Teraz jest Pt, 24 lis 2017, 04:37

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1810 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 7 wrz 2017, 19:56 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 203
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Wzrasta głośność bo w środku robi sie taki szum ze nic innego nie słychać. Zamiast wygłuszyć lepiej auto woleli kombinować z radiem


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 8 wrz 2017, 07:41 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 186
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
neo1977 napisał(a):
DarthRevan napisał(a):
nasze auta mają ten luksus że pióra nie idą odrazu.

bo mazdy wbrew niektórym marudom są właśnie zajebiste, byłem zszokowany gdy po raz pierwszy wraz z dynamicznym wzrostem prędkości rosła głośność muzyki, nie wiem czy w europejkach też tak jest, szkoda że przy uspokojeniu jazdy już się nie docisza <nuta>


Spróbuj wcisnąć kilka razy potencjometr od zmiany fali FM na radiu, aż dojdziesz do opcji ACL(chyba, nie pamiętam za dobrze nazwy) w skali od 0 do +3 ;) ustawiasz jak głośno ma się zrobić, analogicznie 0 to brak zmian 3 maksymalna zmiana ;)

ZoZo napisał(a):
Wzrasta głośność bo w środku robi sie taki szum ze nic innego nie słychać. Zamiast wygłuszyć lepiej auto woleli kombinować z radiem


To prawda, ale patrząc na standard wyposażenia, nasze "krowy" bo około 1,5 tonowe auto to luksus jak na lata 2002-2007 (dlatego tyle to waży), rzadko spotykany w innym markach ;)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 8 wrz 2017, 08:13 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 203
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Hmmm ale te wygłuszeniem to dali dupy... Teść miał kiedys astre Classic. Z 96 r to można powiedziec ze w porównaniu z mazda to tam bylo studio nagraniowe hehehe


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 8 wrz 2017, 08:31 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 07.04.2017
Posty: 97
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Wygłuszenie jest słabsze, ale zauważcie ile macie miejsca np. na tylniej kanapie. Ludzie wsiądą bez problemu (no chyba, że ma sie 2m wzrostu ;p ) coś kosztem czegoś;-) przyjrzyjcie się ile miejsca w środku jest w naszych Mazdach a ile np. w Alfa romeo;)

Nie można mieć wszystkiego:)

_________________
Brzydki, zły i szczery.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 8 wrz 2017, 08:44 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 203
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Miejsca jest sporo.. Mialem omege przedliftowa jakies 5 lat temu silnik 170 km miał tendencję do potliwości ale jak to się mówi. Człowiek jak pracuje tez sie poci ;) miejsca również sporo roleta el. Na szybe tylna antena w szybie klima dwustrefowa komp obsługiwany z manetki tempomat domykanie szyb z kluczyka wygluszenie meeega fajne. Również milo wspominam te autko. Ale czas je posunął i za bardzo wyruzniala sie z tłumu hehe


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 8 wrz 2017, 09:33 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 3092
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: łódzki
Wyróżni Was ale moderator za pitolenie o pisaniu nie na temat :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 8 wrz 2017, 09:46 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 203
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Sorki juz nie byde;)

-- Dodano: Pt, 8 wrz 2017, 10:46 --

To teraz pytam:

Robił ktos wygłuszenie w Madzi? Polecacie jakies sprawdzone materiały? Wstępnie sprawdzałem ale pianki wygłuszające sa dość drogie. Może macie jakies tańsze rozwiązania ?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 8 wrz 2017, 09:53 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 186
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Ja jestem po zakupie 4m^2 pianki tapicerskiej i zabieram się za drzwi przednie dzisiaj po pracy :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 8 wrz 2017, 10:07 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 203
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Ale zwykła pianka jak na siedzenia? To chyba wilgoć ciągnie. Myślałem bardziej nad masa bitumiczna dekarska z folia alu. Ale nie znam nikogo kto tak kleił


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 8 wrz 2017, 11:53 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 186
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Ostatnio dużo robię na zasadzie prób i błędów, jeżeli jest źle to zabieram się za to jeszcze raz i poprawiam, szukałem takiej "nielubiącej" wodę. I mam nadzieję że sobie z tym poradzi, pianka tapicerska w znaczeniu, pianka biała do uszczelniania okolic okiennic. Coś w ten deseń.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 8 wrz 2017, 13:26 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 203
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
znalazłem piankę wygłuszającą po 12 zl za wymiar 25 na 30 cm .. i rozumie ze nie wystarczy naklejenie jednego kwadracika na drzwi :P ?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 8 wrz 2017, 13:30 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 230
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Ja tam lubię słyszeć swój silniczek, a do 120 jest cichutko tylko zazwyczaj trasy robię autostradą i ciężko utrzymać się z tą prędkością.. moze dlatego ze przesiadlem się z civica i z mojej perspektywy nie warto nic wygluszać tam ciągle coś huczało pierdziało albo ryczało :wink:


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 10 wrz 2017, 11:27 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.09.2017
Posty: 5
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Top
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Witam!
Forumowicze i forumowiczki zwracam się do was w sprawie wagi najwyższej. Czy ktoś z szanownych forumowiczów może polecić osobę/firmę/cokolwiek, gdzie dobrze wykonane zostanie zabezpieczenie antykorozyjne podwozia i innych elementów? Ewentualnie czy ktoś z was wykonywał coś takiego w ASO?

Pozdrawiam!


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 11 wrz 2017, 07:10 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 09.10.2016
Posty: 186
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Ja wykonuję samodzielnie co rok taką operację, cortanin i jechana ;)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 14 wrz 2017, 09:28 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 17.02.2017
Posty: 50
Rok produkcji: 2002
Generacja: I
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: dolnośląski
szybkie pytanie, silnik 2.3 pb
przy odpuszczeniu gazu hamowanie silnikiem przebiega gwałtownie, czy jest łagodne?
U mnie czasem zwalnia mocno po puszczeniu gazu i komp pokazuje spalanie chwilowe 0.0l/100, a czasem jakby jeszcze podtrzymywał łagodnie i wtedy auto płynnie zwalnia, a spalanie chwilowe ma 2.1l/100

porównuję do zamknięcia gazu w motocyklu, który hamuje prawie jak by mu tylny hebel wcisnąć, a z kolei moje mondeo 1.6L się długo toczyło.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 14 wrz 2017, 10:29 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 230
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
To zalezy na jakim biegu z jakiej prędkości i od nachylenia terenu ale generalnie nie powinien gwałtowanie hamować, ile Ci pali?


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Cz, 14 wrz 2017, 23:33 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2584
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
Panowie, pytanie od zagrajamnicznego kolegi na FB.

Mazda 6 2litry 2005.rok. czy da sie zminic skrzynie na 6cio biegowa a jezeli tak czy w miare latwo?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 16 wrz 2017, 14:50 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 230
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
Wie ktoś może czy taka gałka podejdzie na lawerek do GG?
http://allegro.pl/galka-zmiany-biegow-a ... 35184.html
Czy gwinty beda różne?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 17 wrz 2017, 16:28 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 03.04.2017
Posty: 9
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Witam, szybkie 2 pytania.

Mazda we wszystkich wersjach ma podświetlana kierownice? U mnie tego Nie ma... może żarówki spalone nie wiem.

I 2. Gdy włączę światła u mnie to już tak jasno nie świeci. Rozumiem obciążenie i WGL... ale czy to normalne że traci o połowę swoją jasność deska rozdzielcza? Może akumulator się już kończy??? Jak to wywnioskować? U was po włączeniu świateł też nie świeci tak jasno jak na zdjęciu wasza Madzia?


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 17 wrz 2017, 16:44 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 230
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
bestseba napisał(a):
I 2. Gdy włączę światła u mnie to już tak jasno nie świeci. Rozumiem obciążenie i WGL... ale czy to normalne że traci o połowę swoją jasność deska rozdzielcza? Może akumulator się już kończy??? Jak to wywnioskować? U was po włączeniu świateł też nie świeci tak jasno jak na zdjęciu wasza Madzia?

a jak masz ustawiony dimmer
Obrazek


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 17 wrz 2017, 16:59 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 03.04.2017
Posty: 9
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
To mam na max. Spokojnie aż taki amator nie jestem, to sprawdzałem już.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 17 wrz 2017, 17:56 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1340
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Cięzko to ocenić, bo zdjęcie tez może być trochę przejaskrawione. Na pewno pokrętła od klimatyzacji mają na fotce inne żarówki , bo podświetlenie w oryginale jest równomierne. Wstaw może zdjęcie jak wygląda to u Ciebie, to powiemy czy tak powinno byc, czy coś nie tak? U mnie podświetlenie zawsze mi się podobało i nie było przytłumione, ale tez nie dawało jakoś po oczach podczas prowadzenia nocą.

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 17 wrz 2017, 18:07 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 03.04.2017
Posty: 9
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
No może i tak też zrobię. A co do tego, gdy włączam żarówki i widać na wyswietlaczach od razu pobór prądu? Zaraz po włączeniu wyświetlacz komputera robi się ciemniejszy. To normalne? Miałem raz benzynę Opla i też tak było choć tam też był już akumulator 9 lat...


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 17 wrz 2017, 19:00 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 203
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
Siedzę w aucie ale u mnie tak jasno to nie świeci. Może tam jakies ledy sa powkładane ??


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 17 wrz 2017, 19:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 14.03.2015
Posty: 1340
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: łódzki
Powiem szczerze że u siebie nie zauwazyłem podobnego. Nawet jak przy zgaszonym silniku słuchałem radio, to po odpaleniu siła podświetlenia pozostawała taka sama. Jezeli Ci się sciemnia, to myslę że elektryka do przejrzenia. Wątpię żeby to była kwestia słabego akumulatora, bo nigdy nie spotkałem się na forum z podobnym problemem, a efektem słabego akumulatora było co najwyżej wychylanie się wskazówek prędkościomierza i obrotomierza na cyferblacie. Druga kwestia, to nawet gdyby teoretycznie było to od słabego akumulatora, to podczas już jazdy alternator by doładowywał aku i podświetlenie powinno wrócić do normy. Wstaw jakieś fotki i po upewnieniu się jedź do jakiegoś kumatego elektryka niech Ci przejrzy układ.

Tak sobie teraz pomyslałem, że może powinieneś wejść jeszcze w ukryte opcje komputera pokładowego i tam sprawdzić czy nie masz czegoś załączonego?

"Wiec po przytrzymaniu przycisku do kasowania licznika dziennego, gdy kluczyk jest w pozycji LOCK i następnie po przekręceniu kluczyka na pozycje ON ciągle trzymając przycisk pokaże się na wyświetlaczu licznika dziennego napis "ESEE" gdy zniknie należy ten przycisk puścić .
Pokaże się coś w rodzaju listy punktów, które przełącza się przyciskiem do kasowania licznika dziennego. Powrót do stanu wyjściowego następuje po przekręceniu kluczyka z powrotem w pozycje LOCK ." Zmieniasz wartości przyciskiem INFO przy wyświetlaczu i jak chcesz zatwierdzić to przytrzymujesz ten przycisk na ok. 5s aż usłyszyć piknięcie. Jest tam chyba opcja "Czujnik podświetlenia zegarów". Warto się pobawić, zanim pojedziesz do warsztatu.

ZoZo albo na zdjęciu tak wyszło, albo faktycznie gośc coś przerobił, bo jadąc w nocy przy takim kontrascie, to chyba oczy by łzawiły :-P

Na tym filmiku jest powiedzmy najbliższe realnemu podświetlenie https://www.youtube.com/watch?v=dNRItY6i8x4

_________________
Było M6 2.0 Pb 2005r. Jest Citroen C5 2.0 Pb 2008r.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 17 wrz 2017, 19:09 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 203
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
No dokladnie... Tych pokręteł od dmuchawy bałbym się dotknąć bo wyglądają jakby parzyły hehe


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 17 wrz 2017, 20:29 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 03.04.2017
Posty: 9
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: małopolski
Właśnie mnie też się to za jasne wydaje... może były żarówki zmieniane. Mimo wszystko kierownica do przejrzenia skoro nie świeci Tak?

Ok więc zrobię zdjęcia i wrzucę tutaj wtedy zobaczycie co i jak. Zrobię też może filmik jakiś jak to wygląda po włączeniu świateł. Nie wiem ciężko mi stwierdzić bo miałem benzynę już raz i było podobnie. A potem 2 diesle i tak nie było teraz w Mazdzie to jest ale jakoś specjalnie się nie zastanawiałem bo działa wszystko ok.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 19 wrz 2017, 19:07 
Amator
Offline
Od: 09.05.2016
Posty: 73
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Cześć.

Rozważam zakup nowych opon. Upatrzyłem opony Michelin CrossClimate. I od tego momentu zaczęły się schody, otóż:

Opony te występują w dwóch wersjach:

1. 94, V, XL, produkcja 2016 - Niemcy
2. 91, H, produkcja 2017 - Hiszpania.

Rozwinięcia skrótów znam. Teraz co byście mi doradzili? Kupno wzmocnionych, produkcji niemieckiej, czy zwykłe produkcji hiszpańskiej? Czym one się różnią? Dodam, że cenowo wychodzi na to samo.

Druga sprawa. Aktualnie ściąga mi auto, dodatkowo podczas hamowania zaczęło mi trzęść kierownicą. Krzywe tarcze odpadają, bo są nieco świeże i nie są zniszczone.

Co powinieniem zrobić po założeniu nowych gum? Zbieżność, wyważenie, geometria?

Czym są te pojęcia i co mnie powinno obowiązywać?

P.S. Zakładam tutaj post, bo jest większa szansa na to, że ktoś mi odpowie, niż w dziale ogumienia.

_________________
Pozdrawiam,
Patryk


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 19 wrz 2017, 19:25 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.11.2016
Posty: 203
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: śląski
hmm nie badz pewny nowych tarcz.. jeżeli trzęsie kierownica przy hamowaniu to na pierwszym miejscu do sprawdzenia tarcze lub piasta koła tu masz filmik i ładnie pokazane w czym tkwi problem ;) ---> https://www.youtube.com/watch?v=O9TgySqHkqc .

możliwe ze masz tarcze ładne , nowe i możliwe ze proste... piasta pod nowa tarcze musi być błysk ! możliwe ze tarcza założona była bez czyszczenia ? w każdym bądź razie trzeba to sprawdzić ;)

samo się nie zrobi :P


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 19 wrz 2017, 19:32 
Amator
Offline
Od: 09.05.2016
Posty: 73
Rok produkcji: 2004
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Comfort
Region: mazowiecki
Mam dobrych mechaników, na których polegam i oddaję się w pełni ich kompetencji. Ok, fakt faktem tarcze, z racji oszczędzania przy wymianie, mogły być kiepskiej jakości i teraz jest efekt, jaki jest, więc to sprawdzę.

Ale mimo wszystko czekam na wypowiedzi co do pozostałej części mojego zapytania :)

_________________
Pozdrawiam,
Patryk


 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1810 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.