Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 10:30

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 61  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 26 lut 2017, 12:23 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
victor jak będziesz miał dane dobrego warsztatu, który przeprowadza takie usługi to podeslij mi prosze na PW. Mieszkamy niedaleko siebie i warto miec taki namiar, gdyby się okazalo że miejscowi mechanicy sobie z tym nie poradzą.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 26 lut 2017, 12:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
W sumie dobra myśl, ja też mam względnie blisko więc również poproszę o namiary na PW jeśli można :)

Wysłane z mojego S40 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 12:32 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Cześć,
pisałem wcześniej o problemie z jazdą maksymalnie 140km/h. Nie moge przebić się przez tą barierę, i brakuje pomysłów. Natomiast zasłyszałem dziwny dźwięk gdy chce wydusić więcej niż 140km/h, z okolic lewej strony ( strony kierowcy) słychać nasilające się piszczenie, tylko nie jest to piszczenie metaliczne. Inny objaw to dochodząc do 140km/h mam spalanie 10,5L do 12 a gdy wskazówka prędkościomierza dobije do 140km/h to spalanie rośnie z 10-12L do 19-24L, a samochód dalej jedzie tylko 140km/h.
Co o tym sądzicie?
Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 12:42 
Świeżak
Offline
Od: 28.02.2017
Posty: 24
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: lubuski
Witam prosze o pomoc.jestem tu nowy i potrzebuje pomocy wczoraj kupilem mazde 6 benzyna 2.3 z niemiec dzis rano ja odpalilem i z wydechu zaczelo leciec cos jak olej silnikowy patrzalem na bagnecie tam na minium i nie wiemwiem co robic


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 13:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Lukasz25 napisał(a):
patrzalem na bagnecie tam na minium i nie wiemwiem co robic


Kolega chyba szybki zakup zrobił w Niemczech, jakaś okazja była ??

Na początek może warto olej wymienić, filtry i dopiero sprawdzić co to jest.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 13:31 
Świeżak
Offline
Od: 28.02.2017
Posty: 24
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: lubuski
Powiedzmy ze okazja i teraz zaluje

-- Dodano: Wt, 28 lut 2017, 13:18 --

Ponoc dlugo stala bo tarcze byly troche zardzewiale

-- Dodano: Wt, 28 lut 2017, 13:25 --

Ogolnie teraz madzia stoi na podowrku bo do pracy musialem jechać musze ja zarejestrowac ale jak tak pluje z wydechu to boje sie ze nie przejdzie badania ja sie na tym nie znam wiec rozkladam rece

-- Dodano: Wt, 28 lut 2017, 13:31 --

A jesli olej to jaki oryginalny mazdy czy jaki dodamze teraz ma castrol 5w40


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 13:31 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Prawda o autach które długo stoją - po roku złom i zabawa w kup wymień, kup wymień. Uważaj na tłoczki od hamulcy bo jak stała to mogą się zapiec przy pierwszych 500km.
Możliwe zapieczenie pierścieni tłoków?

ps. liczę na pomoc z moim postem ^ :)


Ostatnio edytowano Wt, 28 lut 2017, 13:34 przez DarthRevan, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 13:33 
Świeżak
Offline
Od: 28.02.2017
Posty: 24
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: lubuski
Czyli mam rozebrac szczeki i oczyścić wszystko ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 13:45 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Nie wiem jak długo stało auto ale myślę, że lepiej zapobiegać. Jak viktor wspomniał dobrze wymienić najpierw olej, nie wiadomo na czym jeździła. Dużo tutaj wątków z wymianą oleju więc polecam się zapoznać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 13:50 
Świeżak
Offline
Od: 28.02.2017
Posty: 24
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: lubuski
Na weekend postaram sie zmienic wszystko czyli olej i filtry dziekuje za pomoc mam nadzieje ze to tylko syf z wydechu bo jak cos inego to sie zalamie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 15:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Lukasz25

To auto przywiozłeś na lawecie czy przyjechałeś ?
Ile stało ? Odpalałeś je wcześniej ?

Na pewno trzeba zajrzeć do układu hamulcowego tak jak napisał DarthRevan
Trzeba filtry i oleje wymienić/sprawdzić stan.

Sprawdź czy w tłumikach nie ma wody.
Sprawdź stan płynu chłodniczego.

Ta ciecz, który wydobywa się z tłumika jest oleista ?

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 16:02 
Świeżak
Offline
Od: 28.02.2017
Posty: 24
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: lubuski
Auto stalo jakos pol roku przyjechalo na lawecie przed zakupem bylem na stacji diagnostycznej i gosiu mowil ze tylko doczasami amortyzatora mozna sie przyczepic reszta super tak odpalalem silnik pracowa dobrze i ma niemiecki przeglad jeszcze nie wiem czy to ma znaczrnie ciecz taka chyba oleista ale jest inny zapach niz oleju w silniku plynu chlodniczego nie sprawdzalem przyznam ale patrzalem korek od oleju i budynu nie bylo a jak sprawdzic czy jest woda w wydechu ?

-- Dodano: Wt, 28 lut 2017, 16:02 --

A ogolnie mam rozebrac cale szczeki i poczyscic np WD 40 czy jak ?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 17:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
DarthRevan napisał(a):
Cześć,
pisałem wcześniej o problemie z jazdą maksymalnie 140km/h. Nie moge przebić się przez tą barierę, i brakuje pomysłów. Natomiast zasłyszałem dziwny dźwięk gdy chce wydusić więcej niż 140km/h, z okolic lewej strony ( strony kierowcy) słychać nasilające się piszczenie, tylko nie jest to piszczenie metaliczne. Inny objaw to dochodząc do 140km/h mam spalanie 10,5L do 12 a gdy wskazówka prędkościomierza dobije do 140km/h to spalanie rośnie z 10-12L do 19-24L, a samochód dalej jedzie tylko 140km/h.
Co o tym sądzicie?
Pozdrawiam

A może nie wydusi Więcej ze względu, że za dużo paliwa silnik dozuje i go zaczyna dławić, to w tedy by go np. Zaczynało szarpać czy chociaż obroty by drgneły. Może warto podjechać do kogoś kto ma komputer i sprawdzi wykresy dawek paliwa, powietrza i innych pierdołek z tym związanych ? Bedzie info z pierwszej ręki bo info ze spalania chwilowego w komputerze zbyt dużo nie świadczy.

Wysłane z mojego S40 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 18:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Lukasz25 to że auto przepala olej, to nic nowego bo jak poczytasz to sporo z Nas się z tym problemem boryka. Najpierw by trzeba było okreslić ile tego oleju Ci znika? Na początek kup dobrą i markową płukankę silnika np. Liqui Moly Engine Flush Pro Line, do tego kup niezły olej o lepkości 5W40 ( ja jeżdżę na Valvoline maxlife i sobie chwalę) i zobaczysz ile Ci tego oleju przepali na setkę. Castrola sobie daruj. Oczywiście, inaczej bedzie Ci przepalała jeżdżąc spokojnie po miescie a inaczej na autostradzie czy przy wysokich obrotach. W zalezności ile będzie ubywało oleju już Ty musisz podjąc decyzję czy będziesz go dolewal czy może decydujesz się na remont. Z tym olejem z wydechu to może lekko przesadzasz, bo oczywiście gdy olej jest przepalany to coś tam idzie w wydech ( najczęściej końcówka jest czarna) ale chyba nie na tyle żeby nim chlapać na rekę czy jakiś papier? Gdyby tak było, to olej by Ci zniknął z układu po kilkudziesięciu kilometrach? Pordzewiałe tarcze tez o niczym nie swiadczą, bo ja jestem po wymianie przod/tył i tarcze potrafia mi pokryc się nalotem po umyciu i odstawieniu na godzinę, a juz nie mówiąc po deszczu na drugi dzień. Może to zalezy od materiału, bo mialem wrażenie że w poprzednim aucie tak szybko mi nie pokrywały się nalotem.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 18:06 
Świeżak
Offline
Od: 28.02.2017
Posty: 24
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: lubuski
Ta plukanke mam wlac przed wymiana oleju ? Ogolnie nie znam sie tak na mechanice klocki potrafie wymienic a.co do oleju czy innego brudu z wydechu to na kostce brukowej to bardzo widac dodalem gazu to na pol metra byly czarne plamy a tak ze jak stal na wolnych obrotach to lekko kapalo z tlumika jutro postaram sie nagrac filmik i pokaze moze jestem przewrazliwiony ale cos czarnego wylatuje z wydechu i olej jest na minimum nie dolewalem go jeszcze ani nic bo w pracy jestem na weekend postaram sie go wymienic i tez pytanie poza tematem jak mam niemiecki przeglad wazny jeszcze to czy wbija mi go do dowodu czy bede musial go robic na nowo ? I orientuje sie moze ktos od kiedy wchodzi nowa akcyza ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 18:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Płukankę wlewasz na rozgrzany olej tuż przed wymianą i tak sobie auto chodzi na wolnych obrotach 10 min., po czym spuszczasz olej i zalewasz świerzy. Nie powinno nic ciemnego kapac ani tym bardziej wydmuchiwac z tłumika, ale na razie się nie martw. Zarejestrujesz auto, to wymien sobie olej i przeciągnij je gdzieś na trasie, bo może jakiś syf w tłumiku się nagromadził. Nigdy nie spotkałem się z przypadkiem żeby w silniku benzynowym coś czarnego pluło z wydechów na pół metra.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 18:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Mnie się wydaje, że skroplona para (ze względu na zimno) zbiera ze sobą bród z wydechu i dlatego tak jest. Spotkałem się u kogoś z czymś podobnym.

Wysłane z mojego S40 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 18:50 
Świeżak
Offline
Od: 28.02.2017
Posty: 24
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: lubuski
Aa ok plukanke juz zamowilem.na allegro postaram sie to zrobic jak najszybciej gdzies na forach czytalem ze moze gdzies sie syf zbierac np na sondzie lambda i dlatego tak ma ze cos tak kapie prawdze powiedziawszy nie wiem jak to wygalada i do czego sluzy

-- Dodano: Wt, 28 lut 2017, 18:50 --

A szczeki musze cale rozbierac zeby je oczyścić ? Wyjmowac tloczek itp ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 19:16 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 278
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
cos takiego ?
https://www.youtube.com/watch?v=RvuxNpFQymA

_________________
why?? - why not?!
lniane ubrania dla dzieci


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 19:17 
Świeżak
Offline
Od: 28.02.2017
Posty: 24
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: lubuski
Mam identycznie w swoje madzi od czego to.jest ???


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 19:31 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
To może byc nagromadzona woda w wydechu. Jeździmy na krotkich odcinkach i nie ma gdzie odparowac. U mnie może nie leje się tak jak na filmiku, ale potrafi kapać.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 19:34 
Świeżak
Offline
Od: 28.02.2017
Posty: 24
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: lubuski
Czyli resumujac mam sie tym nie martwic ?

-- Dodano: Wt, 28 lut 2017, 19:34 --

Ale.kapie z takim syfem ? Czyli rozumiem ze to normalne zjawisko ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 19:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Jeżeli silnik Ci przepala olej, to bedzie szło to w wydech. Siłą rzeczy wydech bedzie uwalony taką sadzą i woda na pewno lejąc się z wydechu nie bedzie krystalicznie czysta :-P Czy się martwić? Podejrzewam że silnik Ci bedzie łykał oliwę, tylko pytanie w jakiej ilości? Zdrowy silnik pobiera olej w takiej ilości, że jest to praktycznie niezauwazalne na bagnecie od wymiany do wymiany. Ja osobiscie dolewam olej, ale jak ktoś zamierza duzo jeździć to chyba trzeba pomyslec o remoncie.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 19:43 
Świeżak
Offline
Od: 28.02.2017
Posty: 24
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: lubuski
Ogolnie sprawdze ile bierze tego oleju jak go wymienie na weekend i zamierzam autem robic po 2tys km miesiecznie wiec nie wiem czy to duzo czy malo a remont na czym polega i czy jest on bardzo kosztowny


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 19:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
2 tys. na miesiąc to juz sporo, bo rocznie wychodzi ok. 24 tys + pewnie jakiś wyjazd na wakacje. W ciągu roku czeka Cie 2 razy wymiana oleju. Koszt remontu to średnio 3,5 tys, ale ostatnio pisałem z kolega który wydał na 2.3 ok. 6 tys zł, tylko chyba tam bylo z tlokami czy rozrządem. Nie pamiętam, więc nie chcę strzelać. Średnio jak chlopaki robili 1.8 czy 2.0 to bylo właśnie 3,5 k. To juz kompleksowy remont, z wymiana wszytkich pierscieni, planowaniem głowicy, prowadnice i uszczelniacze zaworowe, uszczelki itd. lub jeszcze inne rzeczy które wyjdą podczas ogledzin.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 20:00 
Świeżak
Offline
Od: 28.02.2017
Posty: 24
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: lubuski
To lepiej wychodzi dolewac oleju jesli bedzie go bralo ? Ogolnie che auto zagazowac mysle ze to ze bierze ten olej to nie przeszkadza w zalorzeniu gazu ?

-- Dodano: Wt, 28 lut 2017, 20:00 --

I licze na to ze jednak nie bierze tyle. Tego oleju eh a nie taniej bylo by kupic inny motor ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 20:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
No niekoniecznie. Przewaznie takie silniki na LPG biorą oleju ciut więcej, ale nie chę prorokowac bo ostatnio miałem też malą dyskusję na innym forum w tym temacie. Uważam że do gazu nadają sie silniki ktore są w dobrej kondycji, chociaz sam nie jestem zwolennikiem LPG. Ja robię 6-7 tys rocznie z racji pracy w miejscu zamieszkania i jak wyliczałem to koszt remontu by mi się zwrócił po 12 latach w stosunku do uzupełniania oliwy. Ty robisz prawie 3 razy więcej kilometrów, więc u Ciebie koszt remontu chyba bardziej by się kolkulował. Skąd jestes?

P.s kupując silnik nie wiesz czy nie kupisz w podobnym stanie?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 20:09 
Świeżak
Offline
Od: 28.02.2017
Posty: 24
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: lubuski
Jestem z lubuskiego mieszkam w okolicach krosna Odrzańskiego a do pracy dojezdzam do slubic wiec mam 50 km w jedna strone wlasnie nie wiadomo co.sie kupi czyli ogolnie wszystko i tak mi wyjdzie jak zrobie plukanke silnika i zaleje go nowym olejem i stwierdze ile go bierze po 1000 km tak ? Czy mam juz sie martwic i zbierac kase na remont ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 20:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Zawczasu to nie ma co sobie rwac włosów z glowy :wink: To tylko auto. Mam namiar na dobrego mechanika z katowic, co specjalizuje się w mazdach, więc myslę że nawet warto zostawić u konkretnego kolesia niz u garażowego grzebka. Sporo czytałem, że w niefachowych rekach to tylko utopienie pieniędzy, bo problem oleju powraca. Wymien oliwę + płukanka i wtedy zobaczysz co się dzieje? Podejrzewam że coś tam bierze, skoro jeździł na oleju 5W40 a zalecanym jest 5W30.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 20:29 
Świeżak
Offline
Od: 28.02.2017
Posty: 24
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: lubuski
Ogolnie dziekuje za pomoc jak juz tylko wymienie olej i zobacze ile.ubylo to dam znac

-- Dodano: Wt, 28 lut 2017, 20:29 --

I mam cicha nadzieje ze jednak duzo tego oleju nie bierze i ze z wydechu leci tylko syf ale tez moge jechac na stacje diagnostyczna i tam mi stwierdza czy olej przepala


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 61  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.