Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 13:06

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 839 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 28  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 23 cze 2019, 17:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Dziwne tam były wersje, brak hed upd też.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 23 cze 2019, 20:53 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Kierownica była w przedlifcie i FL1 identyczna (na całym świecie) więc to żaden wyznacznik... dopiero od FL2 była zmieniona (koniec 2016)...
Ale rzeczywiście wygląda to na niższą wersje bez adaptacyjnego tempomatu i HUDa...

Myślałem, że była wymiana całej deski... bo fotele jasne, boczki w drzwiach jasne... ale tunel też jest ciemny i podłokietnik... Może rzeczywiście mieli tam taką wersje, że mogli dobrać jasne do słabszej wersji i wtedy szło to na wymiennych elementach drzwi plus fotele...
Któż to wie...

Generalnie moja opinia jest od zawsze identyczna... lepiej kupić 2lata starszego z polskiego salonu z pewnej ręki...

_________________
Obrazek <pucu>


Ostatnio edytowano N, 23 cze 2019, 21:02 przez gzesiolek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 cze 2019, 20:57 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1068
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Jest to auto raczej sprowadzone, pierwszy lift Mazdy 6 III czyli lata 2015 i początek 2016 (do września, od września weszła GL). Jest to auto sprowadzone, gdyż na polskim rynku silnik 2,5l zawsze był z tempomatem adaptatywnym. Fotel pasażera sterowany manualnie, a kierowcy przynajmniej częściowo elektrycznie. Ja bym się upewnił czy to nie jest rozbitek z USA, ale to też może być wersja np. z Danii, gdzie tempomat aktywny był za dopłatą nawet w najwyższej wersji z silnikiem 2,5.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 23 cze 2019, 21:04 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
To na 100% auto z US bo ma licznik w milach... ale to przyjmowałem jako oczywistą oczywistość...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 24 cze 2019, 06:26 
Nowicjusz
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 39
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Cześć Pobo jeżeli jesteś faktycznie zainteresowany to mogę Ci zaproponować swoją 6 https://allegro.pl/ogloszenie/mazda-6-8 ... Pozdrawiam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 cze 2019, 22:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.02.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podkarpacki
Panowie mam pytanie co do takiej wersji mazdy 6:

https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-6-p ... BXaC9.html

Dwa litry i taka buda to nię będzie wóz z węglem?


Ostatnio edytowano Wt, 25 cze 2019, 22:55 przez Firesoul, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Wt, 25 cze 2019, 22:40 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Wszystko zależy od tego czego oczekujesz po samochodzie. Da się tym sprawnie jeździć. Ale są tacy, którym to nie wystarcza. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 cze 2019, 23:00 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Oczywiście da się tym sprawnie jeździć.
Jak wszystkie Mazdy zresztą, szatan na drodze to nie jest ....


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 25 cze 2019, 23:37 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.02.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podkarpacki
Ale z tego co widzę to 1.5 do 2 litry więcej spalania trzeba doliczyć do wersji 2.5 litra ?

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 26 cze 2019, 06:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Firesoul zależy gdzie i jak jeździsz, przy takiej samej spokojnej jeździe w trasie to max 1l a w stosunku do AT to nawet max 0,5l...
Jak ludzie robili pomiary przy licznikowej 100km/h to była kwestia 5-5,2 w 2.0 MT a 5.8-6.0 w 2.5 AT
Tylko 2.5 zwłaszcza na autostradach prowokuje do nieco szybszej jazdy niż do 140km/h, no i w jeździe po mieście w korkach pojemność też swoje robi... Stąd jak porównasz na motostacie to wychodzi te 1,5l średnio większe spalanie w 2.5...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 cze 2019, 06:39 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.02.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podkarpacki
No zdecydować się nie mogę, auto bardziej dla narzeczonej, a ona lubi sobie przycisnąć.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 26 cze 2019, 08:08 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
No to pytanie czym jeździła dotychczas i czy nie lepiej czegoś doładowanego...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 cze 2019, 08:10 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.02.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podkarpacki
Obecnie jeździ corolla e12 110 km diesel i czasem jej brakuje mocy.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 26 cze 2019, 08:26 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Firesoul, no to musi się najpierw przejechać i zaakceptować deptanie i kręcenie obrotów, to zwykle ciężkie do przeskoczenia przy przesiadce z doładowanego diesla... Zwłaszcza brak skoku momentu przy niskich obrotach jest dla wielu nie do zaakceptowania... Nie wiem czy nie lepiej wziąć diesla z pewnej ręki... chyba nawet ktoś na forum sprzedawał...
A z benzyniaków jednak lepiej 2.5

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 cze 2019, 08:28 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.02.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podkarpacki
Diesel odpada, zmieniła pracę, prowadzi swoją działalność i jeździ na krótkich odcinkach po mieście, diesel się do tego nie nadaje. Benzyna wolnossaca będzie raczej lepsza.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 26 cze 2019, 08:32 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Firesoul, no to przeszkolenie z jazdy wolnossakiem... jak miasto i krótkie trasy to brałbym 2.0... ale to ona musi się przejechać i zaakceptować charakterystykę silnika...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 cze 2019, 08:33 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.02.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podkarpacki
A masz porównanie 2.0 A 2.5l? Duża różnica w dynamice?

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 26 cze 2019, 08:57 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Jak ktoś potrafi i lubi kręcić do czerwonego to 2.0 MT jest w stanie utrzymywać do 120km/h się zaraz za 2.5 AT... Później mocniejszy odjeżdża...
Duża różnica jest jednak przy niższych obrotach, bo moment jest dostępny niżej i jest większy...
I po mieście mimo, że AT w standardowym trybie zmienia biegi ok. 2-2.5k rpm i tak się da jeździć dynamicznie... w 2.0 nie raz nie dwa trzeba depnąć obroty mocniej...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 cze 2019, 10:15 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Prawie bym się z tobą zgodził ale patrząc na przyspieszenie 7,9 (2.5) do 10,3 (2.0) to sugerujesz, że potem 2.0 dostaje ,,kopa" i dogania 2,5 :-P . Nasze M6 2.5 AT mają jeszcze jedna zaletę jeżdżą z mniejszą prędkością obrotową silnika przy tej samej prędkości co 2.0 np .2,5 - 100km/h = 1800 ; 2,0 - 2800 ...przy 3000 obrotów to my juz śmigamy 160 km/h :D

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 cze 2019, 10:28 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 28.10.2018
Posty: 115
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
W mieście zastępcza 2,5 AT paliła mi 9,5/100km przy normalnej jeździe, a przy dynamicznej poniżej 11 nie schodziło... W mojej 2.0 AT dla porównania odpowiednio 7l i 8-8,5l/100km.

Dużo robi przycisk Sport w AT i manetki :)

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

_________________
M6 Kombi 2.0 165KM FL2 2016 SkyEnergy -> CX-5 2019 Signature 2.5T 250KM


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 26 cze 2019, 10:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
PIOTR, po pierwsze podkreśliłem, że manual (MT) wtedy jak kupowałem miał chyba ok 9s do setki...
Po drugie daję przykład z życia, ja w swojej, kolega 2.0 MT, oczywiście byłem szybszy, ale do tych 100-120 trzymał się kilka/kilkanaście długości za mną, później zaczął mi gwałtowanie niknąć w lusterku...

No i podkreślałem, że przy jeździe autostradowej zwłaszcza >140km/h nie ma porównania na korzyść 2.5...

kolcz11, duża różnica Ci wyszła... jakoś niezbyt wierzę w tą dynamiczną jazdę 2.0 AT w mieście i spalanie 8l/100km...
Z doświadczenia własnego w manualu ciężko przebić 2l różnicy w mieście... w AT różnica powinna być jeszcze mniejsza...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 cze 2019, 11:41 
Wstydliwy
Offline
Od: 28.02.2019
Posty: 8
Rok produkcji: 2002
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: podkarpacki
No to jazdę testową trzeba uskutecznić, jest ktoś może z podkarpacia lub małopolski z was? Oczywiście koszta ja pokrywam

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Śr, 26 cze 2019, 12:13 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Firesoul, ja jestem z Krakowa... jakby co możemy spróbować się jakoś zgadać jeśli chodzi o 2.5 AT...

A co do Podkarpacia to mam zamiar odwiedzić rodzinne strony około 2-3tygodnia lipca... miałem się zgadać z domasem i przejechać się jego Stingerem... można pomyśleć o spocie łączonym ;)

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 cze 2019, 16:55 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 790
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Firesoul, ja będę w Stalowej Woli w jeden z weekendów w środku lipca. Jeśli masz ochotę i masz blisko to możemy się umówić na testowanie 2.5.
Poza tym powiem Ci tak. Wcześniej miałem Opla Astre 2.0 diesel 160KM 320Nm. Wiadomo, diesel to moment obrotowy wciskał w fotel. Ale teraz jak jeżdżę M6 to kompletnie nie narzekam na dynamikę, pomimo że nie ma tego wgniatania od dolnych obrotów. Jak zredukuje i masz 4-5 tys obrotów to fajnie idzie do przodu

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 cze 2019, 17:43 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.06.2019
Posty: 6
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Panowie czy do 60K znajde M6 2.5 AT 2013 sedan z rynku PL?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 cze 2019, 14:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Skrzynia w M6 ma szybko kick down ale zobaczcie różnice między 2.0 mt vs at.
Mazda musi zrobić 8 at albo dwu sprzegłowkę bo dsg między mt daje przewagę tak w m6 jest odwrotnie sprzynia automatyczni wolniesza od mt. i to średnio sekunde w 2019 to już oznaka wolnej skrzyni albo ospałej i szybki kicd down wiele nie zmienia do tego w trybie normal zamula.

M6 2,5 z dsg miala by nawet koło 6,8 do 100, wersja 2012-217 i po 3 lifcie koło 7,3. a nie 8 sec.
M6 w USA 250 ps i koło 6,7 do 100 , superb 272 ps z dsg koło 5,6 sec. wolna skrzynia mazdy.

Skrzynia mazdy to chyba jedna z najmniej awaryjnych i problematycznych automatów na rynku, dsg już po 120 kk potrafi się wysypać ale wada skrzyni mazdy jest to że szybkością dupy nie urywa.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 27 cze 2019, 15:45 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Grek77, tylko jak chcesz się ścigać spod świateł 0-100... w takim wypadku rzeczywiście DSG jest super szybka, a klasyczny AT Mazdy przeciętny...
Ja tam osobiście nie cierpię charakterystyki DSG i tego laga przy redukcji i wole klasyczne automaty... Więc mówie DSG w Maździe stanowcze NIE.
Jedynie można dodać ze dwa przełożenia i dać więcej trybów (poza normal, SPORT) i dla mnie będzie ideał... a spod świateł niech się ścigają inni...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 cze 2019, 16:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Ale to już 7 lat od 2012 i mazda nic nie robi w tej sprawie.
Rozumiem twoje podejście, dlatego napisałem szybki kick down i wolny w czasie jazdy, może to wina oprogramowania, ale na youtobe w testach m6 2019 lub m3 2019 At, recenzenci w minusach podkreślają wolna, niezdecydowaną pracę skrzyni at.
Może to było ok w 2012 ale w 2019 to już są lepsze konstrukcje i nie dsg ale automat w Kii już działa poprawniej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 cze 2019, 18:51 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 346
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
DSG to taki półautomat a nie tradycyjny automat jak w mazdzie. Mazda mogłaby pójść drogą innych firm i wsadzać 8 obiegowy automat ZF ale skrzynie by się psuły na potęgę a naprawa byłby równa wymianie skrzyni i to tylko po to by trochę szybciej dojechać na skrzyżowaniu do świateł? Zupełnie bez sensu m6 to nie auto do jazdy wyczynowej czy na tor więc niezawodność jest tutaj dużo ważniejsza.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 28 cze 2019, 06:36 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
27 czerwca 2019, o 17:27 Grek77 napisał(a):
automat w Kii już działa poprawniej


Jeśli chodzi o płynność jazdy i zdecydowanie skrzyni to Mazda na tle dwusprzęgłówek czy to VW czy KIA źle nie wypada...
a co do tradycyjnej AT w Stingerze to np. kolega Dominik u nas na forum ma odmienne zdanie (przesiadł się z Mazdy 6 2.5 na Stingera GT) i wg niego akurat skrzynia AT nieco lepiej chodziła w Maździe...

Aha ponad połowa narzekających na AT w Maździe to testerzy diesla i to już od 2014... w benzynie to jedynie stwierdzenie, że nie przystaje do współczesnych kosntrukcji (te 6 przełożeń) ale zwykle rzucają ogólnikami, że nie wiadomo co im w skrzyni nie pasuje...

Nie mówię, że nie powinno się skrzyni Mazdy unowocześnić, mówię tylko, że nie jest taka tragiczna... a już na pewno na tle DSG...


Akurat nowe skrzynie ZF nie są złe... i nie padają jak muchy... w BMW to jednak jedna z trwalszych rzeczy...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 839 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 28  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.