Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 15:56

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 61  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 11 mar 2017, 11:38 
Świeżak
Offline
Od: 18.01.2017
Posty: 18
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podlaski
Ludziska słuchajcie mam pytanie, dzisiaj widziałem ogłoszenie mazdy 6 z v6 to nic nadzwyczajnego aleee w opisie ma napisane że ma tył napęd ? moje pytanie czy to ja nie jestem do końca wyedukowany na temat mazd czy poprostu ktoś pisze wałka żeby łatwiej sprzedać ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 mar 2017, 10:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.02.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Witam, co to za otwór? i co tam powinno byc? :>
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 mar 2017, 10:26 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 08.04.2013
Posty: 3306
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Bagnet do sprawdzania poziomu oleju.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 mar 2017, 11:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.02.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Bagnet jest niżej. Więc to coś innego.

-- Dodano: N, 12 mar 2017, 11:13 --

Dałem złe zdjęcie. Chodzi mi o to.
Obrazek


Mi ta śrubka (zaślepka) wypadła i nie wiem co tam było

Może ktoś wie co tam powinno być wsadzone


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 mar 2017, 13:10 
Świeżak
Offline
Od: 18.01.2017
Posty: 18
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podlaski
Ponawiam pytanie może ktoś nie zauważył, czy ktoś słyszał o wersji mazdy ze stanów z tylnym napędem ? Zamierzam jechać obejrzeć tą mazdę ale troche mam daleko no i sprzedający zapiera się że to taka wersja z tylnym napędem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 13 mar 2017, 09:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Dzisiaj rano dopadło mnie jakieś dziwne poszarpywanie, na lpg i na benz :/
Głównie w przedziale 2000 - 3000 obrotów.

Cewki zapłonowe ? (świece wymienione z 5000km temu)
Jakieś pomysły ?

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 mar 2017, 12:03 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Nie wiem czy mogę wypowiadać się na ten temat bo sam walczę z tym, tzn. szarpie u mnie tylko na zimnym silniku i nie jedzie więcej jak 140km/h, ale ... było gorzej, nawet wypadanie zapłonu na 3 cylindrze aż wymieniłem świece z NGK irydowo platynowych, które miał przejechane ok 4000-5000km na najzwyklejsze Denso po 10zł sztuka. I poszło w dobrym kierunku.
Możliwości świece, cewki (wiem, że polift ma cewke na każdej świecy - ale mało kojarzę temat), sonda lambda. Ew. emulator lub kat?
Osobiścię proponuję zmianę cudownego NGK (oczywiścię, jeżeli z tego korzystasz) bo czuję jak by było mocno przereklamowane, niedługo przesiadam się na beru, narazie kable i świece trochę więcej wychodzi ale czym jest auto niesprawne do 2 stówek więcej wydanych na sprawne...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 13 mar 2017, 12:12 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Mam gdzieś rachunek za świece i chyba to były NGK, jak wrócę do domu to sprawdzę i dam znać co mam założone.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 mar 2017, 14:50 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 278
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
DarthRevan masz te NGK na sprzedaż? Jaki to model?

_________________
why?? - why not?!
lniane ubrania dla dzieci


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 mar 2017, 16:52 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 14.02.2016
Posty: 35
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
victor napisał(a):
Dzisiaj rano dopadło mnie jakieś dziwne poszarpywanie, na lpg i na benz :/
Głównie w przedziale 2000 - 3000 obrotów.

Cewki zapłonowe ? (świece wymienione z 5000km temu)
Jakieś pomysły ?


Wróć parę stron wcześniej w tym temacie i poczytaj moje posty bo miałem podobny problem i może Ci coś one pomogą.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 13 mar 2017, 17:15 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Źle zdiagnozowałem rano problem, wracając z pracy zbadałem o co chodzi.
Mazda na LPG jedzie równo, nie szarpie, chodzi równo na niskich.

Gorzej jest na Pb, obroty jałowe bardzo dobre, nie falują.
Odpala od strzała, problem pojawia się przy jednostajnym przyśpieszaniu.
Czuć jakby brakowało jej mocy na kilka setnych sekundy i znowu "ciągnie" (jakby ktoś wciskał i puszczał pedał gazu).
Gdy wcisnę w podłogę (na Pb) Mazda jedzie tak jak powinna, rozpędza się do 120km/h+++

Problem jest wyłącznie przy równomiernym, nie za dużym przyśpieszaniu.
Myślę, że to nie wina świec, kabli WN czy cewek, obstawiam sitko przy pompie paliwa lub listwa wtryskowa.

Jak się dobrać do pompy paliwa i tego sitka ?
Są jakieś możliwości wymiany ? Ktoś ma jakieś foty ?

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 mar 2017, 19:29 
Świeżak
Offline
Od: 18.01.2017
Posty: 18
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podlaski
Częsta dolegliwość posiadaczy gazu, jeździłeś z dużą ilością benzyny w baku ? bo jeśli tak jak wszyscy na rezerwie ciągle to może być pompa do wymiany bo może już nie daje tego odpowiedniego ciśnienia. Przy małej ilości paliwa w baku pompa się zaciera bo benzyna jest swego rodzaju smarowaniem tej pompy.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 13 mar 2017, 19:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Jeżdżę zawsze z więcej niż 1/3 baku, to nie moje pierwsze auto z LPG.
Także pompa nie jest zatarta :)

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 14 mar 2017, 11:58 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 18.01.2017
Posty: 32
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: małopolski
uzytkownicy z Krakowa !!

Ktos ma jakis polecony serwis na terenie krakowa ktory ogarnia mazde :)

Dzieki z gory za pomoc :)

Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 mar 2017, 14:24 
Świeżak
Offline
Od: 02.02.2017
Posty: 29
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
Bombski nie masz daleko do Katowic - uderzaj do Tadziola, znajdziesz jego dane wszędzie

przy okazji zadam pytanie
czy istnieje jakiś kod blokujący klawisze otwierania szyb z panelu drzwi kierowcy?
Gdy kupowałem auto mogłem otwierać wszystkie 4 szyby z pozycji kierowcy, teraz tylko swoją, pozostałe klawisze kaput, a minęło ledwo 3 miesiące :idea:
na pozostałych drzwiach guziki otwierania szyb działają, także mechanizmy są sprawne. Tylko jakby coś wyłączyło te guziki na drzwiach kierowcy

ktoś coś?

_________________
Moja racja jest najmojsza


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 15 mar 2017, 15:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Musisz zaprogramować szyby :)
Pewnie odłączałeś AKU i dlatego.

Każdym przyciskiem na danych drzwiach musisz otworzyć okno do końca (trzymasz przycisk aż usłyszysz klik), następnie zamknąć i przytrzymać przycisk aż usłyszysz klik, gotowe.

Szyby zaprogramowane :)

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 mar 2017, 15:47 
Świeżak
Offline
Od: 02.02.2017
Posty: 29
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
victor podziękował, jutro sprawdzę <spoko>
odbieram wtedy auto od tadziola - niestety remont silnika
tak to jest jak się kupuje używane auto w dzisiejszych czasach...

_________________
Moja racja jest najmojsza


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 mar 2017, 16:56 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 159
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Busik, zależy - jak się np kupuje auto po taniości od motoryzacyjnego alfonsa (handlarza), to czasy nie mają nic do rzeczy :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 mar 2017, 18:19 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 278
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
ja kupilem tanio i nie narzekam

_________________
why?? - why not?!
lniane ubrania dla dzieci


Ostatnio edytowano Śr, 15 mar 2017, 23:07 przez fate, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 mar 2017, 19:19 
Świeżak
Offline
Od: 02.02.2017
Posty: 29
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
PanPawel napisał(a):
Busik, zależy - jak się np kupuje auto po taniości od motoryzacyjnego alfonsa (handlarza), to czasy nie mają nic do rzeczy :D

nie kupiłem aż tak tanio, nie od handlarza, tylko bezpośrednio od właściciela, auto sprawdzone u mechanika pod każdym względem, wszystko zgodnie ze sztuką niestety... ale do silnika przecież nie zajrzysz. Po 2 miesiącach zapalił się chceck, okazało się że oleju za mało... i tak wlałem ponad 3 ltr żeby na bagnecie się cokolwiek pojawiło. Od tamtego momentu lałem litr tygodniowo !!
Sprzedać już się nie opłacało, bo wsadziłem ponad 3 klocki w najpilniejsze rzeczy (remont wydechu, klocki, tarcze, nowe zimówki itp rzeczy) zanim się okazało, że pilniejszą rzeczą jest stan pierścieni olejowych, których pewnie już nie było. Dodatkowo dużo niższą cenę musiałbym wołać, więc byłbym co najmniej 10 klocków w plecy.
Tadziol już dzwonił, że jutro do odbioru - pełen remont z tulejowaniem. Ponoć idzie jak wściekła :-)
przez to zostanie z nami chyba na dłużej. Jak będę kiedyś sprzedawał, to wystawię na forum <spoko>

_________________
Moja racja jest najmojsza


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 mar 2017, 20:23 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
zaczynam żyć w stresie... nie dość ze ciągle trzeba walczyć z ruda szmatą to co chwile napotykam tematy o awarii silnika który właśnie posiadam 2.0 MZR ...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 15 mar 2017, 21:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
A niby taki bezawaryjny miał być :D
Sam w sobotę jadę do mechaniora, bo zapalił mi się check...

Jakoś nie tak wyobrażam sobie japońską niezawodność :arrow:

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 mar 2017, 21:35 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 278
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
wszystko zależy od egzemplarza i jego historii a nie od stanu pod sprzedaż czy marki
dlaczego u mnie nic nie dolega? bo nie kupujesz tylko auta - musisz kupic tez sprzedawce

_________________
why?? - why not?!
lniane ubrania dla dzieci


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 mar 2017, 21:39 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
kupując Madzie na to właśnie liczyłem spokój mechaniczny ew. walka z rudą i wymiana eksploatacyjna, odpukać na razie nic się nie dzieje ale co raz więcej złych treści napływa z internetów :P ale dbam o moja madziuche ... przed odpaleniem czekam aż kontrolki zgasną po odpaleniu czeam chwile aby olej się ładnie rozruszał stosuje eco jazde... ale jak zatrzymam sie na światłach to i tak słyszę jak korniki ja łupią od dołu hehe


ale spoko bylem w leroJU :P:P kupiłem nowe progi w płynie :D :D


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 15 mar 2017, 21:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
fate napisał(a):
ja kupilem tanio i narzekam

fate napisał(a):
dlaczego u mnie nic nie dolega?


Sorki fate, ale ja już nie wiem, czy Ty narzekasz, czy nie narzekasz, czy kupiłeś ze Sprzedawcą czy bez.

Ja wiem co kupiłem i co mam. Dbam bardzo o rzeczy, na które sam ciężko zapracowałem.
Jestem fanem motoryzacji, nie oszczędzam na częściach i serwisach.

Ale są przypadki na które wpływu nie masz i ich przed zakupem nie sprawdzisz.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 mar 2017, 23:11 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 278
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
japońska niezawodność to zabobon, ruda też, chrupie bez wzgledu na znaczek jak karoseria nie miała lekko
auto po kilku wlascicielach zawsze loteria
poprawiłem post heh :geek:

_________________
why?? - why not?!
lniane ubrania dla dzieci


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 mar 2017, 10:21 
Świeżak
Offline
Od: 02.02.2017
Posty: 29
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
ja tez kupiłem japońską niezawodność - dla spokoju... a skończy się długami do spłacenia przez najbliższy czas
mieliśmy do wzięcia taką samą z silnikiem 2,3 w automacie i 4x4 - ale odradzono nam tą wersję silnikową, bo olej może zniknąć z dnia na dzień
i co?
kupiliśmy pewniejszą wersję 2.0 147 kucy i co? i olej zniknął z dnia na dzień - i tak znikał i znikał
Nie ma reguły niestety

_________________
Moja racja jest najmojsza


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 mar 2017, 13:19 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Jasny pomidor... ponoć właściciele hondy cyfik :P przed ruszeniem zawsze sprawdzają czy jest olej ... widzę ze i nas to czeka hehe


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 16 mar 2017, 13:21 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Płynie z tego jedna mądrość, nie przywiązywać się do rzeczy. Szczerze, sam mam dosyć problemów, tanio nie było, a i same naprawy zaczynają się mnożyć. Przed wakacjami idzie na sprzedaż, tylko na sezon zakupów samochodu czekam.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 16 mar 2017, 13:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
DarthRevan hehehe, miałem już podobne myśli w głowie jak Ty.
Auta mega fajne, tylko jak poczyta się o problemach na forum i zaczną człowieka takie same problemy dotykać, to rodzi się pytanie... czy to był dobry wybór.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 61  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.