Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 15:35

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 839 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 28  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pt, 28 cze 2019, 07:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Może lepiej aby zostało jak jest, bynajmniej wiemy że skrzynia się nie wysypie przed 200kk, gdzie już w konkurencji to raczej loteria.
Gdyby wprowadzili tryby jazdy, normal czyli aktualny eco zastąpić normałem, aktualnie sport jest agresywny w obrotach a normal to eco i brak czegoś pośredniego.
Wiem że można trybie normal naciskiem pedału gazu wymuszać X oborty. ale to ni to samo, brak turba czyli elastyczności i przy normalnej jeździe zmiana obr poniżej 2 tys. i jak chceby przyśpieszyć to trzeba mocniej docisnąć aby skrzynie zredukowała, gdyby był tryb jazdy czy pracy skrzyni pośredni było by bardziej komfortowo ale odbiło by się na spalaniu, i na prospektach ładnie by to nie wyglądało, pewnie też tego unikają.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 cze 2019, 10:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1200
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Nowa skrzynia, jeśli będzie to tylko w nowej M6. To nielogiczne, wstawiać nową skrzynię do schodzącego modelu. Koszty, koszty, koszty... Do mojego stylu jazdy, idealna. Nie mogę narzekać. Stylu sport używam tylko do wyprzedzania TIR-ów na jezdniach dwukierunkowych lub rzadko z tzw. nudy dla odmiany.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 28 cze 2019, 18:44 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W sumie wygląda jak moja, 2016, aktywny tempomat jest.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 30 cze 2019, 14:21 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1068
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Skrzynia w Mazdzie przejmuje styl jazdy kierowcy. Ja swoją tak wytresowałem, że czasami aż mnie irytuje zbyt długie pozostawanie na wysokich obrotach.

Uważam, ze tryby są OK. Są auta, które maja 5 i więcej trybów i niewiadomo który wybrać, jeździ się ciagle na jednym. W Mazdzie jest normal czyli taki trochę eco i sport używam tylko do wyprzedzania bo to wygodniejsze niż zrzucenie biegu manetką.

Manetki tylko do zrzucania biegów na zjazdach.

Jeździłem sporo Dodgem, z 8-biegowym automatem ZF, super skrzynia, ale tez silnik sporo większy.

Niezbyt mam pomysł co by w tej skrzyni Mazdy unowocześniać. Zmiany dla zmian są bez sensu. Obecna skrzynia z silnikiem 2,5 przy 150km/h wymaga 3000rpm. Bardzo komfortowa jazda, szybciej się nie jeździ.

W DE jeździłem trochę Mazda w zakresie prędkości do 200 km.h, to auto ze względu na lekki przód się do tego mie nadaje.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 lip 2019, 07:03 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
27 czerwca 2019, o 17:27 Grek77 napisał(a):
recenzenci w minusach podkreślają wolna, niezdecydowaną pracę skrzyni at.
Może to było ok w 2012 ale w 2019 to już są lepsze konstrukcje i nie dsg ale automat w Kii już działa poprawniej.


Jak napisał gzesiolek, miałem M6 FL2 2,5, teraz jeżdżę Stingerem. Miałem okazję jeździć kilkoma automatami, zarówno klasycznymi, dwusprzęgłowymi i CVT. Moje spostrzeżenia są takie:
-Automat w Maździe jest najbardziej posłuszny ze wszystkich, którymi jeździłem, ale też jak zauważył jordanj, uczy się stylu jazdy kierowcy, też pedał gazu pracuje nieliniowo, tzn. zachowanie auta zależy nie tylko, jak głęboko się wciśnie pedał gazu, ale też jak szybko
-fakt faktem, nie cisnąłem dwusprzęgłówek 0-100, więc nie mogę się do tego odnieść, wierzę jednak, że w tym scenariuszu chodzą dużo lepiej niż klasyczne, ale...
-... kickdown. Ze wszystkich aut, którymi jeździłem, Mazda miała najszybszą reakcję. Ten scenariusz wydaje mi się również ważniejszy, niż 0-100 spod świateł. ZF z 280KM 2.0 turbo w Stelvio tak szybko nie reagował. W A5 z 211KM 2.0 TFSI po wciśnięciu gazu można jeszcze iść na kawę. Stinger też tak szybko nie reaguje (no ale później nadrabia, hehe). Może skrzynia w Maździe w połączeniu z wolnossącym silnikiem daje taki efekt, bo te wszystkie inne to uturbione benzyny? Nie wiem, możliwe. Ale 2...
-... byłem na jeździe próbnej FL3, kiedy jeździłem jeszcze na co dzień FL2. No i tu było gorzej. Dużo gorzej. Nie potrafię powiedzieć, czy sposób działania skrzyni został jakoś zmieniony czy to właśnie dopasowanie się do stylu kierowcy. No ale było gorzej.
-No i punkt ostatni, niezdecydowanie. Mazdą przejechałem jakiś 37k km, w Stingerze mam 1700 km. Jeśli miałbym porównać zdecydowanie skrzyń, to Mazda>Kia.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 lip 2019, 15:30 
Wstydliwy
Offline
Od: 20.07.2019
Posty: 1
Rok produkcji: 2007
Generacja: I
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: małopolski
Witam forumowiczów.
Jestem przed zakupem M6 i aktualnie stoję przed wyborem pomiędzy:
1. SkyEnergy z 2016 roku, MT 165HP, pierwsza rejestracja 2017 rok, przebieg 80 tys. km., zakupiony w polskim salonie na firmę, jeszcze rok na gwarancji, serwisowany. Cena 77 tys. zł.
2. SkyPassion z 2015 roku, MT 165HP, pierwsza rejestracja 2015, przebieg 40 tys. km., biała skóra, zakupiony w polskim salonie przez osobę prywatną, serwisowany, niewielkie ryski na zderzakach, skóra już pokazuje trudy użytkowania na fotelu kierowcy. Cena 78 tys. zł.

Nie ukrywam że dużym dylematem dla mnie jest właśnie ta biała skóra. Samochód mam zamiar użytkować przez dłuższy okres czasu i obawiam się o utrzymanie tej skóry i jej stan po kilku latach.

Jaki byłby wasz wybór?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 lip 2019, 18:16 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Biała skóra od prywatnej osoby.
U mnie taka tapicerka sprawuje się wzorowo. Dobre kosmetyki co pół roku, żadnych przebarwień czy wygnieceń po prawie 2 latach.
Ale skoro po 40tys jakieś ślady są to ...dziwne. Dziwne też, że ktoś jak już brał SkyP dla siebie to nie dopłacił do 5lat gwarancji.
78tys to sporo czy nie lepiej zacisnąć zęby, dopłaćić 15 i kupić nówkę sztukę np m3?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 27 lip 2019, 22:51 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 24.07.2017
Posty: 47
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
1 lipca 2019, o 08:03 domas7 napisał(a):
27 czerwca 2019, o 17:27 Grek77 napisał(a):
ale...
-... kickdown. Ze wszystkich aut, którymi jeździłem, Mazda miała najszybszą reakcję. Ten scenariusz wydaje mi się również ważniejszy, niż 0-100 spod świateł. ZF z 280KM 2.0 turbo w Stelvio tak szybko nie reagował. W A5 z 211KM 2.0 TFSI po wciśnięciu gazu można jeszcze iść na kawę. Stinger też tak szybko nie reaguje (no ale później nadrabia, hehe). Może skrzynia w Maździe w połączeniu z wolnossącym silnikiem daje taki efekt, bo te wszystkie inne to uturbione benzyny? Nie wiem, możliwe. Ale 2...


W nowym bmw 5 (g30) 520d i bmw x4 (f26) jest dokładnie tak samo beznadziejnie. Nie wierzyłem jak jeździłem... Od depnięcia mija 1-2 sek, dopiero samochód rusza. Myślałem że usterka, ale poczytałem w necie i niestety to norma =s


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: N, 28 lip 2019, 17:31 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
27 lipca 2019, o 23:51 scandaliero napisał(a):
Nie wierzyłem jak jeździłem... Od depnięcia mija 1-2 sek, dopiero samochód rusza

Potwierdzam. To jeden z powodów, dla których zdecydowanie wolę MT.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 29 lip 2019, 08:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
tombien, ale doczytałeś w postach kolegów, że Mazda jest tu chlubnym wyjątkiem... ;)

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 sie 2019, 21:25 
Wstydliwy
Offline
Od: 18.08.2019
Posty: 1
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Witam wszystkich użytkowników forum :)

Mieszkam obecnie w UK, ale powoli planuję powrót do ojczyzny:) Obecnie jeżdżę Audi A4 2.0 TDI z 2009 roku i chciałbym zmienić na coś młodszego i bardzo spodobała mi się M6 :) Jako że tutaj auta są trochę tańsze niż u nas wpadłem na pomysł by kupić anglika i zrobić przekładkę. Czy ktoś z użytkowników posiada jakąkolwiek wiedzę na ten temat? Może doradzić czy to dobry pomysł czy wręcz przeciwnie. Wiem że można zarejestrować już anglika w Polsce, ale w ogóle nie wchodzi to w grę :)

Pozdrawiam
Robert


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 18 sie 2019, 21:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.06.2015
Posty: 517
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Witam.
Nie wiem czy znajdziesz w karoserii otwory pod kierownicę i inne elementy.
Z tego co widziałem na filmikach montażu mazdy mają tłoczniki i dziurkowniki w lustrzanym odbiciu, ale mogę się mylić.
Pozdrawiam.

_________________
Pierwsza Madzia sprzedana, druga to: Madzia 6 GL kombi Snowflake White.
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 sie 2019, 12:05 
Świeżak
Offline
Od: 21.08.2019
Posty: 17
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Witam wszystkich !
Od kilku lat jeżdżę Honda Accord VII 2.2d 140km. Auto spisuje się super, ale czas na zmianę.
Bardzo dużo jeżdżę na trasach - odcinki 200-400km.
Poszukuje Mazdy 6, rocznik 2014, 2.2d 175 KM, przebieg do 130 tys km. Ich cena waha się w granicach 70 000zł. Ostatnio zacząłem przyglądać się Mazda 6 po lift 2015 - ich cena sięga już 80 000zł +. Duża różnica wizualna w środku - drążek od biegów, hamulec ręczny. Czy jest warto dokładać 10 tyś + dla lift ?
Czy ktoś jest w stanie powiedzieć mi na co zwrócić uwagę przy zakupie ? Co sądzicie o tym silniku / skrzyni automatycznej ? - ja bardzo bym się upierał przy diesel.
Może ktoś ma takie auto na sprzedaż - interesuje mnie FV, ponieważ potrzebuje wziąć leasing.
Mam bardzo sprecyzowane wymagania : Czarny sedan, automat. z pełnym wyposażeniem.

Z góry wszystkim dziękuje za odpowiedzi.

Pozdrawiam,
Mateusz


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 sie 2019, 19:11 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Ja takim jeżdżę od dwóch lat i jestem zadowolony. Przedlift, rocznik 2014, wersja "full wypas", ma już nalatane prawie 120 tys. km. Silnik bardzo przyjemny, dynamiczny, średnie spalanie z wakacji miałem 6,7 l/100km przy podróży głównie autostradowej. Skrzynia fajnie pracuje, klasyczna, raczej o awariach się nie słyszy. U mnie auto jeździ jakieś 50 km dziennie po obwodnicy ale też czasem po mieście. Problemów z DPF nie ma, nawet, jak robi się mniejsze dystanse. Po prostu wtedy częstsza wymiana oleju. Z bolączek to miałem awarię turbiny, na szczęście wymieniona w ramach gwarancji. Jest wada, możesz poczytać w wątku o tym silniku. Dodatkowo zapobiegawczo sprawdziłem wałek, wymieniłem podkładki pod wtryskami, wyczyściłem smok i zmieniłem olej z filtrem w skrzyni - wszystko to może w sumie trochę na wyrost bo było w dobrym stanie. Z elektryki to lubią padać lusterka - jedno miałem wymienione i jeden głośnik w ramach gestu handlowego. W sumie z eksploatacji wymieniłem jeszcze po zakupie na swój koszt pasek osprzętu wraz z napinaczem, wszystkie klocki i opony, czujnik w drążku skrzyni i może niedługo trzeba będzie akumulator.

Ja ze swojej strony jestem zadowolony, dwa lata temu trafiłem, można powiedzieć od znajomej, za cenę jaką podajesz teraz. Także auto porobiłem pod siebie i zamierzam jeszcze je trochę potrzymać. W wersji po pierwszym lifcie chwilę siedziałem, nie jeździłem, więc się nie wypowiem. Na forum krążyła chyba jakaś lista z porównaniem. Mi osobiście moja wersja pasuje, w lifcie nie podoba mi się wystający tablet i krótki podłokietnik. HUD to też zwykły plastik, nie jak w trzecim lifcie na szybie. Zwykły ręczny w przedlifcie to dla mnie zaleta, kolega w Passacie męczy się z padającym elektrycznym strasznie. Drugi lift wprowadzał trochę więcej rzeczy jak rozpoznawanie znaków, czy ogrzewanie kierownicy ale to już chyba 2017 i cena jeszcze wyższa.

Także według mnie diesla Mazdy nie ma się co bać, sprawdź tylko w wątku o silniku VIN, czy nie ma przypadłości z wałkiem. Warto też podpytać o turbo, które nie pada przez zużycie tylko wadę, jak wałek. Poczytaj trochę forum i będziesz miał obraz sytuacji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 sie 2019, 19:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Od 2015 - wiadomo lepsza jakość w kabinie, inna navigacja.

Adaptacyjne reflektory LED z układem AHBC - autonomicznym systemem inteligentnych świateł drogowych o selektywnym obszarze oświetlania,

System monitorowania martwej strefy (BSM) rozszerza zakres istniejącego systemu monitorowania tyłu pojazdu (RVM), a także posiada układ monitorowania ruchu poprzecznego przy cofaniu (RCTA), który podczas cofania ostrzega kierowcę o nadjeżdżających pojazdach. System wspomagający utrzymanie pojazdu w pasie ruchu (LAS) zapewnia (między innymi) wspomaganie skrętu kierownicy, co pozwala zapobiegać nieumyślnym zmianom pasa ruchu i w ten sposób uzupełnia system ostrzegania przed niezamierzoną jego zmianą (LDWS).

Po raz pierwszy w samochodach Mazdy zastosowano system wykrywający znużenie kierowcy (Driver Alert), który monitoruje zachowanie kierowcy i zaleca przerwę w razie wykrycia zmęczenia. Z kolei system wspomagający hamowanie i zapobiegający kolizjom przy małej prędkości (SCBS) otrzymał dodatkową funkcjonalność działania również na biegu wstecznym.
wspomaganie hamowania (SBS) i adaptacyjny układ utrzymywania stałej prędkości (MRCC).

Może coś jeszcze ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 sie 2019, 20:09 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Tak :wink: benzynowe silniki praktycznie bezawaryjne <spoko> i przyzwoicie (mało ) palą .
Ja swoją przejechałem od 2016 roku 148 tyś i jestem mega zadowolony jak i z poprzednich wersji :D
Obecną czas sprzedać(viewtopic.php?f=16&t=11434 ) bo idą (są w trakcie ) nowe projekty :>

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 sie 2019, 20:58 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1302
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Grek77 z tą lepszą jakością w kabinie to nie jest aż tak duża różnica. Może mi brakuje jedynie podgrzewanej tylnej kanapy, ale ja tam nie siedzę.
Nawigacja Toma Toma w przedlifcie jest lepsza niż ta mazdowska.
Wolę ksenony, które są skrętne bo małym kosztem można wymienić żarnik, cała lampa LED kosztuje fortunę.
U mnie jest monitorowanie martwej strefy ale fakt, bez ruchu poprzecznego.
Kamera widzi linie na drodze i ostrzega sygnałem przy przekroczeniu. Kierownica sama nie utrzymuje toru jazdy ale dla mnie takie coś jest mega irytujące, testowałem w innym aucie.
W mojej wersji jest radar, który hamuje autem przy małych i dużych prędkościach, jak również adaptacyjny tempomat, który bardzo fajnie działa. W pierwszej wersji diesel 175 KM w automacie był chyba najlepiej wyposażoną wersją ze wszystkich.

PIOTR, kolega pyta o diesla, a nie benzynę 2.5 litra, która nie ukrywajmy pali 2-3 litry więcej a osiągi ma podobne.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 sie 2019, 21:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Pablos umiem czytać ze zrozumieniem :wink: odniosłem się do wypowiedzi i pytania Grek77 , uważam, że benzyny są lepsze od diesla, miałem również 2.2 wiec mam porównanie ale to jest moje zdanie i ty nie musisz się z nim zgadzać :cygaro: <metal>
Z tym 2-3 litry to przesadziłeś chyba ,że masz na myśli jazdę tylko w mieście bo na trasie juz tylko litr a ja z jazdy mieszanej na autostrdzie mam średnią 7,7 <spoko>

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 sie 2019, 21:19 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Z tych danych od ludzi wynika że nie 2-3 litry tylko koło litra i tyle samo co pb. 2.0.

https://www.autocentrum.pl/spalanie/mazda/6/iii/


2.5 SKYACTIV-G I-ELOOP 192KM 141kW -8,3l.
2.0 SKYACTIV-G I-ELOOP 165KM 121kW -7,1
2.2 SKYACTIV-D I-ELOOP 175KM 129kW -6,9

2-3 litro to jest w mondeo między ecobustem 2.0 a Diezlem. ale nie w mazdach.
Sam zrobiłem rekord przy koło 70 km , 4,9l ale tak nie da się jeździć co nie zmienia fantu że tak modeno ecobust czy stinger 2.0 przy 70 spalą 6,5 a nie 4,9.

Pablos, że wolisz ksenony od ledów matrycowych itp to ja cię nie przekonam ale za kilka lat jak zmienisz auto na te z najnowszymi technologiami to zdasz sobie sprawę że jak czegoś nie masz to nie wiesz ile tracisz, sam musisz się o tym przekonać, miedzy m6 2014 a m6 2019 FL3 trochę się zmieniło, dla mnie to już dwa całkiem inne auta.
Mowa była o m6 2014 a m6 fl1 2015, cena większa ale dodali i coś tam poprawil. :) ale sam wygląd po lifcie wygląda z przodu nowocześniej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 sie 2019, 21:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Dodałbym jeszcze jedna zaletę benzyny :wink: to brak takiego wątku viewtopic.php?f=65&t=2222

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 21 sie 2019, 22:34 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Ja mam jeszcze swoją na wydaniu. Manual ale dużo młodsza i w promocji. Ma wszystkie bajery bo wersja Skypasion.Polecam


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 22 sie 2019, 04:31 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
21 sierpnia 2019, o 22:21 PIOTR napisał(a):
Dodałbym jeszcze jedna zaletę benzyny :wink: to brak takiego wątku viewtopic.php?f=65&t=2222


Tak, w tym wątku 2-3 padnięte turbiny, 50 stron dywagacji o DPF (dlaczego działa tak, a nie inaczej w Maździe) i o skróceniu interwałów wymiany oleju z 20k do 10k - dla zdrowia silnika (co wy benzynowcy też robicie przecież) - to chyba tyle problemów z dieslem :)

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 sie 2019, 06:28 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
22 sierpnia 2019, o 05:31 popielasty napisał(a):
21 sierpnia 2019, o 22:21 PIOTR napisał(a):
Dodałbym jeszcze jedna zaletę benzyny :wink: to brak takiego wątku viewtopic.php?f=65&t=2222


Tak, w tym wątku 2-3 padnięte turbiny, 50 stron dywagacji o DPF (dlaczego działa tak, a nie inaczej w Maździe) i o skróceniu interwałów wymiany oleju z 20k do 10k - dla zdrowia silnika (co wy benzynowcy też robicie przecież) - to chyba tyle problemów z dieslem :)

Nie zaczynaj nawet tematu za chwilę przeczytasz że disel to żenada i wstyd jedynie wyjąca wolnossąca benzyna się liczy. Szkoda zdrowia

-- Dodano: 22 sierpnia 2019, o 07:28 --

22 sierpnia 2019, o 05:31 popielasty napisał(a):
21 sierpnia 2019, o 22:21 PIOTR napisał(a):
Dodałbym jeszcze jedna zaletę benzyny :wink: to brak takiego wątku viewtopic.php?f=65&t=2222


Tak, w tym wątku 2-3 padnięte turbiny, 50 stron dywagacji o DPF (dlaczego działa tak, a nie inaczej w Maździe) i o skróceniu interwałów wymiany oleju z 20k do 10k - dla zdrowia silnika (co wy benzynowcy też robicie przecież) - to chyba tyle problemów z dieslem :)

Nie zaczynaj nawet tematu za chwilę przeczytasz że disel to żenada i wstyd jedynie wyjąca wolnossąca benzyna się liczy. Szkoda zdrowia


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 sie 2019, 07:38 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2521
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Jak wyżej, diesel N1 <spoko> . Ludzie w 99% wybierają benzyny dla świętego spokoju, nie ze im się lepiej jeździ niż dieslem. Podniecają się tymi wynikami w spalaniu jeżdżąc jak dziadki. Chciał bym zobaczyć spalanie przy jeździe dynamicznej tych benzyn. Strach ze walnie turbina na 150-200tys?? Przecież to dla niektórych 10 lat użytkowania auta. Klekotania diesla już nie ma od dawna, te silniki chodzą jak benzyna, cichutko, równiutko ;).

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 sie 2019, 07:55 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Ganiam teraz 2.5pb od kilku dni a w życiu bym się nie zamienił.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 sie 2019, 08:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Tak jak wcześniej pisałem jeździłem 2,2 od nowości do 160 tyś i owszem jest to dobry motor ale 2,5 sprawiał mi więcej przyjemności i wcale nie jeżdżę jak emeryt , widać benzyna bardziej mi pasuje :houk:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 22 sie 2019, 09:18 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
22 sierpnia 2019, o 07:28 mariuszcom napisał(a):
jedynie wyjąca wolnossąca benzyna się liczy

Sam zaczynasz temat i prowokacyjne wrzuty o wyciu... Przyjmijmy po prostu, że każdemu co innego pasuje...
bo znowu zaraz będzie temat o wyższości świąt Wielkanocy nad tymi Bożego Narodzenia i odwrotnie...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 22 sie 2019, 20:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Nie ma to jak ten dźwięk wkręcania 2,5 na wysokie obr., jeszcze z wydechem ulter, polecam :-P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 18:16 
Świeżak
Offline
Od: 21.08.2019
Posty: 17
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Znalazłem ostatnio to auto i planuje jechać obejrzeć :
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-6-s ... d0a4de8cfa
Czy ktoś może już oglądał ? obawiam się, że kupno auto w " komisie " może okazać się nie pewne, bo oczywiście ich gwarancje są tylko żeby od klienta kasę ściągnąć.
Co Wy sądzicie ?

Pozdrawiam,
M.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 sie 2019, 22:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Poszukaj na tym forum, koledzy wymieniają swoje dopieszczone auta na nowe.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 839 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 28  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.