Teraz jest Wt, 16 kwi 2024, 16:49

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 435 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 14 mar 2018, 00:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Ok może za grubo :piatka: :drunk: ale jak pamiętam to jesteś blondynem a chodziło mi tylko ... ze osiwiales ze strachu i stresu
Prawie robi różnicę :hihi:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 14 mar 2018, 06:57 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
W Audi A5 nie ma bagnetu . Z tej przyczyny że się tam nie zmieści.. Chodzi o te oczko co się wyciąga bagnet. Nawet gdyby się zakupiło bagnet to nie można z nim jeździć bo nie można zamknąć pokrywy silnika. Bardzo nisko jest maska nad silnikiem w tym miejscu. Są dwie możliwości kupić bagnet serwisowy lub kupić normalny bagnet tylko trzeba połowę tego oczka obciąć aby zamknąć pokrywę silnika,
Tak jak pisze Sławek problem olejowy dawno rozwiązany w Audi.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 14 mar 2018, 07:03 
Offline
Kłamiecie, pod remizą mówią że bierze to bierze.. :)

Nie pamiętam dokładnie ale z tego co kojarzę to w Arteonie bagnet był bez znaczenia czy benzyna czy diesel. Ale faktycznie muszę to sprawdzić bo jednak skoro taki ideał jak Mazda olej wciąga to co będzie robił taki złom jak VW? :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Śr, 14 mar 2018, 08:26 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.09.2015
Posty: 199
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Lubie rozsadna dawke sarkazmu w postach ale rkarcz ostatnio grubo dajesz :> jak na moj gust za grubo.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 14 mar 2018, 09:01 
Offline
Bardzo mi przykro repcak.
Ale widać nie mam tyle rozsądku co ty.. :)
To moje ostatnie podrygi, zapewne po zmianie auta zdecydowanie odetchniecie ode mnie. Jeszcze tylko max 2 miesiące. :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Śr, 14 mar 2018, 09:41 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Uff, forum VW trzymajcie się od czerwca zapowiadają mega burze.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 14 mar 2018, 09:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Może się mylę ale zaciekle bronią mazdy panowie z modelem 2017 + :wink:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 14 mar 2018, 09:57 
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.09.2015
Posty: 199
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Ja tam nic bronie, czytam sobie spokojnie forum i w sumie nie moge znalezc miejsca gdzie nie ma rkarczowej dawki sarkazmu czy narzekania, oczywiscie bez obrazy i bez napinki rozumiem jego podejscie choc bywa ono meczace.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 14 mar 2018, 10:11 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
up. Dokładnie, co do Mazdy, fajny dupowóz i tyle. Trochę głośny powyżej setki ale też i ma mnóstwo plusów co czyni go nadal dla mnie pierwszym wyborem w autach do 140-150k zważywszy na wyposażenie w tej cenie.
Ale pomimo że jest np głośny czy coś innego(nie przychodzi mi nic do głowy) nie zasypuje forum lamentem i niektórych zaczyna po prostu już to irytować bo jest przesadzony. Kilka osób wybrało inną markę i zamierzają nas tu męczyć jacy są zajebiści a nawet auta z salonu nie odebrali.
Wiele osób wchodzi pewnie nowych szczególnie że wchodzi 3ci lift i musi czytać czyjąś podniete vw połączana ze znęcaniem się nad Mazdą na kilka stron bo mu fotel się posypał a audio nie jest zbyt nowoczesne.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 14 mar 2018, 10:37 
Offline
Zawsze do podniety przyda się łyżka dziegciu żeby ci nowi chętni do zakupu nie podniecali się że kupują sportową furę wielkości A6 z jakością Lexusa w cenie Puga. Tyle. Przecież ja do właścicieli nie piszę tylko do potencjalnych kupców. I jest 15 postów pochwalnych i jeden dwóch użytkowników którzy studzą hurra optymizm wobec tej legendarnej niezawodności i jakości. Każdy ma swój rozum i z tego co piszą wszyscy każdy wyciągnie swoje wnioski i będzie za nie odpowiedzialny jeśli tego paździerza kupi. Poza tym kiedy ja cokolwiek piszę? Dokładnie wtedy kiedy w większości nowi użytkownicy z przebiegiem 5 kkm wypisują po prostu bzdury poparte jazda wokół komina w dodatku z oceną przez różowe okulary. :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Śr, 14 mar 2018, 11:04 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Ok zgoda dlatego ja o samym Mazdzie jeszcze za bardzo nic nie pisze, czekam.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 14 mar 2018, 11:21 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
W sumie śmieszne jest to, że mistrz kierownicy i pierwszy rajdowiec forum ewangelizował 3 lata temu posiadaczy GJ zanim sam takową nabył. Dym i zapał w zakupie dorównywał obecnemu widlastemu targetowi. A wystarczylo by się wczytał w konkrety podawane wówczas przez m.inn. autora tego postu i... paździerzem by nie pomykał. Lisów nie zabijał. Obywateli nie wkurwiał.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 14 mar 2018, 12:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
14 marca 2018, o 07:03 rkarcz napisał(a):
Nie pamiętam dokładnie ale z tego co kojarzę to w Arteonie bagnet był bez znaczenia czy benzyna czy diesel


W Audi A5 silnik jest podłużnie bagnet jest od strony chłodnicy a w VW jest silnik poprzecznie bagnet jest od strony lewego koła tam jest dużo więcej miejsca wiec bagnet może być. :idea:

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 14 mar 2018, 13:03 
Offline
Smook czochraj bobra i mnie nie tykaj. Wątek jest o Arteonie a tylko czekać jak swoje antyklerykalne bzdury zaczniesz wypisywać.
Ty wszędzie swoje lewactwo wrzucasz a ja źle piszę o samochodzie który mnie zawiódł. Kto nie chce niech nie czyta. Kolorowi wrzucą w regulamin zakaz pisania źle o Maździe to zamilknę na wieki.
Bez odbioru.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Śr, 14 mar 2018, 13:04 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ciekaw jestem co będzie za pół roku, za rok, dwa i tak dalej. Pamiętam(y?) fale zachwytu, wkur***, pogodzenia, zachwytu i teraz znowu nienawiści Roberta :D coś czuję że biedni będą współużytkownicy germańskiej myśli technologicznej :D

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 14 mar 2018, 15:03 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 346
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Ciekawe porównanie A5 i Arteona, koniec końców przynajmniej w UK oba auta są podobnie wycenione więc test wygrywa A5, chodź większość osób się pewnie zgodzi iż Arteon bije na głowę nudny wygląd zewnętrzny A5. Na plus VW powinna przemawiać mniejsza utrata wartości niż Audi



 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Śr, 14 mar 2018, 15:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
14 marca 2018, o 15:03 Rysiek napisał(a):
chodź większość osób się pewnie zgodzi iż Arteon bije na głowę nudny wygląd zewnętrzny A5. Na plus VW powinna przemawiać mniejsza utrata wartości niż Audi

Nie chodzę i nie zgadzam się... Dla mnie A5 ma nieco lepsze proporcje no i przód Arteona mnie osobiście nie przekonuje... Ale w stosunku do Golfa czy jakiejkolwiek Skody to Arteon naprawdę fajnie wygląda...

Jeśli chodzi o utratę wartości to nie wiem po czym wnosisz... To, że VW średnio w % tracą mniej wynika tylko i wyłącznie z niższych początkowych cen/wartości... te droższe (skrajny przykład to Pheaton) tracą znacznie szybciej niż Audi w podobnej cenie...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 14 mar 2018, 18:10 
Świeżak
Offline
Od: 01.01.2018
Posty: 29
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
tez wole A5, a od Arteona wolalem wyglad CC, choc Arteon jest niezly.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 14 mar 2018, 22:18 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 346
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
14 marca 2018, o 15:20 gzesiolek napisał(a):
Nie chodzę i nie zgadzam się... Dla mnie A5 ma nieco lepsze proporcje no i przód Arteona mnie osobiście nie przekonuje... Ale w stosunku do Golfa czy jakiejkolwiek Skody to Arteon naprawdę fajnie wygląda...

Dla mnie osobiście wygląd Audi się przejadł chodź przyznam bez bicia, że jego nuda nigdy nie zachwycała. Każdy kolejny Audi wygląda bardzo podobnie już od 2005? (PS ile różnych stylów przeszła mazda od tego czasu?)

Średnio patrząc taki VW traci o 5% mniej na wartości niż Audi po 3 latach, 90tyś km przejechanych.
Czy 5% to duża różnica dla kogoś kto płaci za auto 200tyś? Dla jednych dużo dla innych mniej.
Trudno ocenić popyt na zupełnie nowe auto ja myślę, że ten Arteon będzie bardziej pożądany niż dobrze wyposażony Passat chodź od tego różni się głównie zewnętrznym wyglądem.
https://autokult.pl/24551,utrata-wartos ... e-stracisz

Mi tam Arteon się bardzo podoba z wyglądu i na pewno wzbudzi większe zainteresowanie na ulicy niż A5 chodź może komuś zależy by wtopić się w tłum audi :idea:


Ostatnio edytowano Cz, 15 mar 2018, 05:03 przez Rysiek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 15 mar 2018, 00:49 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
praca żony dała pozwolenie na zmiany i w grę wchodzi między innymi arteon - Rkarcz na pewno nie taki jak Twój ale być może razem będziemy płakać nad błędami konstruktorów ... ;)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 15 mar 2018, 09:15 
Offline
slawek pozostaje teraz znaleźć serwis.
Słyszałem co nie co o Zasadzie i Auto-Blak na Farbiarskiej (oba z forum Passata), ale przeglądając mapy Google dość dobre opinie ma Auto-Wimar na Alejach.
A żona gdzie serwisowała w Wwie? Ja niestety nie mam alternatywy dla Wwy tym razem i chyba jestem na nią skazany.. :facepalm:


 Zobacz moją 6tkę  
 

moderator
PostNapisane: Cz, 15 mar 2018, 10:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
14 marca 2018, o 22:18 Rysiek napisał(a):
Czy 5% to duża różnica dla kogoś kto płaci za auto 200tyś? Dla jednych dużo dla innych mniej.
Trudno ocenić popyt na zupełnie nowe auto ja myślę, że ten Arteon będzie bardziej pożądany niż dobrze wyposażony Passat chodź od tego różni się głównie zewnętrznym wyglądem.
https://autokult.pl/24551,utrata-wartos ... e-stracisz


Ale już dla aut segmentu D, mimo różnicy 30tys PLN w cenie początkowej jest tylko 3% różnicy między A4 a Passatem...
Sądzę, że jakbyś wziął A4 i Passata w podobnej cenie wyjściowej różnica % się zrówna lub nawet odwróci...

Nie ma żadnych przesłanej aby VW za 200tys PLN trzymał wartość mocniej niż Audi za 200tys PLN jeśli nie różnią się znacząco klasą...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 15 mar 2018, 11:07 
Bywalec
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 439
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Rysiek, a samochód to kupujesz dla siebie, czy dla kolejnej osoby, która będzie nim jeździć?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 15 mar 2018, 22:31 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 346
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Ja kupuje auto dla żony, sam wole rower <spoko>
Poważnie to kupując auto zwracałbym osobiście uwagę koszt utraty wartości dlatego iż utrata wartości wliczana jest w koszt posiadania auta a nie każdy ma nieskończony budżet na auto i tak kupując np dwa różne auta za powiedzmy 200tyś jedno straci 40% a drugie 60% okazuje się, że na jedno kogoś może stać a na drugie już nie.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 08:17 
Offline
Od paru dni mam zastępcze CX5 w najnowszym wydaniu i zakładam że będzie zbieżne z nową 6ką:
- autohold trzeba za każdym razem aktywować po wyłączeniu zapłonu - ale jak już jest działa bardzo dobrze - zasada jak dla iStop - mocniejsze wciśnięcie hamulca aktywuje - duży plus za to dla Mazdy
- line assist to samo trzeba za każdym razem zdeaktywować, i działa tak samo beznadziejnie
- fotel po każdym włączeniu zapłonu idzie na jakąś pozycję choć pod nr 1 jest moje ustawienie.
Być może te 3 rzeczy są do ustawienia na MZD, nie szukałem ale dość wkurwiające.
- podłokietnik jest inny niż w mojej 6, jest stały, nieregulowany, za krótki i trzeszczy niemiłosiernie
- generalnie tapicerka trzeszczy w czasie jazdy
- piździ od połaci blaszanych, nie słychać kół co ciekawe (zimówki), EUS od 120.
- te nowsze zegary (GL jak zakładam też je ma) są mega czytelne i bardzo mi się spodobały
- kierownica i nowy układ przycisków to nieporozumienie, kompletnie nie rozumiem tej zmiany. To 4 egzemplarz Mazdy z tą kierownicą i cały czas mnie irytuje. :)
- elektryczna klapa - no nawet Mazda mnie czymś pozytywnie zaskoczyła
- akurat mam 2.0 AT z AWD. Trafiłem na warunki zimowe - mimo żenujących osiągów takiego połączenia napędu na śniegu spisuje się znakomicie. Nawet czasami jak poniesie fantazja działa jak tylno napędowiec i można spokojnie wjechać w zakręt bokiem. Nie wiem czy każdy Haldex tak działa czy tylko Mazdy ale naprawdę fajne.. :)
- SBS w mojej 6 działa zawsze, bez znaczenia na prędkość - ostrzega i hamuje nawet wtedy kiedy nie chcę. Tu prawie rozbiłem CX5. Wyhamowałem, miałem może 10-20 cm do zderzaka samochodu z przodu. System nie zrobił nic. Zero reakcji.

A co do cennika to cena za 6 już zaczyna ocierać się o śmieszność z jakością jaką dają w owej cenie. SkyDream? Szkoda że nie dali wersji SkyPremium. To byłoby naprawdę coś do śmiechu. :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 09:46 
Offline
508 za 203 tys.to dopiero cena albo arteron max za 220 tys. - ceny M6 są dobre.
Oglądałem mondeo, wszedzie plastk paskudny, brak alu , gdzie w m6 , ramki nawiewów, pokrętła klimy, ring engine start, rakma skrzyni i inne, obszycia deski itp w mondeo bardziej jak w daci a cene ? 20% więcej od m6.

https://vw-arteon.pl/forum/viewtopic.php?f=2&t=157

Mazda ma b. dobre maretiały tylko skasowanie słabsze. ( to że podłokietnik skrzypi to nie problem materiałów tylko spasowania. )

Jaka marka da ci tyle alu w tej cenie ? albo miękiie obszycia na wysokości skrzyni.( tylko żeby mniej skrzypiało jak się coś mocniej przyciśnie ) :) i tu wychodzi spasowanie.

Alu. ( najlepiej się sprawdza w zimę bo alu jest zimne i to się czuje ręką a platkich przy mrozach nie jest tak zimny. )
Obrazek


Ostatnio edytowano N, 18 mar 2018, 10:06 przez niko123, łącznie edytowano 3 razy

 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 09:47 
Świeżak
Offline
Od: 12.12.2013
Posty: 28
Silnik: -
rkarcz napisał(a):
A co do cennika to cena za 6 już zaczyna ocierać się o śmieszność z jakością jaką dają w owej cenie. SkyDream? Szkoda że nie dali wersji SkyPremium. To byłoby naprawdę coś do śmiechu. :)


Rkacz a ile by kosztował Twój Arteon gdyby łapał sie na akcyze 18,6% ?
Arteon z niższa stawką akcyzy to śmieszność :) 220tyś za VW?, AŁDI A6 NIE, BO CO POWIEDZĄ INNI? BUHAHAAA
Dobry KABARET........


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 10:08 
Offline
Podobno artek ma dobre wyciszenie :P

https://vw-arteon.pl/forum/viewtopic.php?f=2&t=151


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 10:18 
Offline
Zapytajcie wilczka ile kosztuje Arteon porównywalny z Mazdą 6 2.5. 160, 170k? Dlatego dla mnie cena Mazdy jest śmieszna. Argumentowanie że to VW jest zabawne. Mając Mazdę wiem, że poza wyglądem nie oferuje nic więcej.
VW Arteon za 220? No tak ale ma 5.5 do setki, DCC, znacznie więcej miejsca, można podłączyć głupi telefon do systemu multimedialnego czy tarcze ma 340 mm, o gwarancji do 150k na 5 lat nie wspomnę - ileś tam kosztuje ale nie porównujmy tego z gwarancją Mazdy gdzie lusterka które są ewidentnie spierdolone wymieniam za swoje. 50k za taką różnicę? Moim zdaniem ok. Ktoś kto nie ma, albo nie chce wydać to ma wersje za 140, 160 czy 180k. Nadal pamiętając że podstawowy Esence to Highline Passata. Ale to nie wątek o Arteonie tyko o Maździe więc nie zamulam. Dla mnie cena Mazdy jest mocno przeszacowana. Super, że ktoś to chce kupować wierząc że to nadal legendarna jakość Mazdy 626. Przynajmniej będę miał wkład do Artka.
A Mazda ma 10% akcyzy a nie 18.6. Poza tym ma być 0 ze względu na umowę UE - Japonia. I co wtedy? Obniżą cenę? Z pewnością.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 18 mar 2018, 10:19 
Offline
Wychodzi na to że mazda skay pasnion 2,5 powinna kosztowac koło 110 tyś. tyle co full focus czy astra.
Zapytajcie wilczka o porównywalna - nie obchodzi nas porównywalna ale identyczna o te same detale - podajcie ceny i konfik artka do mazdy 2,5 skay passion - porównywalne czyli podobne . - dajcie indetyczne zestawienie.
Jeśli artek ma lepsze ceny od m6 to znaczy że superb jest 30% tańszy od m6 - chyba że superb jest droższy od artka - kpina jakaś.
Jaki ja głupi mogłem poczekać i kupić 508 za 203 tyś z silnikiem 1.6 .


Ostatnio edytowano N, 18 mar 2018, 10:24 przez niko123, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz moją 6tkę  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 435 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 15  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.