Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 02:33

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 435 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 10:20 
Offline
Z bezramkowymi szybami ma lepsze wyciszenie od Mazdy 6 GL. Oni zapewne Mazdą nie jeździli więc nie wiedzą gdzie jest poziom dna.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 10:23 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
@rkacz, fote po otwarciu drzwi, wraca ponownie do ustawień fotela, które zostało przypisane do kluczyka który używasz.... nie wiedziałeś o tym że w Mazdzie można ustawić fotel do kluczyka/pilota? ;)

Ile kluczyków/pilotów tyle przypisanych ustawień fotela. Ewentualnie bez przypisywania kluczyków, zostają klawisze pamięci w fotelu.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 10:26 
Offline
Dajcie pomiary artka ja dałem filmik M2017. z pomiarami - opierajmy się na faktach.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 10:34 
Offline
niko123 moja wersja jest nieporównywalna z Mazdą 2.5 przez elementy jakie podałem. Wilczek złożył coś co ma więcej niż Mazda SkyPassion w tym Ares View czy klapa elektryczna - bodajże i ma cenę coś ok. 160k za 190 KM z DSG. Pewnie z DCC i jakimiś pierdolenia byłoby 165-170. Mazda musiałaby kosztować 135-140k aby być atrakcyjna. Jeździłeś Artkiem aby cokolwiek porównywać? Przejedź się to pogadamy o faktach. Testy Zachara, MarekDrives są zbyt optymistyczne dla każdego auta. Jeśli Zachar nie słyszał EUS przy FL1 to ich oceny można traktować z przymrużeniem oka. Ale każdy testujący mówi wprost żeby mimo wnętrza Passata nie porównywać Artka z Passatem bo to inny samochód. :)
I rabat z ulicy to 8% więc nie ma się co do cen z katalogu przywiązywać jak w Maździe. Dla.mnie to bezsensowne podejście i wolę te Mazdy o cenie ostatecznej ale cenniki są mylące jak widać.

Millerek nie wiedziałem. 3 lata jeżdżę i nie wiem o czym piszesz i jak mam to ustawić. :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 10:35 
Offline
Ale pomiary dB nie oddają komfortu. Dlatego tymi pomiarami można sobie wytrzeć tyłek. Już ci ktoś to pisał a ty dalej swoje. :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 10:38 
Offline
m5 2,5 skay passion my 2017 do tej pory 145 tys , jesli artek porównywalny 170, więc 30 tyś mniej od artka. - zaraz sam zrobię identyczny konfik i porównam ale to potrwa bo będa identyczne asystenty felgi 19'' itp .


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 10:39 
Offline
niko123 no tak ale mamy 2018 i czytasz jakie są ceny.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 10:43 
Offline
SkyDream za katalogową 160 900 ale ja porównam do ceny skaypasion a te w FL3 koło 150. tys. ( nię będę porównywał naturalnej skóry i drewna do artka bo ten takie coś nie oferuje. ), więc tylko skaypassion.


Ostatnio edytowano N, 18 mar 2018, 10:52 przez niko123, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 10:44 
Offline
No właśnie nie ma sansu , bo przez szyby artka jest eus a w M6FL2 już nie ma więc to było by krzywdzące dla M6 2017. :)
Jestem ciakwe jak wypadnie to FL3 vs FL2 .


Ostatnio edytowano N, 18 mar 2018, 10:54 przez niko123, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 10:47 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.03.2018
Posty: 38
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ta dyskusja na temat cen jest totalnie bez sensu. Nie pasuje Ci Mazda? Jest za droga? Idź kup sobie vw. Uważam że stosunek jakości do ceny m6 jest bardzo dobry i takiego arteona nie kupiłbym nawet za 100k bo, jak dla mnie, jest paskudny. Po to macie wybór na rynku żeby móc sobie darować takie dyskusje.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 10:48 
Świeżak
Offline
Od: 12.12.2013
Posty: 28
Silnik: -
18 marca 2018, o 10:18 rkarcz napisał(a):
A Mazda ma 10% akcyzy a nie 18.6. Poza tym ma być 0 ze względu na umowę UE - Japonia. I co wtedy? Obniżą cenę? Z pewnością.. :)


Mazda objęta jest 10% cłem(nie akcyzą) , bo jest z Japoni i dodatkowo 18,6% akcyzą za silniki powyżej 2 litrów. VW Arteon płacąc takie podatki kosztowałby odpowiednio ok. 280- 290tyś zł brutto
Cło na auta z Japoni ma być likwidowane stopniowo, zajmie to chyba z 10lat, aż zejdzie do zera, po to by chronić takiego VW i reszte z niemiec.

Mazda gdyby nie w/w cło i akcyza , w cenie 150 tyś miałaby turbine w motorze 2,5L(czyli ok 250 PS) i napęd na cztery łapy.
Wiec prosze nie osmieszaj sie i nie pisz bzdur, że jest droga !!!


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 10:48 
Offline
18 marca 2018, o 10:44 niko123 napisał(a):
No właśnie nie ma sansu , bo przez szyby artka jest eus a w M6FL2 już nie ma więc to było by krzywdzące dla M6 2017. :)
Jestem ciakwe jak wypadnie to FL3 vs FL2 .

niko123 w FL2 jest więc po czym wnosisz że w FL3 nie ma? Szklana kula czy jak? :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 10:54 
Offline
Pomyłka :P ( poprawiam )


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 10:54 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.03.2018
Posty: 38
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
rkarcz jestem nowy na forum ale mam wrażenie że jesteś w każdej dyskusji i w każdej jak się pojawisz to robi się zamęt :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 11:04 
Offline
cwirek666 a dlaczego dyskusja o cenach nie ma sensu? Ktoś kto kupił jasne że nie chce słyszeć niczego złego o Maździe 6.
Ale ten co się zastanawia myślę, że nabierając minimum świadomości czym jest Mazda 6 wcale nie musi jej kupić. Po to właśnie piszę to co piszę.
Zamęt? Zgłoś to do administracji i niech mnie zbanują jeśli piszesz prawdę. To, że mam swoje zdanie o Maździe nie znaczy że nie mam prawa go wyrażać.
To forum, a nie zamknięte grono tylko i wyłącznie fanów Mazdy. Jest tu wiele osób które z Mazdy zrezygnowały i nadal tu są.
A także osób zainteresowanych zakupem. Są wasze pieśni pochwalne, jest moje narzekanie. Dla każdego coś się znajdzie.
Coś jeszcze chcesz insynuować czy już ci przeszło?

nickkk No tak tylko co mnie obchodzi co by było gdyby? Jest tak jak jest, ceny są jakie są.
Ale za co VW miałby płacić akcyzę 18.6%? Jedyna korzyść z legendarnej 2.5 Mazdy jest taka że po 50-70k wciąga olej.
Bez znaczenia na styl użytkowania - od eco po dynamiczny. Miałem 3, każda wciągała aż miło..
Potwierdzi to nawet nasz kolega forumowy od olejów, więc w czym podnieta że 2.5 i tłumaczenie że ło matko płacą akcyzę?
I co z tego że miałaby turbinę i 4 łapki? Co z tego jak dalej byłaby tym samym?
Przecież hebli nie dadzą innych bo im się Euro 6 posypie od dodatkowych kg.
Więc co z tych koni i super trakcji przy ruszaniu jak trzeba będzie mieć spadochron do hamowania? :hahahaha:
A myślę, że jakby z Arteona zdjąć całą blachę też byłby tańszy - co za różnica jak wygląda jak kupa?
I tak można bez końca, a na końcu ceny są jakie są, życie pokazuje że do Mazdy po GJ,
czy nawet GL wraca 5% a karawana nowych obrońców Mazdy i ujadania na VW jedzie dalej.. :)
Pisz sobie o mnie co chcesz, fakty są bezsporne w obecnym wydaniu celno-akcyzowym..


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 11:12 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
rkacz na trolla wszechczasow!!!! :lol:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 11:13 
Offline
Ja się poddaje , jak obiecałem zrobie identyczny konfik skay pasion i artka dzis a jak tu czyta że silniki mazdy to padła bo ''jdyna korzyść z legendarnej 2.5 Mazdy jest taka że po 50-70k wciąga olej.''
Napisze ze wyraźnie - do tego ''Pana " co tu pisze żadne argumenty nie docierają i jest tak negatywnie nastawiony że nie ma sensu dalej się udzielać.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 11:20 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.03.2018
Posty: 38
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
18 marca 2018, o 11:04 rkarcz napisał(a):
cwirek666
Coś jeszcze chcesz insynuować czy już ci przeszło?
..

Już mi przeszło. Co więcej twoja elokwencja sprawiła że zamknąłem się w sobie do tego stopnia, że nawet przestanę rozmawiać z żoną.

Chciałem Ci przekazać tylko że jesteś typowym trollem. Ty nie prowadzisz dyskusji tylko wciskasz ludziom na siłę swoje zdanie. I to w każdym temacie. Nie podoba się nowa szóstka? Jest za droga? Po co się meczysz w jej wątku? Koniec przekazu. Nie wysilaj się na odpowiedź bo wiem jaka będzie. :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 11:22 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 17.03.2018
Posty: 26
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
rkacz, daj się ludziom nacieszyć tym co im się podoba. Przecież każda osoba która zagląda na to forum wie już, że brzydzisz się tą marką. Ludzie są świadomi ułomności Mazdy, ale najwyraźniej są dla nich do przełknięcia. To męczenie o wszystko buły już trochę podpada pod patologię. :)

Ciesz się swoim VW, bo to bardzo fajne auto. Nie trać życia na udowadnianie wszystkim, że muszą myśleć Twoimi kategoriami. To bezcelowe. Peace!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 11:23 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 454
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Ale rkarcz ma rację co do wad mazdy...

Zmiany w kolejnym liftingu super, będzie to jeszcze lepsze wozidło wokół komina. Na pewno nie jest to samochód do dynamicznej, szybkiej (i komfortowej) jazdy. Nie bez lepszego wyciszenia, 4x4 i hamulców.

W Kai Concept hamulce (brembo) wyglądają elegancko, może coś się w tej materii będzie zmieniać, ale najszybciej pewnie w kolejnej generacji.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 11:24 
Offline
Ok. Ok. Przyjmuję tą obiektywną krytykę z uśmiechem. Mogę być trollem czy kimkolwiek w waszej ocenie. Tam gdzie brakuje argumentów zawsze znajdą się imperialistyczne stonki, kułacy, czy trolle itp.

A olej jak wciągał tak wciąga. Co poradzę. Proponuję pojeździć jeszcze trochę i spuścić powietrze z oczekiwań od Mazdy. :) Będzie łatwiej przyznać mi rację za jakiś czas.

Nadal nie czytacie do kogo piszę. Im mniejszy wolumen Mazdy tym ja się cieszę. :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 11:35 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 17.03.2018
Posty: 26
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
18 marca 2018, o 11:23 modo napisał(a):
Ale rkarcz ma rację co do wad mazdy...

Zmiany w kolejnym liftingu super, będzie to jeszcze lepsze wozidło wokół komina. Na pewno nie jest to samochód do dynamicznej, szybkiej (i komfortowej) jazdy. Nie bez lepszego wyciszenia, 4x4 i hamulców.

W Kai Concept hamulce (brembo) wyglądają elegancko, może coś się w tej materii będzie zmieniać, ale najszybciej pewnie w kolejnej generacji.


Ja się pod tym podpisuję. Po prostu bywa też tak, że nabywcy Mazdy (w tym ja) szukają właśnie wozidła wokół komina, w którym będą się dobrze czuli i które będzie im się wizualnie podobać. W tej cenie (ok 140k w moim wypadku) to fajny wybór. : :wink:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 11:46 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 454
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Ja też cały czas uważam, że to to rozsądny wybór. Wszystko zależy od oczekiwań. Za te pieniądze pewnie znowu wybrałbym M6. Jak zmieniać to już coś na klasę wyżej (+ 100k zł)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 12:16 
Offline
Kto chce może sam sobie zrobić porownanie identycznego m6 2,5 skaypassion 2018 i arteona 2.0 180sp.
Arteon wyszedł w identycznym konfigu 191 tyś .
191 odjąc rabat -8-11 % daje koło 180 tys.
M6 FL3 skaypassion koło 150 - 3% daje koło 146 tyś zł - tyle w tamacie - przepaść :) i nic i nikt tego nie zmieni nie piszcie o podobnym konfigu za 170tys bo to nie podobny a rabaty sa jakie sa dajel inka.
Za 140 tys arteon do bida i golasek.
Ja płaciłem gotówka od razu całośc za mazde 6 2017 i za arteona dostal bym max 8% u mazdy 3% - floty czy leasing to realny rabat na arteona do 12% ale cena wyjściowa koło 240 tys.
Auto nie jest idealne - odpadaja listwy ozdobne, slaby lakier, eus od szyb. itp.


Tu macie linka do rabatów.

https://vw-arteon.pl/forum/viewtopic.ph ... &start=180
Na forum artka piszą że to premum klasa, gdzie alu w środku ? obszycia skóry czy prawdziwe drewno jak w m6 . - nikt nie nazywa m6 premium ale nazwanie artka premium to bezczelność. :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 12:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
18 marca 2018, o 12:13 niko123 napisał(a):
191 odjąc rabat -8-11 % daje koło 180 tys.


Nie żebym się czepiał ale to raczej przedział 170-176k. :)

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 12:23 
Offline
W artku nie znalazłem samych siedzeń elektrycznych + wentylacja , więc dodałem inne, reszta podobna. Jak ktoś ma inne wyliczenia to sprawdzę to jeszcze raz.
170- 176 ? ale vs m6 FL2 ? ja robiłem vs FL3 czyli kamera 360, wentylacja siedzien i te wszystkie zmiany.
175 moglo wyjść jak FL2 m6 ale nie FL3 2018. :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 14:24 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
18 marca 2018, o 10:20 rkarcz napisał(a):
Z bezramkowymi szybami ma lepsze wyciszenie od Mazdy 6 GL. Oni zapewne Mazdą nie jeździli więc nie wiedzą gdzie jest poziom dna.. :)

Do której wersji M6 porównujesz? Ja jeździłem przez 8 lat samochodem sporo głośniejszym od mojej M6 2017. Dla mnie Mazda jest cicha.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 15:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
rkarcz podobno ostro ujeżdżasz samochody , więc po obejrzeniu tego filmu https://www.youtube.com/watch?v=2Zrdi4E_lOg wnioskuję ,że możesz mieć kłopoty prawne za zabicie jakiegoś przechodnia jeśli listwa koło szyby odfrunie od samochodu.
No tutaj technika niemiecka przebiła możliwości kartonowego paździerza na całej linii.Z ciekawości poczytałem trochę forum Arteona i okazuje się,że nie jest to takie och i ach.Do tego obecne przebiegi ludzi to parę tyś. dopiero więc nie wiadomo jak będzie później z jakością poważniejszych podzespołów jak silnik,skrzynia itp.Oczywiście życzę Ci bezawaryjnej i bezproblemowej eksploatacji.
Kilka osób podawało też uzyskane spalanie rzeczywiste i tu mały szok,jazda po autostradzie dość ostro 180-200 km/h spalanie 13-16 l.Mustang ma mniej przy 2x większej mocy i pojemności.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 15:07 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
18 marca 2018, o 11:23 modo napisał(a):
Ale rkarcz ma rację co do wad mazdy...

Zmiany w kolejnym liftingu super, będzie to jeszcze lepsze wozidło wokół komina. Na pewno nie jest to samochód do dynamicznej, szybkiej (i komfortowej) jazdy. Nie bez lepszego wyciszenia, 4x4 i hamulców.

W Kai Concept hamulce (brembo) wyglądają elegancko, może coś się w tej materii będzie zmieniać, ale najszybciej pewnie w kolejnej generacji.

Ale nie chodzi o Te fakty tylko ich ciągłe mielenie do porzygu. Ile razy można pisać że Mazda to gówno, ludzie już to wiemy naprawdę, uświadomiliście nas.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 15:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
pedrito :hihi: u rkarcz spalanie na poziomie 15-18 l więc będą oszczędności :wink:
W mustang przy 180-200 masz mniejsze spalanie :hi: , :rozejm:
W 2016 przez 3 miesiące jeździłem bmw 735i spalanie przy 140km/h = 11-13l zależnie od warunków

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 435 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.