Mazda 6 Forum
https://mazda6forum.pl/

GJ/GL vs. reszta świata
https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=48&t=6135
Strona 46 z 62

Autor:  Smook [ Pt, 10 sie 2018, 14:15 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

Nowe volvo 60 to dla mnie osobiście jedyna alternatywa w kontekście następcy GJ. Bardzo, bardzo mi się podoba. Fakt, urządzenia do macania zwane tabletami, są dla mnie wadą a w Volvo macać mógłbym wszystkimi swoimi czterema łapami
Tak jak kiedyś w 60ce wydawało się ciasno w porównaniu z GJ, tak obecnie jest OK.

Autor:  gzesiolek [ Pt, 10 sie 2018, 14:39 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

Bo poprzednia V60 była ciasna nawet w porównaniu z Mazda 6 kombi... V70 była bardziej porównywalna... troszkę większa, ale nie aż tak wiele...

Aktualna V60 prawie dorównuje starej V70... a V90 ją przerasta...
Też mam słabość do Volvo jeśli chodzi o design, ale ceny wyjściowe mają jak na razie z kosmosu... na poziomie Merca... a to jednak skandynawska chińszczyzna :P
Ale podoba mi się :P

Autor:  animal [ Pt, 10 sie 2018, 15:03 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

Przyglądałem się nowemu volvo v60 i jeżeli chodzi o ceny to trzeba porównywać podobne specyfikacje. Z racji tego że patrzę jedynie na benzynę to przy T5 i bajerach takich jak w M6 mamy kwotę katalogową ok 220-225 tyś. Nawet gdyby uwzględnić super rabat w wysokości 20% to wychodzi 175-180 tyś. Czyli 25-30 tyś więcej. Dlatego właśnie u mnie volvo odpadło. Plus miałem okazję porównać M6 z v90 i szczerze powiedziawszy nowa mazda zrobiła na mnie wizualnie lepsze wrażenie (no może poza przepięknym przodem s/v90), a taka xc40 to już w ogóle wyglądała biednie. Oczywiście przy dłuższym użytkowaniu okaże się, że Volvo ma lepsze zawieszenie, jest trwalsze, trochę cichsze w trasie itp. Ale większość ludzi którzy kupują w tej chwili samochody za 150k+ nie kupują ich na 10-15 lat.

Volvo katalogowo zaczyna się tam gdzie Mazda kończy więc taka dyskusja mogłaby mieć sens tylko jeżeli pieniądze nie grałyby roli :wink:

Długo szukałem tego typu auta i ostatecznie padło na M6. Mazda zarówno dobrze wygląda, nieźle się prowadzi pomimo wielkości Superba, ma bogate wyposażenie nawet w standardzie, świetny silnik 2,5 i mało pali.

Ew alternatywą z aut nowych będzie chociażby Nowe A4 gdzie za +- 160k można urwać całkiem dobry 2.0 190 KM z STronikiem. Tak samo Leon ST/ Passat/ Superb ale wizualnie ciężko im konkurować z M6 (przynajmniej jak dla mnie :p).

Autor:  mariuszzar [ Pt, 10 sie 2018, 15:05 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

Bylem wczoraj w salonie Volvo obejrzec V60. Wyglad robi wrażenie. Bardzo estetyczne wnętrze,przyjemne dla oka. Dla mnie Na minus tablet - nie wyobrazam sobie jak podczas jazdy można z niego korzystać. Odciski sa widoczne.
Auto bylo dosc bogato wyposazone wlacznie z B&O. D4 FWD. Cena 285k zl... Za 190konnego diesela z napedem na przod!

Autor:  MateZ [ Pt, 10 sie 2018, 19:51 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

Powiem tak w porównaniu, pomiędzy gj po 1 lifcie a nowym v60, różnica jest mniej więcej taka jak między fiatem tipo a mazdą. Uważam, że lepiej kupić gołe volvo jak wypasioną mazdę. Polecam przed potencjalnym zakupem przejechać się obydwoma samochodami, różnice są kolosalne. Mnie osobiście volvo kupiło całokształtem i najprawdopodobnie w przyszłym tygodniu idzie zamówienie. Co prawda wacham się czy nie wybrać audi a5, ale chyba jednak dosiąde łosia. Co prawda za cenę swojej konfiguracji, miałbym 3 takie mazdy jak moja gj, którą sprzedałem ale uważam, że warto. Cóż za komfort, jakość i osiągi trzeba swoje zapłacić. W innym przypadku trzeba łapać się półśrodków typu mazda albo skoda, ale z drugiej strony dla każdego coś miłego. Mazda niepotrzebnie chce aspirować do premium i robi wnętrza ładne ale w gruncie rzeczy tandetne, lepiej by zainwestowali w lepsze wyciszenie i mocniejsze silniki a pseudo skóry na kosoli zostawili w spokoju. Dobry miekki plastik jest równie fajny.

Autor:  popielasty [ Pt, 10 sie 2018, 19:56 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

Z ciekawości zarejestrowałem się na forum volvo aby sobie poczytać opinie o marce, serwisie, gwarancji itp - polecam ten wątek lol: https://volvoforum.pl/viewtopic.php?f=141&t=118478

Ogólnie to tam też znają stwierdzenie prosto z ASO "TEN TYP TAK MA" :D

Autor:  pryzma [ Pt, 10 sie 2018, 20:08 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

Kuźwa ludzie ... co wy kolejny raz porównujecie ???? Volvo V60 zaczyna sie od 150 tysia ... a M6 benzyna prawie konczy sie na 150 !!! Przeciez to nie ten sam poziom cenowy


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Autor:  Smook [ Pt, 10 sie 2018, 20:13 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

W moim mniemaniu tak drogi pojazd ma uzasadnienie jedynie gdy na siebie zarobi. Zakup "dla miecia" lub wygodnego wożenia dupy do cioci , na cmentarz lub Juraty raz w roku jest trochę absurdalny.
Półśrodki, jak piszesz, są już same w sobie niebywale kosztowne i przewartościowane w zakupie, a coż dopiero te stuprocentowe. Ja to widzę tak : za 300 stówy mam coroczne 30 dniowe wakacje w USA z wypożyczeniem gabloty klasy tegoż V60 , łażenie po Yosemitach czy innych Yellowstonach, systematycznie i dogłebnie po 3 parki rocznie z radosną jazda na koniec do Las Vegas, i to przez spokojnie następne 12 lat.
A przez pozostałe 11 miesięcy roku cóż, bujanie się półśrodkiem który i tak jest obiektem marzeń kolegów szczebla niżej, nie jest takie straszne.
Oczywiscie piszę to z perspektywy misia - sknery, bo jeżeli kogoś stać i jest rozwojowy, to rzeczywiscie można miec i to i to. I owo.

Autor:  tombien [ Pt, 10 sie 2018, 20:21 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

MateZ a jeszcze tak niedawno brałeś Golfa a jeszcze wcześniej Civica sedana. Coś niezdecydowany jesteś. ;)

Autor:  Wedrowiec [ Pt, 10 sie 2018, 20:31 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

Już tu pisałem, przejazd nowym XC60 za ponad 350K, jako pasażer. I co chwila niespodzianki typu reset kompa i tabletu po podpięciu/odpięciu iPhone/android pod usb (iPhone krzaczył się na 1 usb na pozostałych działał, android na innym się krzaczył, na pozostałych działał), nagłe uderzenia nawiewu w całym aucie, po resecie domyślne włączone grzanie foteli, 15 minut zabawy jak do diaska nogą otworzyć bagażnik, póżniej 5 minut jak go zamknąć :D

I takie tam.

Autor:  kon2k8 [ Pt, 10 sie 2018, 21:01 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

A ja wlasnie odkochalem sie w Volvo po jezdzie testowej xc60 :). Wsiadajac do SkyDream mialem wrazenie,ze wsiadlem do samochodu z wyzszej polki (chodzi wlasnie o jakosc wykonczenia).

Autor:  MateZ [ Pt, 10 sie 2018, 21:22 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

Tombien apetyt rośnie w miare jedzenia, a coś co rok czy dwa lata temu było sufitem dzisiaj może być już podłogą. Zależy wszystko od tego jak los jest łaskawy i życie nam się układa. Z przywołanych samochodów każdy z nich byłby z perspektywy czasu znacznie lepszym wyborem od mazdy 6. Z każdym z nich miałem do czynienia przez czas dłuższy lub krótszy, każdy z nich miałem okazje przyrównać do mazdy, nie tylko z perspektywy oglądającego w salonie, ale również kierowcy. Mazda wygrywa w porównaniu z toyotą avensis, ewentualnie oplem insignią czy renault talismanem czy peugeotem 508 czy skodą, z którą mazda de facto przegrywa pod wieloma względami, nie wygrywa w żadnym aspekcie.
Smooku owszem rozumiem twoje podejście, wspomnień nikt nam nie zabierze. Natomiast jest tyle świata do zobaczenia, że wyprawy do ameryki północnej zostawie sobie na emeryture. Może łaskawie jankesi zniosą wizy i przestaną robić łaskę, że wpuszczają Polaków na teren swojego kraju.

Autor:  dropt07 [ Pt, 10 sie 2018, 21:52 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

MateZ piszesz jak poparzony, bardzo niespójnie, jakbym przełączył TV na TVP1 i słyszał, że białe to czerwone a czerwone to białe. Nie mam nic przeciwko V60 ale stosunek ceny do jakości jest zdecydowanie na korzyść Mazdy. Przemyślałbym na twoim miejscu czy V60 to jest to na co polujesz. Nigdy nie golas!!! To wiem z doświadczenia. Nie rzucaj się z motyką na słońce.

Autor:  MateZ [ Pt, 10 sie 2018, 22:13 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

Dlaczego jak poparzony ?
Dlaczego z motyką na słońce ?
Pisze tylko, że wolałbym kupić gołe volvo, audi, bmw czy choćby lexusa, który nie ma tego wyposażenia co mazda za podobne pieniądze, natomiast chociaż wiedziałbym, że go nie mam. W maździe niby miałbym to wyposażenie, za to nie działa ono tak jak powinno czytaj nie działało wcale. Mowa tu o wszystkich asystentach, nagłośnieniu BOSE grającym gorzej niż zwykła seria w golfie, pseudo head-upie jaki był w gj, pseudo skórze, pseudo ogrzewaniu foteli, pseudo nawigacji, pseudo wyciszeniu, pseudo bezawaryjności itd. Ogólnie mazda to takie pseudo premium póki nie dotkniemy. Zwykłe toczydło droższe od toyoty za to oferujące podobne walory.

Z motyką na słońce się nie rzucam bo golasa nie kupię.

Autor:  mariuszcom [ Pt, 10 sie 2018, 22:35 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

1, W tych pieniądzach BMW hmm nie wiem nawet ile razy lepiej niż volvo(ceny mają z sufitu)
2, Nigdy przenigdy golas, to największa lipa jaką można zrobić kupując auto
3 pisane już kilka razy, Volvo zaczyna się tam gdzie Mazda kończy. Pytanie czy zaczyna się też szczególna jakość względem Mazdy bo poza wyciszeniem śmiem wątpić no i materiałami z deka lepszymi.

-- Dodano: 10 sierpnia 2018, o 23:33 --

10 sierpnia 2018, o 23:13 MateZ napisał(a):
Dlaczego jak poparzony ?
Dlaczego z motyką na słońce ?
Pisze tylko, że wolałbym kupić gołe volvo, audi, bmw czy choćby lexusa, który nie ma tego wyposażenia co mazda za podobne pieniądze, natomiast chociaż wiedziałbym, że go nie mam. W maździe niby miałbym to wyposażenie, za to nie działa ono tak jak powinno czytaj nie działało wcale. Mowa tu o wszystkich asystentach, nagłośnieniu BOSE grającym gorzej niż zwykła seria w golfie, pseudo head-upie jaki był w gj, pseudo skórze, pseudo ogrzewaniu foteli, pseudo nawigacji, pseudo wyciszeniu, pseudo bezawaryjności itd. Ogólnie mazda to takie pseudo premium póki nie dotkniemy. Zwykłe toczydło droższe od toyoty za to oferujące podobne walory.

Z motyką na słońce się nie rzucam bo golasa nie kupię.

Z twojego opisu to ja bym wywnioskował że Mazda to nie pseudo premium ale poziom Dacii. Ciekawe bo ja nie mam problemu najmniejszego z asystentami, elektroniką , awaryjnością , nawigacją ogrzewaniem itp itd. Jak się bierze wersje bieda 2.0 145 koni to się zgodzę że to toczydło. Jak ktoś gustuje w golasach jego sprawa.

Autor:  MateZ [ So, 11 sie 2018, 00:04 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

Mariuszcom, nie mazda to nie poziom dacii. To poziom renault, toyoty czy choćby opla. Tyle, że przepłacony. Ale są i zalety ładnie trzyma wartość :). Co do problemów z asystentami i całą resztą. Całkiem możliwe, że mazda od 2015 roku do 2017, bo z tego roku widzę, że masz samochód usprawniła wszystko to o czym piszesz. Mi niestety nie było dane cieszyć się zaletami tego samochodu, zmuszony byłem raczej się wkur...ć, na producenta i żałosny serwis. Szczerze wątpie, by mazda wyeliminowała przez 2-3 lata wszystkie bolączki, niemniej jednak tego życzę wszystkim osobnikom, którzy kupili nową mazde. Ja dzięki mazdzie nabrałem do japońskiej motoryzacji takiego dystansu, że na przyszłość będę podchodził niechętnie, a przede wszystkim nieufnie do samochodów z kraju przekwitłej wiśni, chociaż honda civic o której wspominał tombien jeździ zacnie i organoleptycznie całkiem przyjemnie, bezproblemowo i bezstresowo w porównaniu do mojej byłej 6 a była robiona w GB a nie Japonii. Wiem bo często używam i jest bardzo miło. :)

Co do tego określenia golas, to w dzisiajszych czasach nie ma czegoś takiego. Kupując Bmw, Audi czy takie volvo w standardzie otrzymujesz niewiele mniej jak w wypasionej mazdzie. Pojęcie golas nie istnieje, chyba, że mówimy tu o skodzie octavi albo renault megane w białym flotowym kolorze z plastikową kierownicą.


A te buńczuczne podejście handlowców mazdy z cyklu, rabat jaki rabat ? To nie ta marka, u nas nie otworzysz bagażnika nogą u nas dopiero co wprowadziliśmy elektrykę tylnej klapy. Albo u nas komputer się nie resetuje, za to lusterka zacinają co 3 miesiące. To nie wróży nic dobrego dla tej właśnie marki.

Autor:  wilczek [ So, 11 sie 2018, 00:27 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

10 sierpnia 2018, o 21:08 pryzma napisał(a):
Kuźwa ludzie ... co wy kolejny raz porównujecie ???? Volvo V60 zaczyna sie od 150 tysia ... a M6 benzyna prawie konczy sie na 150 !!! Przeciez to nie ten sam poziom cenowy


Tia... ale potem dostajesz 60 tysi "rabatu"

Kolega złożył za ok 230 tysięcy, po czym zapłacił ok. 170k. Czyli de facto złożył samochód od razu warty 170k. Więc takiej przepaści cenowej znów nie ma wielkiej.

Autor:  niko123 [ So, 11 sie 2018, 07:59 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

MateZ jest na etapie byłego kolegi Rkarcza.
Bardzo to przesadzoe i nieobiektywne.

Ten wpis'' Mowa tu o wszystkich asystentach, nagłośnieniu BOSE grającym gorzej niż zwykła seria w golfie, pseudo head-upie jaki był w gj, pseudo skórze, pseudo ogrzewaniu foteli, pseudo nawigacji, pseudo wyciszeniu, pseudo bezawaryjności itd'

Ja jestem bardzo zadowolony z m6 FL2 , nie liczac ze zacinalo sie lusterko to zero usterek.

Autor:  MateZ [ So, 11 sie 2018, 08:06 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

Akurat nie arteon a właśnie volvo v60 lub audi a5. Jeszcze nie zdecydowałem :wink:

Autor:  niko123 [ So, 11 sie 2018, 08:34 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

Może było by inaczej gdybys miał od razu FL2/FL3, co by nie było bardziej dopracowane.
FL3, skaypassion 2,5 to fajne auto, pewnie się zraziłeś do mazdy i troche to rozumie.
Arteon, insignia , superb tez ogladaleś ? V60 - bardzo ladne auto, ale czy dopracowane i bez usterek to wyjdzie w czasie, lub na forum.

Oby nie było że mialo byc lepiej a bedzie wiecej usterek w v60. :P, pomyśl o FL3 2,5 :).

Autor:  pryzma [ So, 11 sie 2018, 08:45 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

niko123 napisał(a):
MateZ jest na etapie byłego kolegi Rkarcza.
Bardzo to przesadzoe i nieobiektywne

Wlasnie chcialem to napisac ...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro

Autor:  irys [ So, 11 sie 2018, 09:16 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

Znajomu w maju kupił Volvo XC 60 2,0 diesel 190 koni i 400 Nm automat 4x4
jest mega zadowolony z auta , nie ma czegoś takiego jak gołe auto w Volvo.
Wersja standard Volwo ma już 50 % wyposażenia mazdy , można dokupić pakiet Momentum lub R DESIGN
i juz sie ma 70 % wyposażenia najbogatszej M6 do tego dokupić kamery kamery 360 stopni i pare dodatków i nić więcej nie trzeba.
Tak własnie zrobił znajomy kupił wersję R DESING, kamery 360, nawigacja i jeszcze parę rzecz extra.
Auto stoi na 19 calowych kołach sportowe skórzane fotele czarne wnętrze auto robi wrażenie .
Auto go wyszło ok 193 tys po rabacie gratis dostał opony zimowe.
Mazda montuje w najdroższej wersji ful wypas i aby cena nie była za wysoka montuje z najtańszych komponentów bo na czymś trzeba obniżyć koszta .
przykład , kupując np wiertarkę można kupić za 100 zł najtańsza ale można kupić tej samej mocy wiertarkę za 500 zł i mam wrażenie że mazda zrobiona jest z tych tańszych komponentów cudów nie ma.
Do tej pory nie potrafią zrobić lusterek i hamulców .
Jestem zdania że nie trzeba mieć ful wypas tylko to co potrzebuje i korzystam z tego.
Rozumiem nowych właścicieli że są zachwyceni nowym autem , Ja też byłem zachwycony nową M6 GJ z 2012 roku była pierwsza GJ rejestrowana w moim Urzedzie Miejskim.
Po roku zmieniłem zdanie i po 2 latach i 2 miesiącach sprzedałem MAZDĘ 6
W ciągu 2 lat 5 dodatkowych wizyt w serwisie oprócz przeglądu Mazdy,
Jak zmieniłem auto jeżdzę tylko na przeglądy co 2 lata ,dodatkowo wymieniam olej i filtry co rok.
Życzę aby wasze mazdy nie sprawiały wam kłopotu i jeździły bez awaryjnie.
Z tego co widzę to 75% lub więcej nie kupuje kolejnej MAZDY :idea: coś w tym musi być /
a może po prostu jesteśmy coraz bogatsi w naszym pięknym kraju i stać nas na droższe auta :) Czego wszystkim życzę :)

-- Dodano: 11 sierpnia 2018, o 10:16 --

11 sierpnia 2018, o 09:06 MateZ napisał(a):
volvo v60 lub audi a5. Jeszcze nie zdecydowałem

jeśli potrzebujesz więcej miejsca to volvo V60 ale jeśli cenisz jak auto się prowadzi trzyma drogi ma lepszą linię nadwozia to A5 będzie lepsza, to już musisz sam zdecydować :wink: :wink:

Autor:  niko123 [ So, 11 sie 2018, 09:16 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

sory ale mazda 2012 to nie mazda 2018.
Wystarczy zrobić sondę 2012-2014, FL1, FL2 - jestem pewien ze miedzy 2012 a tą FL2 w zadowoleniu była by przepaść. - od tego czasu sie wiele zmienilo.
Hamulce w FL2 - problemy ? sporadycznie chyba albo już wcale, lusterka tak ale gdzie ta cala masa usterek z 2012 ?

Autor:  tombien [ So, 11 sie 2018, 10:45 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

11 sierpnia 2018, o 10:16 irys napisał(a):
Jak zmieniłem auto jeżdzę tylko na przeglądy co 2 lata ,dodatkowo wymieniam olej i filtry co rok.

Ja od 2 lat jeżdżę tylko na przeglądy, więc nawet ten "badziew" z początku produkcji jest w pełni sprawny, no i średnie spalanie po 95 tys. km mam 6,07 l/100 km. :)
W tym roku kończy mi się leasing i samochód zostaje, nie ma sensu go wymieniać na cokolwiek innego, bo po co przepłacać. :)

Autor:  dropt07 [ So, 11 sie 2018, 12:21 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

MateZ patrzysz przez pryzmat swojego "pechowego" być może egzemplarza i jesteś rozżalony. Ja to rozumiem. Skoro sparzyłeś się na maździe to jej nie kupuj. Tym bardziej, że jest to ten sam model. Jedna podstawowa zasada nieemocjonalnego kupowania samochodu to nie kupuj z dolegliwościami wieku dziecinnego. Zawsze po lifcie i taki, w którym czujesz się najlepiej (pod wzgl. estetycznym, przytulnym, przyjemnym w dotyku itp.). Jest znacznie większa szansa na mniej awaryjny egzemplarz.

Autor:  Smook [ So, 11 sie 2018, 12:50 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

A5 i lepsza linia nadwozia Pojechałeś, irys, w odmienne stany świadomości estetycznej.
Kolegów z FL1,2 i 3 informuję, że pierwsza (najładniejsza bo beztabletowa) wersja GJ miała najmniej usterek akurat w pierwszych seriach, produkowanych do połowy 2013. Potem zaczęły się kombinacje z wałkami i zaciskami. Moje lusterko dopiero po 5 latach zaczyna szwankować, podczas gdy w nowszych padaly po minieciu bram salonu. I to najbardziej chyba irytujaca wada tego modelu. Tarcze i klocki - u mnie wymienione tuż przed kończem gwarancji okolo 35k..oficjalnie biły, nieoficjalnie nawet bym nie zauważył.
Uszczelki, bluetoothy były poprawiane na bieżąco i skutecznie, szkoda że niektóre serwisy spieprzyły takie akcje czystą niekompetencją.
Z czystym sumieniem twierdze, że jestem stuprocentowo zadowolony i że to auto skrojone dla takich facetów jak ja, i mimo, że jestem równie ciężki jak były kierowca wyścigowy forum, to fotel ani myśli się bujać czy pękać.

Autor:  popielasty [ So, 11 sie 2018, 12:51 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

Akurat o linii nadwozia nie da się dyskutować, bo każdy ma swój gust :)

Autor:  koliber1960 [ So, 11 sie 2018, 13:11 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

Moja Mazda jest również z 2013r. :) i zaraz mija 5 lat jak użytkuję.
Po początkowych problemach z drżeniami,hamulcami,oponami(właściwe wszystko dotyczyło ogólnie mówiąc kół) czyli jakieś 1-1,5 roku po zakupie,kilku dodatkowych wizytach w ASO i nerwach,wszystko się uspokoiło. Fakt, po usprawnieniu rzeczy z którymi serwis nie umiał lub nie chciał sobie poradzić. Od tamtego czasu tylko sprawy serwisowe -wymiana oleju,filtrów itp. więc wszystko OK . Przebieg 116 tys km. niskie spalanie,prowadzenie,wyposażenie,wygląd-nadal nie ma wielu tak dobrze wyglądających aut i ogólne zadowolenie. :D <pucugg>
Leasing skończył się rok temu i auto zostało.... i dobrze, bo jeździ mi się bardzo dobrze :D .
Miałem kupić kolejną Mazdę tym razem M3 ale ze względu na żonę :zona: (bo chciała kolejnego Golfa) oraz ze względu na beznadziejny serwis Mazdy a właściwie jego podejście do klienta wybór był inny :) .

Autor:  pedrito [ So, 11 sie 2018, 14:43 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

Moja tak jak Smook-a opuściła fabrykę 09/2012 i do tej pory po przejechaniu prawie 200 tyś. nie dzieje się nic oprócz wymiany fabrycznego aku na początku tego roku i wymian serwisowych.Co mi trochę przeszkadza to jest EUS (jednak mieszkam za granicą więc nie robię wariackich prędkości) i trochę krótkie siedzisko (przy mojej posturze).Reszta ciągle działa bez najmniejszych problemów nawet lusterka (nie mam ust.w auto),silnik czysty oleju nie bierze,spalanie po trasie na spokojnie 6 l/100 km,średnie 7.5-8.0,kierownica jak nowa,fotel jakieś tam luzy ma ale to olewam,wszystkie systemy działają i to sprawnie ,hamulce też .Wizualnie na masce i szybie sporo śladów po kamyczkach,korozji zero.Są też 3 spore pajączki,ale serwis stwierdził,że to po ptasich odchodach i po dokładnych oględzinach jestem wstanie się z nimi zgodzić.
Jest to moja 3 mazda 6 .Przed kupnem myślałem zmienić na coś innego ale po analizie rynku była to dla mnie jedyna opcja (z racji funduszy,użytkowania i osobistego podejścia nie jestem zwolennikiem kupowania nowych).Lubię sam. duże i dobre mechanicznie a kokardki i wstążeczki są dla mnie tylko miłym dodatkiem-to tylko maszyna która ma dobrze pracować(spełniać funkcje przewozowe) i te rzeczy mazda spełnia dobrze.

Autor:  Smook [ So, 11 sie 2018, 18:30 ]
Tytuł:  Re: GJ/GL vs. reszta świata

popielasty napisał(a):
Akurat o linii nadwozia nie da się dyskutować, bo każdy ma swój gust :)
Jak siedzisz w środku to swojego gustu nie oglądasz

Strona 46 z 62 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/