Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 12:51

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 839 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 20 mar 2021, 08:17 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Nie ma co dramatyzować z tym rynkiem USA. Trzeba pamiętać ze ściągane se dwie opcje: dla siebie i na handel. Ta 2 oczywiście różni się mocno wyborem egzemplarzy.

Sam się zastanawiałem nad ściąganiem Accorda X, który u nas jest niedostępny. Da się to zrobić by nie jeździć ulepem. Koszty robocizny w USA są masakryczne, ze są auta bezwypadkowe, które uznawane są za szkody całkowite. Grad, wandalizmy, problemy mechaniczne to wszystko może spowodować ze auto zostanie przez ubezpieczalnie sprzedane jako szkoda całkowita.

Ważne od kogo się kupuje, na aukcjach sprzedają również amerukanscy Janusze biznesu...

Jak znajdziesz ogarniętego pośrednika co jeszcze ma na miejscu człowieka, będziesz miał czas i cierpliwość. Dorzucisz do poszukiwany aut inne popularne modele (np Edge i Fusion ) to pewnie uda się coś trafić. Oczywiście będzie to wymagać pracy. Ale nie musi być to ulep, ja sam NIGDY nie będę jeździł świadomie powypadkowym szrotem a na sprowadzenie auta z USA się nie zamykam. Motoryzacja u nich jest inna i daje trochę możliwości.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 mar 2021, 10:16 
Świeżak
Offline
Od: 12.10.2016
Posty: 34
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
19 marca 2021, o 17:52 Plichcior napisał(a):
Sedan gj ma dużo miejsca na tylnej kanapie, bagażnik jak to w sedanie - rewelacji nie ma.


Jeździłem 4 lata GJ w kombi , teraz od pół roku mam sedana i jeżeli ktoś twierdzi ,że w GJ sedan bagażnik jest mały* (bez rewelacji) , to nie wiem czy dokładnie wie o czym mówi, bagażnik w sedanie jest ogromny, do tego składana asymetrycznie kanapa umożliwia przewożenie naprawdę sporych gabarytów, jeden z moich ostatnich ładunków to kompletna kabina prysznicowa 90x90 z brodzikiem bezproblemowo. W codziennej eksploatacji sedan wydaje mi się tylko nieco odrobinę mniej poręczny , przesiadka z kombi jakby na zupełni inne auto.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 mar 2021, 10:28 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
20 marca 2021, o 06:38 Mihal napisał(a):
ściągał przez firmę, która się tym zajmuje i dostał na papierze w punktach co jest do zrobienia

A jak po sprowadzeniu okaże się że jest więcej do zrobienia to zwracają pieniądze i zabierają wrak z powrotem?
Jak masz mega zaufana firmę tam na miejscu, to ok. Ale to wymaga doświadczenia, znajomości.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 mar 2021, 10:41 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
kryniuu napisał(a):
19 marca 2021, o 17:52 Plichcior napisał(a):
Sedan gj ma dużo miejsca na tylnej kanapie, bagażnik jak to w sedanie - rewelacji nie ma.


Jeździłem 4 lata GJ w kombi , teraz od pół roku mam sedana i jeżeli ktoś twierdzi ,że w GJ sedan bagażnik jest mały* (bez rewelacji) , to nie wiem czy dokładnie wie o czym mówi, bagażnik w sedanie jest ogromny, do tego składana asymetrycznie kanapa umożliwia przewożenie naprawdę sporych gabarytów, jeden z moich ostatnich ładunków to kompletna kabina prysznicowa 90x90.


Wszystko zależy do czego porównujesz:

- jeżeli do lexusa gdzie nie składają sie siedzenia to jest luksus
- jeżeli do funkcjonalnego kombi/dużego suva to nie ma rewelacji

Dla mnie jest bez rewelacji ponieważ wożę nim belki materiałów długie na 170/180cm i ze względu na małą wysokość otworu pomiędzy przestrzenią ładunkowa nie mieszczę za dużo...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 mar 2021, 11:02 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.03.2021
Posty: 8
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: pomorski
Luke z tego co mówił, główne założenia musiały się zgadzać i to było w umowie. Nie wiem czy to norma. Dlatego robię rozeznanie i pytam. Jeśli miałbym czarno na białym co jest do zrobienia i auto faktycznie takie będzie, to nie widze problemu, gorzej jeśli tak jak piszesz, przyjedzie wrak. Domyślam się, że pewnie różnie z tym. Niektóre firmy mają osoby na miejscu w USA, które weryfikują jakoś auta.
Widziałem bagażnik GJ w sedanie i jest bardzo duży dla mnie, chociaż otwór może ograniczać przewożenie niektórych rzeczy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 mar 2021, 11:11 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
To proste, każdy używa inaczej i np. dla mnie jakikolwiek sedan odpada. Już tyle razy woziłem różne rzeczy (duży fotel biurowy, silnik zaburtowy, 2 rowery bez zdejmowania kół itp itd) których do sedana bym przez ten mały otwór nie wcisnął... Ale jak ktoś np. pakuje głównie walizki na wakacje, to sedan ok. Dla mnie np. bardzo brakuje otwierania i zamykania klapy nogą, bardzo często mam obydwie ręce zajęte.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 mar 2021, 11:20 
Nowicjusz
Offline
Od: 06.06.2016
Posty: 56
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Na profilu bezwypadkowych na Facebooku czasem trafia się auto, które na aukcji wydaje się nie mieć dużej szkody, a potem okazuje się, że już trochę zostało zrobione, żeby wyglądało trochę lepiej. Na to też trzeba uważać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 20 mar 2021, 11:46 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Trzeba się dobrze poruszać w temacie aukcji. Od firmy ubezpieczeniowej auta nigdy nie będą poskładane ponownie. Oni musza płacić przecież za robociznę. Są rozbierane do wyceny i tyle.
Od 3rd party oczywiście ze są kupowane taniej, łatane i sprzedawane drożej:) biznes is biznes

Są filmiki na youtubie Np turboauta. Można pooglądać i zobaczyć jak to wyglada. Są tez amerykańscy jutuberzy co latają po składach i opowiadają o autach i tym biznesie.

Nadziać się można bardzo łatwo, okazje da się kupić. Jest ich zdecydowanie mniej niż min. Warto o tym pamiętać.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 kwi 2021, 11:56 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Panowie co o tym aucie sądzicie ;;

https://honestcars.com.pl/2021/03/02/elementor-763/

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 9 kwi 2021, 12:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Podaj VIN, zobaczymy jak był skasowany ;) Jaka cena?

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 kwi 2021, 13:28 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Vin u nie mam, musiał być zapytać szwagra czy ma bo chce kupić ;). Cena 74tys. Czyli. A pewno bity??? No bo chyba by się nie opłacało 18% podatku do Ok 13tys zł :arrow:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 9 kwi 2021, 18:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Bity albo zalany, ciężko powiedzieć. Jakby miał VIN to może coś by się poszukało...

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 9 kwi 2021, 18:37 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Na jednym ze zdjęć widać naklejkę z vinem we wnęce drzwi. Tylko jakość raczej nie pozwoli odczytać. Chyba, ze macie lepszy wzrok albo monitor:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 kwi 2021, 07:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
A przyjechała mniej więcej tak, jak na zdjęciu zdrobionym z siedzenia operatora sztaplarki.. Jak to się wsadza i wyjmuje każdy może sobie wyobrazić.Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 kwi 2021, 07:55 
Stały bywalec
Offline
Od: 06.02.2017
Posty: 515
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
A to oczywiste, w przypadku aut z aukcji to zderzaki do malowania to standard. Zwykle uszkodzą się od widlaków. A i zawieszenie tez potrafi dostać od podnoszenia.

Bardziej ważne pytanie to jak było uszkodzone/popsute zanim trafiło na sprzedaż w USA.

A tego bez vinu to ciężko sprawdzić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 kwi 2021, 11:27 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Witam was
Nie myślałem o sprzedaży mojej gh bo zadbana, dużo pracy w nią włożyłem(wyciszenie, polerka). No ale przechodząc obok komisu gdzie mieszkam stoi od wczoraj piękna Mazda 6 kolor soul red oczywiście, białe skory i automat <3 . Moja wymarzona konfiguracja. Chciałem benzynę ale we Włoszech nie ma. No i mam dylemat. 2016 rok , silnik 2.2 175km, automat, 46tys przebiegu udokumentowany w aso. Chyba bez AWD;(. Bezwypadkowy, pierwszy właściciel. Cena 17.900 euro. Co sądzicie ??? :mad:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 kwi 2021, 16:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
@Lucasbadboy Twoja obecna sztuka jest wychuchana, pięknie zrobiona :) musisz przemyśleć czy włożony trud i pieniądze chcesz już oddać w inne ręce. Pytanie czy sprzedaż za kasę, która choć w jakimś stopniu zrekompensuje wszystko co włożyłeś w auto. Wiele modyfikacji robiłeś całkiem niedawno.
Temat diesla w GL znasz, więc miałbyś co robić przy nowym aucie i wiedziałbyś o co i kiedy zadbać. Temat odprysków na red soul też znasz.
Mały przebieg jak na 5cio letniego diesla, prawie nowe auto. Ale przemyśl czy może nie zaczekać i celować w ostatni lift?

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 28 kwi 2021, 22:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Mirpo No i tu jest problem ze nie jestem gotów ;(. Mówią ze jak jedziesz do sklepu, parkujesz i po wyjściu z auta po paru metrach się obracasz i patrzysz to znaczy ze nie jesteś gotów się go pozbyć :lol: . Jak przestaniesz się oglądać, to tak hehe. Niestety ma dwie strony przywiązywanie się do auta. Z jednej dbasz, poświęcasz czas i cieszysz się ze masz zadbane autko, z drugiej strony jak zaczyna mieć już trochę lat, jak moje (12) ciężko ci się z nim rozstać. A wiadomo ze prace jakie wykonujemy przy aucie raczej się nie zwrócą.
Btw ostatni lift jeszcze bardziej mi się podoba ale to już inne ceny. Mały przebieg może być zgubny, jak ktoś jeździł co dziennie do roboty po 4km w jedna stronę to chyba najgorsza opcja dla diesla ;). Teraz widząc ile jeżdżę po zrezygnowaniu z pracy weekendowej najbardziej podszedł by mi benzyniak i chyba będę czekał na jakaś okazje ;). Ale z ciekawości pójdę sobie tak pooglądać ta mazdę z bliska ;). Boje się tylko ze jak wsiądę to się zauroczę :-P <hahaha> aaaa nie daj Boże pojedziemy na przejażdżkę :lol:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 kwi 2021, 05:57 
Adept
Offline
Od: 04.06.2017
Posty: 109
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Exclusive Plus
Region: zagranica
Jak zamawiałem auto w 2019 roku we Włoszech w benzynie 2.5 to diler mi mówił że z tym silnikiem i w tym czasie oczekiwania na całe Włochy jest oprócz mnie jeszcze jedno takie zamówienie . Także wg. mnie ciężko będzie ci coś znaleźć


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 29 kwi 2021, 06:26 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Hehe wiem aktualnie na całe Wlochy roczniki od 2013 do 2018 ani jednej benzyny :lol: , co kraj to obyczaj. Włosi nawet małe autka typu toyota yaris czy Mazda 2 biorą w dieslu :idea:. Mi się wydaje ze diesel nie robi aż takich problemów jak się wydaje. W Polsce wina są cofane liczniki. Zamiast 100tys ma 300tys i dziwią się ludzie ze się sypie :|

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 20 maja 2021, 21:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 02.11.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Witam,
Przymierzam się do kupna mazdy 6 w kombi 2.0 z silnikiem benzynowym minimum 2017r. Do pracy 14 km w jedną stronę także myślę że najbardziej rozsądny wybór. Do mazdy ciągnie mnie przede wszystkim jej prostota, która myślę że przekłada się na jej bezawaryjność. Czytając forum widzę, że większych problemów z nią nie ma ale chciałbym dopytać jaka jest najgorsza i najdroższa potencjalna usterka, która może wystąpić w tym modelu? Chciałbym też zapytać czy rdzewienie przy tym roczniku to już mit? Planuje zakup na dłuższy czas dlatego na wstępie chciałbym zabezpieczyć podwozie i lakier i tutaj mile widziane były by wasze podpowiedzi odnosnie najlepszych sposobów na zabezpieczenie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pt, 21 maja 2021, 09:11 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Arek09, w skrocie, jeśli chodzi o benzyniaki :
1) bezawaryjność na wysokim poziomie, większość użytkowników nie narzeka na jakiekolwiek większe awarię,
2) upierdliwości - też niestety jest dużo drobiazgów denerwujących użytkowników, np.:
- do FL3 lub FL2 w najwyższych wersjach problemem bywa wyciszenie,
- mechanizmy składania lusterek, padają jak muchy i są wymieniane bez gadania w większości ASO nawet po gwarancji,
- tarcze hamulcowe, tu już rzadziej niż lusterka, ale wielu ludziskom się wichrowały,
- lakier - jak nie rysujący się od samego patrzenia to w FL3 w kolorach premium pojawił się wielgachny problem z odpryskami...
- rzadziej: pierdzące głośniki w drzwiach, stelaże foteli, problemu z akumulatorem, skrzypiące zawiasy, delikatne spalanie oleju, delikatne rozrzedzanie paliwem oleju, i pewnie coś by się jeszcze znalazło, ale to pojedyncze przypadki,
3) najdroższe potencjalne usterki to skrzynia i silnik, ale statystycznie problem ten nie istnieje...
4) Rdzewienie - powiem tak, mitów dot. rdzewienia Mazd nasza generacja na 100% nie dogonii... Ale nie ma co się czarować to przecietny poziom zabezpieczenia antykorozyjnego... Ot tak jak w 90% japońców i koreańców... Nawet mimo masówki sprowadzania złomków zza oceanu generalna opinia tych co się zajmują blachami jest takie, że jest słabo, ale jest i znacznie lepiej niż było...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 maja 2021, 12:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2106
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
20 maja 2021, o 22:32 Arek09 napisał(a):
Witam,... Do mazdy ciągnie mnie przede wszystkim jej prostota, która myślę że przekłada się na jej bezawaryjność. ...


Tak właśnie jest - duże prawdopodobieństwo bezawaryjności, też uważam że właśnie m.in. dzięki temu co piszesz braku przekombinowania i wymysłów, obciążeń mocy i masy i ewolucja .

A co do potencjalnych odpukać no ale może i możliwych w Maździe awarii - no nie przewidzisz, ale patrząc na forum : była na forum opisywana awaria skrzyni ze 2 razy ? (AT) jedna wygląda na to że faktycznie sama z siebie (Forumowicz Perdito opisywał - w aucie jego znajomego) , druga po awarii sterownika - niejasna historia, auto sprowadzane, czy próba kradzieży z uszkodzeniem tego sterownika wówczas?
No i jeden albo dwa przypadki pęknięcia głowicy objawiające się ucieczką płynu chłodzącego, ale przyczyny nie pamiętam, czy znana była historia auta,czy było (i czemu jeśli ?) przegrzanie wcześniej.
To były tu na Forum najdroższe przypadki jeśli chodzi o benzynęi AT, poszukaj pod tymi słowami kluczowymi.
Ale generalnie - benzyna, ubezpieczenie, olej, pł hamulcowy, opony, hamulce - czyli eksploatacja normalna.
Lusterka u mnie przez 6 lat się raz zacięły i podczas przeglądu olejowego coś zrobili i działają, ale rzasdko składamy.
Fotel nie wiem, 100 kilo ważę i się trzyma :) ale nie ja tylko jeżdżę, więc się uśrednia, jednak fakt kubełek laminatowy to nie jest fakt
Hamulce - przód coś ok 50-70tys 2x zmieniałem tył 90 okolo, tanie są (lewian.pl)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 maja 2021, 13:24 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 08.04.2016
Posty: 265
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
23 maja 2021, o 13:06 Andrzejsr napisał(a):
20 maja 2021, o 22:32 Arek09 napisał(a):
Witam,... Do mazdy ciągnie mnie przede wszystkim jej prostota, która myślę że przekłada się na jej bezawaryjność. ...
Tak właśnie jest - duże prawdopodobieństwo bezawaryjności, też uważam że właśnie m.in. dzięki temu co piszesz braku przekombinowania i wymysłów, obciążeń mocy i masy i ewolucja .

No właśnie tak nie jest.

W dzisiejszych czasach liczy się wykonanie danego modelu / silnika, a to łatwo ocenić po czasie jeśli kupujemy używane auto.
Nie ma znaczenia czy to Mazda, Renault, Mercedes - jeśli będziesz analizował konkretny model z konkretnym silnikiem - negatywnym przykładem może być Mazda 6 GL 2.2 diesel, gdzie silnik ma kiepskie opinie, lusterka padają, lakier sam się praktycznie odpryskuje.
W 2018 miałem Citroena C5 z 2010 r. z 2.0 HDi, silnik to był jeden z najlepszych diesli na rynku, lusterka automatyczne - składające się były w standardzie (nie można było tego wyłączyć) i jeśli miałbym porównać te 2 auta - "Francuza" z "Japończykiem" to Mazda nie ma żadnych szans. Citroenem zrobiłem kilometry między 120 000km a 180 000km w 2 lata, na masce przybyło z 5 odprysków, lusterka cał czas się bezawaryjnie składały a silnik nie wykazywał żadnych oznak użycia (bezawaryjny w tym okresie i w dodatku po trasie 4000km z prędkością zarzucaną na tempomat 150km/h nie ubyło ani ml oleju), także mogę powiedzieć, że wyżej wymieniona w moim komentarzu Mazda to awaryjne auto.
A w 10 miesięcy posiadania moja 3 letnia Mazda złapała chyba z 20 odprysków na masce (te same trasy co w przypadku C5-tki), lusterko kierowcy przestało się składać przy przebiegu 45000km i wystarczy wejść na forum w temat o 2.2, żeby zobaczyć, iż to najlepszy silnik diesla na rynku nie jest.

Mity odnośnie niezawodności marki można włożyć między bajki, jak wyżej wspomniałem - patrzy się na opinie o danym modelu / silniku i wówczas zastanawiasz się czy jest ono warte zakupu.
Poza tym ograniczanie się do zakupu danej marki, gdzie to nie ma większego sensu, zamyka nas na auto, które może bardziej przypasować, wiem, że to forum Mazdy, ale bądźmy otwarci i motoryzacyjnie logiczni, a nie jakimiś fan-boy-ami.
A my Polacy, szczególnie Ci 40+, mamy coś takiego, że wyrastaliśmy w nastawieniu, że nie kupuje się aut na F, francuskie się psują, itd. Sam wiele lat temu miałem to w sobie i nie wyobrażałem sobie zakupu Francuza, ale im bardziej interesowałem się motoryzacją tym bardziej klarowne stawało się, jaki to bzdurny mit - mit w sensie, że nie skreślasz marki za to, że jest daną marką, tylko ewentualnie dany model z określonym silnikiem jeśli mają kiepskie opinie, jak wspomniana Mazda 6 z silnikiem diesla, który jest ryzykowny, jak BMW 5 e60 z 2.0d, który jest awaryjny, jak Golf 5 z 1.4 TSi, jak Citroen C4 I - z kolei C4 II jest ok, jak Citroen C5 I - gdzie C5 III ma bardzo dobre opinie, ale nie z silnikiem 1.6 THP, itd.

Czego warto się dowiedzieć interesując się danym modelem? - jakie są jego słabe strony i później rozważyć to, czy nam mocno nie przeszkadzają i czy akceptujemy ryzyko.
Jeśli chodzi o 2.0 w Maździe GL r. to:
1. mój 2.0 przy 40 000km spala już olej, auto sprzedam przy przebiegu ok. 130 000km, także jakoś osobiście mnie to nie rusza
2. w 10 miesięcy złapałem 20 odprysków na masce, 3 na dachu, 3 na lusterkach, 2 na klapie bagażnika, 5 na drzwiach, lakier Sould Red Crystal to porażka w kwestii odprysków
3. mechanizm składania lusterek pada bardzo często
4. jeśli lubisz dynamiczną jazdę to w 2.0 benzynie brakuje pary powyżej 100km/h
5. w I-m polifcie (do 2017r włącznie) wyciszenie nie jest najlepsze
6. zagłówków nie można regulować w poziomie - jest to jedna z ważniejszych rzeczy, które sprawdzam przy zakupie auta, bo miałem kiedyś Mazdę 3 BL i zagłówki były tak mocno pochylone do przodu, że po 900km trasy do Polski miałem mocny ból karku. W 6-tce od 2018 r. jest już ok, ale był temat na forum odnośnie Mazdy 6 GL I-polift (do 2017r.), gdzie ktoś musiał wyginać prowadnice zagłówków, bo miał dokładnie ten problem, który ja miałem w 3-ce.

Jeśli chcesz 6-tkę na lata to pomyśl czy jesteś w stanie kupić 6-tkę od II-o polifta, czyli rocznik od 2018 z silnikiem 2.5, nie w kolorze Sould Red Crystal z wyposażeniem Sky Passion (HUD na szybie, wentylowane fotele, kamerka 360 stopni, pamięć foteli i cała masa innych rewelacyjnych dodatków), wówczas satysfakcję z zakupu będziesz miał gwarantowaną.
Chyba, że nie korzystasz tak bardzo z dynamicznej jazdy to ... ewentualnie ... 2.0, ze względu na wszystko inne w 6-tce.
Osobiście szukając auta znalazłem wyposażenie z 2-letniej 6-tki Sky Passion tylko w Qashqai'u (w podobnym budżecie), C-klasa w tym budżecie nie miała nawet czujników parkowania :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 maja 2021, 14:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Ja znajduję się na przeciwnym biegunie co forumowicz z postu powyżej.
Mam przedlifta z 2013, z rzekomo przymulonym silnikiem 2.0 i jestem na tyle zadowolonym użytkownikiem, że dokupiliśmy z żoną po paru latach kolejną absolutnie bezproblemową mazdę.
Lusterko wymienione raz. Akcje serwisowe sprawnie rozwiązały problem z wichrującymi się tarczami. Aktualnie przebieg 100k w tym 65 na tych samych klockach, przejadą jeszcze kolejne 30-40 wg serwisu.
Na początku będąc rozczarowany wyciszeniem zrobiłem co mi brakowało, zamykając się w kwocie 3.5k.
Jedyna wada na którą narzeka akurat moje dziecko to gabaryty sedana, trochę kłopotliwe w mieście.
Ja po prostu nie widzę sensu zmiany na inne, lepsze auto- bo z zasady kupuję oczami...
A to wciąż mi się podoba. Jeździ jak dla mnie doskonale, zarówno w mieście jak i na autostradzie, nie psuje się, mało pali.
Nie ma ani kropki rdzy.
Miałem kiedyś- końcem lat 80tych- Citroena rocznik 1983. W wieku 8 lat był to już praktycznie wrak. Psuło się tam wszystko, nawet klakson. Wtedy mówiło się na takie wynalazki "auto z charakterem". Ja wyleczyłem się w ten sposób z Citroenów, Vocfagenów i Jeepów.
Polecam M6 każdemu do normalnego użytkowania, ale kupując z 2 reki na pewno nie skusiłbym się na import z USA ani jakiegokolwiek naprawianego blacharsko.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 23 maja 2021, 14:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
tomekdk, znowu się zatrzemy, ale wg mnie przesadzasz...
Pytanie było o benzyniaka, więc nie wiem po co przywołujesz awaryjnosc diesla Mazdy... Zwłaszcza, że większość osób które Cię popierały w dyskusji o braku przyspieszenia 2.0 to byli użytkownicy diesla. Ba sam przywołałes wykres przebiegu mocy i momentu tegoż diesla jako coś popierającego wybór takiego rodzaju napędu vs wolnossącej benzyny.
Co do zarzutów jak widziałeś powyżej mniej więcej przytoczyłem, ale forma różni się znacząco...
1. Co to znaczy spala olej? Musisz dolewać często czy znacznik jest nieco niżej między wymianami? Bo jeśli to drugie to zdradzę Ci jeszcze większy szok ten silnik mógł spalić minimalną ilość oleju już przy przebiegu 10k km, albo i nawet 0k km... Wszystko zależy od stylu, stosowanego oleju, warunków itd. A jeśli to pierwsze to już bym siedział w ASO i wyjaśniał bo może rzeczywiście masz jakiś felerny silnik...
2. Tak to jest problem, o czym wyraźnie napisałem...
I tu pytanie czy jest sens iść w FL3...
3. Tak, i też o tym napisałem, choć sam mam obydwa Ori po 6latach...
4. ...zwłaszcza jak nie lubisz wysokich obrotów... I wszystko zależy z czego się przesiadasz... Poza tym FL3 o czym w sumie nie dyskutowaliśmy jest nieco bardziej eko i nie wiem czy to wraz z nieco większą wagą auta nie wpływa na nieco gorsze osiągi niż wcześniejsze FL...
5. Wyciszenie rzeczywiście poprawiali z FL na FL... Aha 2017 to FL2... FL1 był do ostatniego kwartału 2016... Od tego kwartału był FL2...
Ale tutaj też warto się przejechać... No i dużo zależy od tego czy ktoś jeździ z prędkościami ponadautostradowymi...
6. A to już jakiś wydumany problem... W Maździe zagłówki nie są pochylone do przodu niezależnie od FL... Więc może komuś to przeszkadzało, ale trzeba się ogromnie starać by traktować to jako globalny problem... A oparcia ustawiam dość mocno pionowo...
Poza tym popraw mnie jeśli się mylę, ale mam wrażenie, że nie jechałeś żadną Mazdą 6 z dowolnego FL sprzed FL3...
Poprawili wiele rzeczy, ale żeby tak bez najmniejszych wątpliwości polecać tylko FL3 bez patrzenia na budżet... Bez przesady...

Smook, bez przesady... Aktualne Cytryny zwłaszcza z dieslem to dość pewne i niezawodne auta...
Nie ma co popadać w skrajności

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 maja 2021, 16:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Niewątpliwie PSA robi teraz inne jakościowo auta niż w latach 80 i 90.
Miałem na myśli to, że rozczarowanie modelem czy egzemplarzem tak jak mnie lub tomekdk się przydarzyło prowadzi do porzucenia danej marki na dobre. On nie kupi już Mazdy , ja- w obecnym życiu - nie zdążę już kupić porządnej Cytryny...


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 23 maja 2021, 16:27 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
A ja nie neguję żadnej marki, może dlatego, że prywatnie wybrane auto nigdy mnie nie zawiodło i moich oczekiwań... Ot jeżdżę, wybieram, przebieram i w określonym budżecie wybieram auto które spełnia oczekiwania...
Są auta które nie spełniają w danym momencie wymagań i ich nie kupię... I tyle...
Ale farta mam niesamowitego do tych moich egzemplarzy - czytając forum...
Poza tym uważam, że przykład pojedynczy to żaden przykład. A statystycznie Mazdy z benzyniakami to bardzo niezawodne auta... Na forum zarejestrowanych było/jest kilka tysięcy nowych Mazda 6... Z tego poważnych problemów ujawniło się kilka szt. Oczywiście trzeba mieć świadomość wad i warto o nich pamiętać przy wyborze, ale na pewno nie można narzekać na awaryjnosc... Chyba, że irytacja użytkownika osiągnie max i wtedy nawet lusterko i odpryski powodują takiego wk...a, że dana marka ma już u niego minus jak stąd do NYC... I ma do tego pełne prawo... Jeśli nie będzie usiłował nawracać innych, którzy są zadowoleni...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 maja 2021, 18:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2106
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
23 maja 2021, o 14:24 tomekdk napisał(a):
23 maja 2021, o 13:06 Andrzejsr napisał(a):
20 maja 2021, o 22:32 Arek09 napisał(a):
Witam,... Do mazdy ciągnie mnie przede wszystkim jej prostota, która myślę że przekłada się na jej bezawaryjność. ...
Tak właśnie jest - duże prawdopodobieństwo bezawaryjności, też uważam że właśnie m.in. dzięki temu co piszesz braku przekombinowania i wymysłów, obciążeń mocy i masy i ewolucja .

No właśnie tak nie jest.

W dzisiejszych czasach liczy się wykonanie danego modelu / silnika, a to łatwo ocenić po czasie jeśli kupujemy używane auto.
Nie ma znaczenia czy to Mazda, Renault, Mercedes - jeśli będziesz analizował konkretny model z konkretnym silnikiem - negatywnym przykładem może być Mazda 6 GL 2.2 diesel,... także mogę powiedzieć, że wyżej wymieniona w moim komentarzu Mazda to awaryjne auto.


Ale kolega nie pyta o diesla więc o czym mowa.
I niestety tak - można generalizować typu japońskie vs włoskie. Można, nie ma oczywiście pewności że włoskie zaraz stanie , a japońskie nas przeżyje. ale szanse na takie zachowania sa zgodne z tymi ludowymi prawdami, a nie wynika to z tych mitów tylko właśnie m in : przyjętych załozen typu prosto - mniej do popsucia, mniej konfiguracji - taniej i mniej do popsucia i zgrania układów , ewolucja rozwiązań a nie wyskoki ni z tąd ni z owąd z jakimiś rozwiazaniami. Zkultury pracy, genów itp na pewno też. No nie jesteśmy wszyscy tacy sami .
Dodając niewysilony (jak na jego technologię) wolnossacy (brak potencjalnych awarii, temperatury, możliwych rozszczelnień itp) silnik, w miarę lekkie auto przez co możliwe są tanie i małe hamulce, nieprzesadzona moc i moment wiec cały ukł przeniesienia napedu i zawieszenie ma lżej co widać po braku takich problemów choćby i tu na forum itp. Dodając stylistyję (wiem że względna, ale generalnie kombi zgrabniejszego obecnie chyba nie ma od 2012/13 roku.
Ale - w aucie trzeba się dobrze czuć . Ja się do francuzów przymierzałem ale nie pasowały mi kompletnie od zapachu poczynając po stylistykę rokokoko itp.

BTW - co do tych lusterek niszczęsnych, mam od ponad 10 lat auto 17to letnie i to włoskie i lusterka nigdy nie były ruszane i się składają i rozkładają , ale gdy było w wieku i przebiegiem mniejszym niż moja pierwsza mazda już było po wymianie silnika (rzekomo pancerny pana G. Busso :) zalety swoje ma oczywiśie, ale pancerność nią nie jest) , a i nawet bez tego bym się nim bał gdzieś gdzie trzeba dojechać jechać. W Mazdę wsiadam i święty spokój nawet taka mysl przez głowe mi nie przejdzie. Raz na 6 lat trudno można te lusterka zgłosić przy przeglądzie zrobią gratis i nie trwa taki przegląd jakoś dłużej, albo ich nie składać. Oczywiście ! - lepiej jalby nie musieli ale jak to ma być problemn, to ja tylko takie chcę czy inne pierdoły typu odpryski.
Póki co podobnie jak Smok , właśnie dokupiliśmy drugą Mazdę 6 z tym samym rzekomo mułowatym 2.0 i AT. Widzę przy okazji ewolucję dzięki temu - drobne kroczki ale skutecznie do przodu, patrząc wstecz ile generacji Mazd 6 było już, trudno nie polegać na tak potężnym doświadczeniu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 23 maja 2021, 18:54 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 08.04.2016
Posty: 265
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
23 maja 2021, o 15:44 Smook napisał(a):
Miałem kiedyś- końcem lat 80tych- Citroena rocznik 1983. W wieku 8 lat był to już praktycznie wrak. Psuło się tam wszystko, nawet klakson. Wtedy mówiło się na takie wynalazki "auto z charakterem". Ja wyleczyłem się w ten sposób z Citroenów, Vocfagenów i Jeepów.


No właśnie o tym pisałem, że ktoś tam kiedyś coś miał albo usłyszał i skreśla całą markę.
Gdybyś zaczął od Mazdy 6 rocznik np. 2003 z 2.0 dieslem i by silnik się psuł na potęgę, rdza wszędzie by wyszła, maglownica by poszła to byś nie polecał Mazdy (wiem, z Twojego obecnego punktu widzenia ciężko w to uwierzyć).
Dlatego pisałem o otwarciu, motoryzacyjnej mądrości.

aaa ... no dopisałeś w kolejnym komentarzu, pewnie, że coś w tym jest. Ja kupiłem swego czasu 5-letnią Mazdę 3 BL i jak zobaczyłem podwozie to się przeraziłem - rude wszędzie.
W Mazdach 6 GG / GY oleju ubywało, rdza też była sporym problemem. Czy skreśliłem Mazdę? - nie. Czy nie skreśliłem Mazdy dlatego, że to są takie cudowne samochody - też nie. Po prostu na daną chwilę był to dla mnie najlepszy wybór po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw, ale gdybym się negatywnie nastawił do całej marki przez pryzmat negatywnych doświadczeń to skreśliłbym fajne auto. Ty masz tak np. z Citroenem, itp.

gzesiolek - no na forum różne oznaczenia FL się pojawiają, jeśli się mylę to mnie poprawcie, ale z tego co wiem to Mazda 6 III dostała 2 widoczne faceliftingi, roczniki 2016 i w 2018 roku.
Dla mnie FL1 obejmuje lata 2016-2017, najbardziej to widać po zmianie deski rozdzielczej i z przodu srebrna otoczka atrapy chłodnicy zachodzi za szparę maski (od 2013 do 2015 otoczka kończy się przed szparą maski).
FL2 to oczywiście 2018 do teraz.
A co z rocznikiem 2013 do 2015 - ja nie nazywam tego FL1, bo facelifting oznacza zmianę w danym modelu i nie używa się tego oznaczenia do pierwszego wypustu.
To był jeszcze jeden lifting? - niewidoczny? - w sumie użyłeś zwrotu FL3?

Spala olej = trzeba dolewać, osobiście mnie to jakoś mocno nie rusza, bo kupując Mazdę wiedziałem, że będę ją trzymał 3-5 lat i do 130kkm, dlatego też problem rdzy mnie kompletnie nie interesuje, chociaż udało mi się kupić egzemplarz z konserwacją podwozia.
Miałem auta, gdzie poziom oleju się nie zmieniał po tych samych trasach (np. 4000km do PL i z powrotem), i były to auta francuskie (aczkolwiek w Lagunie 3 siedział 2.0 Pb ze stajni Nissana) i jakoś lepiej to się odbierało, aniżeli dolewki między przeglądami.

23 maja 2021, o 15:47 gzesiolek napisał(a):
6. A to już jakiś wydumany problem... W Maździe zagłówki nie są pochylone do przodu niezależnie od FL... Więc może komuś to przeszkadzało, ale trzeba się ogromnie starać by traktować to jako globalny problem... A oparcia ustawiam dość mocno pionowo...
Poza tym popraw mnie jeśli się mylę, ale mam wrażenie, że nie jechałeś żadną Mazdą 6 z dowolnego FL sprzed FL3...
Poprawili wiele rzeczy, ale żeby tak bez najmniejszych wątpliwości polecać tylko FL3 bez patrzenia na budżet... Bez przesady...

Wydumany? - brak możliwości uzyskania optymalnej pozycji w użytkowanym aucie?
To był główny powód dla którego nie kupiliśmy nowego Peugeota 508 - bo po 200km by mi chyba głowa odpadła z dyskomfortu, zobacz na fotel pasażera i wyobraź sobie to pochylenie głowy (w poprzedniej generacji 508 mieli regulację w poziomie, także ogromny negatyw za tę 508-kę):
https://www.wyborkierowcow.pl/wp-conten ... erior2.jpg
W 6-tce można było spotkać podobny problem:
viewtopic.php?p=17896#p17896
niektórzy odginali pręty mocujące by je prostować, był gdzieś na forum poradnik jak to zrobić.

Dlaczego polecam FL2 (od 2018 r.) temu użytkownikowi? - bo Mazda 6 w obecnej generacji jest na rynku od 8 lat, jeśli kupować na lata to wersję najbardziej dopracowaną i dopieszczoną - będzie też łatwiej sprzedać w przyszłości, szczególnie jeśli ktoś planuje zakup rocznika 2017 to warto dozbierać i przeskoczyć na rocznik 2018.
Gdyby ktoś celował w rocznik 2014 to przecież nikt by takiej osobie nie polecał rocznika 2018.
A tak w ogóle to
Arek09 napisał(a) napisał(a):
Do mazdy ciągnie mnie przede wszystkim jej prostota, która myślę że przekłada się na jej bezawaryjność.

jeśli to jest główna przesłanka do wyboru Mazdy 6 to chyba warto by się zastanowić też nad innymi.

Dobra Panowie, kończę z forum, bo widzę, że trochę za dużo czasu mi na to schodzi i też mam w sumie inne przyzwyczajenia, kiedyś sporo się udzielałem w tematyce motoryzacyjnej, ale na otwartym forum, tutaj jednak jest specyficzne grono - bardziej zamknięte na jedną markę ;) ... i czuję, że zostałem zaszufladkowany i prowadzę swego rodzaju wojny.
A ja po prostu jestem otwarty na cały rynek motoryzacyjny.
Także dzięki za te wszystkie dyskusje, pozdro.


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 839 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.