Teraz jest So, 4 maja 2024, 16:11

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 61  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 2 sie 2017, 09:02 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
ZoZo napisał(a):
hmm może sprząglo w sprężarce się kończy ? i powyżej pewnych obrotów nie blokuje kola ? weź kogoś niech depnie ci na gaz a ty obserwuj czy na wysokich obrotach sprężarka blokuje kolo ?


Zgadza się.... niestety sprzęgło do wymiany, okazało się, że blokowało się dla pewnych obrotów ale tylko przy zmianie biegów bo było dziwne. Uruchamia się dopiero na biegu jałowym także jadąc aby działała po zmianie biegów do 1tyś obrotów trzeba było dać i działała - niestety wymiana wymagana ponieważ efektem takiej pracy były iskry jak podczas spawania..... Naszczęście nic nie ucierpiało i wymiana sprzęgła 350zł z częścią za 230zł firmy Panasonic po udanych negocjacjach :)

Jak się okazało winny był poprzedni właściciel, który zamontował sprzęgło nieprawidłowo i powstały luzy które zniszczyły sprzęgło.

Zima w lato, aż miło :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 2 sie 2017, 18:28 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
<spoko> no to fajnie że masz to już ogarnięte ;) <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 sie 2017, 10:42 
Offline
Przeglądałem zderzaki, niektóre są w gorszym stanie niz moje, nadają się do utylizacji, a ludzie to wystawiają za jakieś kosmiczne ceny :-)

Pisałem jakiś czas temu o tym że tempomat mi nie trybi, a pozniej sam z siebie zaczął działać. Teraz chciałem odpalić tempomat i znów przestał działać. Generalnie na początku od czasu do czasu odpalał się ale teraz zdechł na amen :-) tempomat włącza się na ON ale prędkość nie blokuje się i nie zapala się zielona lampka po włączeniu SET.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 sie 2017, 12:04 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
stawiam na jakieś styki może Plak podszedł pod przycisk na kierownicy później zebrał się syf i koniec ...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 6 sie 2017, 13:00 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Ewentualnie może kabelek się przetarł i dlatego działało i nie działało, ja tak miałem z klimą

Wysłane z mojego S40 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 6 sie 2017, 19:35 
Offline
ZoZo napisał(a):
stawiam na jakieś styki może Plak podszedł pod przycisk na kierownicy później zebrał się syf i koniec ...


Może rozbiorę i przeczyszczę. Chyba że ciężko to miejsce zdemontować ?

Z tymi kablami możliwe że tak, chociaż ciężko ogarnąć którego szukać :D


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 07:04 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Nie rozbierałem kierownicy w Madzi ale pewnie filozofii nie ma. Tylko pamiętaj zaznaczyć sobie położenie kierownicy. A jak będziesz składał to taśma kierownicy musi miec luz na min 2 obroty w lewo i prawo. W przeciwnym razie jak będziesz miał zle założona taśmę to zerwiesz ja przy skręcie. Zrób to z glowa i wszystko się uda. Powodzenia


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 7 sie 2017, 19:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
A co sądzicie o spryskiwaczach na szybę przednią takich robiących "mgiełkę" ? Może ktoś już coś montował i może coś polecić ?Obrazek

Wysłane z mojego S40 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sie 2017, 11:28 
Offline
Lewy błotnik, mam rdze która mnie denerwuję, chcę go zmienić kolor 32G i znalazłem coś takiego na aledrogo, zamiennik, podobno malują na każdy fabryczny kolor i posiada "certyfikat spasowania TUV" - cokolwiek to znaczy, kupował ktoś zamiennik ?
http://allegro.pl/blotnik-mazda-6-gg-02 ... 46269.html

I czy błotniki liftowe przed liftowe są takie same ?

Generalnie znalazłem oryginalne części, zderzak i błotnik , ale zderzak wyceniony na 850zł a błotnik na 400zł. Więc odpada.


Drugie pytanko, dzisiaj zauważyłem a raczej usłyszałem takie cykanie, jakby kamyczek był w oponie, nie jest to jakieś głośne i słychać to dopiero przy otwartym oknie , przeglądałem w sumie opony i nie zauważyłem kamyczka w bieżniku, co to może być ?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sie 2017, 12:26 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
pokaz ta rdze na błotniku to powiem ci czy opłaca się wymieniacz błotnik czy naprawi i pocieniować.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sie 2017, 13:20 
Offline
ZoZo napisał(a):
pokaz ta rdze na błotniku to powiem ci czy opłaca się wymieniacz błotnik czy naprawi i pocieniować.


Rdzy może nie widać, ale są bomble. Jedyny element w samochodzie, który jest w takim stanie, drugi błotnik jest ok. Ciekawe czemu?
Obrazek

i w sumie idzie już koło kierunkowskazu

Obrazek


Ale znalazłem błotnik 150zł + 30 zł wysyłka. Bez rdzy, bez jakiś większych rys. Brać ? :)
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sie 2017, 13:41 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
najlepsze wyjście, dziwne że przód a nie tył :arrow:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 10 sie 2017, 19:25 
Offline
Kolejne pytanko, mam w planach przeczyścić przepływomierz.

Rozumiem że psikam środkiem w te miejsca?
Obrazek
I psikamy też na te druciki - elementy pomiarowe ?
Obrazek

Z tego co gdzieś przeczytałem, trzeba później coś wyregulować i zresetować kompa? Co dokładnie po takim czyszczeniu trzeba zrobić?
Wersja samochodu to 2.3 166KM.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 10 sie 2017, 20:55 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Ja czyściłem przepływomierz w taki sposób:

1. Zamówiłem CRC Air Sensor Clearner
2. Odłączyłem AKU.
3. Dolałem do max. płynu chłodniczego (dosłownie z 50ml).
4. Wyjąłem przepływomierz, zatkałem otwór czystą szmatką.
5. Zdjąłem gumowy o-ring z przepływomierza i wyczyściłem solidnie go preparatem CRC.
Dodam, że "łezka" od strony filtra była baardzo zabrudzona. Widać było czarny nalot.
6. Kilkakrotnie użyłem CRC, odłożyłem przepływomierz na 20-30min aby wszystko odparowało.
7. Założyłem o-ring, włożyłem przepływkę na swoje miejsce, podłączyłem AKU.
8. Wyłączyłem wszystko co pobiera prąd i odpaliłem, obroty na zimnym 1500, po rozgrzaniu 750.
9. Miałem paliwa pod korek, komputer pokazał zasięg 800km.

Zajęło mi to godzinę, kiedy przepustnica się adaptowała odkurzyłem M6 :>

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 11 sie 2017, 19:19 
Offline
Dzięki victor :) Po długim week, zabieram się za operacje :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 12 sie 2017, 14:20 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
hmmm jak masz bąble pod lakierem w nie widać rdzy to raczej na pewno była tam jakaś obcierkę i szpachelka się uniosła.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 sie 2017, 10:54 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Cześć,
zastanawiam się nad przewodami boscha, na moich NGK, nonstop jest przebicie i nie wiem czy ktoś może próbował takie u siebie zakładać?
https://sklep.intercars.com.pl/produkty ... 86-357-287


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 sie 2017, 14:42 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
U mnie nie klikały przy wciskaniu w przeciwienstwie do oryginału, okazalo sie ze nie w kablach problem i zalozylem z powrotem stare sumitomo a nowe boshe sprzedałem


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 sie 2017, 22:09 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
A co ci sie dzialo ?i w czym tkwił problem?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 17 sie 2017, 07:09 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Niestety moje sumimoto są już niesprawne, aczkolwiek leżą w bagażniku. Czy oprócz "klikania"? Żadne kable, które miałem nie "klikały", tylko nachodziły na świece i cewkę. Nigdy nie udało mi się trafić na to co zrobili oryginalnie. Coś więcej się działo z boschem, jakieś oznaki niesprawności?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 sie 2017, 00:34 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 03.04.2017
Posty: 9
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Witam.

mam pare szybkich pytań pasujących do tego tematu :)

1. Czytałem że nasze Mazdunie nie mają filtra paliwa tylko kratke bodajże w baku paliwa. W takim razie cóż to takiego ktoś mi odpowie?

2. Poci mi sie taka rureczka idzie to od silnika chyba gdzieś do rury między przepustnicą a kabiną od filtra powietrza, dobrze pisze? To normalne czy coś tu nie gra? Wydaje mi sie ze wcześniej tak nie było.

3. Na zdjęciu 3, 4 i 5 jak bardzo zle to wygląda? Mam zamiar robić kompletną konserwacje od spodu myśle ze kielichy też mi pobabrają trochę w końcu ruda i na nich siedzi. Nadkola chwyciły oba tylne, o koszta pytałem i są duże niektórzy mówią że szkoda to robić... a Mazda chodzi mi tak ze nic nie dokładam... odpukać. Dre nią za granice, całe Włochy obleciałem w dodatku. Jak myslicie? Progi też będą o wymiany.

4. Zamierzam sobie zmienić żarówki wszystkie na coś takiego: http://allegro.pl/dzienne-h1-led-20-smd ... 92091.html lub coś takiego http://allegro.pl/zarowki-h1-55w-100w-x ... 00105.html warte to będzie coś czy tylko do kosza?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 sie 2017, 22:07 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
ja bym robił te nadkola. tragedii nie ma , a z ciekawości powiedz ile wołali za naprawę tych nadkoli ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 20 sie 2017, 22:19 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
jeżeli nie kupisz osram czy philips bedzie wiecej zachodu z ciaglym wymienianiem niz radosci z uzytkownia swiatelek
co do rudej to pytanie jakie masz plany do tego auta ale juz na konserwacje raczej za pozno


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sie 2017, 06:47 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Do pierwszego pytania to jeżeli dobrze pamiętam to filtr par paliwa (węglowy) zasysa zgodnie z nazwą w komorze silnika aby przyjemnie się jeździło. Nadkola do robienia, kielichy jeszcze do konserwacji moim zdaniem (trzeba zobaczyć jak wygląda po odkręceniu wszystkiego dla pewności), ewentualnie aby nie poszła ruda dalej popsikaj WD40 (metoda tania i na chwilę ale zatrzyma)
Co do żarówek, kolega NEO ma rację - czy gra warta świeczki? Takie, ledowe bez rezystorów zewnętrznych będą padać jak muchy, a te xenon white to raczej pic na wodę. Miałem podobne, wytrzymały 5 miesięcy i zmieniłem na tescowe za 6zł komplet w promocji. Świeci dobrze, widać dobrze, wymiana w marcu była zobaczymy jak długo działać będą ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sie 2017, 10:00 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 03.04.2017
Posty: 9
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Za wstawienie nowych nadkoli bo chciałem od razu reperaturki żeby wstawili bo to będzie szło dalej krzykneli 350 zł a że są 2 wychodzi 700 zł, do tego progi oba jeśli chce robić to 1700 zł chcieli. Konserwacje ja sobie jestem w stanie sam zrobić ale zobaczymy jak będzie z wolnym czasem. Ogólnie rzecz biorąc musze wydać do 2500 zł jeśli chce zeby była zdrowa od spodu na jeszcze pare lat. Ja sie nastawiałem bardziej na zrobienie tego wszystkiego bo szkoda mi auta wszystko jest chwilowo ok. Jesli bym nie zrobił tego przed zimą to za rok będzie dużo gorzej...
Ogólnie wam powiem to niektórzy ludzie dość drwiąco patrzą na mnie że chce robić coś takiego bo to mazda i wgl... ze to wyjdzie za rok znowu i ze lepiej se audi kur... kupić. Tak tak najlepiej diesla i dołożyć do silnika więcej jak za konserwe do mazdy.

DarthRevan

Ten filtr powinno sie zmieniać czy jak to jest? Ktoś to wymienia czy sobie po prostu tam jest i tyle?

Apropo żarówek tak też myślałem więc takie taniochy jednak to szkoda zachodu. Czytałem pare postów tutaj i rzeczywiście lepiej kupić OSRAM lub PHILIPS'a.

A ten przewód który sie poci od oleju? Ktoś coś?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sie 2017, 11:05 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Z tego co wiem to wymiana jak się skończy a kiedy się kończy to nie mam pojęcia - objawów nie daje jako takich, chyba że będziesz wiecznie czuć swąd benzyny w kokpicie.
Co do marki żarówek kwestia gustu ... większość taka sama tylko pod inną flagą marki. Philipsa dużo osób sobie chwali.
Nie mam jak podejść do auta na chwilę obecną. Geniuszem mechaniki nie jestem, niestety nie zawiele pomogę - pojęcia nie mam co to za przewód :)
Być może ktoś inny będzie wiedział.

Jak teraz nie będziesz robił to zakonserwuj na zimę żeby dalej nie poszło, w zależności od tego czy będziesz wymieniał czy wszystko ratował.

Utarło się moim zdaniem posiadanie diesla, bo tata jeździł i jakoś to się kupy trzymało, prawda bo jak się chociaż troche dba i wymienia wszystko na czas to jest spoko ale to już nie te nieśmiertelne jednoski co z lat 90 gdzie po 300 tyś kończą rozgrzewkę i ciągną dalej czasem do miliona km. Ale gdy przychodzi naprawa wtrysków czy turbo to już lepiej zrobić blacharkę benzyny...
Pomimo logice jeżdżę cały czas czymś co rdzewieje, czy to złopel czy rdzazda zawsze w gazie, a frajda z jazdy niemała :D (ps. audi to chyba tylko 80 B5, rdze widziałem tylko na stukniętych autach)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 21 sie 2017, 17:23 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 03.04.2017
Posty: 9
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Ok czyli ten filtr węglowy zostawiamy w spokoju. szczerze mówiąc to jestem sam ciekaw czy ktoś to wymieniał i czy może odpowiadać za wyższe czy niższe spalanie.

Właśnie dokładnie tak myśle zrobić, chce to wszystko zabezpieczyć podejrzewam że zrobie konserwacje podwozia i profili zamkniętych koszt to do 800 zł z tego co sie orientuje przynajmniej ruda sie zatrzyma. Jeśli nie zrobie w warsztacie bo będą wydziwiać to sam sie za to wezme ale na bazie smaru linowego i oleju pełzającego robiłem tak w oplu wcześniej i skuteczniejsze moim zdaniem niż zwykła konserwacja ale minus taki że wszystko wiecznie jest mokre i jak coś zmieniasz to sie pobrudzisz. I do tego blacharkę nadkoli wszystkich i drzwi gdzie wyłazi a progi pewnie zrobie po zimie bo ciężko z czasem. Swoją drogą ktoś powie że to dużo wydawać tyle na samochód z 2003 roku ale znam ludzi którzy płacili GRUBĄ kase za swoje dieselki bo im wtryski pompy i inne rzeczy padały po 200 tys a autko świeżo kupione. Sam miałem diesla wcześniej i za pompe i jakieś wtryski policzyli mi 1800 zł jak się zaczęło kopcenie z tyłu i kiepskie odpalanie ale akurat miałem taką usterkę że po zaprogramowaniu wtrysków na 100 km było ok więc opchnąłem choć przyznam że za nie duże pieniądze handlarzowi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 sie 2017, 13:54 
Offline
Udało mi się przeczyscic przepływomierz. Mam wrażenie że autko jakby płynniej jeździ. Subiektywnie w sumie odczucia, ale mam wrażenie że trochę mniej pali. Za mało jeszcze jeździłem żeby ocenić. Czy to możliwe?

Ale pojawił się problem, w sumie występował przed czyszczeniem przepływki.
Ruszając ze sprzęgła,a dokładniej trzymając sprzęgło już przy samej górze, w momencie kiedy samochód się rozpędza... z prawej strony zaczyna coś trzeszcześć. Tak samo jak wrzucam dwójke, bez gwałtownego ruszania. Po jakimś czasie kiedy autko się rozgrzeje wszystko wraca do normy. Mam wrażenie że coś jakby od prawej strony silnika, nawet możliwe że coś przy kole. Później wszystko się rozgrzewa i trzeszczenia nie ma. Przeważnie jest tak jak samochód odpalam z samego rana po "chłodniejszej" nocy. Ktoś miał może podobny problem?

Druga sprawa, jadąc sobie 100km/h mając 5 bieg, puszczam pedał gazu, obroty spadają tak do około 2000 i znów wciskam pedał gazu, w momencie wciskania pedału gazu i przyspieszania jest takie ciche chrobotanie, jakby coś z okolic silnika. To jest chwilowe, tylko w momencie wciśnięcia pedału gazu, później jak trzymam stała prędkość i wyzsze obroty to tego nie słychać. Dodam tylko że te chrobotanie to zupełnie inaczej brzmi niż to co opisałem wyżej.

Pacjent to mazda6 Pb 2.3

Z tego co wiem, mamy łańcuch rozrządu, jak to wygląda z wymianą? Co ile i za ile mniej więcej ?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 23 sie 2017, 20:55 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
ja tam robię wszystko by auto ładnie wyglądało jak pojawiają się pryszcze na karoserii to od razu szlifiereczka precyzyjna i robię porządek później bazę mieszam z klarem i robię zaprawkę.. jak wyschnie oblecę klockiem na równo polerka i jest malina... a jak nie zdążę tego zrobić to działam po swojemu :P


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 26 sie 2017, 11:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Szybkie pytanie, moge dolozyc 2ga zarowke przeciwmglowa tylna ?
Zasilanie pociagniete od lewej tylnej wew. do prawej tylnej wewn.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 61  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.