Teraz jest So, 20 kwi 2024, 06:54

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 435 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 21:54 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja uważam, że idąc do samochodu gęba powinna się uśmiechać na sam jego widok... Tak miałem z Lancerem i tak mam z Mazdą. Niestety ani VW ani Skoda mi tego nie dadzą... Inna sprawa co tam siedzi pod maską, ale wygląd jest bardzo istotny dla mnie.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 21:58 
Offline
Mój będzie w maju. Na razie jeżdżę takim paździerzem z Japonii. :)
Jak będzie to wrzucę na forum Artka i podrzucę linka.

Co do tego co było w CC a ma być w Arteonie. Czy Mazda 6 rdzewieje bo GG/GY gniła? Nie, więc w czym rzecz? Z tego co póki co potwierdzają użytkownicy to to że to jest deko inna jakość i zdecydowanie mniej problemów - a sporo osób miało Passata przed Arteonem. I zapewne wiedzą mniej niż właściciele Mazdy 6. To pewne.. :)
A względny spokój w Arteonie wynika z tego że Passat B8 jest 3 rok na rynku i ma za sobą sporo problemów. A że Arteon ma w sobie sporo z Passata to sorry w czym ma się psuć jak CC? Ma inne blachy i tyle. Reszta to Passat w lepszej bryle.
Mi się morda nie śmieje jak idę do Mazdy. Widząc Arteona morda się śmieje. Każdy ma swoje fanaberie. :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 22:02 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
11 marca 2018, o 21:58 rkarcz napisał(a):
Mi się morda nie śmieje jak idę do Mazdy.

Bo masz sedana... :-P


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 22:10 
Offline
Gdybym miał kombiaka znudzenie spotkało by mnie znacznie szybciej. Nie cierpię ciężarówek. :hihi:


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 23:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Arteon znudzi Ci się równie szybko albo i szybciej jak Mazda, jak każda rzecz zwłaszcza do użytku służbowego. Użytkujesz ją przez krótki czas, do końca nie jest twoja. Znudzi się tak jak dziecku klocki lego bo wie, że na następną gwiazdkę dostanie nowe.
Nieco inaczej jest gdy kupujesz samochód za gotówkę np. za 20 pensji. Wtedy czujesz, że samochód jest na prawdę Twój, a zakup jest z reguły bardziej przemyślany bo i na dłuższy okres i wyłącznie do użytku prywatnego. Stąd i stosunek emocjonalny do samochodu jest nieco inny.
Mam nadzieję, że Arteon będzie lepiej dobrany pod Ciebie i nie będziesz borykał się z hamulcami i siedzeniami. Ale jedno i drugie poddane wielokrotnym dużym przeciążeniom przy hamowaniach prędzej czy później się rozj...bie.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 00:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Eeee ja kupiłem auto do użytku prywatnego i .... mam dość ,(robię średnio 50 tyś na dojazdy do pracy ), mało tego juz w 2016 miałem dość (po M6 GH), byłem bliski kupna golfa gti club sport S jednego z 400 lub całkowicie nowego jednego z pierwszych tiguanow w Polsce (wiem niezła różnica ) :D ale jakoś tak wyszło , że kupiłem M6 jednak teraz moje oczy kierują się w stronę volvo V60 T5(koniec roku ? ), golfa gti , Cupra (Leon) i całkowicie rozumiem Roberta .... a Panowie jak pojeźdźą trochę więcej kilometrów to porozmawiamy tym bardziej ,że ja i rkarcz przemieszczamy się z punktu A do punktu B relatywnie szybko aczkolwiek Robert przywiązuje większą uwagę do bagażnika (duża lodówka :wink: ) i hamulców
Robert moim skromnym zdaniem .... dobry wybór i juz współczuje serwisowi jak coś będzie nie halo :hihi:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 06:30 
Świeżak
Offline
Od: 20.05.2017
Posty: 32
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
PIOTR: oczywiście, że wybór rkacz to jego wybór. Arteon, to Arteon. Jednak to ciągłe najeżdżanie ma Mazdę 6 (wszystko be: lusterka, fotele, lakier, no i wyciszenie!!, które moim zdaniem w żaden sposób nie odstaje od średniej w segmencie - jazdy testowe oraz autem znajomych GJ 2015, 2017) skłania do refleksji, że rkacz najeżdżając na Mazdę zapomina o kilku "drobiazgach :? Największe wtopy silnikowe ostatnich około 15 lat to Volkswagen. Rozpadające się, biorące olej TSI oraz oszukańcza afera z dieslami.
Problemy z TSI wcale NIE są rozwiązane do końca. "Rozwiązanie" diesel-gate" rodzi kolejne problemy techniczne dla właścicieli. Skrzynie DSG w zasadzie obliczone na około 150 tyś km. Skandal w biały dzień. I do tego ( ale to już moja opinia) ten pancer-wagon design, albo pudełko od butów na kołach. Tak więc problemy Mazdy 6 GJ to drobnostki przy tym.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 08:22 
Offline
Powielasz kolejne niesprawdzone mity. Ja pisząc o Maździe wiem o czym piszę, a ty pisząc o VW wiesz bo miałeś czy wiesz bo legenda ludowa tak mówi?
Problemy silników TSI są rozwiązane - to fakt, DSG do 150 kkm ale tylko suche dla małych mocy i momentów - to fakt. DSG mokre nie sprawiają żadnych problemów - to fakt potwierdzony forum i kilku znajomych mających mocne diesle Skody, czy VW. To fakt. Coś pominąłem? Obecnie to do czego wracają w VW Arteonie i Passacie to jakość listew chromowych. To fakt. Tyle.
I jeszcze jedna najbardziej kluczowa sprawa - Mazda nie robi nic z problemami wpędzając klientów w takie same problemy po gwarancji. A VW - zapraszam na forum Passata i to jak VW wprowadza modyfikacje nie w kolejnych pseudo wersjach ale dla wszystkich egzemplarzy w modelu. Sorry ale Mazda z tym jest siedem lat za murzynami. Co z tego że wymieniają mi napęd lusterka jak po 100 kkm znowu nie działa u muszę za nie zapłacić bo nie oddam niesprawnego samochodu, cóż z tego że fotele rozpadają się co 40 kkm jak obecnie wymienione będą służyły kolejnemu użytkownikowi przez kolejne 40 czy 60 kkm a nowe kosztują bagatela 4500 brutto za sztukę?
Także gadać czy pisać na forum można każdą głupotę czy mit. Ale fakty są jakie są. Co mnie obchodzą problemy silników TSI sprzed 2012? Co mnie obchodzi afera diesel gate? Mam to głęboko w dupie. A Mazda jest paździerzem udającym h...j wie co. I wiele osób się nacięło oczekując legendarnej jakości a spotkało jedną wielką kupę. To fakt. Przy wolumenie Mazdy i VW zobacz jaki jest desant do aut grupy VW tylko na tym forum. Ci wszyscy użytkownicy to debile nie mający za grosz rozumu jak rozumiem? Myślę że się przeliczyli z tą legendą Mazdy i z podkulonym ogonem wracają do jedynie słusznego wyboru - cokolwiek ale europejskiego. Wygląd to kwestia gustu więc dla mnie to żaden argument że to pudełko na kołach. Mi się podoba, dziecku też - reszcie nie musi.. :)
I tak jak napisał Piotr jeśli będzie coś nie tak nie mam zamiaru wybaczać VW niczego. :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 09:48 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
12 marca 2018, o 00:31 PIOTR napisał(a):
Eeee ja kupiłem auto do użytku prywatnego i .... mam dość ,(robię średnio 50 tyś na dojazdy do pracy ), mało tego juz w 2016 miałem dość (po M6 GH), byłem bliski kupna golfa

Ja tez zawsze kupuje nowe auta do użytku prywatnego od 1997 roku . M6 była pierwszym autem ktory sprzedałem po dwóch latach , wcześniej najszybciej sprzedalem Opla Vectra po pięciu latach.

12 marca 2018, o 06:30 Neuare napisał(a):
Rozpadające się, biorące olej TSI oraz oszukańcza afera z dieslami.
Problemy z TSI wcale NIE są rozwiązane do końca.


Tak się składa że od lutego 2015 roku małżonka użytkuje Seata Leona 1,4 TSI , silnik sie nie rozleciał i nie chciał dolewki oleju ani grama. Jazda tym autem to był gwóźdź do trumny Mazdy , osiągi spalanie elastyczność i ciszej w tym aucie sprawiło że sprzedałem Mazdę po dwóch latach od nowości.
W czerwcu 2015 kupiłem auto które według mitu ma spalac olej , ale mój 1,8 TFSI od wymiany do wymiany oleju bez żadnej dolewki.
Tak że mit nie aktualny. Serwis odwiedzam tylko na przeglady auta :wink:

Arteon fajne auto ma tylko mały szczegół który mi nie pasuje , tylna tablica rejestracyjna powinna być na klapie a nie w zderzaku byłby lepszy efekt tyłu. :idea:

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 16:17 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Zabierzcie Mazdzie problem z hamulcami, fotelami wyciszeniem czyli to co od modelu na 2017r. niby się zrobiło i co zostaje lusterka? To naprawdę już taka złom bo lusterka padają? Daj boże żeby tylko takie kłopoty były w samochodach. Wystarczy przeczytać jakikolwiek test 100tys. km na np. auta z grupy auto vag i zobaczyć co się odwala.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 17:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
12 marca 2018, o 16:17 mariuszcom napisał(a):
co od modelu na 2017r. niby się zrobiło .

Z naciskiem na słowo ,,niby" :hihi: czyli pewności nie masz :wink: to moja trzecia i ostatnia mazda.
W GH 2.2 2011r czyli końcówka produkcji ,choroby wieku dziecko powinny być usunięte a tu: latający fotel kierowcy , dpf , łańcuch (akcja serwisowa ) bijace tarcze , haczaca skrzynia (z 1 na 2 ) , skrzypiace sprężyny, luz na drążku kierowniczym (krzyżak ) i to tylko w moim egzemplarzu w ciągu trzech lat :/ nawet byłem hepi , jak rozbiłem auto, lecz coś zaciemnilo rozum :hihi: do glosu doszły oczy i serce.... kupiłem GJ

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 18:11 
Świeżak
Offline
Od: 20.05.2017
Posty: 32
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
PIOTR: jacyś pechowi jesteście z rkacz. Ja też ma GH z 2011 roku kombi 2.0 L benzyna. 94 tyś km aktualnie. i co? I nic. NIGDY najmniejszej usterki. Silnik perfekt. Fotele jak nowe, rdzy nie ma. Nic nie skrzypi. I co Ty na to? Jesteście z rkacz niezwykle wprost pobłażliwi dla pancer sorry volkswagena mimo ich gigantycznych technologicznych wtop ostatnich lat (TSI, diesel-gate, "naprawa" silników z diesel-gate, DSG). Mój wujek zaliczył spektakularne padnięcie silnika 1,8 TSI (przebieg 52 tyś km!, rocznik 2013) na niemieckiej autostradzie. Silnik do wymiany rzekł niemiecki serwis VW. A kraju, w którym mieszkam Mazda 6 GJ jest bardzo ceniona i jakoś nie czytam, ani nie słyszę narzekań na wyciszenie, fotele, a nawet lusterka, o dziwo.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 18:51 
Bywalec
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 439
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
12 marca 2018, o 17:44 PIOTR napisał(a):
haczaca skrzynia (z 1 na 2 )


Z tego co wiem, jest to nierozwiązywalny problem w Maździe. Miałem to w 626, w GG i w BM. To taki znak firmowy mazdy chyba, podobnie jak rdza <hahaha> <hahaha>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 19:12 
Offline
Mnie drażni jeszcze kilka innych rzeczy w maździe, których w vagu się nie uświadczy. Słabe multimedia, w czasach gdy w najnowszych modelach innych marek możemy na ekranie przeglądać internet, oglądać youtube czy używać dowolnej nawigacji to w maździe nawet tej, która jeszcze nie weszła do sprzedaży to co mamy ? Albo taka lekkość i tandetność konstrukcji, wszystko pospinane słabymi spinkami. Brak jako-takiego wykończenia przestrzeni pod kierownicą, gdzie widać wszystkie kable i ogólnie słabo to wygląda. Cienki lakier, który przy ewentualnej polerce sprawi sporo problemów. Odbijające się w przedniej szybie w słoneczny dzień podszybie jest to nie tyle niewygodne co niebezpieczne bez dobrych okularów przeciwsłonecznych z polaryzacją. Słabe ogrzewanie foteli. Słabe audio mimo, że bose. Mały bagażnik, który w kombi mimo, że z pozoru duży to jest zwyczajnie za płytki. Mało miejsca z tyłu na nogi w kombi. Brak isofixa na przednim siedzeniu pasażera. I długo by można było jeszcze wymieniać błachostki, które dają się we znaki przy użytkowaniu mazdy. Hehe wasylinio u mnie w gj też haczy z 1 na 2 :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 20:07 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Czyli co inne auta jakby bez skazy tylko Mazda to dno. Taki jakby wniosek tutaj mamy.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 20:53 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ha, jakbym był na innym forum. Mam zupełnie inne, bardzo pozytywne odczucia nt. Mazdy. Mimo, że o potencjalnych dolegliwościach Mazdy niemal wszystko wiedziałem przed jej zakupem to żadnej po 8 miesiącach eksploatacji nie doświadczyłem, części od razu zapobiegłem (no poza grubością lakieru) i cieszę się z jej eksploatacji. Za każdym razem wsiadam do niej z miłym uczuciem i satysfakcją dobrego wyboru. Inne samochody mnie najzwyczajniej nie ruszają. Na palcach jednej i w dodatku okaleczonej ręki oglądałem samochody, które w podobnym stopniu mi się podobały ale były dużo droższe, tak że stosunek ceny do wartości użytkowej dupowozu wyleczył mnie nawet z jazdy próbnej.
Nigdy bym nie pozwolił sobie na zakup samochodu, który by sprawiał mi tyle dolegliwości co niektórym malkontentom na tym forum.
Cieszę się, że trafiłem na dobry egzemplarz i mam nadzieję, że będzie mi służył równie dobrze jak poprzednik.
Wszystkim malkontentom życzę równie dobrego wyboru, choć już nie Mazdy.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 20:55 
Offline
Jak wejdzie 2,5 T to rozstaje się z moją i na 100% biorę ta nową M6.2018/2019, jak nie wejdzie wersja turbo to zostanie jak jest bo 2,5 m6 FL2 jest ok tylko jeszcze te lusterka do poprawy.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 20:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ale wy chłopaki marudy jakieś...
Multimedia lusterka tablica nie w zderzaku lakier cienki i w ogóle....

Albo kupujecie co jest, akceptujemy to jak jest, albo narzekamy w nieskończoność i szukamy miodu w dupie.

Mazda, nigdy nie była doolskonala czy Perfect i nie będzie więc....akceptujemy albo nie, jeśli nie to nie kupujemy, jeśli tak to nie narzekamy. Ale za tą kasę nie ma co narzekać chyba....

VW, każdy wie jak jest, będzie ok to będzie ok, i tak sprzedacie i kupicie następne wozidlo.

Miałem wszystkie 2.0 diesle Mazdy, GE, GF, GY, GH, żadnych usterek awarii itp. Sprzęgło i haczenie tylko na zimnym silniku z 1 na 2? Przecież to ie jest wina skrzyni tylko jednego elastycznego przewodu w układzie hydraulicznego sprzęgła.

We wszystkich moich mazdach czy brata i znajomych, nie było żadnej awarii usterki uziemienia auta itd.... Tylko rozrządy klocki oleje filtry świece w Pb itd....

Więc, postanowiłem przesiąść się "chyba" na używaną GL ale.teraz w Pb w automacie...
Czemu? Bo jakoś nie boję się Mazdy.... ;)
..lusterek nigdy nie składam, nikt mi lusterka nie urwał... więc przetrwają sporo czasu :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 21:04 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
moim zdaniem mazda po prostu zaczyna odstawać od innych marek pod względem jakości wiem,że zaraz znajdą się argumenty przeciwko tej tezie ale wygląd to nie wszystko (a ten jest <spoko> <3 ). Co mam powiedzieć... , że ostatnio przesiadłem się z M6 do golfa gti... <zgłupiał> to tutaj poczułem się bardziej premium :wink: mimo braku stylistycznych fajerwerków i foteli w kratkę . Myślę ,że w golfie jest jak jest... dobrze spasowane , materiały w porządku i nikt nie oczekuje premium. Mazda ... cóż jest jak piękna kobieta na pierwszej randce , najpierw wali w łeb urodą potem działają feromony i ogólne takie tam <zgłupiał> by z czasem ochłonąć i dostrzegać drobne mankamenty , które składają się w większą całość . Dochodzi do momentu, kiedy pada pytanie ,,jak z nią żyć" :wink: Wiem jedni mogą iść na kompromisy bo esteci, inni niewolnicy (kredytowi) oczywiście jest też grupa fanów (ultras) bez względu na wszystko miłość do grobowej deski , lecz są też ludzie którym to nie odpowiada i po co się męczyć przecież można wziąć rozwód i zmienić na inny model :wink:

mariuszcom nawiązując do twojego stwierdzenia .... oczywiście Mazda to nie samo zło inne auta też mają wady, odpowiadając przewrotnie ,,swoje nie chwalicie bo cudze znacie " być może ma tutaj zastosowanie również powiedzenie ,, u siebie nawet szpilkę zobaczycie, gdy u innych belki nie widzicie" z tym, że ja za kierownicą MAZDA 6 pokonałem jakieś 340 tyś (trzy modele) i swoje zdanie mam...
kur.... co ja pier... czas kończyć pisać ( <%> ) bo brzegu już nie widać :hihi:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


Ostatnio edytowano Pn, 12 mar 2018, 22:14 przez PIOTR, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 21:04 
Offline
Szukaj wersji 2,5 :P


 Zobacz moją 6tkę  
 

administrator
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 21:15 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Tak czytając te ostatnie posty w różnych wątkach GJ/GL uświadomiłem sobie jakim padłem jeżdżę.
Nie pozostaje nic innego jak zamieścić ogłoszenie o sprzedaży.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 21:20 
Offline
Bo są tu ludzie co nie mają już m6 i tylko po to tu wchodzą by ponarzekać.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 21:32 
Bywalec
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 439
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
sorry, ale forum chyba służy do wymiany zdań, opisu problemów, i zajebistości pojazdu.
Nie podoba się - nie czytaj, proste.

Poza tym zobacz, że pół tego wątku wynikło z tego:
- Arteon dla mnie jest dobry
- Co Ty pierdolisz, VW ma tyle za uszami, że musi być zły, a mazda jest idealna
<suicide>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 21:34 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
niko123 bądź obiektywny i bez spinki ... to ludzie tworzą forum a nie auta... ja swoją M6 <3 <pucu> ale jednak myślę, że to koniec zauroczenia a czas na ,,rzeczywistość" chciałbym do końca roku zmienić auto chyba,że trafi się osoba która zaoferuje uczciwą cenę to wtedy może szybciej ...

-- Dodano: 12 marca 2018, o 21:34 --

wasyllinio :goraco: :hahahaha:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 21:42 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
12 marca 2018, o 20:53 dropt07 napisał(a):
Ha, jakbym był na innym forum. Mam zupełnie inne, bardzo pozytywne odczucia nt. Mazdy. Mimo, że o potencjalnych dolegliwościach Mazdy niemal wszystko wiedziałem przed jej zakupem to żadnej po 8 miesiącach eksploatacji nie doświadczyłem, części od razu zapobiegłem (no poza grubością lakieru) i cieszę się z jej eksploatacji. Za każdym razem wsiadam do niej z miłym uczuciem i satysfakcją dobrego wyboru. Inne samochody mnie najzwyczajniej nie ruszają. Na palcach jednej i w dodatku okaleczonej ręki oglądałem samochody, które w podobnym stopniu mi się podobały ale były dużo droższe, tak że stosunek ceny do wartości użytkowej dupowozu wyleczył mnie nawet z jazdy próbnej.
Nigdy bym nie pozwolił sobie na zakup samochodu, który by sprawiał mi tyle dolegliwości co niektórym malkontentom na tym forum.
Cieszę się, że trafiłem na dobry egzemplarz i mam nadzieję, że będzie mi służył równie dobrze jak poprzednik.
Wszystkim malkontentom życzę równie dobrego wyboru, choć już nie Mazdy.

Nie ciesz się lada tydzień wszystko Ci się posypie ....


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 21:43 
Offline
No właśnie i tu jest problem. Ok znamy wady mazdy, to może teraz należy wymienić zalety mazdy, które by miałe przeważyć na jej korzyść w przypadku arteona i m6 w okolicach 150 tyś zł.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 21:58 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
...jakby Arteon kosztował tyle co M6? 150kzł?


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 22:03 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Millerek, 1.5 TSI z wyprzedaży rocznika 2017 w pobliżu tej ceny dostaniesz...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 22:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
2.0 tsi 190KM z dsg w wersji Elegance z lakierem metallic bez dodatków to katalogowo ok. 150 tys. Pewnie w ramach rabatu coś z dodatków można dobrać. Wyposażenie tej wersji jest całkiem przyzwoite.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Pn, 12 mar 2018, 22:21 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
zdzich44 156k po rabacie wyprzedaży rocznika, ale co nieco dokonfigurujesz i już jest 20tys PLN więcej... zapewne można coś urwać rabatem indywidualnym, ale sądzę że i tak będzie ciężko zejść poniżej 160k

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 435 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.