Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 05:27

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1838 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 62  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 30 paź 2017, 17:13 
Offline
Elektrycznie otwieraka klapa, wentylowane siedzenia, zawieszenie ze zmiana twardosci, itp ale to wszystko w L&K. mi taka wyszła wiecej jak mazda 6 2,5 full opcja.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 30 paź 2017, 17:21 
Bywalec
Offline
Od: 30.12.2016
Posty: 316
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
L&K z 190km można kupić od 130 tyś myślę że dobra cena i te " ciut" jak by dołożyć do M6 to wyszła by ze 160 tyś

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

_________________
oɔsǝʇ ʍ ʎɹnʇɐıʍɐןʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 30 paź 2017, 17:49 
Offline
Super wychodzi cenowo ok wliczając rabat jaki mi dawałi chyba 6%, mondeo wyszedł mi 160 tyś 2.0 ecobost ale rabat był do ugrania do 18%, więc cena podbno do superba i mazdy ale wybrałem mazde :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 30 paź 2017, 18:21 
Bywalec
Offline
Od: 30.12.2016
Posty: 316
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Ja też wybrałem M6 choć teraz te 165 koni jest mi mało a tu 190 z turbo pewnie wkreca się dużo lepiej .
Napewno na plus są fotele z brązowej skóry które na pierwszy widok są lepsze niż mazda i podobno nie ma reklamacji na ich użytkowanie . Ale dalej jest to kura-kaczka na masce ;-)

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

_________________
oɔsǝʇ ʍ ʎɹnʇɐıʍɐןʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 30 paź 2017, 18:27 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 14.09.2014
Posty: 928
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Mnie logo nie odstrasza (drób pospolity czy szlachetny) :lol:
Też brał bym M6 (gdybym miał takie środki).
Rozumiem również osoby o innym guście.
Jeszcze nie wypróbowałem nowego forda mondeo - który też coś w sobie ma.
Muszę się przejechać :idea:

_________________

"Gdzie wszyscy myślą tak samo, nikt nie myśli zbyt wiele"


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 30 paź 2017, 19:12 
Offline
Mondeo fajnie bo klapa otwierana z szybą, najleoszer wyciszenie w klasie, fajnie wyglada na full led ale , koło 1700 kg do tego ecobosty 2.0 pala średnio 2-3 litry więcej od m6 2.5. , siedzialem kilka meisiecy na forum forda wszystko czytalem co piszą i niestety jak 10l przy tempomacie 130 km to nie chce. do tego osiagi 2.0 203 ps 0-100 ma tyle co mazda m6 165 ps. a wersja 240 ps ma 8.0 sec do 100. i te spalanie.
Teraz bym wybiuerał m6 vs superb vs nowa insignia.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 30 paź 2017, 19:22 
Bywalec
Offline
Od: 30.12.2016
Posty: 316
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
No ja jestem zdania że jak insignia to tylko powyżej 220 km bo podobno jest " ociezala" wymyślili Ople z tymi 1.4 i 1.5 ale to porażka . Jedyne co w insigni dobre to że nie zmieni się przez kolejne 10 lat ;-)

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

_________________
oɔsǝʇ ʍ ʎɹnʇɐıʍɐןʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 30 paź 2017, 23:27 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.02.2014
Posty: 151
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Z tym wyciszeniem Mondeo bym się nie rozdzepadzał. Hałasu od asfaltu faktycznie nie ma ale od silnika już tak. I dziwny dźwięk tego diesla jest strasznie . Wracając do Superba tam mi jakoś dźwięk diesla nie przeszkadza. W kabinie wydaje jakieś takie lepsze odgłosy. Taka sama sytuacja jest z nową insignia tam na dodatek nadkola słychać bardziej.

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 31 paź 2017, 08:35 
Świeżak
Offline
Od: 25.07.2016
Posty: 28
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
ok, jestem po jeździe superbem. Bardzo dobrze spasowany środek - w M6 jest bardzo ładnie moim zdaniem i nie wiem czy nie jest ciutke ładniej niż w superbie, ale Skoda moim zdaniem troszke więcej oferuje jeżeli chodzi o jakość - przede wszystkim jakość skóry. Mam wrażenie że skóra w M6 jest dużo ciensza. W piątek jazda M6 i decyzja zapadnie. Serce cały czas mówi M6 jednak rozum skłania się ku skodzinie.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 31 paź 2017, 08:50 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Z tą kurą bym nie przesadzał, bo mazda ma mewę i też głowę obsra. To może i strzała indiańska a może nie. Zresztą mazda też miała różne znaczki w swej historii
Obrazek
http://moto.onet.pl/aktualnosci/histori ... ecia/065qc
jak i skoda, więc kiedy zaczynała mazda a kiedy skoda to widać choćby tutaj
Obrazek
http://www.test.auto.pl/news/historia-logo-skody/
Znaczek jak znaczek jest w głowie. Dzisiaj nafaszerowany pijarem. Każda firma podchodzi do niego jak do symbolu religijnego. I jeszcze dodaje filozofię. Człowiek kupuje nie markę i produkt ale treść i wartość jaką niesie, bądź jaka jest wykreowana.
I fakt skoda źle się kojarzy maniakom motoryzacji. Raz że udająco niemiecka a dwa że siostra gorsza vw. Ale ma atrybuty.
Wszystko co do wyglądu jest kwestią upodobania, lubienia i zmęczenia.
Dziś wiem, że trzeba się najpierw przejechać, potem wybrać to co pasuje. Superb jaj nie urywa, bo niemiec ciosany i to taka skoda octavia xxl ale uprzedzenia nie są dobre i nie ma się co negatywnie nastawiać.
Ja też na razie testuje alternatywę i.... no właśnie... wszystko ma swoje plusy i minusy. Tylko co przeważy? to się wybiera.
Mazd już jest tyle, zresztą jak wszystkiego że to musi nam się podobać a nie innym.I my mamy czuć zadowolenie. <spoko>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


Ostatnio edytowano Wt, 31 paź 2017, 08:55 przez crow, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Wt, 31 paź 2017, 08:54 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
crow, Mazda ma znacznie mniej odlotowy znaczek niż lecąca mewa... bo to śpiąca sowa :P

Ale i tak do znacznka Skody nie potrafię się przełamać... tolerowałbym, bo auta są w miarę ok... Szkoda, że nie mają klasycznego automatu, ale poza tym stawiam znak równości między moją M6 a Superbem kombi... bo brak automatu rekompensuje obszerność kabiny...

Choć wg mnie Mazda prowadzi się lepiej od zwykłego zawieszenia Skody, ale muszę się przejechać na regulowanym...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 31 paź 2017, 09:07 
Świeżak
Offline
Od: 25.07.2016
Posty: 28
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
No to regulowane mnie mega urzekło. Na jeździe miałem okazję przejechać się po każdym rodzaju nawierzchni - rozwalone łódzkie miejskie drogi, boczna polna uliczka, kawałek drogi ekspresowej. Zmieniając ustawienia zawieszenia, w każdych warunkach jechało mi się mega komfortowo pomimo 19" felg. Postaram się tą samą trasę zrobić M6 i zobaczymy jak wypadnie porównanie.

Miałem okazję również jechać Superbem w wersji z DSG. Spoko skrzynia, ale czasami się dusiła moim zdaniem i jakaś dziura się robiła pomiędzy zmianą biegów. Ogólnie nie jestem fanem automatów i po tej jeździe nadal nie jestem zakochany w DSG.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 31 paź 2017, 15:53 
Bywalec
Offline
Od: 30.12.2016
Posty: 316
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Myślę że DSG nie jest jakaś super technologia . Ale poniżej zdjęcie zrobione wczoraj w A6 3.0 tdi przy 160km/h takie obroty jednak robią wrażenie Obrazek

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

_________________
oɔsǝʇ ʍ ʎɹnʇɐıʍɐןʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 31 paź 2017, 16:38 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No ale to jest diesel... w m6 będziesz miał 3K obrotów bodajże (do czerwonego vmax teoretyczna wychodzi chyba 320, co najmniej 300). Także wg. mnie to jest 1:1 m6/audi benzyna/diesel.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 31 paź 2017, 16:43 
Bywalec
Offline
Od: 30.12.2016
Posty: 316
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Jasne chodzi mi tylko o samo zużycie silnika przy 2tys to jak mazda na zimnym silniku z rana

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

_________________
oɔsǝʇ ʍ ʎɹnʇɐıʍɐןʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 1 lis 2017, 11:21 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 465
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Tylko zwróć uwagę na którym biegu jedzie to Audi - D8. Nadbieg pozwala na takie obroty na autostradzie ;). I jest to kierunek wszystkich producentów. W nowej E klasie jest 9 biegowa skrzynia. Coraz bliżej ciężarówek...


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 1 lis 2017, 15:04 
Offline
Sa auta co maja 8 biegów a oborty jak 6 biegowa mazda 6.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Cz, 2 lis 2017, 08:25 
Bywalec
Offline
Od: 30.12.2016
Posty: 316
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Nowa e-classe ma już 9 biegowa skrzynie a porsche panamera 10 biegowa

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

_________________
oɔsǝʇ ʍ ʎɹnʇɐıʍɐןʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 2 lis 2017, 09:48 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Test przyspieszenia Stingera z Autocentrum



 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 2 lis 2017, 19:18 
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.01.2014
Posty: 192
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Wow, 4,7sek to juz konkret. Ciekawe ile byloby bez LC?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 10 lis 2017, 19:57 
Offline
Mazda CX-5 2.5 SkyActive G test PL Pertyn ględzi

https://www.youtube.com/watch?v=MbuGx5G ... RbLlQYk8-6

Nie wiem czy opragramowanie w cx5 skrzyni jest inneale w mojej m6 2017 skrzynia jest bardzo szybka a nie ospała jak w teście. ( ale na filmiku kickdown skrzynia zrobiła momentalnie wiec hm...... )


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 12 lis 2017, 19:42 
Świeżak
Offline
Od: 20.05.2017
Posty: 32
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Ponieważ w 2018 roku mam zamiar zmienić auto postanowiłem dobrze rozejrzeć się po rynku i upewnić się, że moją obecną Mazdę 6 GH kombi 155 km z 2011 roku NIE zamienię na nową. Myślałem tym razem o sedanie 2,0 165 km, oczywiście model 2017. Piszę NIE zamienię, bo jak przekopywałem się przez to forum i naczytałem się o "tragicznej" jakości, skrzypiącym wnętrzu, lusterkach, .... "tragicznym" wyciszeniu i wszystkie posty np rkacz to byłem wręcz przerażony tym jak Mazda mogła tak schrzanić tak ładne auto. Na pierwszy ogień poszedł VW Passat 1,4 TSI 150 km, Highline 2017. Chwalony na forum ..Mazdy 6 za wyciszenie i wykończenie i w ogóle. No to jazda: Mazda a po 2 godzinach Passat. Cóż......... Gdzie niby on jest lepiej wyciszony?? Może nieco lepsza izolacja od podłoża, od kół. Ale wiatr wokół szyb i lusterek gwiżdże tak już od 110 km/godz. Subiektywnie żadnej przepaści na niekorzyść Mazdy też nie ma. Może Mazda jest ciut głośniejsza. I co z tego! Passat prowadzi się gorzej niż moja kombi GH z 2011 roku. "Nijaki", "maślany" układ kierowniczy ze słabym czuciem auta. W M6 poczucie zintegrowania z autem jest o wiele większe. VW Passat to auto dla emerytów.

Dzisiaj postanowiłem pojeździć znów M6 tym razem wersją kombi 2,0 165 km, ale wcześniej chwaloną tu także za wyciszenie Hondą Civic 1,5 turbo hatchback. Powiem tak. Honda jest bardzo przyjemna w prowadzeniu. Układ kierowniczy brzytwa. Manualna skrzynia jest super. Fajne fotele, ale na Boga ona NIE jest cichsza od Mazdy 6. Nie jest, w żadnym wypadku. Ani subiektywnie ani w pomiarach, które robiłem (fakt tylko iphonem, ale tym samym w obu autach). Jechałem oboma autami dokładnie tą samą trasą. w odstępie 1,5 godziny. Po Hondzie jazda Mazdą 6 była równie przyjemna, ale jednak czuć, że Mazda to większe auto i przez to poczucie komfortu jest nieco wyższe. A dziś miałem Mazdę kombi, czyli teoretycznie trochę głośniejszą niż sedan.

Na koniec dziś wziąłem Golfa 7 1,5 TSI 150 km kombi Highline. Ładnie wykończony, ale czy ładniej o M6?
Inaczej, inaczej też niż Honda. Wnioski: gdybym miał wybrać Honda czy ten Golf kombi? Honda. Z powodu wrażeń z jazdy! Samochód jest do jeżdżenia. Golf... to znów dla mnie auto dla emeryta.
Tak więc kompletnie nie rozumiem tej histerii tutaj o złym wyciszeniu M6. Oczywiście nie jeździłem wersjami 2014, 2015, 2016. Nie wiem, może były głośniejsze? Natomiast M6 2017 w ŻADNYM razie nie jest ISTOTNIE głośniejsza niż Passat, Golf, Civic 2017. A prowadzi się super. Bardzo przyjemne auto.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 12 lis 2017, 22:17 
Offline
Modele 2017 coś są poprawione może dla tego, wiadomo że te poprzednie wersje przed liftami były słabiej i tma było najwięcej krytyki na wyciszenie, ludzie co maja pierwsza po lifcie opisywali że po 2 lifcie 2017 jest lepiej ale nie ma przepaści ale to lepiej to już porównywalnie z innymi markami a nie jak wcześniej mazda konkretnie odstawała np. od nowego mondeo.

Zobaczcie wyciszenie przy 130 , mazda lepiej od insigni iprzegrywa tylko o 1 db. w 2 tescie jest porównanie po pierwszym lifcie i mazda była ostatnia.
Osobicie jak pisałem wymieniłem fabryczne głośne opony na inne i jest poprawa o około 1,5 db więc teraz mam porównywalnie jak te najlepiej wyciszone w segmencie.


test po 2 lifcie
http://www.auto-swiat.pl/testy/nowy-ope ... pla/xd6xeh

test po 1 lifcie

http://www.auto-swiat.pl/testy/mazda-6- ... gen/3g0drg


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 12 lis 2017, 22:28 
Bywalec
Offline
Od: 30.12.2016
Posty: 316
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Myślę że trochę przesadzacie z tym hałasem w aucie ja mam 2013 i oczywiście nie jest tak że rozmawiac w aucie nie idzie i że trzeba koc kłaść na nogi żeby od drzwi nie pizdzilo . Oczywiście każdy ma indywidualne "ucho" i mi przeszkadzają kamyki trzaskajace po nadkolach ale myślę że nie znajdziecie auta w tych pieniądzach żeby w nim byli cicho M6 nie będzie klasa Premium i już.

A napewno to nie powinien być glowny powód żeby auto wybierać .

Ja robię jakieś 5 tyś miesięcznie i naprawdę że słuchem i mnie jeszcze jest oki:-)

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

_________________
oɔsǝʇ ʍ ʎɹnʇɐıʍɐןʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 12 lis 2017, 23:48 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.02.2014
Posty: 151
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Ja powiem tam stałem się właścicielem Superba Sportline 280 KM wypasiony na maksa wyceniony był wstępnie na ponad 190 k PLN.
Jednocześnie sprzedaje moja M6 2014 51 tyś przebiegu. Wydawało mi się że będzie przepaść a Tu poza silnikiem który zwija asfalt to po jednej i drugiej są plusy i minusy. Są rzeczy które lepiej działały w Mazdzie. A co skrzypienia u mnie nie występuje. Wydawało mi się że inne auta mogą być lepiej wygłuszone . Bzdura w każdym aucie są charakterystyczne dźwięki. Mazda wcale źle nie wypada. To może się tak wydawać po 2 jazdach próbnych innymi autami że jest tak różowo ale wynika to z naszej percepcji wsiadam.do passata i nasłuchy nadkola robie i ich wygłuszenia. A po jazdach takich na codzień samochodem okazuje się że szyby tam tam gwiżdżą że masakra. Tak samo inne auta. W BMW 3 silnika jakby nie bylo ale szumi znów niemiłosiernie.
Aha u Mazda jeździ na powietrze nie benzynę w porównaniu z Superbem
Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 13 lis 2017, 11:08 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
12 listopada 2017, o 23:48 venom200 napisał(a):
W BMW 3 silnika jakby nie bylo ale szumi znów niemiłosiernie

Nie zgodzę się... moja M6 przed liftem gwizdała od ok. 140 KM/H natomiast BMW nie gwiżdże do 180...a potem też nie jest to jakoś uciążliwe. Silnik cisza, koła cisza, padający deszcz...cisza :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 13 lis 2017, 11:26 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 346
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
12 listopada 2017, o 23:48 venom200 napisał(a):
Aha u Mazda jeździ na powietrze nie benzynę w porównaniu z Superbem
Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka


Znajomy ma taką samą wersje superb'a 280KM, naczytał się na forum, że będzie mu palić 8l/100 a na razie utrzymuje się spalanie 12l/100 w mieście. Mówiłem mu by przejechał się m6 2.5l ale uparty wierny klient VW <offtopic> na inne oferty


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 13 lis 2017, 11:30 
Offline
A 2.5 w mieście to ile pali? Może 7?


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 13 lis 2017, 12:30 
Wtajemniczony
Offline
Od: 01.02.2014
Posty: 151
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Te 11 weźmie na spokój

Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 13 lis 2017, 13:02 
Offline
No to 9% większe spalanie to chyba nieźle jak na przyrost 50% mocy. :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1838 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 62  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.