było czy jest ok


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 paź 2017, 13:40 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 18.01.2015
Posty: 299
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Sprawdź szczelność dolotu, zobacz egr, jak z nimi będzie ok to też stawiam jednak na turbo;) ewentalnie wtryski może leją.. robiłeś kalibracje wtrysków?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 paź 2017, 21:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.08.2017
Posty: 10
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: świętokrzyski
Nie ale mazda jest chyba szczipiwana i myślę że to dlatego kopci jak się jej dociśnie a trzęsienie myślę że to dwumas niestety


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Samochody używane

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.