Teraz jest Pn, 20 lis 2017, 06:55

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 9 maja 2017, 10:42 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 18.01.2017
Posty: 31
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: małopolski
WItam ,

Chcialem was zapytac czy macie do swoich mazd samo OC czy tez posiadacie AC ? Zbliza mi sie termin ubezpieczenia auta i tak sie zastanawiam czy dalej brac z AC , czy warto itp.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 maja 2017, 10:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.02.2017
Posty: 12
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: łódzki
Siemka. Ja do swojej M mam OC i AC. W tym roku zapłaciłem 1850 w liberty. Taniej nie znalazłem:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 cze 2017, 10:54 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 18.01.2017
Posty: 31
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: małopolski
No ja rowniez po dlugim namysle kupilem Oc z AC , za rok chyba juz same oc , stuknie 11 lat wiec chyba sie nie oplaci :P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 cze 2017, 16:03 
Świeżak
Offline
Od: 08.03.2017
Posty: 28
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Ja tylko i wyłącznie PZU 690zl/rok

Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka

_________________
Niechaj etylina bedzie z wami.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 cze 2017, 19:53 
Świeżak
Offline
Od: 02.02.2017
Posty: 20
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
OC i AC pelne, bez udziału własnego itd, 1500 zl w Hestii

_________________
Moja racja jest najmojsza


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 20 cze 2017, 16:17 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 200
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
ja posiadam samo OC AXA 540 zl


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 31 paź 2017, 23:05 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 24.07.2017
Posty: 22
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
Mi Oc w PZU za 2.3 przy uwaga ! ! ! 80% zniżki, tak 80%, wyliczyli na 1200zł WTF?
WARTA HDI 850zł OC

_________________
Lepiej być cichym mordercą, niż morderczym cichaczem. . .
FIAT 126elx Maluch '98
SHL M11 175ccm 1967
SHL M11 175ccm 1961
DAEWOO LANOS 1,5 8V '99
DAEWOO LANOS 1,4 8V '00
MAZDA 6 2,3 FL 2006


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.