Teraz jest N, 17 gru 2017, 09:07

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1810 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 61  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 9 lut 2017, 18:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.09.2014
Posty: 548
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
No to dobrze że udalo Ci sie to zrobic,)a co do błędów to może gazownika pytaj. Moze sterownik gazu jest jakos odrobine polaczony z komputerem

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

_________________
Mam Japońca bo kręci do końca :bartek:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 10 lut 2017, 17:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.01.2017
Posty: 2
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Active+
Mam pytanko co moze byc ze faluje na wolnych obrotach a nieraz nawet zgasnie powiem ze mam wymieniony filter powietrza i paliwa ,wtryski nie moga byc bo nic nie kopci ani nie pucha niebieskim powietrzem prosze o szybka pomoc pozdrawiam


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 11 lut 2017, 18:00 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.09.2013
Posty: 173
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: warmińsko-mazurski
Powodów może być wiele, może brudna przepustnica, może zawór SCV do wymiany.

_________________
"Cza­sem trze­ba długo iść, aby dojść do siebie..."


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: So, 11 lut 2017, 20:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 693
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
LPG: Tak
Region: śląski
marcinjunior19, maselek, przy dieslu to jeszcze EGR do czyszczenia na dokładkę do przepustnicy i MAF sensora.

_________________
| SPOT Mazda 6 Team - Gliwice - Europa Centralna - 17.12 - info w linku |


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 13 lut 2017, 09:40 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 186
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Cześć,
proszę o podpowiedź i nakierowanie. Cały czas mam przebicie na wszystkich 4 kablach. To nie świece ani kable, cewka odesłana i zwrot pieniędzy na 2 dzień diagnozy. Jaką wybrać cewkę jeżeli mogę prosić o poradę. Poprzednia NTY za 112 zł myślę że jakąś lepszą wybiorę ale nie wiem jaką, jaki producent. Proszę o pomoc :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 14 lut 2017, 19:16 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 207
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
czy auto może mieć EGR, DPF i SCV?

_________________
why?? - why not?!


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 14 lut 2017, 19:19 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1355
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
W dieslu tak. EGR mamy również w Pb.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 14 lut 2017, 20:51 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 207
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Przecież to karuzela nieszczęść, nie zazdroszcze, chyba ze mechanikom <zadzwon>

_________________
why?? - why not?!


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 14 lut 2017, 21:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1355
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Dlatego diesle zaczynają się robić coraz mniej opłacalne. Chyba że ktoś sporo jeździ i to najlepiej na drogach szybkiego ruchu. W cyklu mieszanym oszczędnośc na paliwie jest niewielka. Jak coś nawali w dieslu to koszt robi się wysoki, dlatego ja wybieram jednostki benzynowe wolnossące. Mam nadzieję że ten gatunek nie wyginie :-P Dwumasa może być również w silniku benzynowym, przeważnie z turbiną.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 14 lut 2017, 21:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3100
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
EGR, DPF nie musi być, tzn można je wyeliminować z pracy.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 14 lut 2017, 21:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1355
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ale turbina, wtryski, dwumasa pozostaje :-P

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 14 lut 2017, 23:44 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3100
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Oj tam, mam trzeciego 2.0 klekota Mazdy, w żadnym nie musiałem robić wtryskowy turbiny dwumasy... Tylko klocki tarcze płyny filtry jakiś wężyk i coś tam w zawieszeniu, ogólnie pierdoły :-)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 15 lut 2017, 06:44 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1355
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Tak na prawde zależy jak się trafi i ilu letnie auto kupimy. Im młodsze i z mniejszym przebiegiem, to ryzyko awarii jest niższe. Mam kumpla co kupił nowke salonową GH 2.2 i był bardzo zadowolony, ani żadnej awarii, ani rdzy. Tylko auto było paro letnie jak sprzedawał, a nie wiadomo co się bedzie działo po przekroczeniu 200 tys.? Nie ukrywajmy, że kupując pojazd 13-14 letni ryzyko kosztownych awarii jest większe w dieslu niż benzynie.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 15 lut 2017, 09:16 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 208
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
wiele tez zależny od byłego właściciela i historii ... ja kilka lat temu kupiłem vectre i co się okazało? gość niezbyt dbał o wymianę oleju...w momencie kupna auta nawalone było moto doktora albo żelatyny. Poszły panewki .. ale to pikuś okazało się ze ten smar zapiekł pierścienie a te zapieczone w jednej pozycji uszkodziły dwa cylindry, . fakt wymieniłem olej po miesiącu od kupna bo nie podobała mi się ciężkość odpalania na zimnym silniku, podejrzenia padały nawet na akumulator ze ma małą silę rozruchu, po wymianie oleju stopniowo pożerał co raz więcej oleju w końcu pomiar ciśnienia... Prawie rok jeździłem na kulejącym silniku i w żaden sposób nie było to odczuwalne. ale za to później odczułem naprawę na kieszeni :P


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 15 lut 2017, 11:06 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3100
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Krzysiek, zgadza się.
Wszystko zależy od kupującego co kupuje. A nie od sprzedającego co sprzedaje.
Ps. No dobrze, prawie wszystko... ;)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 15 lut 2017, 14:34 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 207
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
A w których silnikach / wersjach / generacjach występuje EGR w benzynie bo nie doszukałem się takiej informacji?

Powiedzcie Ci mi czy dobrze kombinuje, że jeżeli rozrusznik długo kręci zanim odpali takie: łit łit łit łit łit łit łit brum (odpala zawsze za 1szym) to należałoby się przyjrzeć świecom? Próbowałem je odkrecić ale zabawką którą radziłem sobie w Hondzie w Madzi mi się nie udało co jeszcze bardziej wzbudziło moje podejrzenia co do ich stanu. Czy bardziej układ paliwowy wg was?

<spoko>

_________________
why?? - why not?!


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 15 lut 2017, 14:44 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 208
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
tez tak myślę ze to właśnie kupujący ma na tyle czasu oraz możliwości technicznych by sprawdzić auto przed zakupem czasami jednak chcąc sprawdzić konkretnie kilka samochodów trzeba by zainwestować 1/3 wartości auta :P, ale niestety jak wyżej kolega napisał ktoś jeździł 10lat nic się ni działo kupujący pojeździ miesiąc i coś się sp..li.

ja tylko gnębię tych którzy potrafią zataić konkretne usterki lub historie i nie mowie tu tylko o kręceniu licznika. nabijają ludzi inkasując np 20 tys zl za auto które faktycznie warte jest 10 tys zl. mieszkam niedaleko giełdy Gliwickiej i to co tam handlarze wystawiają na sprzedaż to jest ... jest.... szkoda gadać.

ale fakt jest taki " widziały gały co brały"


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 15 lut 2017, 18:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1355
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
fate napisał(a):
A w których silnikach / wersjach / generacjach występuje EGR w benzynie bo nie doszukałem się takiej informacji?

Powiedzcie Ci mi czy dobrze kombinuje, że jeżeli rozrusznik długo kręci zanim odpali takie: łit łit łit łit łit łit łit brum (odpala zawsze za 1szym) to należałoby się przyjrzeć świecom? Próbowałem je odkrecić ale zabawką którą radziłem sobie w Hondzie w Madzi mi się nie udało co jeszcze bardziej wzbudziło moje podejrzenia co do ich stanu. Czy bardziej układ paliwowy wg was?

<spoko>


W M6 chyba każda benzyna posiada EGR. Z tym długim kręceniem, to ja bym bardziej obstawiał kończace się szczotki rozrusznika niz świece, ale oczywiście je tez bym wymienił.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 15 lut 2017, 19:07 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 207
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
dzieki za info
zapomnialem dodac ze tylko na zimnym

_________________
why?? - why not?!


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 15 lut 2017, 19:39 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 186
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Jakie są koncekwencje uszkodzonego EGR? Trzeba zaślepiać czy wystarczy odłączyć. Jeżeli zaślepiać to dlaczego? Ew. gdzie w przedlifcie może być ?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 15 lut 2017, 19:48 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 208
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
egr to taki recykling spalin, czyli do silnika jest zrobiony powrót spalin i są spalane ponownie te spaliny, jak zaślepisz EGR to silnik dostawać będzie tylko czyste powietrze :D i będziesz miał więcej kuni ... chodź ja sam tego nigdy badaniem nie potwierdzałem :P słyszałem tak na tvnTURBO

ale wtedy zieloni nie będą pocieszeni twoją modyfikacją :P


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 15 lut 2017, 21:12 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1355
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
EGR jest bardziej podatny na uszkodzenia w dieslu, bo swojego czasu jak wczytałem się w temat i wszedłem na Allegro, to nawet były gotowe blaszki do zaslepiania ale tylko do diesla, a do Pb nigdzie nie widziałem. Niesprawny EGR objawia się najczęściej poszarpywaniem jadąc równo ze stałą prędkością i dość niskimi obrotami, bo on tez ma pewnien przedział obrotów w których się otwiera lub zamyka. Np. jedziesz sobie 60 km/h na 4 biegu i czujesz takie poszarpywanie, ale taki objaw to mogą być np. świece ( u mnie tak bylo i po wymianie jak ręką odjął). W polifcie jest niedaleko przepustnicy patrząc w stronę komory silnika, ale nie wiem jak w przedlifcie. Nawet nie wiem czy jakiś wężyk nie odzie z EGR do przepustnicy, ale ręki nie dam uciąć?

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 16 lut 2017, 11:40 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 186
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Dzięki, znalazłem egr u siebie, jest obok cewki zapłonowej zaraz na silniku (tak przynajmniej wyglądem pasuje do opisów). Dziwna sprawa, odłączyłem kabelek od EGR i przy gazowaniu jakiś lewarek na przepustnicy zaczął się podnosić, wcześniej stał nieruchomo. Żadnych niepokojących objawów nie zaobserwowałem.

Mam dużo czasu popołudniu, oraz chęci na zabawę z mazdą :) pytanie jeszcze jedno, sprzęgło wymienio w listopadzie. Od tego czasu łapie bardzo wysoko, czytałem że może to mieć związek z zapowietrzonym sprzęgłem. Jak można odpowietrzyć? Gdzie znajdę odpowietrznik?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 16 lut 2017, 18:36 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1355
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
U mnie też bierze dość wysoko. Czytałem, że jak wysprzęglik nie jest odpowietrzony to pedał sprzegła jest twardy przy wciskaniu, a u mnie działa lekko.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 16 lut 2017, 18:52 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 186
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Dzięki za info. Zastanawiam się nad tym bo jeszcze od czasu do czasu na 2 do 3 prob wsteczny wchodzi, tak jak by coś go blokowało, podniose nogę ze sprzęgła, wciskam dużego i jak masło.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 16 lut 2017, 18:59 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1355
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ten wsteczny to jest chyba przypadlość wszystkich japońców, że trzeba nieraz 2 razy wcisnąć sprzęgło żeby wszedł. Teraz w M6 mam to rzadko, ale w poprzedniej 626 bardzo często się zdarzało.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 18 lut 2017, 13:06 
Świeżak
Offline
Od: 18.01.2017
Posty: 18
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podlaski
Słuchajcie mam takie dziwne i nietypowe pytanie odnośnie schowka w maździe w miejscu gdzie występuje mawigacja gps. Dzisiaj sprawdzałem jej wymiary ponieważ planuje kupno tabletu i będę go tam wsadzać. Pytanie moje jest następujące czy wy też posiadacie jakby dwu stopniowe otwarcie ? Otwieram i zatrzymuje się i jeszcze mogę go z 2cm otworzyć ale słyszę jak skrzypi jakiś plastik i teraz pytanie czy to poprostu tak jest zrobione specjalnie czy mam za dużo siły i na chama otwieram mocniej ? :p Może to taka swego rodzaju blokada żeby na wybojach się nie zamykał ? :| ogólnie pierwsze otwarcie ma 10cm a drugie 12cm wysokości.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 18 lut 2017, 13:42 
Adept
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 136
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Mnie otwiera całość na jeden raz nie da się już bardziej bo się uszkodzi coś.

Wysłane z mojego S40 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 18 lut 2017, 21:03 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 207
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
nie nazwalbym tego dwustopniowym otwarciem tylko rozwieraniem na siłe :idea:

_________________
why?? - why not?!


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 18 lut 2017, 22:11 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 186
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Mogę potwierdzić, że mam tak samo, otwieram i samo idzie do góry a podniose to jeszcze trochę podejdzie do góry i nie myślę że to na siłę bo lekko zrobię to pójdzie.


 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1810 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 61  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.