Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 18:43

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ] 
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 19 maja 2015, 12:31 
Nowicjusz
Offline
Od: 21.11.2013
Posty: 44
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Był już temat o Audi, to teraz o BMW ;P.
Mowa oczywiście o używkach.
Za 100tys. możemy dostać GJ 2.5 z maksymalnym wyposażeniem i niskim przebiegiem, w podobnej cenie możemy dostać F10 średnio/średnio-wysoko wyposażoną o przebiegu 140tys, 2l silnikiem benzynowym o mocy 245KM. Stylistycznie z zewnątrz Mazda wygląda zdecydowanie piękniej. Natomiast środek to oczywiście przepaść na niekorzyść Mazdy. Podejrzewam, że podobnie ma się rzecz z wyciszeniem i ogólnym komfortem jazdy.
Czy ktoś odbywał jazdę testową BMW F10 albo słyszał jakieś opinie - na temat awaryjności/utrzymania?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 19 maja 2015, 13:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Jeździłem na jeździe próbnej czymś takim i.... mazda6 to nie ta liga. Co do wielkości sąsiad ma taką, więc czasem oba siebie stawaliśmy i wielkość zewnętrzna podobna. Co tu pisać. Środek, komfort to jednak różnica. Gorzej zapewne, że używka bmw oznacza przynajmniej w ASO drogi serwis i też niepewną przyszłość co do kosztów i napraw. Są tacy, co mówią, że bmw bez problemów to do 100tyś km a potem wielka niewiadoma. Są tacy co ciągle naprawiają i narzekają, a są tacy co jeżdżą i mają 300tyś km. A opinie... http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic. ... start=1710

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 21 maja 2015, 10:24 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.02.2015
Posty: 2
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Wydaje mi się, że Mazda 6 w środku jest wielkości BMW 3 GT (mam takie wrażenie).
Natomiast co do wykończenia... uważam, że BMW konkretnie 3 GT 320d nie ma startu do Mazdy 6.
Wielokrotnie czytałem jakie to BMW są dopracowane... przy bezpośrednim kontakcie czar prysł.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 21 maja 2015, 16:28 
Amator
Offline
Od: 26.04.2014
Posty: 66
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Jezdzilem ostatnio BWM 7 (F01). Normalnie nie slychac kol ani silnika ani szumu wiatru, ale od ok. 120km/h byl halas od strony drzwi jak nie przymierzajac we wiadomym samochodzie. To byla wersja 4.4L benzyna. Jezdzi sie tym swietnie, ale czasy sa takie, ze za jazde takim samochodem mozna szybko stracic prawko. Kto tym da rade jechac 50km/h? Tam trzeba ciagle patrzec na predkosciomierz, bo nie ma sie odczucia predkosci.

Czteroletnia siodemka kosztuje podobnie jak nowa Mazda 6. Piatke mozna kupic taniej. Z mocnym silnikiem mozna to kupic, ale 2L? To ciezki samochod. Bedzie to jezdzilo podobnie jak Mazda 2.5 a problemow moze byc sporo. Chyba, ze ktos musi miec gadzety w samochodzie i komfort jak na kanapie. BWM jest dla niego.

Mi sie Mazda spodobala ze wzgledu na prostote, no i 2.5 jezdzi przyzwoicie.

BWM dobrze jest pojezdzic, ale go miec to juz inna historia. Troche jak Mazda Diesel. Dusza na ramieniu.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 22 maja 2015, 09:16 
Amator
Offline
Od: 12.09.2013
Posty: 65
Rok produkcji: 2009
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
1. To w ogóle niestosowne porównywać te dwa auta. Nie dość że GJ to niższy segment to jednak do premium jej też daleko.
2. Bmw 3GT jest znacznie obszerniejsze niz M6 GJ
3. Silnik N20 o ktorym mowa, cieszy się raczej złą sławą i jego wymianą kończy się historia nawet już w okolicy 30tys przebiegu. Obecnie poprawiony, ale na ile to czas pokaże.

Osobiście zamiast kupić mazdę półtora roku temu, ze drobne, ale liczne cechy, które nie dawałyby mi spokoju, zdecydowałem się na BMW E60 z 2009r. Salon PL, jeden właściciel. 3000benz wolnnossąca, automat, xDrive. Mimo, że wszyscy specjaliści i fani marki, twierdzą że to cukiereczek, ciągle coś przy nim się dzieje. Głównie problemy ku mojemu zdziwieniu wolnnosacą jednostka napędowa z bezpośrednim wtryskiem. Niestety, ale bezpośredni wtrysk i wyżyłowane normy emisji spalin, powodują że samochód pali naprawdę mało (jak na 3litrowy automat z 4wd), ale kupa problemów z osprzętem. Wymieniam juz czujnik NOX, oba katalizatory (zintegrowane z kolektorami wydechowymi - dwoma!) i jeszcze kilka dupereli. Mimo wszystko, nie żałuję wyboru! obce mi są problemy znane z tego forum, chociaż mam inne, bo bądź co bądź to już auto leciwe.

Wracając do F10, ostatnio był test używanych. Wypadł bardzo słabo. Szkoda, bo zastanawiałem się nad zakupem jako kolejnego auta. Dużo gorzej niż E60. Wiec jeżeli nie masz bufora (na forach BMW nazywa się to takiej startowy min. 10k na każdą używaną E60 w dobrym stanie) na ewentualne naprawy to odpuść sobie, bo to naprawdę droga w serwisowaniu marka, a specjalistów od niej poza ASO jest jak na lekarstwo. Ja zamiast kupić wtedy F10 i pozostać bez bufora, kupiłem E60 zabezpieczając się pakietem startowym i to była dobra decyzja.

Co do GJ, siedzę na tym forum, bo jednak ciągle gdzieś mi w głowie to auto siedzi, a na ulicy fakycznie aż się gęba smieje jak spotkam, a nie ukrywam niszowe auto to to nie jest. W okolicy Piaseczna/Józefosławia jeździ tego od groma. Być może po E60 jednak zastanawię się raz jeszcze, bo jednak cenię sobie komfort nowego auta.

Pozdrawiam :)

_________________
bmw e60


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Pt, 22 maja 2015, 10:09 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
SkyKarol, w BMW 3 GT jechalem tylko jako pasazer, ale osmiele sie powiedziec, ze na tylnej kanapie jest podobna ilosc miejsca jak w M6 sedan... Ale w stosunku do sedana ma wiekszy i wygodniejszy bagaznik...
Znowu w stosunku do M6 kombi ma podobny praktycznoscia bagaznik, ale znacznie wiecej miejsca na tylnej kanapie(zwlaszcza na nogi)...

W dyskusji o pojemnosci/wielkosci M6 bardzo czesto zapominamy, ze jednak jest istotna roznica miedzy M6 sedan a M6 kombi... jak dla mnie to jest to prawie 10cm na kolana w drugim rzedzie...
I jakby nie powiekszona rodzinka i wygoda z bagaznikiem w kombi to bralbym sedana...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 22 maja 2015, 11:11 
Amator
Offline
Od: 12.09.2013
Posty: 65
Rok produkcji: 2009
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Oczywiście masz rację. Ja na myśli miałem raczej GJ kombi, bo to auto o zbliżonej do 3 GT funkcjonalności. W tym przypadku z tyłu w GJ nie jest już tak przestronnie jak w sedanie oraz w 3GT.

Jedna rzecz jaka w GT mi się nie spodobała (po tym jak jeżdzę na codzień 5er E60), to jednak szumy w kabinie. I o ile w tym wypadku może być to podyktowane bezramowymi, totalnie odjechanymi drzwiami, o tyle w przypadku GJ nie ma już na to usprawiedliwienia, a tymbardziej w nowym Mercedesie C, którym ostatnio jeździłem.

Inną sprawą jest, że po 5er cięzko będzie coś cichego w klasie średniej znaleźć :/

_________________
bmw e60


 Zobacz profil  
 

administrator
PostNapisane: Pt, 22 maja 2015, 21:12 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
SkyKarol napisał(a):
Wymieniam juz czujnik NOX, oba katalizatory (zintegrowane z kolektorami wydechowymi - dwoma!) i jeszcze kilka dupereli.

Według mnie zrobiłeś błąd - a dlaczego?

1. Dałeś się ponieść 1 wpisem gościa, który pojawił się i zniknął (jakaś ściema) i zrezygnowałeś z nowej GJ
2. Masz samochód starszy o 5 lat!
3. Nie masz gwarancji.
4. Za wszystkie naprawy płacisz ze swojej kieszeni.

Dziękuję za stare psujące się premium BMW, wolę niepremium nową Mazdę 6.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 23 maja 2015, 22:22 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 199
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
bmw bedzie troche juz zjechane a mazda nowsza i jesli benzyna to mazda 2.5.
Ceny bmw (czesci i serwis) powalaja.
Jak nowe to bmw, 3lata gwarancji bez limitu przebiegu i wszystko jej podlega(wiadomo bez eksploatacyjnych)
18 miesiecy mam bmw i jeszcze nie mialem okazji z gwarancji korzystac :>


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 24 maja 2015, 09:59 
Świeżak
Offline
Od: 09.05.2015
Posty: 34
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Ja moge sporo powiedziec o BMW,bo tak naprawde chcialem kupic 3-ke.
O mazdzie nawet nie myslalem.
Testowalem 320d,sedan rocznik 2014.Gwarancja 54 miesiace.Jezdzilem nia okolo 45min,glownie po miescie i troche poza.
Co mnie zaskoczylo to halas dobiegajacy z kol.Tu w Norwegii asfalt jest bardzo chropowaty ze wzgledu na kolce w oponach zimowych,ktore katuja go przez wieksza czesc roku.Halas jest porownywalny jesli nie wiekszy jak w gj.(klasa premium :idea: )
Tepe i co dziwne-bijace hamulce.System stop/go z tym dieslem to nieporozumienie.Wykonczenie w srodku naprawde przecietne.Spodziewalem sie duzo lepszego.Ogolnie duze rozczarowanie.Odpada.
Pomyslalem,ze trzeba celowac w 5-serie,ale tu juz na nowa nie bylo mnie stac.
Testowalem wiec rocznik 2011 520d i 2012 520i w podobnej cenie (okolo 420000nok) i wyposazeniu.
Tu sie nie zawiodlem.Jest jakosc,komfort,jest duzo ciszej i bardzo dobre hi-fi.Dosyc glosno pracuje benzynowy czterocylindrowiec,co troche mi nie pasowalo,ale ogolnie bardzo pozytywnie.Diesel jak to diesel. Duzo lepiej wyciszony jak w trojce ale tez slychac.Podczas jazdy nie przeszkadza,ale na swiatlach klekocze.Co ciekawe benzyniak chodzi podobnie.Na poczatku myslalem,ze gosc dal mi diesla do testu :|
Najgorsze,ze w pierwszym przypadku gwarancji zostalo 3 mce <slabo> W drugim nie bylo gwarancji wogole(auto sprowadzone prywatnie).Dlatego zrezygnowalem,chociaz przyznam,ze dlugo wazylem decyzje.
Mazde zobaczylem na parkingu obok i zainteresowalem sie nia blizej.
Jazda testowa, blizszy kontakt z materialami,dobra cena,60 miesiecy gwarancji ogolnej+12 lat na nadwozie :arrow: Naprawde dobre wyposazenie-to wszystko zdecydowalo,ze kupilem Gj <pucu>
Narzekacie na jakosc 6-tki,ale wierzcie mi w 5-ce bmw tez mozna sie do kliku rzeczy przyczepic,nie wspominajac o 3-ce.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 24 maja 2015, 11:20 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 199
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Andy, co do halasu w srodku to sie nie zgodze, w gj jest glosniej, a o hamulcach juz nie wspomne :?
w uk drogi tez nie naleza do gladkich ale duzo zalezy od opon(marka I model ma duzy wplyw na halasliwosc)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 24 maja 2015, 14:21 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 28.02.2013
Posty: 480
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Przed zakupem GJ byłem w salonie BMW. Organoleptycznie macalem 5 i to jest przepaść nad GJ. 3 jeździłem w wersji 320 z takim sobie wyposażeniem prawie Golas. Odczucia z jazdy super ale z tyłu mało miejsca. Widziałem też wersję jej bogatą i tu było też super. Jeśli porównujemy bogatą wersję GJ to odpowiednio w topowej wersji BMKe. Wtedy to ma sens . Choć szczerze, bez sensu :> .


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 24 maja 2015, 14:43 
Świeżak
Offline
Od: 09.05.2015
Posty: 34
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Z tym sie zgodze Adamb.Opony robia roznice.Nie wiem jakie byly w BMW,nie interesowalo mnie to wtedy.Ale jednoglosnie z zona stwierdzilismy,ze jest za glosno jak na te klase i kase.(Ponad100000nok drozej niz za mazde)Nie tego sie spodziewalem.
Jezdzilismy co prawda mazda trzy dni pozniej niz trojka i moze bylo to subiektywne odczucie.
Moze glosniej nie jest,ale napewno porownywalnie :|
Hamulce akurat w tym egzemplarzu byly tragiczne.Moze ktos przegrzal czy zajechal w inny sposob.
Ale jak mozna zajechac hample w Norwegii w kilka tys. przebiegu,pozostaje dla mnie zagadka :arrow: I to tez dalo mi do myslenia.
Bmw to jedna z moich ulubionych marek.To tak dla jasnosci.
Nie jestem i nigdy nie bylem fanem mazdy.chociaz mialem w przeszlosci dwa auta tej marki.
Ten wybor to troche przypadek,troche rozsadek,ale na razie nie zaluje :)
No i to auto kupuje sie oczami.Zwlaszcza mojej zony :zona:
5tka to inna bajka CzerwonaStrzala.Choc odpadajace literki z progow troche mnie zniesmaczyly.W testowanej przezemnie 520d brakowalo W :roll:
Ale ogolnie to faktycznie przepasc w porownaniu z GJ.A gdyby tak jeszcze silnik z wyzszej polki <zauroczony>


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: N, 24 maja 2015, 16:02 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
CzerwonaStrzala, jednak ja porownywalem wg ceny, czyli w cenie maksa M6 kombi mialem srednio-dobrze wypsoazone Volvo V70 i prawie golasa BMW 3 kombi... Mowie o autach nowych i salonach w Krakowie...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 24 maja 2015, 16:09 
Wtajemniczony
Offline
Od: 22.10.2012
Posty: 199
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
ja wybralem bmw a nie mazde za to jak mnie potraktowali <suicide> no I automat w bmw ...... :D
lubie zmieniac auta I juz myslalem o zmianie ale jak sie prowadzi rwd to fwd nie dorownuje.
ale I tak se jeszcze kupie mazde <pucu> jakas kiedys :bartek: <spoko>

mi za gj M6 Se-L w automacie (uk) kombi zaspiewali tyle ile dalem za 318d w aut kombi z dodatkami co chcialem miec, rachunek byl prosty :arrow:


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 24 maja 2015, 17:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2105
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
gzesiolek napisał(a):
CzerwonaStrzala, jednak ja porownywalem wg ceny, czyli w cenie maksa M6 kombi mialem srednio-dobrze wypsoazone Volvo V70 i prawie golasa BMW 3 kombi... Mowie o autach nowych i salonach w Krakowie...



V70 średnio wyposażone w cenie GJ max? (czyli ok 140-150tys) ? to spore rabaty widać Volvo daje, w konfiguratorze coś koło 200tys się zaczyna (z automatem). Jakby były faktycznie porównywalne oferty to mazda przy volvo nie ma czego szukać niestety.


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: N, 24 maja 2015, 20:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Andrzejsr, przynajmniej w kwietniu Volvo dawalo rabaty na V70 w wysokosci 27-30% od cen katalogowych, jesli skonfigurowales za min.200tys. PLN...

Mowie o zakupie w leasingu na firme...

W sumie dzieki nim podnioslem sobie poprzeczke do zakupu 2.5 litra w Mazdzie, bo wczesniej nie chcialem przekraczac 120k PLN brutto...

Ale poza wyciszeniem w Volvo nie bylo nic co by zdecydowalo, ze lepiej go bylo brac niz Mazde...
Choc przyznam, ze mialem dylemat...
Zdecydowalo to, ze byl egzemplarz M6 na lipiec, a V70 mialbym dopiero na poczatek wrzesnia...

BMW nowe nie bylem w stanie dostac w tej cenie... 320i z automatem i w skorze plus kilka dodatkowych opcji nawet po rabacie kosztowalo jednak 160 a nie 140k PLN brutto...

EDIT:
Jakbym kupowal diesla to pewnie poczekalbym na Volvo... Jakos do Mazdowego nie mialbym zaufania...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 24 maja 2015, 20:31 
Świeżak
Offline
Od: 09.05.2015
Posty: 34
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Tu w Norwegii ceny samochodow to maja kurna z kosmosu.
Ja za swoja mazde+kola zimowe 17tki+dywaniki+lakier soul red zaplacilem 437000nok.
W tej cenie trojke Bmw dostaniesz w wersji 316d,(ktora szczerze mowiac nie jedzie), bez skory i kilku rzeczy ktore ma GJ.
5-tka to juz pulap 700tys. wzwyz.
Mowimy o nowych autach bez przebiegu w podobnym wypasie jak GJ 2,5.
Dlatego w przypadku 3-ki interesowal mnie rocznik 2014 z symbolicznym przebiegiem, gwarancja na 4 lata i z silnikiem o godziwych osiagach.
Piatka sila rzeczy musi poczekac na mnie jeszcze kilka lat <czekam>


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 24 maja 2015, 20:44 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2105
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Grzesiolek - 200tys w przypadku V70 to start konfiguratora o ile pamiętam :) przynajmniej z automatem, no bo inaczej trudni porównywać. Wiedziałem że Volvo ma bardziej wyraziste niż 2% Mazdy rabaty ale że aż 30% no no.
Tak czy siak, oglądając częściej ostatnio i czasem jeżdżąc, zeszłorocznym V40 ocean race (nie top ale wysoka wersja z 1 czy dwoma pakietami i jasną skórką), stwierdzam, że Volvo stoi stopień wyżej niż Mazda niestety. Drobne elementy , detale i dobranie / dopasowanie całości o tym stanowią po prostu. A to przecież kompakt - V40. Z 2giej strony wersja jakaś podstawowa V60 ( a to i tak mniejsze niż GJ auto) jaką oglądałem, już takiego wrażenia nie sprawiała.
Mazda nie ma _aż tak_ dużego rozrzutu między podstawową a najwyższą wersją mam wrażenie. No i jest ładniejsza :)


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: N, 24 maja 2015, 21:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Andrzejsr, katalogowo od 200k to była juz maksymalna wersja T5 z automatem z wszelkimi kosztami typu lakier itd....
Ale zeby doposazyc ja do SkyPassion trzeba bylo jeszcze z 20k PLN dolozyc w pakietach...

Ja na nieco ponad 200k skonfigurowalem sobie T4 z automatem i paroma pakietami i po rabacie mialem oferte na 146k PLN i mam nadzieje, ze z M6 nie bede zalowac, ze z niej nie skorzystalem...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 25 maja 2015, 12:45 
Wstydliwy
Offline
Od: 25.05.2015
Posty: 1
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam :) tak naprawde to zależy od silnika i wyposażenia piątki ...wiadomo ze bmw serii 5 jest lekko przyciężkawym autem wiec silniki dwu litrowe maja cieżko . Nie znaczy to jednak ze nie dają rady :)
Ja jeździłem mazda 6 w manualu i dwu litrowa benzyna i powiem szczerze ze można przyczepić sie tylko do materiałów wykończenia wnętrza (dlaczego podnosząc szybę boczki w drzwiach sie ruszały ? ) ...oczywiście tylko względem wspomnianej piątki. Z całej reszty po kilku godzinach jazdy mazda byłem zadowolony i miałem uśmiech na twarzy :D
Wybrałem bmw ale mazda nie ma sie czego wstydzić .
Ps .pracownicy produkjacy inne marki tez kupują mazdę :X


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 16 cze 2018, 15:37 
Świeżak
Offline
Od: 09.02.2013
Posty: 24
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: Active
Region: łódzki
Witam posiadam E61 w dieslu i mazdę 6 2.5 w benzynie,porównywanie tych 2 samochodów nie ma sensu jeden i drugi ma plusy i minusy ale...koszty serwisowania BMW tomjest kosmos,ktoś wcześniej napisał że zakup używanej e60 to konieczność posiadania 10k na start..100 % zgody..poza tym Mazda w wersji skypassion oferuje wszystko co można sobie wymarzyć a to samo wyposażenie w BMW...no sorry trzeba za to słono zapłacić...reasumując biorac pod uwagę całokształt tzn koszty,osiągi i komfort wolę Mazdę

_________________
https://annateodorczyk.pl


 Zobacz profil  
 

administrator
PostNapisane: N, 20 sty 2019, 16:07 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Wątek został zamknięty, dalszą dyskusję proszę prowadzić ---> viewtopic.php?f=19&t=2982


 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.