Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 09:28

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 61  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 28 lut 2017, 21:35 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Burman napisał(a):
DarthRevan napisał(a):
Cześć,
pisałem wcześniej o problemie z jazdą maksymalnie 140km/h. Nie moge przebić się przez tą barierę, i brakuje pomysłów. Natomiast zasłyszałem dziwny dźwięk gdy chce wydusić więcej niż 140km/h, z okolic lewej strony ( strony kierowcy) słychać nasilające się piszczenie, tylko nie jest to piszczenie metaliczne. Inny objaw to dochodząc do 140km/h mam spalanie 10,5L do 12 a gdy wskazówka prędkościomierza dobije do 140km/h to spalanie rośnie z 10-12L do 19-24L, a samochód dalej jedzie tylko 140km/h.
Co o tym sądzicie?
Pozdrawiam

A może nie wydusi Więcej ze względu, że za dużo paliwa silnik dozuje i go zaczyna dławić, to w tedy by go np. Zaczynało szarpać czy chociaż obroty by drgneły. Może warto podjechać do kogoś kto ma komputer i sprawdzi wykresy dawek paliwa, powietrza i innych pierdołek z tym związanych ? Bedzie info z pierwszej ręki bo info ze spalania chwilowego w komputerze zbyt dużo nie świadczy.

Wysłane z mojego S40 przy użyciu Tapatalka


Może masz namiar na taką osobę z Poznania lub okolic? Sprawdziłem przed chwilą czy występuje iskra i dawaj jest, pomimo duzo lepszej pracy silnika iskra dalej jest. Już mam dosyć, Wielka niewiadoma z tym autem, obroty wzorozo, czuć troche ciezsze wchodzenie na obroty tylko, a tak to rowno trzyma.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 mar 2017, 00:40 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 14.02.2016
Posty: 35
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
DarthRevan napisał(a):
makes napisał(a):
Kupiłem używana cewke i będę jeszcze szedł tym tropem. Odkąd skasowałem błąd wskazujący na sondę więcej się nie pokazuje a wyskakuje tylko blad P2178. Wcześniej też był. Nie jest opisany ale gdzieś znalazłem że to "za bogato na wolnych (za dużo paliwa w stosunku do powietrza)"


No wypisałeś właśnie mój kod błędu, który miałem na pierwszej sondzie. Wymień tą sonde, na którą wskazuje błąd. To problem z grzałką sondy według mojego mechanika i po wymianie powinien zniknąć problem z autem.


Dla potomnych....
Także okazała się padnieta sonda szerokopasmowa 5 zylowa ta przed katalizatorem... sonda zamówiona z....Chin... ktoś powie że chyba oszalalem ale zapłaciłem 220 zł za taką samą sondę oferowana u Nas za 870....poczekalem 2 tygodnie i problem rozwiązany. Zaryzykowalem bo nie byłem pewny czy to ta sonda. Ale mazda wróciła do żywych i normalnego spalania;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 1 mar 2017, 13:56 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Tak z innej beczki teraz, kiedy planujecie zmianę opon z zimy na lato ?
Patrzyłem na prognozy pogody, to w ten weekend u mnie do 13 stopni :D

Ale ostatni tydzień marca to 4-5 stopni i możliwe przymrozki w nocy.
Mam mieszanie uczucia i nie wiem co robić :idea: <zgłupiał>

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 mar 2017, 14:20 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Zazwyczaj czekam do stałego tygodna 14~16 stopni, chociaż troche boli bo opony już cierpią, ale nie zaskoczy przymrozek. W sumie nowe musze kupić więc to drugi aspekt który mnie powstrzymuje :D
Ma ktoś może 215/65/16? Ciekawi mnie jak się zachowują.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 mar 2017, 15:21 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 159
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Zwykle zmieniałem koniec marca/początek kwietnia - od jesieni mam całoroczne i mam już to gdzieś <brawo>
Teraz to zdecydowanie za wcześnie zmieniać moim skromnym zdaniem. ps. wszelkie prognozy pogody dłuższe niż 2 dni, to wróżenie z kart.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 mar 2017, 15:31 
Adept
Offline
Od: 19.08.2016
Posty: 144
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Ja zmieniam pod koniec marca o ile mrozy nie wrócą.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 mar 2017, 19:50 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ja również końcówka marca, bo później straszne kolejki u wulkanizatora :lol:

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 mar 2017, 10:19 
Świeżak
Offline
Od: 18.01.2017
Posty: 18
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podlaski
Wiecie to jest kwestia czy ktoś ma dwa komplety kół czy jeden i tylko przerzuca opony. Ja osobiście raczej wymienię w ten weekend na letnie bo mam letnie na ładniejszych większych alusach i robię to sam w domu i zajmuje mi to chwile. Podnośnikiem tłokowym podnoszę potem odkręcam koło kluczem do kół na akumulator firmy milwaukee. Ogólnie nie planuję w najbliższym tygodniu wyjazdu po za miasto także nawet lekki przymrozek nic nie zaszkodzi. Ewentualnie jak spadnie nieoczekiwany śnieg to znowu przerzucę :-P a przy wymianie zerknę na zawieszenie, hamulce itd.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 mar 2017, 13:55 
Świeżak
Offline
Od: 28.02.2017
Posty: 24
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: lubuski
Witam sprawdzalem ta czarną. ciecz czy brud z wydechu i nie jest to tluste wiec co to moze byc ?

-- Dodano: So, 4 mar 2017, 13:55 --

I tez mam pytanie radio nie czyta mi plikow mp3 czyli bede musial wymienc radio ze zmieniarka czy da sie to jakos rozwiazac bez nagrywania plyt w audio ? I.mam tez kieszen na mini disc co to sa za plyty chyba jest to na kasety nie wiem moze ktos z was mial taki problem


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 mar 2017, 14:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Jak czarna rura to może oznaczać że coś tam oleju przepala. Te radia w M6 nie czytają MP3. Możesz dokupić XCARLINK i podpiąć pod tylny panel w radio ale minus taki że musisz ściągnąć cały panel środkowy, albo prostsze rozwiązanie to dokupienie transmitera FM i wtedy bezproblemowo parujesz urządzenia ze sobą.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 4 mar 2017, 20:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Panowie rozważam zakup nawigacji Tomtom go 500 lecz rozważam też go510. Mógłby ktoś polecić którą wybrać ? Bo mam dylemat

Wysłane z mojego S40 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 mar 2017, 20:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Potrzebujesz nawigację na Polskę czy za granicę tez jeździsz? Pytam, bo jeżeli na PL to kup sobie coś taniego do czego możesz wgrac inne mapy np. Automapę. Ja dobrych parę lat wstecz kupiłem Garmina za ponad 1300 zł i nie powiem sprawuje się ok., ale juz dzisiaj by się przydał asystent pasa ruchu, darmowe aktualizacje czy szybsze powiadamianie o np. skrzyżowaniu. Mój ojciec kupił z rok temu jakąs nawigację ( chyba w Biedronce) i wgrałem mu Automapę, bez problemu śmiga. Czasami płacimy sporo za markę, ale mamy jedynie do dyspozycji dedykowane mapy i nic innego nie wgramy. Nie wiem jak jest w Tomtom, ale tam chyba tez tylko mapy dedykowane mozna wgrać?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 4 mar 2017, 20:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Powiem tak, mieszkam w Holandii więc mapy Europy bym chciał dosyć dobre, oby dwa mają darmowe aktualizacje map oraz asystent pasa ruchu tylko chyba go 510 ma mapy świata i jest kontynuacją go 500 ? Jeśli się nie mylę a mogę się mylić. Miałem okazję jeździć na go 500 i bardzo przyjemna nawigacja

Wysłane z mojego S40 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 4 mar 2017, 22:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Musisz kolego sobie przejrzeć te oferty, bo nieraz sporo płacimy za głupoty. Jak na moje oko to przydają się darmowe aktualizacje, darmowe bazy fotoradarów, asystent pasa ruchu, planowanie tras z kilkoma miejscami przelotowymi ( tańsze miały tylko punkt A - B). W PL nie potrzebuję płatnej i chyba nie miejącej racji bytu info o korkach i utrudnieniach w ruchu, transmitera FM ( jak słuchasz radia, to nie nawigacji), przeglądarki zdjęć i odtwarzacza MP3 ( są do tego lepsze urządzenia). Jezeli masz ochotę, to Garmin NuviCam jest nawigacją wraz z wideorejestratorem.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 mar 2017, 14:50 
Świeżak
Offline
Od: 19.06.2015
Posty: 16
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: dolnośląski
ZBANOWANY!
Kupiłem MapaMap na Androida, w promocji za 80 zl, z dożywotnią (dla urządzenia na którym jest zainstalowana) aktualizacją. W moim przypadku do telefonu OnePlusX i puki telefon działa mapę mam. A działa znakomicie. Nieopłacalne dla osób, które często zmieniają telefony ale można się pokusić o tablet i wstawić go zamiast oryginalnej navi Mazdy. MapaMap używałem zamiennie z Automapą i dla mnie MapaMap jest lepsza, dużo dokładniejsza w miastach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 mar 2017, 16:08 
Świeżak
Offline
Od: 17.12.2016
Posty: 20
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cześć, Planuję pierwszy przegląd swojej Mazdy 6 2003 1.8 Pb Liftback. Zakupiłem niedawno :) (mój pierwszy samochód)
Powiedzcie orientacyjnie ile powinno mnie to wynieść? Tradycyjna sprawa: wymiana filtrów i oleju. Może powinienem zmienić coś jeszcze według Waszego doświadczenia?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 mar 2017, 17:56 
Świeżak
Offline
Od: 19.06.2015
Posty: 16
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Region: dolnośląski
ZBANOWANY!
amrg wymieniaj wszystkie płyny ustrojowe tzn hamulcowy, chłodniczy, kierowniczy, olej silnika wraz z filtrem i dobrze by było olej w skrzyni biegów. Co do kosztów to zadzwoń do kolegi z forum CzarnePaliwo. Znajdziecie kompromis. Sprawdź dokładnie stan hamulców, zawieszenia drążki, gumy i jak masz możliwość to zbieżność. Przeczyść EGR i przepustnicę. Wymień filtry kabinowy i paliwa. Powodzenia z Mazdą :)


Ostatnio edytowano Wt, 7 mar 2017, 18:03 przez Zbyszek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 mar 2017, 18:01 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 278
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
powietrza i kabinowy to w 10 minut sam założysz, jedziesz na wymiane oleju i tyle Cie to kosztuje, nie ma powinienes - wymieniasz to co w Twoim egzemplarzu juz sie kończy, odkrecasz wszystkie po kolei wlewy pod maską i kukasz może dolać a może całkiem wymienić, hamulce w jakim stanie? pytałeś kiedy był wymieniany olej skrzyni?

_________________
why?? - why not?!
lniane ubrania dla dzieci


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 mar 2017, 18:11 
Świeżak
Offline
Od: 28.02.2017
Posty: 24
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: lubuski
A drogi interes jest jesli chodzi o wymiane oleju w skrzyni biegów i co uke trzeba go wymieniac ? Mam mazde 2.3 benzyna w wersji top wiec nnie wiem


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 7 mar 2017, 18:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Navi wybrana :) A poleci ktoś Cb radio ? Trasy Pl - Nl więc jakieś w miarę ogarnięte. Miałem kiedyś i teraz też myślę ale są tylko używki Uniden 520 XL. I jaką antenkę do tego ? Mam starą która działała na takim połączeniu i ściągała na ok. 20km ale ma ok. 150cm wysokości więc średnio to wygląda, może jakaś z wzmacniaczem ? Jestem ciekaw opinii :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 mar 2017, 18:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Lukasz25 napisał(a):
A drogi interes jest jesli chodzi o wymiane oleju w skrzyni biegów i co uke trzeba go wymieniac ? Mam mazde 2.3 benzyna w wersji top wiec nnie wiem


Olej do skrzyni np. Fuchs TITAN SINTOFLUID 75W-80 lub inny o podobnej lepkości ( zalewają też 75W90) w ilości 2,85 L, olej ten zmienia się co 100 tys km. W tej kwestii tez zdania sa podzielone między forumową brać a mechaników. Niektórzy twierdzą że oleju z w skrzyni się nie wymienia jeśli nie ma wycieków, a inni że to błąd i powinno się okresowo zalać świeżym. Możesz sukcesywnie wymieniać poszczególne rzeczy, bo logiczne że na raz nie wymienisz oleju w silniku, filtrów, paska wielorowkowego, płynu chłodniczego, płynu hamulcowego, świec i przewodów czy oleju w skrzyni. Ja tez do tej pory nie wymieniłem oliwy w skrzyni i hamulcowego, bo zawsze jest coś co trzeba na pierwszy ogień zrobić. Na początek olej w silniku + płukanka i mozesz wymienić filtry i pasek wielorowkowy, a później już sukcesywnie jak kasy starczy. Na pewno Ci dojdą jeszcze inne rzeczy, więc zawsze warto mieć pewnien zapas gotówki.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 mar 2017, 20:38 
Świeżak
Offline
Od: 17.12.2016
Posty: 20
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zbyszek napisał(a):
amrg wymieniaj wszystkie płyny ustrojowe tzn hamulcowy, chłodniczy, kierowniczy, olej silnika wraz z filtrem i dobrze by było olej w skrzyni biegów. Co do kosztów to zadzwoń do kolegi z forum CzarnePaliwo. Znajdziecie kompromis. Sprawdź dokładnie stan hamulców, zawieszenia drążki, gumy i jak masz możliwość to zbieżność. Przeczyść EGR i przepustnicę. Wymień filtry kabinowy i paliwa. Powodzenia z Mazdą :)


Akurat po zakupie wymieniałem sprzęgło, a co za tym idzie, olej w skrzyni, więc to mam z głowy. Kabinówkę wymieniłem sam. Hamulce mam zdarte do połowy (klocki i tarcze). Więc pewnie za kilka tysięcy czeka mnie wydatek.
Zawieszenie chodzi na nierównościach świetnie, zero stukania. Niestety ma 277tys na liczniku. I poprzedni właściciel zalewał już 10W40... Obecnie bierze mi 2-3 litry na 1000km oleju, więc podobno dopuszczalne. Czytałem wcześniej właśnie wypowiedzi użytkownika CzarnePaliwo.
Sam samochód jest kapitalny! Pomyśleć, że za te pieniądze mogłem mieć focusa, czy astrę... Bleh :)

I dzięki za dodatkowe porady!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 7 mar 2017, 21:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
2-3 L na 1000 km?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 mar 2017, 10:23 
Świeżak
Offline
Od: 17.12.2016
Posty: 20
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak, 2-3 litry oleju na 1000km. Podobno to górna granica, ale jeszcze dopuszczalnie, zważywszy na przebieg.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 mar 2017, 11:46 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Mi się wydawało, że 200ml na 1000 km to sporo. Może 10W wykończyło i zalanie innym np 5W poprostu ucieka gdzieś bokami? Nie ma problemu z szarpaniem lub ze sprzęgłem? (kiedyś obiło mi się o uszy że gdy ucieka duża ilość oleju to lubi lecieć po sprzęgle). Moge nie być orłem w tej sprawie ale nie wykluczał bym nieszczelności bez zbadania sprawy.

Pytanie moje:
może ktoś polecić filtr powietrza, ew. link do aukcji. Szukam i widzę różnice w żebrach, jedne mają więcej inne mniej - jakkolwiek to pomaga gdy jest więcej?
Jakiej firmy najlepiej kupić ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 mar 2017, 12:11 
Świeżak
Offline
Od: 17.12.2016
Posty: 20
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ok Panowie, to czy ktoś mi poleci znającego się na Mazdach mechanika w Warszawie? Oczywiście nie może być zbyt drogi. Ślub mam na horyzoncie, wiecie jak to jest...

DarthRevan ja dalej zalewam ten nieszczęsny 10W40, bo jeżeli go tyle bierze, to 5W30 będzie brało mi 10 litrów na 1000km.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 mar 2017, 13:56 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
1. Lejesz dedykowany a nie 10w.. Bzdurą jest ze silnik olej 10w będzie mniej wciągać! Spróbuj 5w50, serio! Oryginalny chociażby Mobil będzie lepszy niż droższy 10W40....
2. Filtr powietrza do PB musi mieć mniej żeber a diesel więcej żeber, pisano już wiele razy.
3. Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia.
4. Zgłoś się o mechanika do kolegi Riki.
5. Pozdrawiam ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 mar 2017, 14:43 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Doczytałem faktycznie po napisaniu posta, konkretne propozycje ktoś by miał? Filtron, bosh czy ma to wpływ na pracę samochodu czy wybrać pierwszy lepszy za 40zł ?

Jeszcze chciałbym podpytać, czy jest sposób, żeby sprawdzić czy regulator napięcia na alternatorze jest sprawny? Według Norauto (sprawdzali aku i alternator) wszystko jest sprawne, ale mam dziwne "mruganie" podświetlenia panelu klimatyzacji, zegarów oraz samych świateł zewnętrznych samochodu gdy dodaje gazu, trzymanie dłużej niż 15 sec na poziomie 2000rpm powoduje "mrugnięcie" każdego źródła światła. Zastanawia mnie czy regulator może mieć z tym związek, bądź coś innego ma na to taki wpływ.
Liczę na pomoc :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 mar 2017, 19:06 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
amrg napisał(a):
Tak, 2-3 litry oleju na 1000km. Podobno to górna granica, ale jeszcze dopuszczalnie, zważywszy na przebieg.


W instrukcji jest że do 1L/1000 km to norma, ale w praktyce sprawny silnik powinien zuzywac oleju tyle, żeby nie było konieczności dolewek przez powiedzmy te 10 tys km. Producenci tak piszą w instrukcjach żeby się asekurowac w razie reklamacji. Uważasz że 20-30 L w roku to normalne? To z olejem do wymiany byś musiał rocznie wydać prawie 800 zł. Ja dziękuję za taką normę, bo bardziej by się opłacał remont silnika, który po 4 latach by Ci się zwrócił.

DarthRevan tu masz różne typy filtrów:

BOSCH: 1987429188
FILTRON: AP 113/1, AP1131
KNECHT: LX936
MAHLE: LX936
MANN FILTER: C 3233,
MAXGEAR: AF-9766, AF9766
MAZDA: R F2A-13Z40 A, RF2A13Z40A, RF4F-13Z40, RF4F13Z40, RF4F-13Z409A, RF4F13Z409A
PURFLUX: A1157
NIPPARTS J1323041
NIPPARTS J1323055
QUINTON HAZELL WA9441
UFI 3017100
ALCO FILTER MD9766
BLUE PRINT

Ja kupuję KNECHT/MAHLE bo dobra relacja ceny do jakości i porządna firma. Możesz też kupic MANN, ale jest droższy. Myslę że różnic wiekszych nie będze, niezaleznie co wybierzesz, a już na pewno nie w mocy.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 mar 2017, 15:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.03.2017
Posty: 5
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: dolnośląski
Witam. Jestem tu nowy i na dzień dobry mam pytanie. W mojej świeżo kupionej M6 nie działają czujniki cofania. Po wbiciu wstecznego słychać ciągły dźwięk i 2 krótkie i to wszystko. Może ktoś tak miał i mi podpowie. Jak dostać się do sterownika i samych czujników. Pzdr
W oczekiwaniu na odpowiedź edytuje post ponieważ mam jeszcze jedno pytanie. Wymieniłem oświetlenie wewnętrzne na ledowe. Chciałem również zmienić oświetlenie stacyjki. Po włożeniu leda okazało się że nie gaśnie po zamknięciu drzwi i włożeniu kluczyka, świeci przez cały czas. Po powrocie do żarówki tradycyjnej oświetlenie nie działa wcale. Ponowne włożenie leda powoduje ciągłe świecenie i tak dalej. Ktoś ma jakiś pomysł ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 61  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.