Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 23:09

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 860 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 23 lut 2017, 19:21 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 16.08.2014
Posty: 423
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
modo napisał(a):
(...)Stukanie wyrazne, nie wazna jak wjade, szybciej, wolniej, z boku itp. Dziwna to dla mnie sprawa bo poza tym miejscem zawieszenie nie daje o sobie znac w negatywnym znaczeniu. a, i bedac tam testowa 6 przed zakupem bylo okej. w innym samochodzie tez nie ma problemu. ;>
Pozdrawiam.

Mam identyczna sytuacje :) Stuk jest nieregularny i mechanikom w ASO nie udaje się na niego trafić :/

crow napisał(a):

z fotelem potrafi coś się takiego dziać.
Miałem wymieniane lampy przednie przez to co większość, a więc kontrolka błędu ledów.
Pobo napisał(a):
Panowie czy ktoś z Was reklamował fotel kierowcy. Nie wiem czy tylko sobie wkręcam, czy jestem aż nadto przewrażliwiony ale mam wrażenie, że przy wysiadaniu lub mocniejszym skręcie czy też mocniejszym oparciu pleców o fotel coś jakby się ruszyło/przeskoczyło...

Też odczuwam taki przeskok fotela, ale jest to zarówno u kierowcy jak i pasazera wiec pomyslalem ze jest to ze wzgledu na to, że fotel jest dwuczesciowy. Natomiast będę też reklamował fotel, ale ze wzgledu na mocno przetartą skóre.
Mam jeszcze taka sytuacje i nie wiem, czy też nie reklamować. Panel jest mega porysowany nie wiedząc dlaczego.

Obrazek


Ostatnio edytowano So, 25 lut 2017, 01:16 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Cytowanie zbyt długiego fragmentu wypowiedzi (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 23 lut 2017, 21:01 
Offline
Arzego panel jest porysowany bo to g...o co teraz zakładają w samochodach zwane piano black i tym podobne tak reaguje na spotkanie ze szmatą, powietrzem, światłem czy cokolwiek innym. U mnie na podobnych elementach jest to samo. Nie dość, że się ten chłam rysuje to jeszcze skrzypi przy byle pierdnięciu, nie ważne czy to mazda, czy volkswagen, czy mercedes. Taka moda takie czasy.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lut 2017, 08:36 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 454
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Arzago możesz przelecieć to delikatnym mleczkiem polerskim, jeśli Cię denerwują ryski. Ktoś z forum chyba tak robił i było ok (na jakiś czas :twisted: ).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 26 lut 2017, 20:17 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 16.08.2014
Posty: 423
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
O fajnie :) Dzieki, bede probowal :) Pewnie jakies bardzo delikatne musi byc.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 27 lut 2017, 10:59 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 15.11.2013
Posty: 457
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Nie wiem czy ktoś już zgłaszał ale zwróćcie uwagę na mocowania lamp przednich - ksenony.
Ja byłem zgłosić parujący reflektor. Ewidentnie było w środku mokro. Podczas oględzin okazało się, że problem jest większy bo oba reflektory miały pęknięte mocowanie (widoczne po otworzeniu maski - najbardziej oddalona śruba). Jeden z nich pękł już w takim stopniu, że powstał otwór przez który dostawała się woda. Podobno problem znany i jest to tylko w 1% przypadków.
Obie lampy wymienione na gwarancji.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 mar 2017, 00:05 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.01.2017
Posty: 626
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Wizyta w Aso dot zgłoszenia luzów w fotelu i dzwinych stuków podczas gwałtownego hamowania czy przyspieszania została odroczona gdyż pracownik Aso nie stwierdził ów odgłosów a luzy fotela są niby w normie. Zgłosiłem również, że po ok 2 dnich jazdy regulacja siedziska góra/dół opada do najniższego poziomu imo wcześniejszego podniesienia fotela (wajcha mechaniczna, wersja skyenergy). Pan stwierdził, że pracownik Aso odył kilkunastokilometrową jazdę próbną i tego nie stwierdził...
Fotel ten też zaczął skrzypić i z tą jedyną wadą sobie jakoś poradzili..
Coś zdzialam z tym fotelem czy nie ?

Wcześniej jeszcze podjechałem też z pedałem hamulca który w automacie wydaje dość toporne dzwięki, usłyszałem TTTM (rzeczywiście w dwóch wersjach demo również problem istniał).

Więc zapytałęm dziś pracownika Mazdy czy auto za te kasę ma mieć pedał hamulca wydający irytujący dzwięk, fotel kierowcy i pasażera z luzami (które są w normie) i nie działający leaving home ?
Stwierdził, że jeżeli jakakolwiek usterka ma podstawy uzasadnione nigdy nie pozostanie pominięta.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 mar 2017, 07:32 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2017
Posty: 95
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Pobo ja w swojej skyenergy, kilka miesiecy juz po gwarancji ugadalem w aso problem skrzypienia - wymienili mi caly stelaz na zasadzie gestu handlowego, doplacilem ot, symbolicznie 50 pln.

Przedstaw im ten problem, jako popularny i dobrze znany na pewnym forum, powiedz, ze to zalosna wizytowka dla producenta i jak z tym zyc... powiedz, ze rozeznales sie i Polska poludniowo - wschodnia wymienia to w ASO bez problemu,bo wszyscy znaja problem, ktory jest nagminny, wiec niech nie odsylaja Cie tak z kwitkiem, bo zwyczajnie pojedziesz do innego ASO i tam sprawe zalatwisz od reki. Panu zostanie jedynie wizytowka po kliencie, ktory bedzie cytowal jego slowa, ze takie odglosy nie uzasadniaja jakiej kolwiek naprawy.

"Jakos sobie poradzili" - czyli przesmarowali Ci go ? pomoze na max kilka tysiecy km.

Troche to zalosne co Ci powiedzieli, ja dawno bym goscia zjechal i porozmawial z kims wyzej, bo ze pracuja tam nieroby bez wiedzy to wiadomo, ale nie mozna sie im dawac...

chyba, ze trafiles na typka, ktory nie uznaje klienta z wersja skyenergy, a tylko skypassion :lalka:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 3 mar 2017, 08:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.01.2017
Posty: 626
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Jak tylko problem się ponowi pojade i tak zrobie, stwierdził również, że musze miec mocne podstawy aby zwrócić się do gwaranta o wymiana, w przeciwnym wypadku mogą dostać wysoką refakturę, nie wiem czy to prawda czy nie, pisze co mi mówił.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 8 mar 2017, 11:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Problem fotela znany, że się rusza ale wymiana dotyczy całego stelaża i się bronią przed tym bo koszty, generalnie ten fotel nie jest dla ciężkich ludzi w maździe. <slabo>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Śr, 8 mar 2017, 12:05 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Według mnie fotel w GJ i tak jest lepszy niż w GH. Z GH musiałem jeździć do serwisu w czasie gwarancji, bo ruszał się przy hamowaniu/przyśpieszaniu. W GJ już po gwarancji, przebieg większy a fotel nieruchomy. Poza tym, jeżeli w GH daje się usztywnić go za pomocą śrub, to tak samo da się to zrobić w GJ. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 mar 2017, 09:07 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Fotel wymieniony po raz drugi tzn. jakieś tam w środku elementy. Bo stukał i ruszał się znowu jak w starej fabii. Teraz znów jest stabilny, znowu zrobił się wygodny i jakoś tak wygodniej i dokładniej się reguluje. Na razie super. A podejrzewam, że odchodzenie foteli czy ich konstrukcji powoduje, że coś tam się wyrabia pod większym ciężarem bądź puszcza.
Teraz jest ok. Zaczynam na nowym starym stołku po raz 3. <spoko> <disco>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 21 mar 2017, 21:20 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
w sobotę planuję odwiedzić serwis (przegląd gwarancyjny ) i zastanawiam się czy zgłosić bluetooth, jak słucham muzyki czy też dzieci oglądają film(teledyski) to dźwięk leci z 2 sekundowym opóźnieniem, trochę to irytuje
Tak na marginesie - co robią podczas przeglądu przy 40 tyś ?

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 mar 2017, 10:26 
Offline
Jako ciekawostka zasłyszane przy okazji własnych problemów z "drganiami" nadwozia:

Drgania elementów w kabinie - osłony przeciwsłoneczne, lusterko itp można wytłumić wyciszając drzwi.
Autentyk, wypowiedziany zupełnie poważnie. I podejrzewam, że to niestety prawda.. :facepalm:
Wszystko przez drganie/falowanie połaci blachy na drzwiach od przepływającego powietrza.. :wink:
Akurat dotyczyło to innego modelu Mazdy, ale może komuś pomoże.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 28 mar 2017, 12:55 
Adept
Offline
Od: 19.10.2015
Posty: 142
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
PIOTR napisał(a):
dźwięk leci z 2 sekundowym opóźnieniem, trochę to irytuje


Mam tak samo. jak dostałem dwa razy mazdy jako zastępcze to było identycznie wiec to raczej nie jest błąd tylko Ten Typ Tak Ma.

Jak jest to dla Ciebie niezbędne to kup Smart MZD to będziesz miał dźwięk ok a nawet obraz na wyświetlaczu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 1 kwi 2017, 15:56 
Offline
Dzisiaj odebrałem auto z ASO po przeglądzie 100 kkm. Zgłoszone:
- rama fotela kierowcy - decyzja po stronie MMPol
- rama fotela pasażera - j.w.
- pomarszczona skóra poszycia kierowcy - j.w.
- powycierana kierownica - tu mam decyzję od ręki - do wymiany
- hałasująca sprężarka klimy - nie doszukali się niczego szczególnego. Niestety pozostaje mi jakiś rzeczoznawca PZMot bo ja powoli mam tych szumów dość.. :(
- wymiana MZD na v449 - wg nich najnowsze jest v513 i nigdzie nie mają v449.
- drgania przy przyspieszaniu - dostarczyłem 2 nowe opony 245/40/19. Opony + Hunter i jest znacznie lepiej. Ale po 200 km znowu coś się zaczyna. Prawdopodobnie niestety po 1000 km od założenia nowych opon trzeba będzie operację wyważania powtórzyć bo jednak coś tam się układa. Wstępnie miałem podejrzenia do półosi. Jak się okazało ten samochód i źle wyważone koła to samo zło.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 2 kwi 2017, 17:53 
Offline
Nie lepiej sprzedać auto i kupić inne zwracając uwagę na elementy, które drażnią? To chyba jedyne sensowne rozwiązanie (szkoda nerwów).


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 kwi 2017, 08:18 
Offline
Czy sensowne? Zależy od punktu siedzenia. Z mojego punktu wynika, że tyle już w tym aucie poprawiłem, że te 3, a może i 4 lata jakoś przetrwam.
A kasę przeznaczam na coś zupełnie innego. Mam deko inne priorytety obecnie i powoli samochód schodzi na dużo dalszy plan.
Nerwy? Jakie nerwy? Coś się psuje, serwis w ramach gwarancji to wymienia. Jak skończy się gwarancja to znajdę rozwiązanie z pomocą Pana Rafała, zdolnego mechanika zza rogu.
To tylko wymyślili ludzie i wszystko można po nich poprawić (no może poza EUS :facepalm: ). I tego się trzymam.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 kwi 2017, 08:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 kwi 2017, 08:37 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 kwi 2017, 11:00 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1068
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
@rkarcz +1 Twoje felgi i modyfikacje hamulców robią wrażenie.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 3 kwi 2017, 11:02 
Offline
jordanj :hi:


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 kwi 2017, 19:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.01.2017
Posty: 626
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Panowie miał ktoś z Was problem z mechanizmem manualnego podnoszenia fotela kierowcy ? POdniose go na pełnę dwa pociągnięcia wajchy i po max 2 dnia fotel wraca do pozycji 0.
Zgłosiłem wczesniej to w ASO i stwierdzili, że problem nie występuje ale ja Wiem, że tak jest, co w tej sytuacji ? Zostawić auto u nich na 2 dni z fotelem obciążonym 80 kg czymś i czekać czy co ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 kwi 2017, 21:02 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Pobo, ja coś takiego miałem ze swoim fotelem kierowcy. Zgłosiłem chyba pod koniec pierwszego roku użytkowania i w ramach gwarancji coś mi wymienili, może stelaż. Dokładnie nie wiem co.
Od tamtej pory fotel działa bez zarzutu.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 kwi 2017, 21:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.01.2017
Posty: 626
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
u mnie nie widzą problemu ;/


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 kwi 2017, 21:11 
Bywalec
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 439
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Miałem podobny objaw w M3 BM, ale nie robiłem z tym nic, bo rzadko to występowało.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 26 kwi 2017, 22:06 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Zmien aso na takie co zobaczy jednak problem / uwierzy na slowo.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 kwi 2017, 07:40 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.11.2016
Posty: 184
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Ja będę musiał się bujnąć do aso z luźnymi bocznymi szybami od str kierowcy i pass. Potrafią dzwonić na kocich łbach jak głupie. Po opuszczeniu do połowy chodzą przód- tył bez żadnego szarpania. Jak u Was to wygląda?Dramat k...a jego mać! :/


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 27 kwi 2017, 13:34 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.03.2015
Posty: 231
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
nie powiem zaskoczylem sie
w watku gdzie Pobo pisal o leaving home napisalem o problemach z mzd
i prawie od razu telefon z ASO na aktualizacje oprogramowania

moze zdarzaja sie niedorobki ale widac dobra wole ludzi
takze mile zaskoczenie

(zobaczymy jak niemile bedzie po aktualizacji ;) )


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 maja 2017, 08:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.01.2017
Posty: 626
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
No i w końcu podczas poniedziałkowej wymienie wskaźników (dla naprawy funkcji leaving home) panowie podeszli poraz drugi do tematu który zgłaszałem już wcześniej (ale wtedy twierdzili że wszystko jest ok) a mianowicie opadaniu fotela po jego wcześniejszym "podpompowaniu" wajchą.
Sytuacja była taka, że już na drugi dzień fotel opadał do pozycji "0" tak więc zdecydowali, że dyrektor weźmie auto do siebie do domu (50 km w jedną stronę) i na drugi dzień przyjedzie - wynik - mechanizm fotela do wymiany. Można ? Można - tylko dlaczego dopiero za drugim razem :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 19 maja 2017, 20:48 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Dyrektora jak chce pojezdzic fajnym autem skasuj 1zl za km. Bo co jakby mądry dyrektor przez te 100km cos narobił ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 860 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.