Teraz jest Wt, 19 mar 2024, 08:16

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 572 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 9 lut 2017, 13:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.02.2017
Posty: 5
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tak. Pognieciony jest tylko przedni zderzak, także lampom się upiekło.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 lut 2017, 09:18 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 454
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Czyli pewnie zalany lub nie został do końca wyklepany.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 lut 2017, 22:12 
Wstydliwy
Offline
Od: 19.01.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Witam

Wymieniłem amerykańskie radio (NB1), na wersję europejską i niestety nie da się zmienić języka. Jest tylko język włoski. Czy miał ktoś już taki problem? Czy aktualizacja map Tom Tom coś pomoże?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 17 lut 2017, 16:24 
Świeżak
Offline
Od: 17.02.2017
Posty: 21
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Witam wszystkich, czy ktoś z was może wie, czy podsufitka z wersji amerykańskiej pasuje do wersji europejskiej i na odwrót?


edit: już się dowiedziałem, więc zamieszczam na forum - może komuś się przyda, podsufitka z wersji USA różni się tylko przewodami, ale całość "materiałowa" pasuje do EU.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 25 lut 2017, 17:53 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.02.2017
Posty: 5
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
A czy w ogóle elementy karoserii (maska, zderzaki, błotniki, drzwi) różnią się budową w wersji europejskiej i amerykańskiej czy można je też zamiennie stosować?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 maja 2017, 13:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.05.2017
Posty: 4
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Witam(Jestem tutaj nowy)

Nie chcę zakładać nowego postu, bo w zasadzie wszystko jest napisane w tym temacie i nie ma sensu pytać o więcej. Niedługo do PL przypłynie moja Mazda 6 z 2016 roku w wersji Touring i kolorze Soul Red. Zauważyłem na forum sporą niechęć do osób takich jak ja, które idą na skróty i próbują ściągać z USA i kombinują. Mimo to zaryzykowałem i postanowiłem się udzielić. W teorii wszystko się wydaje takie proste co tutaj piszecie , ale nawet fakt, że jetem po Politechnice Warszawskiej nie pomaga w związku z czym byłbym bardzo wdzięczny gdyby odezwał się do mnie na priv ktoś z okolic Warszawy( Ja jestem z Piaseczna) kto przechodził przez ten cały proces naprawy i przygotowania auta do jazdy po polskich drogach np. wymiana reflektorów i te wszystkie inne głupoty związane z elektroniką. Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Mile widziany ktoś kto chętnie by się tego podjął oczywiście nie za darmo mam na myśli te przeróbki elektryki aktualizacje nawigacji itd. Nie mam oczywiście na myśli naprawy blacharsko-lakiernicznej bo z tym już sobie poradzę. Po prostu chodzi mi o jakieś cenne rady albo jakieś numery telefonów i namiary na serwisy i warsztaty, które się tym zajmują albo może jakieś prywatne osoby, które chcą sobie dorobić.

Obecnie jeżdżę GH z 2009 roku w sedanie 1.8 MZR w wersji Comfort tej najniższej i niedługo będę ją sprzedawał ( 1 właściciel salon 90k przebiegu). Niestety w zeszłym roku roku ktoś we mnie wjechał i z racji tego, że jesteśmy częstym klientem salonu Mazdy dostałem jako zastępcze auto Najnowszą SkyPassion na przeszło tydzień. Co prawda było to 2.0 w manualu, ale jak dla mnie to i tak najlepsze auto na rynku pod każdym względem. Od tamtego czasu wiedziałem już jakie jest moje marzenie na przyszłość. Niestety na nowy samochód mnie nie stać, a że importem ze Stanów zajmuję się od wielu lat to postanowiłem spróbować szczęścia. Używanego auta nie kupie, bo mam jednoznaczne zdanie na temat rynku polskich aut używanych więc wole kupić sam rozbite auto i zrobić to porządnie na oryginalnych częściach i mieć pewność, że wszystko zadziała jak należy i ,że będzie to bezpieczny samochód.

Z góry dziękuję za Waszą pomoc. Pozdrawiam Piotrek

P.S Mój numer 668164349 email:piter.parker450@wp.pl


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 8 maja 2017, 13:37 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Piotrek1993, niechęć nie jest do osób które sprowadzają z US... niechęć jest do osób które sprowadzają z US, a później naprawiają/podmieniają części na takie z europejskich aut z różnych dziwnych źródeł... Bo istnieje duże ryzyko, że pochodzą z kradzionych Mazd... Czyli radość z kombinowania i taniości u jednego wiążę się z nieszczęściem drugiego... i takiego modelu tutaj nie popieramy i stąd odczuwalna niechęć...

Jeśli sam zamierzasz to zrobić porządnie na ori częściach, ew. z pomocą speców spoza ASO, ale części kupisz z legalnych źródeł, a nie po taniości to tylko Twój plus i postaramy Ci się pomóc... ba chętnie sam się do Ciebie zgłoszę o wycenę takiej operacji dla Mazdy 3 2.5 AT ;)

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 8 maja 2017, 16:16 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.05.2017
Posty: 4
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
grzesiolek nie ma problemu siedzę w tym nie od dziś i chętnie pomogę. Mam swoje ogłoszenie na olx.pl oraz swoją stronę internetową http://www.amervehicles8.webnode.com

No zamierzam to zrobić porządnie i na pewno nie chce wspierać procederu tak szeroko opisanego na tym forum, ponieważ przez taki proceder muszę mieć gps w swojej leciwej GH bo się boję, że któregoś dnia nie będę miał jak wrócić do domu więc spokojnie jedziemy na jednym wózku i stoimy po tej samej stronie barykady. To ma być auto dla mnie i mojej rodziny więc fuszerka i szemrane źródła odpadają. Niestety boje się zwyczajnie, że nie starczy mi budżetu i po prostu badam póki co grunt zanim ten mój złomek przypłynie czy ewentualnie ktoś byłby chętny mi pomóc z jakimś wgrywaniem softów zmianie języka itd. na przeróbkach oświetlenia kończąc.

Nie wiem czy to jest w temacie, ale czy w ogóle bylibyście forumowicz zainteresowani takim pomysłem żebym wstawił taką fotorelację z naprawy? W sensie koszty itd różne etapy no inaczej mówiąc opis całej procedury importowej. Domyślam się, że nie ale jeśli tak to chętnie mogę się czegoś takiego podjąć i zrobić taki jakiś duży artykuł z naprawy auta. Może komuś się to przyda.

P.S Swoją drogą jeśli ktoś jest zainteresowany sprowadzeniem jakiejś Matsudy z USA to chętnie sprowadzę po kosztach i udostępnię swoje znajomości w zamian za przysługę i pomoc w wskrzeszeniu mojej M6.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 maja 2017, 17:05 
Świeżak
Offline
Od: 17.02.2017
Posty: 21
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Cześć, mam dość irytujący problem, mam mazdę z USA i przy załączaniu alarmu auto trąbi, bo tak jest w egzemplarzach z USA, w EU jest to zakazane i zamiast tego migają światła. Wie ktoś może co mogę na to poradzić?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 18 maja 2017, 09:26 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Cieszyć się samochodem i mieć w d***e chore prawodawstwo UE. ;-)

..., a jeśli jednak chcesz być zgodny z wymysłami eurokratów to podjedź do dobrego elektronika, który zajmuje się montażem alarmu i jeśli będzie miał taką możliwość (alarm inny niż OEM) to zmieni. Jeśli jest to alarm OEM to trzeba sprawdzić czy da się przeprogramować/zmienić konfigurację jego sterownika na podobnej zasadzie jak autoryglowanie drzwi.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 maja 2017, 07:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.05.2017
Posty: 4
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: kujawsko-pomorski
Witam serdecznie forumowiczów.
Prośba o pomoc, auto z aukcji w USA nie można odpalić, zauważyłem że "czegoś" brakuje z lewej strony jak na zdjęciu. Nie powinien tam być np immo? jeśli tak to jaki nr części.
Dziękuję za pomoc.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 23 maja 2017, 07:53 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Na zdjęciu brakuje czytnika kart, który jest jednocześnie modułem od Navi.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 maja 2017, 07:57 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.05.2017
Posty: 4
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: kujawsko-pomorski
Radio nie daje się uruchomić, samochód także po rozłączeniu na chwile akumulatora przycisk start stop zapala się na zielono ale po naciśnięciu już tylko mruga na pomarańczowo - później już za każdym razem mruga na pomarańczowo chyba że znów rozłączę akumulator, przyczyną może być brak czytnika?


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 23 maja 2017, 08:03 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Nie sądzę, że brak czytnika uniemożliwia uruchomienie rozrusznika. Bardziej to wygląda jak jakiś czujnik (typu wciśnięty hamulec) nie działa prawidłowo lub coś w tym rodzaju. Ale tak mi się tylko wydaje. Pewności nie mam.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 maja 2017, 08:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.05.2017
Posty: 4
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: kujawsko-pomorski
Wszystkie czytniki kart jakie znalazłem na alle.. mają tylko dwie wtyczki i do tego inne niż te które u mnie istnieją.

-- Dodano: Wt, 23 maja 2017, 08:28 --

Jeszcze zdjęcie samych wtyczek.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 23 maja 2017, 08:34 
Offline
Dlaczego inne ? Powinny pasować...

Wysłane z mojego SM-J710F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 25 maja 2017, 08:22 
Wstydliwy
Offline
Od: 23.05.2017
Posty: 4
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Sport
Region: kujawsko-pomorski
Tak, te pasują.
Ciekawe gdzie mi to wyciągnęli czy już w porcie PL czy jeszcze w US (800pln).

-- Dodano: Cz, 25 maja 2017, 08:22 --

Czy ktoś posiada wiedze czy da się ids`em zmienić jednostki w liczniku? Licznik z uśmiechem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 sie 2017, 16:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.08.2017
Posty: 7
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Czyktoś wie jak przestawić zegarek w wersji amerykańskiej z 12 godzinnego na 24 godzinny?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 sie 2017, 19:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.06.2016
Posty: 8
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Witam

Mam pytanie czy do reflektorów halogenowych w mazdach z USA można dodać silniczki regulacji poziomowania.

Silniczki i zestawy do samopoziomowania można tanio kupić na aliexpress tylko nie wiem czy taka modyfikacja jest możliwa.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 5 wrz 2017, 23:35 
Amator
Offline
Od: 22.02.2015
Posty: 62
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Orientujecie się jak wygląda sprawa przeróbek w nowej cx-5 z USA, co trzeba dostosować do PL ? Jak jest z odbiorem radia?
Znajomy wraca do Polski na mienie przesiedleńcze i chce kupić w USA nówkę cx-5 2017 full wypas. Niestety gwarancji w PL nie będzie miał, kwestia co jeszcze musi dostosować... :|


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 6 wrz 2017, 09:13 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 11.05.2017
Posty: 386
Rok produkcji: 2010
Generacja: II
Silnik: 2.3 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: MPS
LPG: Tak
Region: mazowiecki
przeciwmgielne tylne
asymetrycznie ustawic lampy
kierunkowskazy nie są chyba czerowne więc odpada
radio ma inną skalę ale odbiera
To są takie standardowe rzeczy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 9 wrz 2017, 09:56 
Wstydliwy
Offline
Od: 09.09.2017
Posty: 1
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Witajcie, powiedzcie mi czy wszystkie wymienione w temacie różnice wersji USA od wersji europejskiej dotyczą także samochodów z Kanady?

I drugie pytanie, czy w przypadku potrzeby wymiany np. klocków i tarcz hamulcowych w samochodzie z Kanady, będzie można zastosować części z wersji europejskiej, czy coś takiego nie przejdzie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 paź 2017, 20:47 
Wstydliwy
Offline
Od: 21.09.2017
Posty: 3
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Active
Region: pomorski
witam serdecznie,
jestem posiadaczem mazda 6 2,5benz 2013-2014r w wersji USA Grand Touring. Z tego co kojarzę to jest to jeden z wyższych modeli wyposażenia. Jak pewnie każdy się domyśla będę zmuszony do wymiany przednich reflektorów. Czy ktoś już wymieniał ? zapewne na rynek USA są reflektory soczewka bez xenon, oczywiście chciałbym zakupić już reflektor xenonowy tylko pytanie czy wtyczka pasuje i czy trzeba coś kodować ?
za wszystkie podpowiedzi bardzo dziękuję


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 paź 2017, 22:57 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
drago napisał(a):
czy w przypadku potrzeby wymiany np. klocków i tarcz hamulcowych w samochodzie z Kanady, będzie można zastosować części z wersji europejskiej,

Przed zakupem GJ-ki do 2013 r jeździłem HONDĄ CRV 2,4 sprowadzoną z USA.
Do tego auta klocki z CRV europejskiej nie pasowały, musiałem ściągać z USA.
Tu może być podobnie.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 19 paź 2017, 20:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 13.10.2017
Posty: 2
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podlaski
Pytanie do osób, które montowały lampy full led europejskie w miejsce amerykańskich w M6 GJ LIFT. Czy trzeba przerabiać instalację elektryczną w samochodzie aby lampy europejskie działały prawidłowo? Niestety u mnie po montażu europejskich lamp pojawia się błąd systemu AFS (błędy silniczka zarówno w lewej jak i prawej lampie).

-- Dodano: Cz, 19 paź 2017, 20:29 --

Dołączam zdjęcie błędu na systemie AFS.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 lis 2017, 15:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.01.2017
Posty: 5
Rok produkcji: 2006
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Od około pół roku jestem posiadaczem Mazdy 6 GJ z 2015 roku wersja Grand Tour kupionej i użytkowanej obecnie w USA.
W związku z tym, że jestem z niej zadowolony, rozważam przywiezienie jej do Polski i tu moja prośba o pomoc/radę od was.
Uprzedzając pytania: nie jest to wrak, ofiara huraganu czy powodzi i nie brała też udziału w żadnej stłuczce i nie będzie naprawiana kradzionymi częściami.
Mam zamiar ją sprowadzić jako mienie przesiedleńcze więc podatki/akcyzy mnie nie obejmą.
Chodzi oczywiście o przeróbki związane dostosowaniem auta z rynku USA do naszych przepisów.
Największy problem jaki widzę to lampy przednie, auto posiada adaptacyjne ksenony z wbudowanymi światłami dziennymi LED, nie posiada jednak spryskiwaczy lamp a z tego co wiem są one u Europie wymagane w przypadku lap ksenonowych o mocach większych niż 35W.
Czy ktoś z was miał już do czynienie z adaptacją takiej wersji do Polskich przepisów?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 1 lis 2017, 19:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.04.2017
Posty: 8
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wyjaśnienie do kilku postów wyżej.
Radio z modeli USA odbiera tylko częstotliwości nieparzyste po przecinku, np. 98,5 ale 88,4 już nie. Zakres jest ten sam, RDS też działa. Tak miało też moje stare Mitsubishi z 1997 roku. To żaden problem. Navi też działa potrzebna tylko mapa, legalna Europy z Tom Toma 220 zł (NB1). Lampy ksenony pasują 1:1, wtyczki takie same, tylko przełożyć. Lampy oryginalne też mogą być, wystarczy oddzielić pozycyjne od kierunku. Potrzebna wiertarka, szczypce, taśma izolacyjna i mała oprawka z LED-em.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 11 lis 2017, 21:35 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.03.2017
Posty: 12
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
Witam. I proszę o pomoc

Mam wersję mazda 6 2016 grand touring
Muszę kupić lampy. W wersji grand touring są lampy z doswietlaniem zakrętów ale posiadają 1 soczewke (które rusza się poziomo) a nasze wersje EU z jedną soczewka są przecież bez doswietlanie.
Moje pytanie to jakie lampy eu powinienem kupić ???


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 lis 2017, 08:18 
Offline
Chyba full ledy weszły od 1 lifta, nie mają skrętnych soczewek tylko '' włączane '' dodatkowe strefy przez ledy.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 12 lis 2017, 12:20 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.03.2017
Posty: 12
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
Bo jak to jest z naszymi eu lampami. Wersja jedna soczewka bez doswietlania. Wersja 2 soczewki z doswietlaniem??? (w USA najwyraźniej jedną soczewka są skrętne rusza się poziomo)

-- Dodano: 12 listopada 2017, o 12:20 --

19 października 2017, o 20:29 ramzespp napisał(a):
Pytanie do osób, które montowały lampy full led europejskie w miejsce amerykańskich w M6 GJ LIFT. Czy trzeba przerabiać instalację elektryczną w samochodzie aby lampy europejskie działały prawidłowo? Niestety u mnie po montażu europejskich lamp pojawia się błąd systemu AFS (błędy silniczka zarówno w lewej jak i prawej lampie).

-- Dodano: Cz, 19 paź 2017, 20:29 --

Dołączam zdjęcie błędu na systemie AFS.

Z tego co zdążyłem się dowiedzieć to chyba dałeś europejskie lampy z doswietlaniem na 2 soczewki które najwyraźniej nie będą pasować do grand touring. Jest ktoś w stanie nam powiedzieć jak rozwiązać ten problem?


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 572 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.