Teraz jest Cz, 29 cze 2017, 15:17

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
 Tytuł: LPG do M6 GG/GY
PostNapisane: Pt, 28 lut 2014, 16:07 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 769
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Witam,
Z racji dużych przebiegów w granicach 20-30 tyś rocznie planuje założyć instalacje LPG do mojej Madzi i w firmie Davanti dostałem taką propozycje:

- STAG 4 +
- Wtryskiwacze HANA 2001 Czerwone
- Reduktor AC R01 (typ 150)
- Wlew pod klapka wlewu paliwa
- Butla w kole 45 l firmy Grodków
- Przełącznik na moja prośbę w schowku na okulary LED 300

Jak ktoś ma o tym pojęcie to proszę o opinie na temat tej instalki. Dziękuję i Pozdrawiam

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 lut 2014, 18:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1315
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Będzie Pan zadowolony <spoko>

Taki zestaw jest polecany w większości przypadków, bo jest po prostu dobry :)
Te Hany to nie wiem czy czerwone, czy zielone, czy inny kolor, ale myślę, że dobrane odpowiednie do mocy auta.

Zbiornik może dałoby się większy wpakować, bo częste tankowanie to duża wada jazdy na LPG.

Ja w poprzednim aucie (136KM) miałem założony reduktor arctic <suicide> Teoretycznie mocy wystarcza, ale czasami zapalała mi się kontrolka silnika i po zmianie na AC R01 problem ustąpił jak ręką odjął.

Jak bym o LPG poczytał zanim zakładałem ją w poprzednim aucie, to też taki zestaw bym wybrał.

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 11 mar 2014, 21:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 769
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
No i stało się Madzia już po operacji w firmie Interauto... dostała 2 karmiący cycek czyli instalacje lpg :) Instalacja została troszkę zmodyfikowana mianowicie :

- STAG 300-4 ISA 2
- Wtryskiwacze HANA 2001 Czerwone Pojedyncze
- Reduktor AC R01 (typ 150)
- Wlew pod klapka wlewu paliwa
- Butla w kole 52 L (wchodzi 40 L) firmy BORMECH
- Przełącznik w schowku tym malutkim
(nad schowkiem na okulary) przy przełącznikach DSC i Reg. podświetlenia LED 300

Jak będę miał chwile to wrzucę fotki :)

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 18 mar 2014, 20:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.03.2014
Posty: 1
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Witam,
Post pierwszy a pytań pozwolę sobie zadać kilka. Obecnie co prawda jeszcze w bmw, ale zauroczyła mnie 6tka za którą rozglądam się dłuższy czas, w ten weekend jadę za granicę oglądać dwie sztuki. Pierwsze pytanie więc czy dla posiadacza BMW w codziennym użytkowaniu, nie tylko jeździe próbnej(takich było kilka już ;), przypadnie do gustu 6tka. Kolejna i najważniejsza w tym temacie to podtlenek do autka... Podtlenek z którym sam osobiście nie miałem przyjemności i podchodzę z dużymi obawami, czy nie zdecydować się jednak na ekonomicznego diesla (tu byłby VAG z 1.9) z którym mam doświadczenia w pracy jako służbówka jak i w domu, gdyż ojciec jeździ A4 i zarówno w pracy jak i u niego problemow nie było żadnych. Auto jeżdzą na kanał tylko na wymianę oleju i filtrów.
Jednak stylistyka Mazdy bardzo przypadła mi do gustu i ona na będzie moim kolejnym autem, dlatego proszę pomóżcie swoim doświadczeniem i wiedzą (najlepiej gdy nie chodzi o kolegi wujka itp).
Polecono mi warsztat zajmujący się instalacją gazu i o to odpowiedź jaką otrzymałem:

Cytuj:
witam jeżeli chodzi o założenie zwykły instalacji do tego auta to nie ma możliwości bo jest tam plastikowy kolektor ssący i mikt panu nie założy zwykłej instalacji do tego auta.
a sekwencje to instalacja agis wtryskiwacze omvl koszt 2000 złotych instalacja lovato smart wszystkie podzespoły lovato koszt 2200 złotych ewentualnie instalacja staga na wtryskach omvl koszt 2100 złotych
na wszystkie instalacje 2 lata gwarancji bez limitu kilometrów zalecane tam jest również lublifikator do smarowania zaworów chyba że założy pan instalacje lovato smart lub landi renzo to nie musi pan zakładać tam lublifikatora bo jest smarowanie benzynę. jeśli chodzi o koszt landi renzo to koszt 3000 złotych.
Pozdrawiam.


Co myślicie o ofercie tego warsztatu i co byście polecili. Zaznaczę że chodzi tu o dwa silniki 1.8 120km który jest z bardzo ładnym wyposażeniem, oraz 2.0 141km który ma słabsze wyposażenie ale jednak kilka kucy pod maska więcej.
Z góry dzięki za odpowiedź


Ostatnio edytowano Śr, 19 mar 2014, 11:29 przez szczypik, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 18 mar 2014, 21:04 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 769
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Po pierwsze uzupełnij profil jak chcesz aby ci ktoś pomógł w doborze instalacji i warsztatu LPG, ja mogę Ci polecić zestaw jaki mam u siebie przy silniku 1.8 ==> viewtopic.php?f=52&t=1425 Jestem bardzo zadowolony wszystko chodzi idealnie nawet nie wiem kiedy na gaz się przełącza, nic nie szarpie obroty ok, żadnych błędów.
A czy mazda przypadnie Ci do gustu tego Ci nikt nie powie bo każdy ma inny a jak ktoś mądry kiedyś powiedział o gustach się nie dyskutuje ...

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 19 mar 2014, 14:39 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 769
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
A oto obiecane fotki instalacji LPG wykonanej w firmie Interauto S.C w Katowicach.
Obrazek
Obrazek
Sterownik schowany za aku:
Obrazek
Reduktor pod filtrem powietrza:
Obrazek
Obrazek
Butla w kole:
Obrazek
Wlew pod klapką wlewu PB:
Obrazek
Przełącznik schowany w schowku:
Obrazek

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 19 mar 2014, 17:05 
Świeżak
Offline
Od: 19.03.2014
Posty: 16
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: śląski
Bardzo ładny montaz choć mam "lepiej zamontowane :) w tym samym warsztacie" bo sam montowalem. Napisz ile ci spala gazu. Jezeli ktoś chce zagazować Mazde to tak to powinno wygladać. Co do naszej rozmowy odnośnie nagłosnienia sprawa otwarta czekam na info.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 4 kwi 2014, 23:11 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.02.2014
Posty: 14
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
TEDEW mozna poznac koszt takiej instalacji? poniewaz przymierzam się powoli i kalkuluje.

Dziekuje
pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 5 kwi 2014, 06:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 769
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
smashing4 2700 zł brutto

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 10 kwi 2014, 10:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 769
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
W końcu udało mi się sprawdzić spalanie LPG mojej M6 GY w cyklu mieszanym (więcej po mieście) mianowicie po zatankowaniu zbiornika do pełna (40 L) zrobiłem 420 KM czyli spalanie wyniosło 9,52 l / 100 KM koszt przejechania 100 KM na LPG wyniósł 25,22 zł

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 3 maja 2014, 18:33 
Świeżak
Offline
Od: 03.05.2014
Posty: 32
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
TEDEW, bardzo przydatny post.

Ja także zabieram się za montaż LPG w Maździe. Silnik także 1.8.
Piszesz, że spalanie 9,5 l ... szczerze myślałem, że poniżej 10l nie uda się zejść.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 3 maja 2014, 20:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 769
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
PawelSWD Powiem Ci, że długo się zastanawiałem nad instalacją LPG bo słyszałem wiele opinii na temat tego, że mazda nie toleruje gazu itp. A wyszło wręcz przeciwnie Madzia jeździ tak samo na LPG jak i na PB nie mam żadnych błędów, szarpnięć czy jakichkolwiek innych problemów. Tylko jedna dobra rada zleć montaż sprawdzonej firmie to będziesz zadowolony ja mogę Ci polecić 2 firmy z Katowic Interauto S.C na Żeliwnej gdzie ja zakładałem bo było trochę taniej i Davanti. Spalanie obecnie 9.88 ogólnie jestem bardzo zadowolony.
No i jak się już zdecydujesz to niestety koło zapasowe i Sub ląduje w bagażniku i ta półka nad kołem niestety już nie wejdzie.

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 4 maja 2014, 21:37 
Świeżak
Offline
Od: 03.05.2014
Posty: 32
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
TEDEW napisał(a):
PawelSWD Powiem Ci, że długo się zastanawiałem nad instalacją LPG bo słyszałem wiele opinii na temat tego, że mazda nie toleruje gazu itp. A wyszło wręcz przeciwnie Madzia jeździ tak samo na LPG jak i na PB nie mam żadnych błędów, szarpnięć czy jakichkolwiek innych problemów. Tylko jedna dobra rada zleć montaż sprawdzonej firmie to będziesz zadowolony ja mogę Ci polecić 2 firmy z Katowic Interauto S.C na Żeliwnej gdzie ja zakładałem bo było trochę taniej i Davanti. Spalanie obecnie 9.88 ogólnie jestem bardzo zadowolony.
No i jak się już zdecydujesz to niestety koło zapasowe i Sub ląduje w bagażniku i ta półka nad kołem niestety już nie wejdzie.


Oczywiście :)
W mojej okolicy jest solidny warsztat, który montuje LPG (Auto-Mix Skrzyszów) - montują od kilkunastu lat, sam u nich już raz montowałem i nie miałem powód do narzekania.
Raczej bym nie oddał Mazdy w inne ręce.

Jeszcze raz dziękuję za wszystkie info!;]


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 maja 2014, 04:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.06.2013
Posty: 1100
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Region: zagranica
PawelSWD napisał(a):
Auto-Mix Skrzyszów


Za ten zaklad to moge sobie dac dwie rece uciac :) Na prawde sa super dobrzy, pelna profeska. Ojciec tam montowal gaz do Passata 1.8T, ktorego pozniej ja odziedziczylem....zero problemow.
Siostra tez tam gazowala auto, i kilka innych osob z polecenia. Warsztat z wysokiej polki jezeli chodzi o doswiadczenie, podejscie do klienta i auta.

Wiec jak ktos ze slaskiego chce miec dobrze zrobione to polecam. Samocho zastepczy na czas montazu w cenie.

_________________
- Mazda 6 '08 2.0 MZR-CD
- FSO Warszawa 223 '64


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 maja 2014, 21:30 
Świeżak
Offline
Od: 03.05.2014
Posty: 32
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Potwierdzam w 100% :)!!!!!

Mazda już w gazie ... jak narazie spalanie wynosi 9,80 l /100km ... i jazda 100% w mieście - 0 tras.


Ostatnio edytowano Wt, 13 maja 2014, 21:31 przez Kaczor, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 lis 2014, 15:37 
Świeżak
Offline
Od: 22.11.2014
Posty: 16
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Witam :) od gazownika dostałem propozycję instalacji ...
1. sterownik lpgtech
2. listwa dragon
3. reduktor omvl
szczerze nie wiem co i jak :) cena jak dla kolegi 2100 i nie zaleca lubryfikacji
Jest ktoś kto może doradzić ?

_________________
Swyniu młody użytkownik Madzi <spoko> :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 3 mar 2015, 21:27 
Świeżak
Offline
Od: 25.01.2015
Posty: 27
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Mam pytanie.
Mieszkam w olsztynie i miejscowi gazownicy proponują mi instalację STAG4 ewentualnie BRC.
Nie mam pojęcia na którą się zdecydować i czy w ogóle któraś z nich będzie dobrze chodziła.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 3 mar 2015, 23:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 769
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
Wybrałbym stag4 ale to tylko sterownik. Jakie wtryski, parownik?

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 mar 2015, 10:27 
Świeżak
Offline
Od: 25.01.2015
Posty: 27
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
No właśnie. Jakbym wiedział to raczej bym nie pytał.
Jakby ktoś mógł mi coś polecić


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 4 mar 2015, 13:49 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.01.2014
Posty: 769
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: śląski
viewtopic.php?p=61397#p61397

_________________
Obrazek
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 4 mar 2015, 14:11 
Świeżak
Offline
Od: 25.01.2015
Posty: 27
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Przymierzam się do gazu m6 2.0
Mieszkam w olsztynie jest ktoś w stanie polecić jakiś warsztat ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 18 mar 2015, 17:34 
Świeżak
Offline
Od: 25.01.2015
Posty: 27
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
-- Dodano: Śr, 18 mar 2015, 17:33 --

Madzia po operacji.
-parownik stag r-01
-wtryskiwacz dragon
-zbiornik bormech 55l
-filt gazu certols
-czujnik ciśnienia ps-01
-wielozawór tomasetto
plus do tego lubryfikacja


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 kwi 2015, 20:00 
Świeżak
Offline
Od: 03.05.2014
Posty: 32
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Polecam instalacje marki STAG - miałem w 3 autach - 0 problemów :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 11 maja 2015, 12:06 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.05.2015
Posty: 1
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
witam serdecznie.

Szukam teraz warsztatu montującego LPG. Może ktoś zna gody polecenia w okolicy Olesna (opolskie). Może być Opole, Kluczbork, Wieluń, Częstochowa.
Pytałem o instalacje do silnika 1.8 w serwisie gdzie wcześniej serwisowałem Golfa 4 1.4 to zaproponowali mi instalację na sekwencyjnym wtrysku gazu BRC SEQUENT 24.11. za 2600. Co sadzicie o tej instalacji? Czy jednak lepiej STAG?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 26 maja 2015, 22:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.03.2015
Posty: 3
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Przed miesiącem zainstalowałem instalację LPG w swojej Szóstce. Silnik 1,8 120KM Zrobiłem już około 4000 km na gazie (auta używam służbowo, więc szybko się zwraca :D )

Co do samej jazdy nie mam zastrzeżeń. Jedyny sygnał, że się przełącza to ciche pyknięcie w zbiorniku gazu chwilę po ruszeniu. Wystąpił za to problem ze wskaźnikiem poziomu paliwa. Wskazówka spada sobie tak jakby spalał benzynę. Opada aż do totalnej rezerwy i bardzo długo się nie podnosi pomimo gaszenia i uruchamiania silnika. Po jakimś czasie znów wskazuje prawdziwy wynik, innym razem nie pokazuje rezerwy, ale prawdziwego stanu na pewno też nie. Nie zauważyłem żadnej prawidłowości
Instalator gazu zamontował emulator, który jednak nic nie pomógł. Dziś u niego byłem ponownie, wymontowali emulator i zwrócili za niego kasę. Podobno w najbliższym czasie ma się pojawić emulator firmy LPG Tech, czyli tej której mam zainstalowany sprzęt. Pewnie wtedy znów spróbuję.

A jeśli chodzi o samą instalację to mam taki zestaw:
Układ sterujący: LPG Tech 204
Listwa wtryskowa Hana Gold
Reduktor: AC 150
Zbiornik pojemność 65 l.

Montowałem w ALMA AUTO GAZ we Wrocławiu.

Obsługę oceniam bardzo dobrze, tylko ten wskaźnik paliwa... tego nie przewidzieli no i na razie sprawa się ciągnie.

Jeśli ktoś ma wskazówki co zrobić ze wskaźnikiem paliwa to śmiało :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 maja 2015, 06:09 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 45
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
KubaWrocPl napisał(a):
Przed miesiącem zainstalowałem instalację LPG w swojej Szóstce. Silnik 1,8 120KM Zrobiłem już około 4000 km na gazie (auta używam służbowo, więc szybko się zwraca :D )

Co do samej jazdy nie mam zastrzeżeń. Jedyny sygnał, że się przełącza to ciche pyknięcie w zbiorniku gazu chwilę po ruszeniu. Wystąpił za to problem ze wskaźnikiem poziomu paliwa. Wskazówka spada sobie tak jakby spalał benzynę. Opada aż do totalnej rezerwy i bardzo długo się nie podnosi pomimo gaszenia i uruchamiania silnika. Po jakimś czasie znów wskazuje prawdziwy wynik, innym razem nie pokazuje rezerwy, ale prawdziwego stanu na pewno też nie. Nie zauważyłem żadnej prawidłowości
Instalator gazu zamontował emulator, który jednak nic nie pomógł. Dziś u niego byłem ponownie, wymontowali emulator i zwrócili za niego kasę. Podobno w najbliższym czasie ma się pojawić emulator firmy LPG Tech, czyli tej której mam zainstalowany sprzęt. Pewnie wtedy znów spróbuję.

A jeśli chodzi o samą instalację to mam taki zestaw:
Układ sterujący: LPG Tech 204
Listwa wtryskowa Hana Gold
Reduktor: AC 150
Zbiornik pojemność 65 l.

Montowałem w ALMA AUTO GAZ we Wrocławiu.

Obsługę oceniam bardzo dobrze, tylko ten wskaźnik paliwa... tego nie przewidzieli no i na razie sprawa się ciągnie.

Jeśli ktoś ma wskazówki co zrobić ze wskaźnikiem paliwa to śmiało :)



Hej.

Potrzebujesz emulatora ktory za kazdym odpaleniem samochodu poda sygnal tankowania do komputera i plywak w baku dokona pomiaru ile ma benzyny w baku.

Sprawa znana ale podobno w grupie Ford/Mazda nie wystepuje....a jednak :/ Szukaj na blizniaczym forum Mazdy - znajdziesz dokładne rozwiazanie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 27 maja 2015, 21:11 
Wstydliwy
Offline
Od: 27.05.2015
Posty: 8
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Panowie, nie ważne są komponenty ale dobry gazownik.

Jeśli będzie druciarz to najlepszy zestaw nie pomoże.

Ja założyłem gaz jakieś 6 000 km temu i nawet nie czuję, że jeżdżę na LPG. Wykonanie też estetycznie.

U mnie spalanie 460 km na 46 l, aczkolwiek żonie udało się zrobić 530 km:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 24 cze 2015, 11:26 
Świeżak
Offline
Od: 12.02.2015
Posty: 22
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
I jak tam wrażenia po instalacji? Ile pali? Ile wchodzi do tego zbiornika?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 lip 2015, 14:36 
Nowicjusz
Offline
Od: 17.03.2015
Posty: 51
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
Witam. Ja też zamierzam założyć instalację LPG.

Jaki polecacie reduktor? Ja zastanawiam się nad AC R01 150 KM?? Czy jego wydajność będzie wystarczająca. Wg danych tak, ale ponoć dane niektórych reduktorów nie pokrywają się z ich wydajnością. Posiada on również przewód od butli 6fi. Czy nie lepiej byłoby 8 fi??


Jeżeli chodzi o sterownik to na pewno STAG. Prawdopodobnie STAG QBOX PLUS.

_________________
Serwis komputerowy okolice Kościerzyny http://adam.bruniecki.pl


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 sie 2015, 15:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 04.03.2015
Posty: 549
Rok produkcji: 2005
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: pomorski
bastard ja nie cały miesiąc temu wkładałem w gdyni:
stag-4 Qbox plus
listwa Baracuda
reduktor R01 (150KM)
butla 55l w kole
wlew pod klapką PB
instalacja 3000 zł
jak na razie pierwszy zbiornik jazda tylko po gdyni wokół komina 49 L-360 km (13,5/100)
drugi zbiornik 49L - 370km i nadal gaz jest.
w przyszłym tygodniu jadę w lubelskie 560 km zobaczymy jak wyjdzie spalanie.
cała instalacja pod maską schowana fajnie,
Madzia płynnie jeździ bez szarpnięć i straty mocy, podczas przyśpieszania przerzucam na pb i nic się nie czuje. co do reduktora to mówili że tak naprawdę to on dzwignie całkiem dobrze silnik 170konny.

_________________
mazda, mazda co za jazda <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 70 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.