Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 20:11

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 61  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 19 lut 2017, 07:19 
Adept
Offline
Od: 19.08.2016
Posty: 144
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Mi to ,,dopchniecie,, pomaga umiescic tablet w schowku jako nawigacja;D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lut 2017, 10:20 
Świeżak
Offline
Od: 18.01.2017
Posty: 18
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podlaski
Dzięki za odpowiedz, czyli podejrzewam że poprostu niektórzy mają mocniej spasowany schowek a niektórzy mniej raz rozbierałem to miejsce i mocno przykręciłem śrubki mocujące może jak je poluzuję trochę odejdzie od deski i będzie lekko się otwierać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lut 2017, 11:16 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Nie...
Klapka ma spowalniacz, który z czasem wysycha a sprężyna nie ma siły na tyle by otworzyć klapkę do końca.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 19 lut 2017, 21:55 
Świeżak
Offline
Od: 18.01.2017
Posty: 18
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: podlaski
MillerekDzięki za konkretną odpowiedź, nie spodziewałem się że schowek moze mieć tak skomplikowany system :p


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lut 2017, 13:45 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Cześć,
rozdrabniam się w różnych działach, ale mam pytanie i nie wiem czy szybkie czy nie :)
mianowicie, samochód nie chce jechać więcej niż 140km/h, nie wiem czym to może być spowodowane. Wcześniej miałem problem z szarpaniem ale okazało się, że mój samochód nie potrafi przyjąć świec irydowo platynowych. Założyłem najzwyklejsze Denso T20TT 10 zł za sztukę i auto jak nowe. Zero szarpania, moc wróciła i hula, ale.... no właśnie tylko do 140km/h 4000rpm i nic więcej. Na niższych biegach idzie do 6000rpm. Prędkość jednak nigdy nie przekroczy 140km/h na benzynie i na gazie.
Proszę o poradę co może być nie tak.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 21 lut 2017, 15:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
140km/h i obroty nie rosną ? Czy obroty rosną a prędkość w miejscu ?

Może sprzęgło się ślizga ?

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 21 lut 2017, 15:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Domyślam się, że ani obroty nie rosną ani prędkość. A przy 140 idzie równo ? Czy np. Przerywa czy coś ?

Wysłane z mojego S40 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lut 2017, 16:28 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
cały czas równo 4000rpm oraz 140km/h, nic nie rośnie ani nie skacze. Sprzęgło nowe, przejechało 5 tyś dopiero. Z 2 na 5 bieg idzie wzorowo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lut 2017, 16:57 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.02.2016
Posty: 159
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: mazowiecki
Może masz jakiś wyjątkowy, inteligentny egzemplarz - sam przepisów przestrzega, w PL więcej niż 140 się nie jeździ :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 21 lut 2017, 17:00 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Najlepiej będzie podpiąć pod komputer i sprawdzić parametry pracy silnika podczas jazdy, co się dzieje. Może mieszanka może coś innego. Znajomy miał problem, że silnik nie kręcił wyżej niż 3,5tys obrotów jak się okazało filtr powietrza miał za małą przepustowość. Więc niekiedy to są podstawowe rzeczy

Wysłane z mojego S40 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lut 2017, 19:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Też bym na początek sprawdził przepływkę ( wyczyścił lub podmienił), filtr powietrza i ogólnie dolot czy gdzieś nie jest uszkodzony.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lut 2017, 21:59 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 240
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
a czy podczas jazdy możesz np na 3 biegu jechać szybciej z obrotami ponad 4000?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 21 lut 2017, 22:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
a może masz blokadę prędkości ustawioną? W GH się da tak zrobić może w GG też?
140km/h i nic więcej ale na tylko na najwyższym biegu? Próbowałeś przebić tą granicę na innym biegu? Jazda z górki też nie pomaga?

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 lut 2017, 23:15 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
6700rpm 3 bieg, kręci normalnie, nie miałem okazji przekroczyć na niższym biegu bariery 140, Przeplywka wyczyszczona, nie miałem okazji na niższym. Pamietam że z górki 150-160 niecałe i zadowolony, że problem zniknął jednak nie. Górka zmylila, może być że sa jakieś blokady?


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 21 lut 2017, 23:25 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.12.2016
Posty: 2306
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Masz skrzynię 6-cio czy 5-cio biegową?
W pierwszej kolejności musiałbyś spróbować na najwyższym biegu przebić tą barierę, a później na niższym biegu, wiadomo, że obroty będą wyższe bo to jest inne przełożenie skrzyni biegów, chodzi o to czy dasz radę się przebić, bo jeżeli dla przykładu na 6 biegu nie jesteś w stanie jechać więcej niż 140, ale na 5 biegu bez problemu jedziesz ponad to może być, że masz jakiś problem z przełożeniem 6 biegu w skrzyni i wtedy trzeba będzie rozbierać skrzynię. Rozumiesz? A jakieś spadki mocy są widoczne?

_________________
Honda Civic VI MA8 1.4 90KM -> Mazda 6 GH 2.5 170KM TOP -> Citroen C5 -> Honda Accord VII CL9 2.4 i-VTEC 190KM 5AT Executive


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 22 lut 2017, 00:16 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
5-cio biegowa skrzynia. Analogicznie rozumiem że tyczy się to sytuacji 4ka-5ka Będę probował się przebić. Dzięki, jak będę miał wynik dam znać. Ew. Jeżeli ktoś ma sugestie to mile widziane. Zastanawiam sie jeszcze nad przepływką, wyczyszczona, ale o sprawności nie mam pojęcia, czy nie jest na wykończeniu...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lut 2017, 00:21 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 278
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
klapa bagażnika w sedanie sie nie unosi trzepa dzwignac, po bokach widze sa jakies siłowniki, wymieniac? oryginal czy zamiennik? macie tak? czy sluza tylko temu zeby mocno nie trzaskalo przy zamykaniu? :)

_________________
why?? - why not?!
lniane ubrania dla dzieci


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lut 2017, 08:23 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Wystarczy że jeden jest uszkodzony i już nie działa jak powinno, opada po otwarciu samo? Najlepiej parami wymieniać. Nowe zamienniki dają radę.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lut 2017, 09:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Ja też muszę u siebie wymienić, bo jak jest mróz to muszę reką trzymać. Jak patrzyłem to koszt ok. 50 zł ( para), chyba że ktoś chce z FA Krosna kupić to ok. 70 zł, ale czy ta jakość jest dużo lepsza...

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lut 2017, 14:43 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 187
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
U mnie to w przykry dla mnie sposób się zepsuło.... w kombi leci na głowę, ale wymienilem tylko jeden. Po wymontowaniu obu sprawidzilem który się nie chowa i ten wymieniłem. Dziala jak marzenie, 40 zł z wysyłką.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lut 2017, 19:10 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 29.01.2017
Posty: 278
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
LPG: Tak
Region: mazowiecki
W sedanie mi nie opada bo jest pod kątem prostym po otwarciu, ale ciezko sie udnosi jedną ręką żonie.
Myślę tylko czy jest sens brać używane OEM ale chyba skłonie sie ku tym
http://allegro.pl/silownik-teleskop-kla ... 47521.html

:lalka:

_________________
why?? - why not?!
lniane ubrania dla dzieci


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lut 2017, 19:29 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1563
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Takich rzeczy nie kupuje się używanych, bo to tak jak byś klocki hamulcowe kupował z drugiej reki :-P Te z Twojego linka są dobre ( FA Krosno o których pisałem).

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 24 lut 2017, 09:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Nie za bardzo wiem gdzie to wrzucić to napiszę tutaj :)

Znajomy, z którym codziennie dojeżdżam do pracy ma Mazdę Premacy 1,8l b+lpg
Pojawił się problem nierównych niskich obrotów, czasami pojawiał się check-engine.
Zaczął od wyczyszczenia EGR-u, przepustnicy adaptacji, nic nie pomogło. Pewnego dnia, nierówne obroty były już tak "silne", że auto potrafiło zgasnąć na skrzyżowaniu.

Mechanik stwierdził brak kompresji na 1szym cylindrze - stawialiśmy na luzy zaworowe, wypalone gniazda lub uszkodzone pierścienie. Mazda nie brała oleju więc wspólnie "na chłopski" rozum pierścienie odrzuciliśmy. Mechanik potwierdził naszą wersję i podrzucił kontakt to lokalnego mechanika/tokarza.

Starszy Pan po 60, okazał się specjalistą. Szybko stwierdził brak luzów zaworowych na 1szym cylindrze i praktycznie brak na pozostałych. Jako, że miał w swoim zakładzie sporo tokarek, nawiertaków i innych sprzętów, sam podtoczył płytki regulacyjne na odpowiednią grubość.

Mazda teraz pracuje pięknie, równo, nie trzęsie budą, obroty idealne..
Wiecie ile wziął za taką regulację ? Zgadujcie :> :cool: :-P

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 24 lut 2017, 09:50 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
300 zł ? ;)

Wysłane z mojego S40 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 24 lut 2017, 09:54 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
150zł <zgłupiał> :arrow: (bez wymiany uszczelki pod pokrywą, właściciel nie chciał wymieniać)

Stwierdziłem, że jak dobije na liczniku 150 000km to oddam do tego faceta na sprawdzenie i ewentualną regulację.

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 24 lut 2017, 09:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
A mógłbyś podać namiary na owego Pana ? :)

Wysłane z mojego S40 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 24 lut 2017, 10:30 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Postaram się podjechać do niego osobiście w sobotę, wezmę tel komórkowy.
Zapytam ile bierze za sprawdzenie :-)

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 24 lut 2017, 10:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Jak coś to czekam na dane jeśli będzie możliwość udostępnienia :)

Wysłane z mojego S40 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 26 lut 2017, 11:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 24.04.2016
Posty: 1847
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: łódzki
Byłem w sobotę u tego mechanika. Powiedział, że Mazdy 6 z 2l silnikiem też zrobi.
Nie chciał żebym podawał tutaj jego dane, bo ma dużo pacy i nie ogarnie :D

Przypadkowo natrafiłem znajomego mechanika, który powiedział mi, że jest parę innych zakładów w okolicy, które regulują luzy zaworowe w ten sam sposób, czyli szlifują stare płytki, zamiast kupować gotowe pod wymiar.

Koszt 150-250zł, także regulacja luzów zaworowych w zakładzie, który się na tym zna nie musi kosztować 500zł+

_________________
Moja 6 GG


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 26 lut 2017, 12:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 19.07.2015
Posty: 618
Rok produkcji: 2012
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Przydatne informacje :)

Wysłane z mojego S40 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1820 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 61  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.