Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 10:30

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 22 lut 2018, 10:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Słuchajcie atakuję ze znajomym Mazda Europa. Ale potrzebuję VINy. Mogę je dostać?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 lut 2018, 10:47 
Offline
Są w piśmie. Jak coś mój możesz brać.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 lut 2018, 10:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
To podeślijcie mi ostatnią wersję na maila.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 lut 2018, 11:11 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
22 lutego 2018, o 10:43 KMBak napisał(a):
Słuchajcie atakuję ze znajomym Mazda Europa. ....


Mazda Europe to strata czasu moim zdaniem. Oni odpisza Ci ze MMPOL ma ich pelne zaufanie i wszystkie sprawy z PL powinny byc kierowane do MMPOL. Jak przynajmniej tak mialem.
Moim zdaniem to pismo powinno byc wyslane do Hiroszimy z infromacja, ze MMPOL nie wiel robi w zakresie niedoladowanego akumulatora.

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 23 lut 2018, 09:56 
Offline
Peterka ma rację (niestety). Przerabiałem to i dostałem odpowiedź z MMPOL. Pismo wyslijcie do R&D w Hiroszimie (moze byc listownie co nada bardziej oficjalny charakter).


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 11:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Słuchajcie, na moją prośbę temat na chwilę otwarty ponownie.

Ponieważ zagotowała mnie akcja Mazdy z wymianami gwarancyjnymi akumulatorów na takie, które nie są zgodne z tym co jest fabrycznie (i dotyka to mnie również bezpośrednio), myślę, że nie ma się co poddawać.

Za sugestią znajomego uważam, że musimy ponowić pismo zbiorowe - dodać koniecznie ten wątek o akumulatorach i to jak nas MMPOL potraktował i wysłać do centrum logistyki Mazdy - do Belgii.
Jedyna metoda, bo to odniosło skutek to list polecony.
Czyli tłumaczymy to co mamy i dodajemy to o wymianach baterii.
Co Wy na to?

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 13:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
List polecony nic nie daje. O ile dobrze pamiętam, (kolega Peterka może pamięta lepiej), to do pisma trzeba by dołączyć pisemną zgodę każdego z nas, który podpisze się pod pismem. Brak dołączenia takich pisemnych zgód był powodem OLANIA przez MMPOL pisma w sprawie ładowania. Polecony za potwierdzeniem odbioru - taką formą było wysłane poprzednie pismo.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 14:12 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Jaka wymiana akumulatorów?

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 14:24 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
...Mazda polska na gwarancji wymienia akumulator na Exide (który jest słabszy/gorszy) zamiast na oryginały Yusa/Panasonic które to widnieją w systemach części w systemie Mazdy poza granicami Polski.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 14:35 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A skąd wiemy, że Exide jest słabszy/gorszy?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 14:47 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Sprawdzasz sobie parametry Q-85 i porównujesz z naklejką na Exide.
Q-85: 64Ah i prąd 620 A
Exide: 60Ah i prąd 520 A


Co do pisma. Mail zostanie spuszczony po schodach. Musi być pismo - nawet jeśli będą mieli problem z formalizmem to dostaną sygnał, że coś jest nie tak.

Najwyżej jedna osoba podpisze - to że u nas obrali taką strategię, żeby nas olać to jedno, może tam tak nie będzie?

Rozmawiałem z kumplem (Belgia) i tam nie ma problemu z akumulatorami, bo tam 99% sprzedawane są diesle - z tego co widzę u nas też o ropniakach nie ma ani słowa... Więc problem dotyczy głównie benzyn i to chyba właśnie 2.5.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


Ostatnio edytowano Pn, 7 sty 2019, 14:51 przez KMBak, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 14:51 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ok, ale obciążalność prądowa jest baardzo na wyrost, więc nie ma znaczenia czy 620 czy 520A... Pojemność też mało się różni i raczej nie ma wpływu na eksploatację... To nie stary traktor :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 14:54 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Co nie oznacza, że mogą Ci wymieniać na coś gorszego niż masz, coś gorszego niż zaleca producent. Decyzję podjął sobie importer i ma w dupie wszystko inne.

A potem co? Szyby też zaczną wymieniać na zamienniki, bo przecież w sumie też są przeźroczyste? Nie róbmy sobie jaj. I co gorsza te słabsze akumulatory są oznaczane PN tych oryginalnych. Wygląda, że takie Belgia wysyła na zamówienie do ASO, bo tak jest widać taniej niż importować oryginały z JP. Ważne żeby się hajs zgadzał.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 14:55 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Bez przesady... :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 15:14 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
No właśnie - bez przesady. Nie życzę Ci, żeby i na Ciebie trafiło.
Dodajmy, że przy zamówieniu w ASO nowego aku - podadzą Ci cenę z systemu (na Q85), taki zamówią, a dostaniesz 200 zł tańszego Exide. To nie jest ruchanie w biały dzień?

Pomijając już fakt, że "nowy" akumulator też nie rozwiązuje problemu, bo system ładowania też go utrzymuje niedoładowanego. Szlag go także trafi. I tak do usranej śmierci. Znaczy do końca gwarancji. A potem będziesz sobie co pół roku lub rok kupował nową baterię.

Dodatkowo, czarę goryczy przelał fakt, że od 1,5 roku monituję o problemie (pierwszy raz po pierwszym przeglądzie), byłem nawet na tyle uciążliwy, że miałem urządzenie monitorujące zlecone niby przez Japonię. W zeszłym roku od czerwca do września celem badania jak wygląda to ładowanie przy używaniu w moim przypadku. I co? I gucio. Żadnej odpowiedzi/uwag od września. WY**BANE. Tak wygląda dziś podejście producentów. Kup auto i spier**** na drzewo.

<slabo> <slabo> <slabo>

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 15:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
7 stycznia 2019, o 14:47 KMBak napisał(a):
Co do pisma. Mail zostanie spuszczony po schodach. Musi być pismo - nawet jeśli będą mieli problem z formalizmem to dostaną sygnał, że coś jest nie tak.

Najwyżej jedna osoba podpisze - to że u nas obrali taką strategię, żeby nas olać to jedno, może tam tak nie będzie?

Ktoś coś pisał o mailu?
Obecnie, a mamy już RODO i jak podpisze jedna osoba tym bardziej pismo zostanie olane.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 16:02 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 10.01.2016
Posty: 1636
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Nie, myślałem, że sugerujesz taką drogę kontaktu.

No ale nie można wskazać bez nazwisk numerów VIN pojazdów dotkniętych problemem?
Sami se mogą w systemie zobaczyć po VINach czyje to auta.

_________________
Konrad Maksymilian Bąk <pucu> >> Moja Szóstka <<


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 7 sty 2019, 18:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 23.07.2016
Posty: 1078
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak Pani Agnieszka B. Twierdzi ze nie byli żadnego pisma zbiorowego no było podpisane przez jedna osobę a nie było pisemnych upoważnień dla tej osoby do wystepowanuach w ich imieniu. Z formalnego punktu to może i racja ale dla mnie sranie po ścianie i olewka Mazdy. Do Mazda Europe nie na co pisać moim zdaniem. Napisa ze ich partnerzy w Polsce naga pełne ich poparcie. Proponuje wiec sąd. Mnie MMPOL napisał ze mój samochód PD początku działa zgodnie z założeniami Mazdy. Czy Mazda zakłada ze I-Stop działa jak chce i system ładowania jest niewydajny. Sorry ale to nie jest zgodne z moim zamówieniem ani z umowa nabycia samochodu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
Czy Mazda da się polubić? :idea:
Mazda 6 po naprawie w ASO Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 8 sty 2019, 13:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.10.2014
Posty: 511
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
7 stycznia 2019, o 14:51 Luke napisał(a):
Ok, ale obciążalność prądowa jest baardzo na wyrost, więc nie ma znaczenia czy 620 czy 520A... Pojemność też mało się różni i raczej nie ma wpływu na eksploatację... To nie stary traktor :)

Eksploatację samochodu jako rozruch może i nie, ale dla poprawności działania systemów, które wykorzystują parametr SOC - jak najbardziej. Nie bez powodu w serwisówce jest podany konkretny model akumulatora Q-85.
Tak czy inaczej to rozbój w Biały dzień.
To tak jakby Ci felgi na gwarancji zamienili z 19 na 17 cali - i na tym i na tym pojedziesz.

Ja się chętnie do akcji dopiszę, dostałem odmowę na wymianę akumulatora przed końcem gwarancji, bo "zużycie eksploatacyjne".


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 16 sty 2019, 20:27 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 28.10.2018
Posty: 115
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Jak jeszcze nie poszło pismo, to ja też się chętnie dopisze.

_________________
M6 Kombi 2.0 165KM FL2 2016 SkyEnergy -> CX-5 2019 Signature 2.5T 250KM


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 maja 2019, 14:59 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.05.2018
Posty: 13
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Cześć, coś się w tej sprawie ruszyło? Trzeba samemu pisać pismo? Mam GJ FL 2.0 (2017) i po dłuższej trasie (200km+) przez jakiś czas i-stop działa, a potem jak trochę pojeżdżę po mieście znowu nie załącza się (w monitorze pojazdu jest informacja, że akumulator niegotowy).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 maja 2019, 01:46 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Zapraszam do tematu o akumulatorze i jego problemach.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 maja 2019, 12:41 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
28 maja 2019, o 15:59 tiraeth napisał(a):
(w monitorze pojazdu jest informacja, że akumulator niegotowy)

... a nie, że i-stop nie gotowy <zgłupiał>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 maja 2019, 12:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.05.2018
Posty: 13
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Jedno i drugie. Obok są ikonki wskazujące stan podzespołów potrzebnych do działania systemu. Nieaktywny i-stop to konsekwencja, że któryś z systemów nie jest "aktywny". Wszystko jest OK za wyjątkiem akumulatora.

Zerknę do tematu z akumulatorami.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 kwi 2020, 10:14 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 13.12.2019
Posty: 1
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Ja chciałem przytoczyć natomiast pozytywne rozpatrzenie tematu przez aso mazda. Kupiłem 1,5roczną mazdę 6 w Bemo Motors (rocznik 2018) na koniec 2019 i po 2 miesiącach przestał działać mi i-stop. Zadzwoniłem do Aso i opowiedziałem moje spostrzeżenia. Jako argument przytoczyłem ,że samochód przez 6 miesięcy stał w salonie bez jazdy, miałem wydruki z badania technicznego przy odkupieniu samochodu przez Aso od poprzedniego klienta. Poproszono mnie o przyjazd do serwisu. W serwisie nie zdążyłem do końca dopić nawet niezłej kawy a panowie wykonali dłuższy test elektryki (około 30 minutowy). Dostałem info, że faktycznie akumulator nie trzyma parametrów. Miałem umówić się na kolejny termin gdy serwisant przekazał informację, że akurat wczoraj otrzymali partię 3 akumulatorów i jeden mi wymieniono od ręki. Po wyjeździe z salonu od razu i-stop działał.
Według mnie mazda podchodzi indywidualnie do każdego przypadku. Oczywiście jak każda szanująca się firma nie lubi wydawać pieniędzy na prawo czy lewo.

Dodam również, że w czasach 21wieku nie spodziewałbym się, aby akumulatory wytrzymywały tyle co wcześniej. Np. miałem nowego seata cordoba 1.4mpi (2000) gdzie akumulator wytrzymał mi 9 lat i 3 miesiące. Ojciec kupił nowego golfa (2014) i akumulator obsługujący start stop zdechł mu po 4 latach...

Taka jest niestety rzeczywistość... a w maździe jest dużo elektroniki i niestety akumulatory będziemy musieli wymieniać co 3 lata max 4 lata, jeśli jeździmy dużo, taka jest prawda i trzeba się z tym pogodzić...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 kwi 2020, 10:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.05.2018
Posty: 13
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Na jesieni ASO wymieniło mi akumulator na gwarancji. Sprawdzili po naleganiach i po tym jak im wydrukowałem parametry baterii z urządzenia diagnostycznego. Pomierzyli wszystkie cele i okazało się, że jedna jest walnięta. Dostałem nowy akumulator i od tego czasu i-stop działa wtedy kiedy powinien.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 13 kwi 2020, 12:58 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
13 kwietnia 2020, o 11:14 mariobel72 napisał(a):
niestety akumulatory będziemy musieli wymieniać co 3 lata max 4 lata,

Chyba jednak przesadzasz, są tu ludzie którym akumulator działa już 7 lat.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 mar 2021, 09:04 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 20.01.2021
Posty: 26
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Rozumiem że jeżeli i-stop się nie uruchamia tj.
"i-stop nie gotowy" i obok jest nie podświetlony akumulator (na niebiesko)
to mazdzie nie podoba się stan akumulatora?

A ASO sprawdzało akumulator i i-stop i wg nich brak błędów...oj widzę że będzie powtórna analiza
a tym bardziej że za to zapłaciłem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 mar 2021, 09:09 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 05.05.2019
Posty: 1140
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
LPG: Tak
Region: wielkopolski
Mi istop nie działa od 4 miesięcy i uważam to za niewątpliwą zaletę :D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 mar 2021, 10:33 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
szymonpoznan1, mi podobnie, jednak ostatnio jak przyszło to spore ocieplenie, to istop ożył :) Ponieważ mam wgrany Speedometer, to mogę w każdej chwili zerknąć na SOC. I tak najniższą wartość jaką miałem to jakieś 50% w te największe mrozy. Potem przy dużym ociepleniu samo skoczyło do 69%. Teraz znowu mam 60%. Gęstości, mimo że mam przyrząd, nie sprawdzałem. Akumulator ma 4,5 roku.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 137 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.