Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 19:29

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 435 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 27 sty 2018, 21:08 
Świeżak
Offline
Od: 20.05.2017
Posty: 32
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
24 stycznia 2018, o 10:02 rkarcz napisał(a):
Byłem w BMW (3GT), Audi (A5), KIA czy inne orienty odpadały z zasady. Więcej tego błędu nie popełnię i niczego poza niemiecką technologią nie kupię. Koszty Premium są jednak ileś tak n razy 10k wyższe niż Arteona, który plasowany jest jako segment E co ciekawe. No i wielkość auta no kładzie i 3GT i A5. VW także w polskich warunkach biznesowych nie boli w "biznesie".

Cóż? Proszę pamiętać, że Arteon to zmodyfikowany Passat. A Passat do bezawaryjnych nie należy, delikatnie mówiąc. Ja nie miałem okazji, ale mój kolega jeździł właśnie Arteonem i Kią Stinger (wersją 250 Km z napędem na tył i wersją z napędem na cztery koła). Jego wnioski: wnętrze w Stingerze jest porównywalne do Arteona. Prowadzenie, trzymanie się drogi, "radość z jazdy": Kia deklasuje Arteona.


Ostatnio edytowano N, 28 sty 2018, 09:53 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Poprawa cytowania.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 27 sty 2018, 21:46 
Offline
Irys, jakoś Helmutom nie wierzę.. :) Postoję przy dystrybutorze czy na MOPie, nic mi się nie stanie..

Właśnie czytam wątek o Pastuchu B8 o "optymistycznym" tytule: Awarie, naprawy reklamacyjne B8.
Całość ma 144 podstrony. :hihi: Porównując z naszym forum to jakoś mało, nie?
Dość ciekawa lektura, na razie jestem na chorobach wieku dziecięcego z początków produkcji - 2015.
Regularnie przewijąją się tematy: spryskiwacza reflektorów, skrzypiących drzwi tylnych, podsufitki, kasowania wskazań komp. pokładowego.
Jeden użytkownik miał uszkodzoną sondę lambda, także jeden miał wymieniane LEDy (coś jak na początku w Maździe sam przerabiałem).
Na razie optymistycznie o tyle, że przez 3 dni nic takiego w Artku nie zauważyłem. A jeden był demówką z 23kkm przebiegu.\

https://drive.google.com/file/d/0B6v565 ... R4clk/view :lol:
https://www.youtube.com/watch?v=_fqYeNTMSZY

Neuare gdyby tylko o zapierdalanie chodziło to w tej cenie jest wiele aut lepszych pod tym względem do Arteona.
Ja ze swoją fantazją chyba nie zbliżyłem się do granicy tego co może ten samochód. Także więcej mi nie potrzeba.
Wolę liftbacka z fajną bryłą i zaletami Superba, a z wnętrzem Passata. Passat awaryjny? Mam 1 znajomego z B8 - zero problemów.
Jakkolwiek jako osoba nieufna czytam, szukam, sprawdzam aby przy odbiorze od razu wyjaśniać to co miałoby mnie zawrócić do ASO w drodze do domu. :hahahaha:


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: So, 27 sty 2018, 22:08 
Offline
Dokładnie tak jak piszesz rkarcz. Na forum vagów w tematach o usterkach wcale nie ma opisów Bóg wie czego. Większość to pierdoły typu brzęcząca podsufitka. Różnica między vagiem a mazdą polega w głównej mierze na tym, że vag poprawia swoje błędy w liftingach, czy nowych modelach. Tak jak to było z tsi niby jadły olej i to poprawili, a i tak z tym olejem nie było tragedii. Brat ma cc z 1.8 tsi z 2010r. i łyknie mu z 100ml na 1000 km. Mazda natomiast nie chce albo nie potrafi poprawić głupiego mechanizmu lusterek, hamulców czy choćby wyciszenia. Wszyscy piszą jakie to vagi są awaryjne tylko, że ile jeździ po polsce audi ,skód,volkswagenów i seatów, a ile mazd. A i na tym forum w przypadku gj były z tego co kojarze wymieniane skrzynie, silniki, hamulce czy światła. Co do orientu to tylko i wyłącznie lexus może jeszcze infinity, ale to już nie te pieniądze. Stinger to dla mnie taka nowa gj. Niby ładne niby fajne cieszy oko ale czy nie mina i nie straci przy bliższym poznaniu to się może okazać po fakcie. Sam bym tak jak to napisałeś drugi raz tego samego błędu nie popełnił. Co do stereotypów, że passat tdi to król polskiej wsi bym się nie przejmował. Pamiętam czasy jak większość badylarzy w latach 80/90 jeździła japońcami bo przecież to takie niezawodne samochody. I fakt wtedy były niezawodne obecnie są przeciętne.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: So, 27 sty 2018, 22:40 
Offline
Coś w tym jest co napisałeś ale od II liftu usterek modelu 2017 w sprawie hamulców nie widać a wyciszenie jest poprawione , jeśli w testach wychodzi jak superb , lepiej jak insignia a przegrywa z mondeo to jest to już ok.
Jesteś troche negatywnie nastawiony, wymiana silnika na forum był tylko chyba jeden przypadek, skrzynie automatyczne jedne z najmniej awaryjnych a manualne jedne z najbardziej precyzyjnych, ledy bezawaryjne, wiadomo mazda nie jest bez wad ale nie przesadzajmy.
Siedziałem wiele miesiecy na forum superba bo nie wiedziałem co kupić i czytając usterki mazdy , dobrze wybrałem, najwięcej tych usterek z m6 przed 1 liftu.
( lusterka to padaka sam mam z nimi problemy :P ).


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: So, 27 sty 2018, 22:48 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.07.2013
Posty: 3060
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: wielkopolski
27 stycznia 2018, o 22:08 MateZ napisał(a):
infinity

Infiniti :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 27 sty 2018, 22:57 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cytuj:
do garażu chłodzi jeszcze 1 Lub 2 minuty.po wyłączeniu silnika.
mazda potrafi "strzelać" kilka minut z tyłu i z przodu. Pod maską przez kilka minut buczy.

Ale do sedna. To że "lata wiatrak" i to czasami głośno, czasami długo oznacza dokładnie... nic.

Daćka Logan po zatrzymaniu się wietrzyła się dość długo. Czasami bardzo długo. ASX czasem coś hałasował. Ale nie jak Daćka. Mazda "szczela", buczy, naprężenia i elektrostatyka ;)
Teksty o chłodzeniu turbiny czytałem od 2010. Na równi z AS&G -> I-stop. Kit, pic na wodę, fotomontaż.

Opisywałem tutaj
- ASX - grzejesz 2h 140 km/h ;) światła na zjeździe i.. silnik wyłączony... turbodiesel. :) nic nie buczy, nie kręci się.
- teraz Mazda - I-stop - nie ma opcji żeby wytrzymało 30s. Ktoś tu podawał ich wyliczenia że od ~25s jest opłacalne co do emisji. A zużycie systemów? I dzieje się to przy +5C, rok temu system się aktywował przy -9C.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 27 sty 2018, 23:05 
Offline
27 stycznia 2018, o 22:40 niko123 napisał(a):
Coś w tym jest co napisałeś ale od II liftu usterek modelu 2017 w sprawie hamulców nie widać a wyciszenie jest poprawione


Co z tego że poprawione w tym co wyjeżdża z fabryki. A ci którzy mają tych kilka irytujących rzeczy dokumentnie zjebane? Ja mam jakie miałem i nic się nie zmieniło w moim egzemplarzu.
Nawet jedno z rozwiązań jakie są w GL - zatkanie dziury w boczku drzwi przy szybie - mimo, że mojego autorstwa nie zasłużyło wg Mazdy na obdarowaniu mnie tym rozwiązaniem w wersji Mazda.
Między innymi dlatego pokazuję tej marce środkowy palec. Czytam dalej forum VW i VW nie zamiata pod dywan, jak coś zmienia to wprowadza nie tylko w tych co schodzą z fabryki.
W tych, które już jeżdżą po ulicach adoptuje zmiany niewłaściwych elementów na które skarżą się użytkownicy. Dlatego właśnie wracam z podkulonym ogonem do niemieckiej myśli technicznej.
Orient pozostawiam dalej tym którzy chcą robić za króliki doświadczalne dla kolejnej fali pozytywnego odbioru marketingu Mazdy. :wink:

MateZ dokładnie tak, Lexus który mi się podoba kosztuje 350k, a Infiniti które mi odpowiada ma 2 drzwi - Q60, albo nie ma w zasadzie bagażnika przez baterie - Q50S. :)
I tak siedzę i dalej analizuję to ciężko coś znaleźć w cenie Arteona z takim lotniskowcem w kabinie.. Znaczy jest Superb.. :lol:


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: So, 27 sty 2018, 23:16 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Oj Robert. Kurcze. urwał nać a ulica towarowa. Diesel Gate :D

Dodam że palce w boczku trzymałeś tylko Ty. Reszta trochę głowami kiwała. Zdrajco :P

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 27 sty 2018, 23:28 
Offline
Wedrowiec ale ja nie twierdzę że VW to wzór cnót. I gdyby nie przewodnia rola Niemiec w Eurokołchozie to ciekawe czy VW by jeszcze istniał.
Ale czytam to forum Passata no i jakoś na 23 podstronie wątku kilku użytkowników ma zamknięte wszystkie zgłoszenia odnośnie problemów z 1 roku produkcji.
Pokaż mi takie przypadki tutaj.. Ja czekam na 3 komplet ram foteli, prawe lusterko już sobie odpuszczam, gąbka fotela kierowcy znowu się załamała, a skóra pomarszczyła.
Samochód ma prawie 3 lata i 153 kkm. Ale nie przebieg miał wpływ na te zgłoszenia tylko jakość tego co daje nam Mazda. Czy też moja gruba dupa. :grill:


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 4 lut 2018, 17:35 
Offline
Mazda nie doda gabki na podszybiu tylko dlatego, ze dodal to pan Iksinski. Walka z hałasem przy odchudzonej karoserii kosztuje, wiec firma probuje minimalnym kosztem zminimalizować problem np, dodajac warstwe wyciszajaca w kolejnych miejscach nadwozia. Swoją drogą skoro i tak trzeba wyciszyć we wlasnym zakresie M6 to zastanawiam sie, czy nie lepiej od razu kupic dwa razy tansze auto np Vitare lub ASX i wyciszyć we wlasnym zakresie od razu po zakupie. Jakos mniej zal poprawiac fabryke budzetowego auta za 65 tys zl, niz takiego za 130 tys zl.


 Zobacz moją 6tkę  
 

moderator
PostNapisane: N, 4 lut 2018, 19:28 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
limo, masz racje jeśli ktoś kupuje auto drożej dla doznań słuchowych... wtedy można nawet kupić Dacie za 35tys i wydać drugie tyle na wyciszenie i system audio...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 5 lut 2018, 10:39 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 346
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
No pewnie bo właściwości jezdne dynamika i wygląd zewnętrzny Daci i Mazdy 6 są na podobnym poziomie :lol:
Jak był słyszał emerytów narzekających na sąsiadów co telewizję za głośno oglądają a do tego wieczorem po 10 śmią chodzi w salonie bez wyciszających kapci


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 5 lut 2018, 12:35 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 465
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
MateZ napisał(a):
....... Tak jak to było z tsi niby jadły olej i to poprawili, a i tak z tym olejem nie było tragedii. Brat ma cc z 1.8 tsi z 2010r. i łyknie mu z 100ml na 1000 km. Mazda natomiast nie chce albo nie potrafi poprawić głupiego mechanizmu lusterek, hamulców czy choćby wyciszenia. ...


To jako były użytkownik 1.8 TSI (a mieliśmy w firmie kilka sztuk) napiszę Ci tylko, że nie niby, tylko brały od 0,5 do 1l na 1000km regularnie. Na wakacje do Cro jeździłem z 5l Motulem... I był to OGÓLNY problem 1.8, 1.4. Do tego dochodziły REGULARNE i POWSZECHNE problemy z napinaczem rozrządu powodujące konieczność wymiany głowicy silnika - koszt 10-15.000 PLN. Aha - silnik 1.8 TSI zdązył być do tego momentu wybrany 3 razy z rzędu najlepszym silnikiem benzynowym do 2.0 :lol: <hahaha> <hahaha> .

Także - spokojnie, wszędzie zdarzają się wtopy i to dużo większe niż w M6.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 5 lut 2018, 13:29 
Offline
Pewnie, na forum Superba już jeden 280 KM wymieniali po 10kkm. Coś się pop...ło ze smarowaniem.
I najlepsze że gość lał olej nie z ASO, ale z z VW 502. I uznali. Także przynajmniej to bez problemów.
DSG suche 7biegowe tak jak już pisałem, nieporozumienie. Także poza małpami, emisją mają swoje za uszami.
Jestem po 144 stronach wątku Awarie, zgłoszenia gwarancyjne w Passacie B8 to też 1-1,5 roku od początku produkcji się działo... :hihi:
Grube:
dwumasy (jakby ktoś nie wiedział to DSG to ma nawet w benzynie) - winny tryb eko i normal - 7 bieg przy 1200 obr/min
sprzęgła DSG, mechatronika DSG - dotyczy to DSG 7 z suchymi sprzęgłami
elektronika która potrafiła rozjebać DSG przez niewłaściwe sterowanie zaworami
znikający płyn chłodniczy
usterki AdBlue - uszkodzenia sondy od AdBlue "niskiej jakości"
brak info o niskim poziomie, ciśnieniu oleju - problemy z panewkami - silniki diesla i benzyny
napierdalające tylne zawieszenie
trzeszczące przednie zawieszenie
wieszające się stacje multimedialne w pełni dotykowe
Upierdliwe:
trzeszczenia wielu elementów we wnętrzu, od tapicerki drzwi, obrysówek głośników, na kablach wewnątrz kończąc
pękające rączki boczków drzwi
odklejające się chromy z drzwi
opadające spryskiwacze reflektorów
odpadające klapki tych spryskiwaczy
przeciekające spryskiwacze
matowiejące chromy (na szczęście dobra chemia pomaga)
pukające o grodź przewody od nagrzewnicy
rezonujący filtr kabinowy
furczący fartuch/kierownica powietrza przy chłodnicy

Także wszędzie się dzieje. Ogólnie o tyle mi się to podobało, że większość jest załatwiana i się do tego nie wraca.
I ta lista powyżej w grubych sprawach tylko kwestia suchej DSG jest dyskusyjna jeśli chodzi o wytrzymałość.
Na szczęście w Arteonie nie ma jej w ogóle, ale interesowałem się tematem przez Golfa (ostatecznie w manualu :) )
Nie jest też jak w Maździe, że będę miał 3cią ramę fotela, albo 10ty napęd lusterek. Trochę inne podejście.
Ale są i kwiatki dystrybutora typu: chromy zostały wystawione na działanie soli drogowej.
Można się śmiać, ale to było oficjalne stanowisko VW w Polsce. Kabaret. :)
Jeżdżąc Arteonem tych problemów nie zauważyliśmy.
I są osoby które do Arteona przesiadają się z Passata z pierwszego okresu produkcji bo mieli dość. :)
Mamy znajomego który ma B8 z 2017 (55 kkm przebiegu) i nic się nie dziej. Nawet był zdzwiony bo w serwisie załapał się na jakąś akcję serwisową choć nic nie zauważył.
Jego sąsiad za to zmienił Passata B8 2015 na Arteona i mg niego to jest przepaść i nie ma co nawet porównywać.
Środek, silnik, skrzynia ok, ale generalnie to jest inny samochód bez dwóch zdań. Także tak.. :)


Ostatnio edytowano Pn, 5 lut 2018, 15:00 przez rkarcz, łącznie edytowano 3 razy

 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 5 lut 2018, 13:59 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
No jestem ciekaw jak się ten Aerton w Polsce przyjmie. Ciężko go zaszeregować ani to segment D Passata, Insigni czy Mondeo jak i Mazdy 6 oczywiście a też jeszcze nie premium chyba, chociaż cena już zbliżona. Ktoś wie w jakiej cenie można go wyrwać na firmę z silnikiem diesla(190KM) w opcji zdaje się w VW Comfort czyli nie bieda ani full opcja po rabatach i jaka wogule jest polityka rabatowa w VW?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 5 lut 2018, 15:28 
Offline
No ciężko go zaszeregować. Chyba, że do jednej klasy z Superbem.. :hihi:
W Arteonie nie masz biedy wersji, bo bazowy Esence to Highline Passata. :)
Rabaty? 6 to na pewno, 8 jak pochodzisz. A i na flotę można ponad 10 wyciągnąć.
A patrząc na to jak rabatują inne niemieckie marki to nie będzie jak w Maździe.
max. 3 przez ostatnie 6 lat. :)
Będzie szło do liftu to i cena będzie spadała (nie w cenniku a w rabatach).
To więcej niż pewne. To nie Mazda..

VPLN4CBZ - Esence diesel 190 KM z DSG i piedołami "must have" + gwarancja na 5 lat i 150 kkm wyszło 183k.
Z rabatem 6% byłoby 172k. Tu bieda wersja ma klimę 3 strefową, czy pełne LEDy.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Wt, 6 lut 2018, 17:13 
Amator
Offline
Od: 20.08.2017
Posty: 65
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
widziałem dziś Arteona pod biurowcem po raz pierwszy na żywo...nie przyglądałem się za dokładnie- trochę tak głupio się lampić :D , ale przeszedłem kilka razy, szkoda że był upaćkany, taka pogoda,
ogólnie dużo lepiej niż na fotkach,
pierwsze wrażenie bardzo pozytywne...odróżnia się od tych wszystkich niemal kopiowanych VW..ma wspólne cechy, ale jednak ma też swój charakter, przód świetny...

Gratulacje dla kolegi i przyjemnej jazdy :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 6 lut 2018, 18:11 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.04.2017
Posty: 8
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Arteon i inne VW to już nie Das Auto. Teraz to:
GAZ MAŁPO!
(za SNL Polska)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 6 lut 2018, 19:23 
Offline
Co to ma wspólnego z tym wątkiem? Wpisz to do czaterii.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 13:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
na światłach obok mnie Arteon - biały z czarnym dachem. Mega !!! bardzo fajnie wygląda :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 15:13 
Offline
No co ty. Mazda 6 to wzór cnót i designu. A jakikolwiek VW to pudełko na kółkach. :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 15:54 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ostatnio stał sobie na ulicy Arteon, podszedłem obejrzałem. Nie jest brzydki, ale nie mogę powiedzieć że ładny. Jakiś taki przekombinowany.
W Maździe wszystkie przetłoczenia, listwy, nawet felgi ze sobą współgrają, stanowią wzorniczą całość. Arteon to dla mnie taki Passat, tylko projektanci chcieli go ulepszyć i zaczęli dodawać elementy - tu jakiś wlot, tu listwę, tu przetłoczenie. Tylko tak na pałę, bez konsekwencji...


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 16:02 
Offline
Jedyne co mi się nie podoba w Arteonie to ET felg. Są za bardzo schowane w nadkola - brakuje tak gdzieś 10-15 mm, a reszta właśnie jest dość spójna. Ale co oglądający to inna opinia. Mi się Mazda opatrzyła, poza tyłem w wersji sedan, który nadal jest genialny. A przód sorry to już nie to wow co kiedyś. Jest i tyle.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 16:08 
Bywalec
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 439
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
mnie w arteonie jedyne, co się nie podoba, to ta chromowana listwa u dołu drzwi...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 20:09 
Świeżak
Offline
Od: 12.12.2013
Posty: 28
Silnik: -
rkarcz napisał(a):
Jedyne co mi się nie podoba w Arteonie to ET felg. Są za bardzo schowane w nadkola - brakuje tak gdzieś 10-15 mm, a reszta właśnie jest dość spójna. Ale co oglądający to inna opinia. Mi się Mazda opatrzyła, poza tyłem w wersji sedan, który nadal jest genialny. A przód sorry to już nie to wow co kiedyś. Jest i tyle.. :)



Rkacz pochwaliłbyś się nowym nabytkiem - link do zdjęć wskazany :)
220 tyś za Arteona dałeś?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 20:15 
Świeżak
Offline
Od: 24.04.2017
Posty: 32
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: podlaski
Ciekawie czy Arteon nie podzieli losów VW CC, najbardziej psującego się VW. VW niby idzie w zaparte, że to nie jest nowy CC pod inną nazwą. Wszyscy i tak wiedzą, że to nowy CC.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 20:40 
Offline
Cc to był sedan ala coupe. Arteon to liftback. Taki superb od volkswagena.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 20:45 
Świeżak
Offline
Od: 12.12.2013
Posty: 28
Silnik: -
Jedziecie rkaczowi po maxie....
Przegladam forum artona i w pokaznej galerii nie ma jego sztuki
Rkacz, WTF? :D


Ostatnio edytowano N, 11 mar 2018, 22:14 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 21:33 
Offline
:) Ja nie jade stwierdzam tylko fakt. :) sam bym chętnie przytulił arteona albo superba zamiast swojej mazdy 6 w kombi. Takie 2.0 tsi z dcc i nic więcej do szczęścia nie potrzeba. :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 21:48 
Offline
No to chyba nie jest trudne - nie musisz od razu celować w wyposażenie za 220 tys. zł jak kolega.


Ostatnio edytowano N, 11 mar 2018, 22:17 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz moją 6tkę  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 435 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Marcin0812 i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.