Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 15:36

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 860 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 31 maja 2017, 09:53 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 465
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Miałem ostatnio dziwną sytuację.

Jadąc przez miasto poczułem mocne dobijanie na szynach/dziurach - pomyślałem od razu o gumie, ale czujnik opon milczał, więc stwierdziłem, że może raczej coś z zawieszeniem. Po kolejnych 400m zjechałem jednak na bok i... totalny flak w oponie.

Pierwsza stacja - dopompowałem oponę i dopiero wtedy po ruszeniu załączył się czujnik opon.

Pytanie - dlaczego nie załączył się za pierwszym razem?

Piszczało mi także ostatnio prawe koło - stawiałem na łożysko, a okazało się że dostał się gdzieś tam kamyk, etc. powodujący hałas. chyba musi być jakaś wada konstrukcyjna, bo przy mnie była jeszcze jedna osoba z kamykiem w tarczy - również szum, etc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 lis 2017, 16:11 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Na 29.11 umówiłem się na pierwszy przegląd. Zamierzam zgłosić jeszcze:
-bicie między 40-50 kmh, zarówno przy przyspieszaniu, jak i zwalnianiu (było tak na kołach letnich, jest na zimowych, świeżo wyważonych)
-zaciski hamulców z tyłu rude (z przodu są ok)

Była jeszcze trzecia rzecz, której sobie przypomnieć na chwilę obecną nie mogę.

Kojarzę posty, że ktoś reklamował wygniecione skóry foteli - były może gdzieś też fotki tych skór. Obrazek

Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka

-- Dodano: 29 listopada 2017, o 16:05 --

Dziś przy przeglądzie zgłosiłem:
-Lusterko prawe nie rozkłada się do końca - od razu zakwalifikowane do wymiany, jednak jest problem z ich dostępnością. Na chwilę obecną jest ustawione tak, że nie składa się do połowy, ale przynajmniej rozkłada się do końca.
-lekkie bicie/drgania przy 40-50 km/h - wg ASO na obniżonym zawieszeniu tak może być
-wariujący tempomat adaptacyjny - do dalszych prac, przy próbie skalibrowania radaru ten odmówił posłuszeństwa kompletnie, a co za tym idzie jestem teraz pozbawiony tempomatu i reszty systemów opartych o radar, czyli np SBS
-zaciski tył - zostało wysłane zapytanie do MMPOL

Kolejny termin to 12.12 - mam zostawić wtedy auto na kilka dni i będą się głowić, co zrobić z tym tempomatem. Jeśli przyjdzie moduł lusterka oraz odpowiedź w sprawie zacisków - będzie to również kontynuowane.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 29 lis 2017, 16:27 
Offline
29 listopada 2017, o 16:11 domas7 napisał(a):
Kojarzę posty, że ktoś reklamował wygniecione skóry foteli - były może gdzieś też fotki tych skór.


Ja zgłaszałem, nie mam fotek. Chodziło o to, że skóra pomarszczyła się na siedzisku. Wsiadam kładąc d...pę, otrzepuję buty i wkładam nogi. Powoduje to skręcanie skóry na siedzisku. O dziwo po wymianie jakoś wytrzymuje takie wsiadanie, więc może faktycznie była ferelna. :)

29 listopada 2017, o 16:11 domas7 napisał(a):
-lekkie bicie/drgania przy 40-50 km/h - wg ASO na obniżonym zawieszeniu tak może być


Może być bo? I tu powinni podać uzasadnienie techniczne, jak nie podają to reklamacja. Być to nie tłumaczenie. Wszystko może być.

29 listopada 2017, o 16:11 domas7 napisał(a):
-wariujący tempomat adaptacyjny - do dalszych prac, przy próbie skalibrowania radaru ten odmówił posłuszeństwa kompletnie, a co za tym idzie jestem teraz pozbawiony tempomatu i reszty systemów opartych o radar, czyli np SBS


Ja bym takiego samochodu nie odebrał.

29 listopada 2017, o 16:11 domas7 napisał(a):
-zaciski tył - zostało wysłane zapytanie do MMPOL


A tu zapytam co z nim nie tak? Że zardzewiał na wierzchu? No i? Co w tym dziwnego? :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 sty 2018, 10:21 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
29 listopada 2017, o 16:27 rkarcz napisał(a):
-lekkie bicie/drgania przy 40-50 km/h - wg ASO na obniżonym zawieszeniu tak może być


Może być bo? I tu powinni podać uzasadnienie techniczne, jak nie podają to reklamacja. Być to nie tłumaczenie. Wszystko może być.


Cóż, będę obserwował to dalej, tak się zresztą umówiłem z gościem z ASO, ew 12.12 go pocisnę.

29 listopada 2017, o 16:27 rkarcz napisał(a):
-zaciski tył - zostało wysłane zapytanie do MMPOL


A tu zapytam co z nim nie tak? Że zardzewiał na wierzchu? No i? Co w tym dziwnego?


Dziwnego nic, ale źle wyglądają :P Z przodu jakoś nie chcą rdzewieć ;)

-- Dodano: 15 grudnia 2017, o 09:43 --

29 listopada 2017, o 16:11 domas7 napisał(a):
Dziś przy przeglądzie zgłosiłem:
-Lusterko prawe nie rozkłada się do końca - od razu zakwalifikowane do wymiany, jednak jest problem z ich dostępnością. Na chwilę obecną jest ustawione tak, że nie składa się do połowy, ale przynajmniej rozkłada się do końca.
-lekkie bicie/drgania przy 40-50 km/h - wg ASO na obniżonym zawieszeniu tak może być
-wariujący tempomat adaptacyjny - do dalszych prac, przy próbie skalibrowania radaru ten odmówił posłuszeństwa kompletnie, a co za tym idzie jestem teraz pozbawiony tempomatu i reszty systemów opartych o radar, czyli np SBS
-zaciski tył - zostało wysłane zapytanie do MMPOL

Kolejny termin to 12.12 - mam zostawić wtedy auto na kilka dni i będą się głowić, co zrobić z tym tempomatem. Jeśli przyjdzie moduł lusterka oraz odpowiedź w sprawie zacisków - będzie to również kontynuowane.


Jestem po wizycie, auto stało w ASO 3 dni, dostałem na ten czas auto zastępcze i sprawy mają się następująco:
-lusterko oczywiście uznane, jednak brak części, więc czekam
-po prośbie o rozwinięcie tłumaczenia drgań, Pan stwierdził, że nie jest pewny, ale wg mechanika wynika to ze sztywniejszego zawieszenia, które inaczej tłumi drgania z zewnątrz i z wewnątrz. Ustaliliśmy, że sprawę mam monitorować i ewentualnie zgłaszać.
-radar do wymiany - ASO uznało, że powinien zostać wymieniony w ramach naprawy stłuczki z AC. Dopatrzyli się na nim uszkodzeń mechanicznych i mają rozszerzyć szkodę.
-MMPOL zarządziła wymianę jarzm i odczyszczenie zacisków. Na moją prośbę o pomalowanie czymś, żeby znowu nie zardzewiało Pan w ASO powiedział, że wnioskował najpierw o wymianę całego zestawu, później o roboczogodziny na malowanie, ale MMPOL się nie zgodził i ASO stwierdziło, żeby zostawić, a jak znowu zardzewieje, to wtedy będzie jeszcze raz wnioskował.

Kolejna wizyta 27.12.17, na pewno na radar, pewnie też na zaciski, ale lusterko pozostaje niewiadomą. Auto zastępcze już zaklepane.

-- Dodano: 7 stycznia 2018, o 10:21 --

Odebrałem w piątek Mazdę z serwisu i:
-lusterko nie zostało wymienione, brak części, nie wiadomo kiedy będą. Ciekawostka - dwie zastępcze GL, którymi jeździłem miały również problem z prawym lusterkiem.
-drgania: w tym czasie w serwisie były jeszcze dwie obniżone 6, jedna na pewno GL i podobno zachowują się tak samo
-radar wymieniony, będę testował, czy teraz wszystko ok
-jarzna zacisków z tyłu wymienione, zaciski od czyszczone i pomalowane.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 sty 2018, 16:40 
Offline
Mam roczna modelowa 2017 i juz kilka razy prawe lusterko rozkładało sie tylko do połowy, z lewem nie było problemów.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 7 sty 2018, 17:33 
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.10.2016
Posty: 202
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: kujawsko-pomorski
Już niedługo i lewe do Ciebie "przemówi". :lol:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 5 mar 2018, 15:58 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 21.12.2015
Posty: 186
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zachodniopomorski
Hej

Dawno tu nie zaglądałem.
Ostatnio dostałem pismo z Mazdy odnośnie inspekcji jakiś tam zacisków hamulcowych więc się wybieram do nich przy okazji chciałem poruszyć inne tematy.
Z czym tam teraz jeździcie do ASO?

Ja w maju u.r. miałem problem z olejem i jego ciśnieniem, okazało się że przerwałem jego spalanie.
Olej wymienili mi na gwarancji (po walce) OK ale zauważyłem że po wymianie samochod zaczał palić 8 l/100km wcześniej palił 6,7 l/100km.
Ten sam styl jazdy, te same trasy, idealnie to się zgrało z ta akcja.
Też tak mieliście?

Z czym jeszcze mogę do nich iść, jakieś typowe problemu o których nie wiem?
Za chwile kończy się gwarancja ...

Pzdr
mHuba


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 10 mar 2018, 20:18 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.01.2018
Posty: 93
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
U mnie w MY2017 nie odskakiwał / nie powracał na miejsce przycisk od lewarka zmiany skrzyni biegów w AT co wiązało się m. in. z niemożliwością zamknięcia MZD i samochodu całego. W ASO rozkręcili coś tam zeszlifowali plastikowego (pewnie coś źle odlane) i po około 2h było OK.

Po 2-gie od początku nie trzymała mi się tylnia uszczelka pod szybą w kombi, rósł tam jakiś mech, który zniknął w czasie mrozów :lol: , ale uszczelka trzymała się co raz gorzej. ASO zamówiło nową, bo starej się nie klei.

Oba przypadki ponoć pierwsze w historii ASO.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 11 mar 2018, 11:15 
Offline
Wyglada podobnie: http://www.[inne forum].pl/forum/viewtopi ... 4&t=202644
Nawet w moim leciwym aucie czegos takiego nie ma. Inna sprawa, ze ASO powinno czyścić to podczas przeglądów. Ostatnio zwróciłem im uwage, ze sa slady powierzchniowej korozji na tam , gdzie ta oska a konsultant (bez patrzenia), ze to normalne ;) Ignorancja.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 19 mar 2018, 07:37 
Świeżak
Offline
Od: 25.08.2015
Posty: 23
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: łódzki
Moja Mazda6 - rok produkcji: 2015.
Od czasu odbioru z salonu wymieniono na gwarancji:
1. moduł Wi-Fi
2. komplet felg
3. lampy przednie

Wi-Fi od początku nie działało jak trzeba - wymiana modułu - nie długo po odebraniu auta. Plus wgranie nowego oprogramowania.
Po około roku z felg zaczął odchodzić lakier - wymiana na nowe po około 1,5 roku
Od nowości w zasadzie był problem z lampami. Przy automatycznym działaniu długich od czasu do czasu zapalała się lampka o spalonej żarówce. i automat świateł drogowych przestawał działać. Tylko świecąca się lampka bez żadnego komunikatu... Zgłosiłem na przeglądzie i okazało się, że moje auto jest na liście gdzie mógł wystąpić problem z montażem w fabryce. Tak mi serwisant powiedział. Za dwa tygodnie wymienili mi całe kompletne lampy przednie na nowe i problem ustąpił.

Ogólnie wszystkie moje zgłoszenia i rozwiązanie problemów szybko i bezproblemowo.
Po za powyższymi nie mam problemów ze składaniem lusterek, fotelem, akumulatorem czy hamulcami. Wszystko działa jak należy i jestem bardzo zadowolony z auta :) :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 maja 2018, 15:10 
Świeżak
Offline
Od: 14.12.2016
Posty: 18
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Odbiór 23 grudzień 2016 (M6 ma 23k km przebiegu), do tej pory:

- Wymienione mechanizmy w obu lusterkach, najpierw siadło lusterko od strony pasażera 6 mcy po odbiorze, a od strony kierowcy po roku od odbioru (a 2-3 dni temu padło znowu lusterko od strony pasażera, nie rozkłada się do końca :D).
- Wymieniony wkład boczka (gąbka) w drzwiach od strony kierowcy ze względu na wygniecenie od łokcia (wymiana nic nie dała, bo wygniecenie jest w poszyciu i czekam na wymianę całego boczka - już mają na magazynie, tylko coś trudno Klienta zaprosić na wymianę).
- Rezonans głośnika w drzwiach od strony kierowcy (podklejali taśma - po zabiegu gorzej rezonuje niż przed :D, po wymianie boczka jeżeli problem z rezonansem nie ustąpi mają wymieniać głośnik :D).
- Kilka razy smarowany pedał sprzęgła, który notorycznie piszczał przy wciskaniu/puszczaniu (w serwisie sugerowano mi że to mogą piszczeć moje buty - uśmiałem się co nie miara).
- Zgłoszone przetarcie na kierownicy - to jakiś absurd jakiej jakości jest ta kierownica tym bardziej że obchodzę się z nią łagodnie, a auto ma tylko 23k przebiegu. Nie chce nawet myśleć jak ta kierownica będzie wyglądała przy 100k...
- Różne problemy z MZD Connect - wgrywany update.
- Od jakiegoś czasu mam problem z kamerą z przodu (tą od wykrywania pasów itp), notorycznie mi wywala pomarańczowy bodajże błąd kamery jak tylko trochę słońce poświeci centralnie na nią, wcześniej takich problemów nie miałem mimo że słońce intensywnie dopiekało kamerę...

to pewnie nie koniec przygód ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 maja 2018, 17:37 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Wczoraj znalazłem coś takiego
https://www.petycjeonline.com/mazdomaniacy_prosz_o_wysuchanie

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 2 lip 2018, 06:32 
Nowicjusz
Offline
Od: 26.01.2018
Posty: 45
Rok produkcji: 2019
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Dowiedziałem się w ASO, że we wtorek wyszła poprawka usuwająca problem ze znikającymi co jakiś czas wskazówkami nawigacji.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 10 sie 2018, 20:55 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Mała ciekawostka. Dzisiaj dostałem list żeby zgłosić się na kalibracje silnika. Jeszcze nie dzwoniłem żeby się umówić narazie zero problemu z autem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 15 sie 2018, 10:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Eh dopadł mnie problem stelaża fotela, więc będę musiał zgłosić. Jest to mój pierwszy "typowy" problem M6...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 cze 2021, 14:01 
Świeżak
Offline
Od: 02.01.2015
Posty: 15
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Witam,
3 000 km przejechane. Dziś wymiana oleju i filtra. Tymczasem mam dwa, a w zasadzie trzy problemy :)
* przy 140 km/h oparcie fotela pasażera wraz z zagłówkiem wpada w wyraźne drgania. Dzieje się tak tylko gdy jadę sam, bez pasażera na przednim fotelu. Czy też tak macie ? Trochę to irytujące, zwłaszcza że 140 to taka prędkość z którą często jeżdżę na tempomacie:)
* osłona przeciwsłoneczna kierowcy gdy jest rozłożona drga wyraźnie niezależnie od prędkości
* trzecia sprawa to kompletna zagadka. Przy jeździe miejskiej, po użyciu sekwencji pedałów sprzęgła, hamulca, często po zakręcie wymuszającym redukcję biegów i przyhamowanie pojawia się pisk jakby powietrze z balona ktoś spuszczał. Trwa to kilka sekund i zanika. Pojawia się nieregularnie, ale w zasadzie codziennie od jakiegoś czasu. Mam wrażenie, że problem pojawił się w raz z upałami. Mam to nagrane (jak wrzucić takie mp3 na forum ?). co to może być ?
* kwestii odprysków na lakierze soul red to nawet nie poruszam, czytając forum wczesniej niczego lepszego się nie spodziewałem, choć szkoda że problem w mazdzie trwa latami i nie jest rozwiązany
pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelkie sugestie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 cze 2021, 16:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Jeśli chodzi o skrzypienie (piski) to popsikaj jakimś smarem osie pedałów Było to już kiedyś poruszane i sam też tak miałem


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 13 lip 2021, 07:18 
Świeżak
Offline
Od: 02.01.2015
Posty: 15
Rok produkcji: 2020
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
https://drive.google.com/file/d/1N_wvYCEyNjusEZ67tAOGMmSmIZAgx9eQ/view?usp=drivesdk

Taka to melodia jak w minucie 3:17 załączonego nagrania.wydaje się że gdzieś z lewej strony kierowcy ten pisk.pojawia się nieregularnie, raz dwa razy dziennie więc dla ASO trudny do namierzenia zwłaszcza że trwa tylko kilka sekund.
Będę wdzięczny zA jakieś sugestie.

-- Dodano: 13 lipca 2021, o 08:14 --

No to przypadkiem namierzyłem źródło tego irytującego dzwięku. Pisk pojawia się przy jednoczesnym dużym skręcie kierownicy i włączonym kierunkowskazie prawym. Nawet na postoju. Wyłączenie kierunku eliminuje pisk zatem to coś z mechanizmem manetek.
Załączam filmik na youtube

https://www.youtube.com/watch?v=63teX_0LBGY%5b/url%5d

Dziś jadę do serwisu w ramach gwarancji, dam znać jak efekty.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 15 lip 2021, 08:28 
Stały bywalec
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 810
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: pomorski
Tego jeszcze nie grali. Ciekaw jestem co jest przyczyną.

_________________
POMOC W TUNING / DPF / EGR / SCR
HISTORIA VIN ASO


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 30 lip 2021, 13:03 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Oparcie fotela pasażera w pewnej konfiguracji (fotel pusty) potrafi u mnie hałasować. Dzieje się to tylko przy pewnym określonym pochyleniu jego oparcia. Gdy ostatnio fotel lekko pochyliłem o problemie zapomniałem. Gdy żona dokonuje korekty pochyłu problem wraca. Chodzi tu o pewien luz na mechanizmie oparcia. To jest dokładnie to o czym pisze kolega wyżej. Sądzę, że wada powtarzalna.

Osłona faktycznie trochę drży ale mi to nie przeszkadza.

To są faktycznie jedne z niewielu drobnych wad we wnętrze, które też zauważyłem.

U mnie dodatkowo przy wchodzeniu silnika na wysokie obroty lampka podsufitowa potrafi się odezwać. Dokładnie to bezbarwne kloszo-przyciski lampek do czytania wpadają w rezonans.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 860 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.