Teraz jest So, 20 kwi 2024, 11:53

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 61  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 25 cze 2017, 22:35 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
kurczeblade napisał(a):
Jeszcze pytanko. Silnik 2.3 PB . Ile ma litrów bak ?
I ile jest w baku paliwa, jak się zaświeci rezerwa ?
60 i 7


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 cze 2017, 18:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Z tą rezerwą to nadal do końca nie wiem jak jest. Mam wrażenie że komputer sygnalizuje rezerwę po pewnych przeliczeniach, a nie typowo że pozostało 7 czy 10 L benzyny. Czasami komp mi wskazywał że mam już 0 km do przejechania a spokojnie jeszcze miałem benzynkę, a nieraz jeszcze trochę tych km było a już rezerwą się zaświeciła. Dodatkowo w poprzednim aucie jak rezerwą się zaświeciła, to w zalezności w jakiej pozycji znajdował się pływak to lampka przygasała lub się paliła, a tutaj jak juz się zapali to w jakiej pozycji auto by nie stało to już nie zgaśnie.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 26 cze 2017, 19:34 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.12.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: śląski
Potwierdzam.
Komp spalania średniego nie ma związku z lampką rezerwy.
Zapalenie lampki rezerwy odbywa się zależnie od "ostatniego" średniego spalania.

Nie wiem czy to kwestia jakiegoś określonego zasięgu*, nie mam też pewności, że tak jest technicznie zrealizowane, niemniej takie wysnułem wnioski po obserwacjach.

* - no i jeśli jest to faktycznie jakiś przeliczony zasięg, to też nie ma związku z tym wyświetlanym na komputerze - może być dziesiąt km zasięgu albo nawet bliskie zeru - różnie się zapala.

_________________

│ :: dexterxx.pl ─ Kontakt ─ O mnie ─ Blog

───
Obrazek
───
dostałem warna za to, że linkowałem "dexterxx.pl", mimo, że nie zarabiam na reklamach ani seo.
Znowu linkowanie do motostat oblepionego reklamami jest całkowicie w porządku.... (-.-')


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 27 cze 2017, 14:37 
Świeżak
Offline
Od: 02.02.2017
Posty: 29
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: śląski
dla tych co chcą sprawdzić czy ich auto podlega akcji serwisowej

Wysyłamy maila na:
mmpol-cac@mazdaeur.com

W treści VIN, skan dowodu rejestracyjnego oraz dokument tożsamości - dla potwierdzenia własności auta, bo info udzielają tylko właścicielom

I otrzymujemy info zwrotne - czy nasza madzia kwalifikuje się np. do wymiany poduszki powietrznej TAKATA itp.
Ja właśnie czekam na info zwrotne - bo wg brytyjskiego dealera kwalifikowało się to auto (od produkcji do dziś) do kilku akcji serwisowych (poduszki, oświetlenie, układ paliwowy itp)

-- Dodano: Wt, 27 cze 2017, 15:37 --

Dostałem zwrotkę - auto kwalifikuje się do wymiany inflatora poduszek kierowcy i pasażera z przodu

czyli coś można załatwić :-)

_________________
Moja racja jest najmojsza


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 cze 2017, 06:46 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.12.2014
Posty: 147
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Region: śląski
Do jakich dokładnie akcji się kwalifikowało?
Czy w ASO podobne informacje będą zamiast wszystkie swoje dane wysyłać niebezpiecznym mailem :| ?



-----
edit:
http://www.samar.pl/__/19/19.m/28/19.t/ ... azdy6.html


Kod:
  JMZ GY**** **400026 – 468025
  JMZ GY19F6 71         465726


O, chyba się kwalifikuję <oczy> :zawrotglowy:

_________________

│ :: dexterxx.pl ─ Kontakt ─ O mnie ─ Blog

───
Obrazek
───
dostałem warna za to, że linkowałem "dexterxx.pl", mimo, że nie zarabiam na reklamach ani seo.
Znowu linkowanie do motostat oblepionego reklamami jest całkowicie w porządku.... (-.-')


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 cze 2017, 11:59 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.04.2017
Posty: 237
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: mazowiecki
A czy do mazd, z roczników <2005 też były/są jakieś akcje serwisowe?

_________________
Brzydki, zły i szczery.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 cze 2017, 15:38 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 03.06.2017
Posty: 26
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: małopolski
Czym różni się olej Elf 900 sxr od Elf 900 nf? Jeżeli są różnice to który będzie lepszy do 6-ki?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 cze 2017, 17:30 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Zdania w necie są podzielone jeśli chodzi o te oleje, bo jedni uważają że to nowa nazwa a inni że róznica jest w pewnych normach i dodatkach. SXR jest ciut droższy od NF i raczej przy nim bym pozostał, bo to sprawdzona oliwa. Od siebie dodam że przy tych cenach co są teraz zamiast Elf'a bym wybrał Valvoline Synpower FE 5W30. Kiedyś ten olej pamiętam kosztował ok. 180 zł/5L a teraz za 100 zł można kupić.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 cze 2017, 06:51 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 159
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Darro napisał(a):
Czym różni się olej Elf 900 sxr od Elf 900 nf? Jeżeli są różnice to który będzie lepszy do 6-ki?

Wystarczy sobie na stronie elfa zobaczyć: oba norma acea a3/b4; 5w40 sxr api: sm/cf ; 5w40 NF api: sl/cf;
SXR:Obrazek
NF:
Obrazek
Jak dla mnie to się różnią głównie nazwą i ceną. Bierz Pan tańszy - ja tak zrobiłem (NF) i wyobraź sobie, że silnik mi nie wybuchł :-P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 cze 2017, 13:52 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 03.06.2017
Posty: 26
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: małopolski
Czyli praktycznie bez różnicy oprócz ceny. Dziękuję Panowie za odpowiedzi.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 cze 2017, 14:41 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
ja wlałem castrola edga 5 w 30 LL i też nie wybuchł l :P :P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 cze 2017, 07:38 
Offline
Może komuś się przyda. W Leclerc Ul Zakladowa. Wroclaw. Promocja na Elfa 5w30 srx 4 litry : 65 zł. Produkcja z tego roku :-) może znajdziecie w swoich miastach też ta promocje. Ja kupiłem bańkę :-)

-- Dodano: Pt, 30 cze 2017, 07:38 --

Sprawa najprawdopodobniej z immobilajzerem.

Wcześniej miałem taką sytuacje, wsiadam do samochodu, wkładam kluczyk i nie mogłem przekręcić stacyjki. Ale wyciągnąłem kluczyk i za drugim razem odpaliłem samochód. Zapomniałem o sytuacji. Ale wczoraj będąc 200km od Wrocławia, zajechałem pod sklep, zgasiłem auto, wracam i wkładam kluczyk do stacyjki i znów ten sam problem, z tym że wyciąganie i wkładanie kluczyka nic nie dało - dłuższy czas. Wysiadłem z auta na chwile, wróciłem po 5 minutach, wsadziłem kluczyk i załapało. Ktoś mi wyjaśni czym to może być spowodowane ? i czy można to naprawić ?

Obawiam się że przyjdzie moment, że całkowicie to padnie.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 cze 2017, 08:12 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Hmm ja potraktowałbym to jakimś wd 40 . Weź to rurkę wsadź zamiast kluczyka i siknij
kilka razy ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 cze 2017, 08:19 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
kurczeblade ja tak miewałem takie sporadyczne problemy i pogarszało się az w koncu musialem rozebrac i przeczyscic kostkę stacyjki, przy okazji okazało się że wystarczyło zpsikać kluczyk WD-40 żeby ten problem zażegnać, dodam że był on już wyrobiony (zaokraglone zęby) ale nie miałem jakoś weny żeby dorobić nowy kluczyk


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 lip 2017, 10:33 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Cześć,
dziś stałem się szczęśliwym posiadaczem yanosik conect OBDII, więc sprawdzam swoje błędy i okazuje się że są aż (albo tylko) cztery.

P1020 - nie mogę znaleźć informacji.

P0320 - Obwód wejścia prędkości silnika dla rozdzielacza / zapłonu - usterka.

P0380 - obwód grzałki / świecy żarowej - usterka.

C0030 - błędy oznaczone literą "C" dotyczą podwozia, prawdopodobnie ABS ale pewności nie mam.


Jeżeli ktoś spotkał się z tymi błędami to z miłą chęcią skorzystam z wiedzy i porady jak mógłbym zaradzić żeby je wyeliminować.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 lip 2017, 10:55 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Kasuja się?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 lip 2017, 10:56 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Cały czas wracają, praktycznie chwilę od skasowania.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 lip 2017, 12:31 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Wal w odpowiedzi temat z błędami kodami OBD. Jakie oznaczenie ma twój silnik? LF3? bo nie pamiętam :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 lip 2017, 12:55 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
http://www.obd-data.com/p1020.html


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 lip 2017, 13:46 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Millerek
Sam już nie pamiętam, gdzieś mi dzwoni że LF17.

neo1977
Dziękuję :) nie trafiłem do tej pory na tą stronę.

Wynika z tego:

P1020 -
1) Regulacja ciśnienia paliwa,
2) Czujnik ciśnienia paliwa,
3) Zawór kontrolny ciśnienia paliwa,
4) Fuel Supply Pre-Mesh clogged (nie potrafię rozszyfrować oco chodzi)
Na allegro znalazłem do mojego samochodu tylko coś takiego:
http://allegro.pl/regulator-cisnienia-p ... 72102.html
Nie mam pojęcia gdzie ta część się znajduje, jak również nie mam pojęcia czy pozostałe części wogóle znajdują się w moim samochodzie... Większość z tych rzeczy po próbie wyszukania były przeznaczone do diesla. Jeżeli tak to czy ktoś jest w stanie pomóc je namierzyć?

C0030
Left Front Tone Wheel niestety nic więcej, a lewe przednie koło "tone" nic mi nie mówi...

P0320
Znalazłem info. że to może być czujnik wałka rozrządu, rozdzielacz zapłonu sam w sobie, ew. komputer do wymiany/przeprogramowania.

Jeżeli dobrze pamiętam to czujnik wałḱa można znaleźć dopiero z kanału albo podnośnika, może ktoś mnie poprawić ew. nakierować?

P0380
tutaj nie wiem sam czy chodzi o sondę lambda czy o układ zapłonowy.

Dzięki za wyrozumiałość :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 lip 2017, 15:27 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Z tego co widzę to po380 krzyczy o świecę żarową :arrow:
https://www.obd-codes.com/p0380

C0030
wydaje mi sie chodzi o czujnik predkosci albo nie wiem co to za czesc, wpisuj na youtube'a zeby sobie zwizualizowac zagadkowe pojecia


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 lip 2017, 17:09 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Z informacji znalezionych na zagranicznych forach, w skrócie jest to cześć odpowiedzialna za dostosowanie hamowania pulsacyjnego do prędkości jazdy, czyli czujnik predkości. I okazuje się ze mam dwa ząbki złamane. Teraz tylko znaleźć i zamówić.

Z tymi błędem świecy żarowej to jakieś śmiechy chicjy. Muszę sprawdzić jeszcze innym obdII. Czy jest możliwe załozenie ecu od diesla w benzynie? Powoli na to się zanosi


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 5 lip 2017, 22:31 
Offline
Zerwałem dolną osłonę od silnika i przy okazji montowania, zauważyłem takie coś "zdjęcie" jest mokro, ale nie leci, bardziej można to uznać poceniem. Co się może dziać?

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lip 2017, 06:14 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Trzeba zweryfikować czy z góry gdzies nie leci...

-- Dodano: Cz, 6 lip 2017, 07:14 --

Trzeba zweryfikować czy z góry gdzies nie leci...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lip 2017, 08:40 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
nic poważnego


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lip 2017, 09:06 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ale masz tam sucho... pod silnikiem... :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lip 2017, 10:02 
Offline
Millerek napisał(a):
Ale masz tam sucho... pod silnikiem... :-)


To ironia? :D
mówić, ja się nie znam.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 6 lip 2017, 10:43 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
No przecież napisałem że masz sucho ;)
W dieslu to trochę inaczej wygląda :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 lip 2017, 09:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 05.07.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Czy silnik benzynowy 2.3 166 koni z anglika będzie pasował do modelu z kierownicą po lewej stronie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 7 lip 2017, 12:28 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Tak silnik to silnik. Skrzynia tez będzie pasować


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 61  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.