Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 08:12

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 435 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 16:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
28 marca 2018, o 16:12 gzesiolek napisał(a):
ZibiX[/b] bo jest naprawdę ok, ale Robert jeździ jak jeździ i mu brakuje nadbiegu na autostrady, niestety przy >170km/h obroty są naprawdę wysokie...


Kurde to ja mam jakieś inne auto :D
160km/h= 3000 obr.
....
190 km/h =3500 obr.
Czyli silnik nie za głośny :wink: tylko z całokształtu wynika poziom hałasu
Wiele aut 140km/h =3500 obr .
Ibiza mojej żony 140km/h = 4500 obr. (Jak na tak mały samochód hałas znośny )

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 16:54 
Offline
gzesiolek w Esence masz fotele TopComfort. Porównaj sobie je z tymi z Mazdy. Do tego 3 strefowa klima, aktywny tempomat z analizą nawigacji i utrzymywaniem prędkości wynikającej z ograniczeń, line assist, martwe pole itp. wszystko to jest. Naprawdę jestem ciekawy czego nie ma. Elektrycznych w 100% foteli, czy skóry? Ok. Ale z czym porównujemy. Te kosmicznie drogie napędy w fotelach VW chodzą gładko a te z Mazdy się męczą i wyją niemiłosiernie. Mogę nagrać jak chodzi mój fotel pasażera w którym ukręciło się cięgiełko do przesuwania. :) To samo skóra foteli. Uważasz że skóra w Maździe to jakikolwiek wyznacznik do porównania? Jest. Ok. Pełna zgoda. I tyle dobrego można o niej powiedzieć. Dopiero Nappa w SkyDream to będzie zapewne wyznacznik do porównania. Bo wyposażenie tyle że się jakoś nazywa nie odzwierciedla jakości. Dzisiaj przyjrzałem się swojej Maździe. Jest może plastiku obitego gumą. Plastik w Maździe ma tą zaletę że mimo iż jest tandetny to jest czarny i wydaje się zupełnie inny niż jest w rzeczywistości. W VW jest szary i od razu widać że tandetny. Tu trzeba dotknąć i od razu wiadomo z czym ma się do czynienia.

PIOTR ja nie mówię że silnik Mazdy źle chodzi. Jeździłem naszym firmowym Golfem nawet 180-190 i nie wiem o jakim wyciu 1.5 TSI piszą koledzy. Tylko 6 w Golfie przy tej prędkości przyspiesza a 6 w Maździe nie bo jest typowym nadbiegiem i jakkolwiek opór wrzuca 5. A wrzucając 5 mamy wycie dla wyższych obrotów. Już MT dla 2.0 jest lepiej zestopniowana i przy 100 w miarę gładko przyspiesza.


 Zobacz moją 6tkę  
 

moderator
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 16:59 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
rkarcz, ale znowu mi udowadniasz to co wiem... przecież nie mówię, że Arteon w cenie 160k PLN jest gorszym wyborem, bo jest znacznie lepszym... Twierdzę tylko, że Arteon w cenie 130-140k PLN niekoniecznie spełnić może wymagania... Może komuś spasuje Essence - ok...
Mi do końca nie pasuje... Nie musisz mnie nawracać... ;)

A co broni VW obić morze plastiku gumą... wolałbym... :P

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 17:02 
Offline
Nawracam cię? Dyskutuję. Nic więcej. Sam Esence nie wziąłem. Pisałeś że Arteon za 140 to nie jest alternatywa dla Mazdy. Tyle.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 17:11 
Offline
Mam nadzieje że porównania są do FL3 a nie FL2, bo pewnie jak pare miesięcy temu zamawialiście arteona to nie znaliście specyfilacji FL3, teraz kamera 360, chłodzone fotele, hed up w szybie itp, w porównaniach do mazdy miejcie do na uwadze, oczywiście np m6 FL3 skay passion, bo już ta wersja ma to wszystko.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 17:26 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Tu się zgodzę ze 6 to nadbieg :hihi:, żeby osiągnąć prędkość max to tryb sport przejście na manual i redukcja na 5 potem ,,but" tak dochodzi do licznikowe 248 km/h (gps 240 ) :lol:
Ja tam Cię rozumiem i jedno co widzę to nowi nabywcy uparcie bronią M6 (choć nie wszyscy ) ,brak im jeszcze doświadczenia i kilometrów :wink:
Życzę im aby jak najmniej poznali ciemna stronę M6 .... jedno dla mnie jest pewne to nadal piękne auto jest

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 17:28 
Offline
28 marca 2018, o 16:37 DM2009 napisał(a):
fakty sa takie ze 1.8TSI z DSG jest slabsze od Mazdy 2.5
tak samo Honda z 1.5T
moze minimalnie ale jednak slabsze
zarowno momentem obrotowym jak i moca.
jedynie plus to moment obrotowy dostepny od nizszych
obrotow


Słabsze na papierze w rzeczywistości jednak jadą zdecydowanie lepiej. Pamiętaj, że w przypadku silników z turbo na ogół jest bonus, o którym w danych technicznych nie mówią. Jeszcze jednym zasadniczym plusem w przypadku silników z turbiną jest możliwość prostego tuningu o czym w przypadku wolnossaków mazdy można zapomnieć. Długo by tu rozważać, akurat sam mam 2.0 od mazdy i często mam okazje jeździć 1.5t hondy i moja mazda nie daje nawet w połowie takich odczuć jak honda ojca. A to raptem 15 koni i 50 nm mniej wg. danych technicznych. Honda przez 15 tyś km przebiegu, nie widziała jeszcze czerwonego pola (chyba że ojciec pocisnął o czym nie wiem), nie potrzeba jej tak męczyć i tak od świateł zostawia wszystkich w tyle a jak mam wyprzedzić coś na trasie to nie misze główkować na jaki bieg zredukować, naciskam gaz do połowy a cvt i i silnik robi reszte.


Ostatnio edytowano Śr, 28 mar 2018, 17:38 przez MateZ, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 17:36 
Offline
Sa bunusy i w 2,5 m6.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 17:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
@MateZ
ale Ty mowisz o 2.0
a jak pisalem wielokrotnie
ten silnik to ... no coz.. slaby jest :-)
do 3,5 tys muli po prostu i
trzeba go meczyc i redukowac non stop

2.0 nie jedzie !! :hihi: albo jedzie jak Polonez
nie ma o czym dyskutowac
pewnie EcoBoost Focusa 1.0 bedzie dawal lepsze
wrazenia

przejedz sie 2.5 w trybie sport
to pogadamy wtedy :)

ja nie mowie ze to jest demon mocy
ale roznica miedzy 2.0 a 2.5 jest wyrazna.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 18:12 
Offline
28 marca 2018, o 16:13 MateZ napisał(a):
Mariuszcom zapewniam Cię, że nowe 1.5 turbo od Hondy zjada osiągami i poziomem hałasu w kabinie mazdowskie 2.5. W vagu nie wiem jak 1.5 za to 1.8 tsi tak samo lepiej daje rade od mazdowskiego 2.5.


OJJJ - jak to w testach podkreślają i w tym konkretnym -najgłośniejsze auto jakie testował w ostatnim roku.Nowa honda.
Bez śmiechu, nawet skoda rapit wyszła ciszej.
od 20:20 filmu.
To samo oddaje miernik , na innym jego filmie 71 db przy 139 km - civic / mazda 6 2,5 FL2 - 66 /67 db/

https://www.youtube.com/watch?v=VH74-GEDDRI&t=76s


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 18:37 
Świeżak
Offline
Od: 01.01.2018
Posty: 29
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
z tym polonezem to bzdura, mam 2.0 i jedzie wyraznie lepiej od civica 1.8. Utyskiwanie na mazde spoko ale ilez mozna plesc bzdury.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 18:39 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Panowie za nim interweniuje kolorowi :wink: to jest ,,.... vs Arteon" a nie ,,.... vs reszta świata "

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 18:51 
Offline
Niko 123 nie chce schodzić z tematu ale dzięki testom mazdy 6 tego Pana, które oglądałem jak miał może z 500 subskrybentów w listopadzie 2015, między innymi zasugerowałem się i skusiłem na mazde 6. To co on gada pomimo, że lubie go oglądać ma się nijak do rzeczywistości. Gada o wyciszeniu a założył do mustanga tłumik który ryczy nawet na zgaszonym silniku. Człowiekowi przeszkadza mega zajebisty bezpośredni układ kierowniczy hondy a podnieca się, że w jakimś samochodzie jest max ileś tam obrotów kierownicy do pełnego skrętu. Test hondy zrobił na 2 odcinki po 20 minut a nad renault clio rozwodzi się 3 godziny. Komedia, chociaż go lubie bo jest w miare niezależnym recenzentem. DM2009 mówie o 2.0 bo taki silnik mam u siebie, 2.5 jeździłem mało ale nie urywał. Jechał na wysokich obrotach jak 1.5t/1.8 tsi tak do 4000 tyś na obrotomierzu. W arteonie jest 1.5 to samo co w golfie i leonie i pomimo że ma moc mniejszą jak mazda 3 2.0 to zbiera się lepiej.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 19:05 
Offline
Aby było dynamicznie to sam wiesz że te silniki trzeba kręcić, jak kręcisz jest dynamicznie , jak do max 3 tyś obr, to dupy nie urywają, turbo ciągnie od niskich ale tam gdzie tsi ma dość do mazda ciągnie daje i fajnie się wkręca, w tsi nie ma radochy w kręcaniu na wysokie obr.

To ciekawe :
Na stronie mazda usa. podają że m6 2,5 ma 187/184 ps bo przy pb 92/93 oktany , a 2,5 t podaja 250 ps czyli przy 95 będzie miał chyba koło 260 ps tak samo jak 194 ps w europie.

Horsepower, 93 octane premium unleaded fuel 250 hp
https://www.mazdausa.com/vehicles/mazda6/specs


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 19:24 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
niko w US są inne normy paliw...


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 19:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
28 marca 2018, o 17:54 rkarcz napisał(a):
aktywny tempomat z analizą nawigacji i utrzymywaniem prędkości wynikającej z ograniczeń,

I jak Ty to przeżyjesz rkarcz? To to przecież dla Ciebie będzie mordęga :-P :wink: :-P

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 19:43 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
JaFGdy, to tylko opcja, ale dziwne, że taka ważna dla Roberta :P

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 20:38 
Offline
Dla mnie nie. Ale Mazdy mają sporo fanów snucia się w tempie żółwia błotnego i taka opcja to wartość dodana i bezcenna. :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 22:02 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cytuj:
Ale Mazdy mają sporo fanów snucia się w tempie żółwia błotnego i taka opcja to wartość dodana i bezcenna
.
Wiecie, na każdym normalnym forum.. :)
Delikatnie napisałem wcześniej. 3/4 postów wg mnie - oczywiście - to prywatna wojenka Roberta z Mazdą. Do porzygu. Fajnie że jest wolność wypowiedzi natomiast stwierdzam że "lejce" zostały za mocno poluzowane. To co Robert uprawia teraz to nie wiem... byłoby trolowaniem gdyby nie... No właśnie. Znam, lubię, wódkę piliśmy, mam nadzieję że niedługo znowu wypijemy...

Tak do przemyślenia, ja się nie udzielam, napisałem raz czy trzy ;) uważam że jak komuś w życiu nie wyszło (Robertowi z Mazdą) to... a nie tam o całej wiosce. Moment "ostrzegam innych potencjalnych frajerów" skończył się według mnie już jakiś odległy - ilością wpisów - czas temu. Robi się jeden wielki paw.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 22:19 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Tak, wątek wymiotny


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 22:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.01.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Czesc, juz jakiś czas obserwuje forum bo bardzo sie 'podpalilem' na Mazde ale dzieki takim opinią napewno zwrócę większą uwagę na problem EUS. Co do Artka to z placu można zabrać za 155tys. co daje juz tylko 15k więcej niz za 6ke, ale w dalszym ciągu to 15k. Dla niektórych to może byc kluczowe ;)
Wiem po sobie bo juz chwile szukam auta i ciągle naciągam budżet.

Volkswagen Arteon
https://www.otomoto.pl/oferta/volkswage ... zEoG3.html



Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 22:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
na ich stronie masz jeszcze takiego
https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-arteon-elegance-2-0tsi-190km-dsg-aktyw-wysw-kamera-360-navi-od-reki-ID6zqlkK.html
a to już poziom M6
i coś dla zwolenników diesla
https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-arteon-essence-2-0tdi-150km-dsg-kamera-navi-alarm-alu-od-reki-ID6zqpIc.html

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 29 mar 2018, 04:31 
Offline
Wedrowiec widzisz, wątek był merytoryczny do pewnego momentu w którym pojawił się totalny hejt VW. I skoro na VW można wymiotnie, idąc tokiem rozumowania twoim i kolegi który tak ochoczo poparł twój wpis, to ja jako użytkownik Mazdy także mam coś do powiedzenia na temat konkurenta z tematu wątku. I zrohlo się wymiotnie. Dlatego ci których boki cokolwiek co Maździe zarzucić dadzą sobie z tym wątkiem spokój i zapanuje tu niewymiotny poziom merytorycznej dyskusji np. na temat cen i zakresu wyposażenia. Bo to było celem autora a nie udowadnianie że jeden producent jest uczciwszy od drugiego. Powtarzam że ja nie zacząłem ale też nie będę siedział pod miotłą bo Mazda awoje za uszami ma. Skoro o VW można pisać każda głupotę czy mit to mam swoje zdanie poparte wieloletnim doświadczeniem i kkmtrów aby móc odpowiedzieć.

Dlatego właśnie ten wątek nie jest dla każdego. Jak kogoś VW boli, albo sam fakt że ktokolwiek może porównać Mazdę do takiego padła jak VW nie powinien w ogóle zabierać głosu bo temat znowu się zaogni. Przez krótką chwilę była dość fajna dyskusja na temat cen i wyposażenia z Grześkiem. I o to mi właśnie chodziło. Aby porównać wyposażenie i ceny. I rzeczywiście zobaczyć co ma.jedna strona a co druga i w jakiej cenie. Ale pojawia się kolejny wpis o Pawie, wymiotach i tak ci jakiś czas. Po co to? Nie wiem ale skoro się znamy to odpisuję.

greggoor wszystko zależy do czego ci ten samochód. Firma i trasy z wyższymi prędkościami? Lepiej odpuść sobie M6. Wokół komina i miasto jest jak najbardziej ok z zastrzeżeniem na to że to delikatny Japończyk. Ale to już wiesz z wielu wpisów do wyrzygania jakie się tu pojawiły w moim wykonaniu.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Cz, 29 mar 2018, 06:10 
Nowicjusz
Offline
Od: 15.03.2018
Posty: 38
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
29 marca 2018, o 05:31 rkarcz napisał(a):
Wedrowiec widzisz, wątek był merytoryczny do pewnego momentu w którym pojawił się totalny hejt VW. I skoro na VW można wymiotnie, idąc tokiem rozumowania twoim i kolegi który tak ochoczo poparł twój wpis, to ja jako użytkownik Mazdy także mam coś do powiedzenia na temat konkurenta z tematu wątku. I zrohlo się wymiotnie. .


W swoim szaleńczym hejcie mijasz się z prawdą. Nie tylko ten ale praktycznie każdy wątek na którym się udzielasz zmieniasz w hejt na Mazdę. Przez to aż nie chce się człowiekowi gadać bo zaraz ty się możesz pojawić z tym swoim obrzydzeniem do samochodu na którego forum mam wrażenie siedzisz non stop. Nie ma już praktycznie dnia żeby ktoś ci nie zwrócił na to uwagi i niestety, jak grochem o ścianę.


Ostatnio edytowano Cz, 29 mar 2018, 06:28 przez cwirek666, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 29 mar 2018, 06:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.01.2018
Posty: 8
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Generaline na użytek prywatny, dojazdy do pracy, troche obwodnicy i troche A4. Co wazne raczej sie nie tocze 70 jak sa warunki jechac dynamiczniej.
Oprocz 6ki bralem pod uwage Octavie/Superba i przez chwile Passata ale to ani z zewnatrz ani w srodku fajne nie jest (pomijam kwestie materialow). Arteon jest 'inny' i moglby byc spoko,wyglad zewnetrzny nawet z jajem, do wnetrza to moglbym sie raczej przyzwyczaic ale budzet nie ten ;) i tak jeszcze rozkminiam czy nie kupic uzywki.

A co do delikatnosci lakieru to teraz chyba wszystkie auta sa malowane akwarelka ;) mam w rodzinie rocznego Kadjara i juz przy kupnie dealer sugerowal zeby polozyc jakas powloke.
Czy auta z grupy VAG maja rzeczywiscie grubszy/lepszy lakier?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 29 mar 2018, 07:18 
Offline
cwirek666 tak, siedzę tu non stop z szaleńczym zadaniem obrzydzania Mazdy. Jeśli cię to boli nie czytaj. Poza tym w którym miejscu napisałem nieprawdę na temat Mazdy. Wskaż chociaż jedno a zamilknę na wieki. Osoby takie jak ty zrobiły z tego wątku wystarczający chlew hejtem na VW więc daruj sobie swoje pycha rady. Ja tylko piszę dla przeciwwagi dla wielu bzdur pochwalnych jakie tu się pojawiają. I piszę to nie dla ciebie jak się domyślasz, ty jesteś uświadomionym właścicielem prawie rocznej Mazdy 6, tylko do takich ludzi jak np. greggoor. Im więcej wątpliwości mają oni tym moje wpisy mają dla mnie jeszcze większy sens. A tobie podobać się nie muszą. To forum a nie kółko różańcowe z jednym Mazdą jako wzorem cnót wszelakich.

greggoor Mazda ma 60 a na Golfie mamy 120. Czy to coś zmieni nie wiem bo kolega Sławek ma Passata B7 pod domem (służbowy żony) i kiedyś coś wspominał że ma w pip odprysków na masce. Także teraz to pewnie i Bentley może mieć z tym problem. :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Cz, 29 mar 2018, 08:28 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Tu nie chodzi o prawdziwe wpisy na Mazdę 6 która nie jest bez wad, w ogóle dochodzę do wniosku, że ciężko się równa Mazdę czy Hondę z grupą VW, bo tą dwa różne światy. Wracając do sedna, to bardziej tu niektórym chodzi o ilość tych wpisów i często o tym samym. Każdy tak bardzo negatywny, że może nie pomóc a wypaczyć obraz 6ki. Ja proponuję odpuścić już sprawę, bo co miało zostać napisane, to chyba zostało.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 29 mar 2018, 08:39 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 16.08.2017
Posty: 140
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nie chciałbym wkładać kija w mrowisku w dyskusji, ale ostatnio w mediach branży moto pojawiły się ciekawe doniesienia w sprawie "niezawodności" i "naprawiania" błędów przez grupę VW. Wygląda na to, że "naprawiając" problemy z TDI (dieselgate) VW doprowadziło do pandemii awarii zaworu EGR. O sprawie pierwsi napisali szwedzi z Teknikens Varld oraz brytyjczycy (https://www.hypermiler.co.uk/dieselgate ... elgate-fix). W polskiej prasie pojawił się artykuł w Motorze (13-14/2018, str. 40).
W skrócie chodzi o to, że modyfikacja oprogramowania silnika (w związku z afera diselgate) zwiększyła stopień recyrkulacji spalin, co powoduje obniżenie temperatury gazów wydechowych, w efekcie ogranicza emisję tlenków azotu, ale z drugiej strony podnosi emisję sadzy i sprzyja awariom EGR.
Redakcja Motoru zainteresowała się sprawą w Polsce, na razie cisza ze strony producenta, natomiast centrala na PL nie ma na stanie żadego zaworu EGR...?!?

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 29 mar 2018, 09:12 
Offline
mariuszcom Tyle razy ile pisze się w większości mity na temat VAGa tyle ja wpisuję fakty na temat Mazdy 6 GJ.
jaketherake ciekawe ile razy Motor napisał o wałku w dieslach Mazdy i w ilu Mazda sama z siebie to poprawiła a w ilu przypadkach klienci sami będą musieli pokryć koszty po gwarancji? To byłby ciekawy artykuł o legendzie niezawodności. Oczywiście cała afera dieselgate to jest mega wtopa VAGa. Bez 2 zdań.
Zresztą kto w tych czasach kupuje diesla?


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Cz, 29 mar 2018, 09:14 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 454
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Rkarcz, z tego co wiem, to felerny wałek ze wczesnych lat produkcji podlegał akcji serwisowej...


 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 435 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.