Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 22:55

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 61  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 23 lis 2016, 11:55 
Wstydliwy
Offline
Od: 22.11.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Wiem, że temat do działu oponiarskiego, ale tam już chyba od dawna nikt nie zagląda, więc może w tym wątku ktoś mi pomoże, a sprawa super pilna.

Doszedłem do wniosku, że jedyne czego brakuje mojej Mazdzie 6, 1,8 2002 to jakieś ładne alufelgi i komplet nowych opon. Jedno i drugie już wstępnie zamówiłem, a teraz mam wątpliwości, czy taki zestaw będzie pasować. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby ktoś, kto zna się bardziej ode mnie podpowiedział mi, czy taka konfiguracja będzie ok:

Felgi: MAZDA 6,5Jx16" ET 50 roz. 5x114,3 otw. 67
Opony: 205/55R16 91 H


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 lis 2016, 17:34 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 14.12.2015
Posty: 259
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Kupuj śmiało i czytaj ze zrozumieniem bo tam jest wszystko napisane.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 lis 2016, 20:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 548
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
SilverHaze... musisz plastik z klapy zdemontowac... potem już z górki


Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 lis 2016, 07:27 
Amator
Offline
Od: 19.09.2015
Posty: 67
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: pomorski
Piotrekonio napisał(a):
SilverHaze... musisz plastik z klapy zdemontowac... potem już z górki


Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

Dzięki ,juz sobie poradziłem schodzi łatwo, gorzej z zamontowaniem ... żeby ładnie przylegalo najlepiej rozłożyć na 2 części i najpierw zainstalować oprawę z żarówka a później ten plastik co był na gorze.

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 lis 2016, 09:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.11.2016
Posty: 9
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Witam, mam pytanko nie działa mi pokrętło od głośności, od czego zacząć szukanie przyczyny. Dodam, że z kierownicy regulacja działa. Pozdrawiam :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 24 lis 2016, 09:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Obstawiałbym uszkodzony potencjometr/enkoder w radiu.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 lis 2016, 11:26 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.11.2016
Posty: 9
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Dzięki wielkie za pomoc. I jeszcze jedno przekopałam forum bo mam problem z kierunkami. Koleś który sprzedawał mazdę powiedział, że problem wystąpił po praniu auta. Boczne kierunki mrugają szybko a tylne ledwo się żarzą. Z tego co wyczytałam to sprawdzić bezpieczniki, dalej masę (jako ciemna osóbka w tych sprawach nie wiem nawet gdzie :) ), sprawdzić wszystkie blaszki oraz żarówki, a jak nic nie wynajdę to przerywacz kierunków to może być. Podsumowując dobry plan działania?
Czy może macie jeszcze jakieś sugestie? Wiem, że najlepiej do elektryka, ale ciężko mi będzie znaleźć takiego, żeby był dobry zrobił szybko i był blisko Grójca :) Lubię z mężem przy autach grzebać, więc chcemy spróbować sami :)

A awaryjne i jak jest centralny wszystko działa


Ostatnio edytowano Cz, 24 lis 2016, 13:18 przez vampire2812, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 lis 2016, 11:51 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Jeżeli dobrze kojarzę to jakiekolwiek "szybkie mruganie" związane jest z zbyt niskim napięciem na jednym świetle, bądź zwarciem. Światło, które powoduje problem może być tym żarzącym się przy włączonych kierunkach. Jeżeli chcesz sprawdzać bezpieczniki to szukaj pod maską, wydaje mi się, że w każdym modelu są po stronie kierowcy w czarnej skrzynce obok filtra powietrza.

Moje pytanie:
Czy ktoś spotkał się z problemem "upierdliwego" drgania osłony tłumika środkowego? Każde drgania powodują nieprzyjemny metaliczny dźwięk, może macie pomysły jak temu zaradzić? Czy ta część była przyspawana do tłumika?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 lis 2016, 16:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 548
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
DarthRevan napisał(a):
Jeżeli dobrze kojarzę to jakiekolwiek "szybkie mruganie" związane jest z zbyt niskim napięciem na jednym świetle, bądź zwarciem. Światło, które powoduje problem może być tym żarzącym się przy włączonych kierunkach. Jeżeli chcesz sprawdzać bezpieczniki to szukaj pod maską, wydaje mi się, że w każdym modelu są po stronie kierowcy w czarnej skrzynce obok filtra powietrza.

Moje pytanie:
Czy ktoś spotkał się z problemem "upierdliwego" drgania osłony tłumika środkowego? Każde drgania powodują nieprzyjemny metaliczny dźwięk, może macie pomysły jak temu zaradzić? Czy ta część była przyspawana do tłumika?

Ja swoją wycialem w piz*u.. wkurzala mnie i po problemie

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 lis 2016, 17:53 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Zauważyłeś może większe, mniejsze zadrapania po usunięciu osłony? W końcu jego obecność musiała być w jakiś sposob uwarunkowana.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 26 lis 2016, 18:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 548
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
Nie zauważyłem nic nadzwyczajnego

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 28 lis 2016, 11:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Cześć, mam Mazdę w kolorze 32G Brilliant Carbon Grey Mica.
Przymierzam się pomalowania zacisków hamulcowych.

Myślałem nad kolorem toksyczna zieleń (neonowa zieleń) oraz nad złotym.
Który kolor wg Was będzie bardziej pasował ? albo jaki kolor polecacie ? :idea:

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 lis 2016, 15:08 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 159
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Mam w tym samym kolorze i też myślałem nad pomalowaniem zacisków na wiosnę. Ja tam nie uznaję żadnego oczoje#nego koloru (wieśtuning na maxa). W grę wchodzi jakiś normalny, nierzucający się w oczy kolor - jak w oryginale (szare?). Jakbym już miał dać jakiś inny kolor, to pewnie by to był taki rdzawo- miedziany jak w zaciskach motocyklowych - jedyny który mi się podoba. Felgi mam w ładnym stanie, ale gdybym regenerował, to też jakieś ciemne, grafitowe...
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 28 lis 2016, 17:27 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Fajny kolorek, znalazłem taki zestaw: kolor CARBON

Mniej-więcej efekt:
Obrazek

:idea: :idea:

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 lis 2016, 09:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.11.2016
Posty: 9
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Pytanko, ktoś zakupował lampy TYC lub inne przednie. Mam zamiar wymienić lampy, bo moje niestety parują i mnie to z lekka drażni. Znalazłam coś takiego, myślicie że będą dobre?

http://allegro.pl/komplet-lamp-przednic ... 21735.html
http://allegro.pl/mazda-6-2002-2005-ref ... 99581.html

Nie chcę kupować używek, bo nigdy nie wiadomo co się kupi :)
Wymiana lamp jest jakaś problematyczna, bo w renault laguna II 2003 r było prosto?

A i jak coś to jest duża różnica czy są przeciwmgielne teraz czy nie? Czy jak mam atrapy to muszę kupować bez? (teraz madzia jest u elektromechanika na naprawie kierunków, a wcześniej nawet nie sprawdziłam jak to u niej jest są czy nie :) ) Jeśli to laikowe pytania, to z góry przepraszam :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 29 lis 2016, 13:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
vampire2812 napisał(a):
Wymiana lamp jest jakaś problematyczna, bo w renault laguna II 2003 r było prosto?


Nie wiem jak było w lagunie, ale w maździe trzeba zdjąć przedni zderzak i odkręcić chyba 3 śrubki.
Niestety nie zawsze chcą się odkręcić :|

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 30 lis 2016, 14:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.09.2016
Posty: 6
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: kujawsko-pomorski
Witam, mam problem z nieotwierającymi się drzwiami kierowcy (M6, 2003r). Na 99% jest to pęknięta sprężynka - początkowo drzwi nie mogłem zamknąć, przesunąłem zapadkę w zamku ręcznie, domknąłem i już nie mogę otworzyć. Czy ktoś zna jakiegoś fachowca na terenie woj. kujawsko-pomorskiego (sam jestem z Grudziądza). Ściągnąłem z internetu 8-stronnicowy poradnik naprawy ale nigdy podobnych rzeczy nie robiłem i nie wiem czy podołam. Może forumowicze podsuną jakiś kontakt w okolicy. Z góry dzięki!


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 2 gru 2016, 09:04 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Witam,

Ktoś podpowie jakie są długości piór wycieraczek w GG/GY ?

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 gru 2016, 09:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Mozna zastosować różne długości. Ja teraz mam od pasażera 40 cm a od kierowcy 60 cm. Myslę nad zmianą od pasażera 45 cm a od kierowcy 55 cm, bo to taki standard w większości M6. Jak mierzyłem i ktoś też pisał że wejdą również 45 cm od pasażera i 60 cm od kierowcy. Tylna szyba ja mam 50 cm.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 gru 2016, 09:13 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Jeżeli dobrze pamiętam to 550mm i 450mm, z tym że zostaje mały fragment przy takich długościach nie ścierany. Ja mam zamontowane u siebie troche większe i ten martwy punkt jest wyeliminowany, za duże założysz to będą się o siebie haczyć.
Pozdrawiam,


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 gru 2016, 09:16 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Dlatego najlepszym wyborem by bylo chyba 60 cm i 45 cm, bo przy 40 cm od pasażera duża częśc szyby nie jest zbierana. Przy 55 cm od kierowcy też się obawiam czy stojąc np. na światlach będzie dobra widoczność? Mnie od kierowcy 60 cm bardzo odpowiada.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 2 gru 2016, 09:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
No właśnie, na forum konkurencyjnym piszą, że zakładają nawet 60 cm i 45 cm.
DarthRevan a Ty, jakie masz dł ?

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 gru 2016, 10:01 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
600mm i 450mm, sprawdzałem :) a z tyłu miałem rebus bo tylko 330mm mi wchodziło, większe już sprawiały problem - wersja kombi. Nie mniej jednak efekt jest super bo więcej nie trzeba, koszt mnie zadziwił (norauto prawie 60zł za tył)
Denerwuje tylko te 450mm bo jadąc np. po imprezie jako pasażer czasem muszę się nachylać żeby patrzeć przez wytartą część szyby.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 gru 2016, 15:21 
Amator
Offline
Od: 09.05.2016
Posty: 86
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Jestem na bliskim etapie wymiany wycieraczek, oleju i filtra oleju.

Czy znalezione przeze mnie produkty będą dobre?

1. Filtr
2. Olej
3. Wycieraczki

Mazda 6 I gen. 2.0 di non DPF

_________________
Pozdrawiam,
Patryk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 gru 2016, 16:01 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
1. Upewnij się, że faktycznie masz ten filtr. Sprawdź czy nie masz wkładu. Moja sytuacja " serwis mazdy po winie mówi obudowany metalowy filtr", zaglądam pod auto a tu wkład.
2. Zależy jaką teraz masz gęstość, jak zmienisz możesz doznać brania oleju.
3. Jak najbardziej, możesz zwiększyć do 600mm aczkolwiek gdzieś słyszałem, że wersja "płaska" maksymalnie 550mm, a zwykłe wycieraczki do 600mm.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 gru 2016, 16:25 
Amator
Offline
Od: 09.05.2016
Posty: 86
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
1. Będzie ciężko. A ewentualnie ten wkład to mógłbyś podrzucić mi link?
2. Mam opakowanie po oleju i gęstość taka sama - 5W30 - jeżdżę teraz na Dexelii, także wiem, co kupić.
3. No właśnie czytałem wypowiedzi chłopaków u góry, a z racji tego, że moje wycieraczki są już zużyte postanowiłem czegoś poszukać.

_________________
Pozdrawiam,
Patryk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 2 gru 2016, 19:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
DarthRevan napisał(a):
Denerwuje tylko te 450mm bo jadąc np. po imprezie jako pasażer czasem muszę się nachylać żeby patrzeć przez wytartą część szyby.


No właśnie mnie tez to denerwuje, ale przy 40 mm wycieraczce. Dlatego, albo musimy jeździć na trzeźwo jako kierowcy, albo tak się zalać żeby już nic nie widzieć <%>

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 6 gru 2016, 13:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Cześć,

Od kilku dni próbuję uporać się z jakimś trzeszcząco-pykającym czymś.
Hałas dobiega wg mnie gdzieś z lewej strony z okolic słupka, może gdzieś przy podsufitce przy szybie.
To brzmi dość cicho, jakby zimna izolacja trzaskała na mrozie.

Zdjąłem tę plastikową osłonę słupka A, zapsikałem co mogłem silikonem w spray i nic...

Trzeszczenie/pykanie słychać dalej, nie jest to deska, bo jak ją dociskam to hałas nie ustępuje.
Plastiki kolumny kierownicy raczej też nie, bo je ściskałem i nic nie dało.

Plastik koło lusterka wstecznego także wyeliminowany.
Może ktoś coś podrzuci ? Gdzie tego szukać ?

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 6 gru 2016, 15:45 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Zdejmowałeś może radio? Luzy przenoszą hałas może na zegary lub gdzieś w tamte okolice, z tego co pamiętam trochę waży. Po nagrzaniu hałas ustępuje?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 6 gru 2016, 15:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Zdejmowałem radio, ale te zatrzaski też potraktowałem silikonem w spray, to nie radio ;/
Po nagrzaniu, nic się nie zmienia.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 61  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.