Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 19:52

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1838 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 62  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 29 maja 2018, 15:24 
Offline
29 maja 2018, o 15:21 Smook napisał(a):
załączniki


Dla porównanie Wysokie cx-5 -zjada arteona.

https://www.youtube.com/watch?v=H1FIPXeU7J0&t=57s

Mieszkam tu ale niemcy to śmieszne ludzie.
Wszystko co ich musi byc najlepsze a jak tak nie jest to kłamią.
Wiadomo jaka byla afera ze spalinam w wagu ( bo ich miały wydalać najmniej co2. ), wyszła kiedyś korupcja w testach opon ADAC, do tego mazda jak opisali : nerwowo się prowadzi na autostradzie, gdzie w recenzjach wszedzie nie liczac niemiec pisali, precyzyjny układ kierowniczy i przyjemnośc z pokonywania zakrętów.
Jak był golf R to napisali fajny układ kierowniczy i nic że nerwowy na autostradzie. - w czasopismach pisża pod siebie jak im pasi. - żałosne.

Jedno wiem że zawsze ich auta wychodziły najciszej .Auto śwait to niemiecki bild i tma passat, czy golf zawsze był najlepiej wyciszony w tych testach a jak czytam gdzie inndziej to wychodzi.

Znanazłem taki test i całkowicie się nie zgadza np. wyciszenie golfa gdzie niby w niemeickich czasopismach najlepiej wyciszone a ut uppss - przy 130 najgłośniejszy.
Astra ma przy 130 km 4 db mniej a jak wiecie 3 db to 2x głośniej.


Obrazek

Kpina , auto Swiat czyli niemeicki BILD - proszę :) golf przy 130 najlepej wyciszony i 1 db mniej od astry - jak oni tak mogą ? ( test w linku )


http://www.auto-swiat.pl/testy/volkswag ... ego/prgz7g


Ostatnio edytowano Wt, 29 maja 2018, 15:59 przez niko123, łącznie edytowano 4 razy

 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Wt, 29 maja 2018, 15:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
inny test łosia dla porównania ;)
https://www.youtube.com/watch?v=ShabL8eXLoM


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 29 maja 2018, 15:29 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A w praktyce to kto miał sytuację tak ekstremalna jak tu testują ?

Albo taką https://www.youtube.com/watch?v=Um-XlKerWvA


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 29 maja 2018, 15:32 
Nałogowiec
Online
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
29 maja 2018, o 16:29 ABC1 napisał(a):
A w praktyce to kto miał sytuację tak ekstremalna jak tu testują ?

Ja. Ale Lancerem, nie Mazdą.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 29 maja 2018, 16:17 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Ja woziłem się 10 lat Jeepem GC i muszę potwierdzić, że do unikania łosi ten grzmot nie był stworzony. Po przesiadce na CX5 inna jakość kierowania, zimą i latem.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 29 maja 2018, 21:06 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
https://www.youtube.com/watch?v=DEmcfwdv_5k ...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 29 maja 2018, 21:26 
Offline
Ciekawe czy teraz ten caly g-vectoring by coś zmienił.


 Zobacz moją 6tkę  
 

moderator
PostNapisane: Śr, 30 maja 2018, 08:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ale co wy chcecie całkiem dobry wynik, może jak na AWD przeciętny, ale np. Mazdę 6 Kombi FWD bije jak dobrze pamiętam o 2km/h...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 30 maja 2018, 08:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
http://teknikensvarld.se/algtest/
Nie ma testów wspólnych by ci sami potweirdzili to samo. Więc bezpośrednio bym nie porównywał. Aczkolwiek jak widać 2014 i 2017 mazda to samo.
Kiedyś powiedzieli, że akurat ESC w Mazdzie bardzo późno reaguje, gdyby nie to to przy 80 km/h pewnie by dała radę.
Sam doświadczyłem później reakcji ESC jak leciałem lekkim bokiem. :) Co jest fajnie, ale de facto słabo przydatne.


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Śr, 30 maja 2018, 09:05 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
A co do rzeczywistego testu to miałem jeszcze w Civicu bez żadnych systemów... Dziękowałem ojcu, że w czasie nauki jazdy 11lat wcześniej do zarypania ćwiczył ze mną awaryjne omijanie przeszkody na drodze w lesie...

Przy 90km/h poza terenem zabudowanym bez najmniejszego światła po wyjściu w łuku w zasięgu świateł mijania zobaczyłem ducha - pijanego rowerzystę w ciemnym ubraniu bez oświetlenia na środku drogi, jakieś 50m przede mną... po teście łosia tyłek auta latał mi jak głupi przez kolejne 100m ale utrzymałem Civica w drodze... Wielowahacz, niskie zawieszenie, bo Civic siedział na drodze jak żaba i uratowałem tyłek i swój i imć idioty...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 30 maja 2018, 15:49 
Offline
Widać znaczenia maja opony, niski profil na + bo jak mam to rozumieć

Mazda CX-5 2,2 DE AWD 150 hk (18″) 2014 Nej 72 km/h
Mazda CX-5 2,2 DE AWD 175 hk (19″) 2014 Nej 75 km/h


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pt, 1 cze 2018, 07:53 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Taka ciekawostka na temat usterkowości...
https://www.adac.de/infotestrat/unfall-schaeden-und-panne/pannenstatistik/suchergebnis.aspx?pklid=9&pstatid=10


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 1 cze 2018, 08:52 
Offline
Mazda GH wypada średnio.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pt, 1 cze 2018, 08:56 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 346
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Ciekawy byłby ranking w którym Niemcy nie faworyzują swoich aut :D


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 1 cze 2018, 09:22 
Offline
Z oponami też była wpadka.

https://wiadomosci.onet.pl/swiat/adac-t ... opon/z5sln

Coś się zmieniło jeśli niemiecki adac robiąc testy dal wygraną Korei - Nexen.


Przed tą aferą w ADAC takie podsumowanie w niemeickim tescie było by niedopuszczalne :)

Próba drogowa przeprowadzona przez ADAC wskazuje na obecność jednego lidera. A jest nim koreańska oppony wielosezonowe są montowane przede wszystkim w małych pojazdach kategorii miejskiej, a rozmiar ten jest często spotykany w segmencona Nexen N’blue 4 Season. Niemcy szczególnie docenili w tym produkcie kilka wartości. Mowa m.in. o zachowaniu na mokrej nawierzchni (kategoria ma duże znaczenie dla wyniku ogólnego), lodzie, niskim poziomie hałasów pracy, wysokiej efektywności paliwowej oraz niskiej podatności na zużycie bieżnika.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pt, 1 cze 2018, 10:49 
Świeżak
Offline
Od: 11.06.2014
Posty: 21
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Region: podlaski
witam, chciałbym podzielić się opinią , a mianowicie posiadałem mazde 6 2014 skyenergy 165 hp mt w 3 lata przejechałem 140 tyś km, i ogólna ocena jest bardzo dobra ( wiadomo lusterka :), obecnie jeźdzę passatem highline lim 2.0 tsi 220 hp dsg, samochód był prawie 50 tyś droższy niż mazda, natomiast różnica nie jest warta tych pieniędzy, oczywiście pod kątem dynamiki passat (350 Nm 6,5sek do 100km/h) masakruje mazdę, ale co do wykończenia i wyciszenia jest podobnie jeżeli porównać skypassion, co do awaryjności się na razie nie wypowiadam, natomiast komfort resorowania jest lepszy w mazdzie, passat jest autem bardzo twardym, aha dsg jest naprawdę cudowna, spalanie oczywiście na korzyść mazdy - nawet przy agresywnej jeździe nie przekroczyło nigdy 10 litrów w passacie można uzyskać 7/100 przy emeryckiej jeździe natomiast korzystanie z osiągów drastycznie zwiększa zużycie nawet do 15-16l/100 ale turbo daje fun


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 1 cze 2018, 12:53 
Świeżak
Offline
Od: 20.05.2017
Posty: 32
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
bartryn: uważam dokładnie to samo co Ty. Na tym forum ludzie "uwiedzeni" histerią wywołaną przez niejakiego rkacz przestali zwracać uwagę na rzeczywistość. Mazda 6 jest głośna i basta! Bo rkacz tak mówi! Czekam na M6 model 2018. Jednak w ciągu 3 ostatnich lat odbyłem kilka razy (po 1-2 godziny) jazdy próbne M6 (2015, 2016, 2017) i zaraz potem Passatem (1,4 TSI, 1,8 TSI) dla porównania. I może modele 2015-2016 były nieco gorzej wyciszone niż Passat (ciut). Model 2017 M6 był dla mnie tak samo dobrze/źle (jak kto woli) wyciszony jak Passat


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 1 cze 2018, 13:00 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Dzisiaj byłem oglądać Passata. Dokładnie to na salonie stało kombi 1.8 TSI 160KM DSG Highline.

Rozczarowały mnie niewygodne twarde fotele. Jakość plastików wbrem opiniom nie jakaś lepsza od Mazdy 6. Niewygodna pozycja za kierownicą, prawa noga ma za mało miejsca po prawej stronie. Na tyle mi się nie spodobał, że zrezygnowałem z jazdy próbnej i Vaga jednak w takim razie nie kupię. Czekam na nową 6. Chyba zostanę przy niej.

Specjalnie wybrałem się oglądać VW bo recenzje w internecie w samych superlatywach.
Generacja 3-cia silnika 1.8 TSI podobno już pozbawiona większych wad, w tym picia oleju.
Rzeczywistość chyba nieco odbiega od tej marketingowej paplaniny.
Owszem Mazda ma też swoje bolączki ale jak dla mnie pierwsze wrażenie zdecydowanie lepsze niż Passat.

W przypadku Mazdy najważniejsze pytanie to czy udało się usunąć pewne znane problemy, nie generując przy nowym modelu kolejnych. O tym to się dopiero przekonamy.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 1 cze 2018, 14:43 
Offline
Jak będą te same mechanizmy lusterek to będzie śmieszne.
Co do '' rkacza to teraz odebrał swojego arteona, coś nie zachwalał plastków czy głośnych mechanizmów lusterek w arteonie ale zadowolony ze spalania.
Teraz przy dotarciu i delikatnej jeżdzie ma średnie 12,6l/100 i pisze że to mniejsze spalanie jak w poprzedniej m6 2,5. - : ) i oczywiście na forum arteona wyśmiewa mazde jak się da :) - wolno mu :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pt, 1 cze 2018, 15:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Dla mnie też koszty utrzymania są ważne. Czytałem wątek dot. spalania w GJ 2.0 i jestem pozytywnie zaskoczony.
Jeśli w trasie będę w stanie zejść do 6,3L i do 9L w mieście to nie chcę nawet słyszeć o dieslu.

Wiem że 1.8 TSI jest znacznie szybsze ale w moim przypadku pewnie spalanie byłoby tu na poziomie 11L w mieście.
Kraków jest zakorkowany. To za dużo dla mnie. Przeglądy też droższe.

Biorąc te wszystkie za i przeciw Mazda nadal wydaje się być dla mnie najlepszym wyborem.
Czekam na pierwsze opinie. Wiem, że są tu na forum osoby które zamówiły nowy model i zdaje się że w tym miesiącu powinny odebrać.
Jednocześnie słyszałem, że mało będzie pojazdów na stock. Ta pierwsza tura pewnie szybko się rozjedzie.
Ale demówki przecież muszą jakieś przyjechać i to pewnie do każdego dealera.

A Arteon, no cóż. Dla mnie to taki bardziej ekskluzywny Passat. Nie twierdzę, że zły ale za duży kosmos dla mnie.
Auto sprawia wrażenie trochę przerośniętego.

Dzisiaj oglądałem też inne marki. Hyundai, Kia i Mitsu.
Wcześniej byłem w Renault i Toyocie.
Już wiem że nie mam tam czego szukać. Choćby to były auta super pod względem technicznym to design budzi u mnie uśmiech politowania na twarzy. Nie wiem, może się starzeję ale nic mi się nie podoba.

Ciekaw byłem modelu Optima Kia, ale gdy ujrzałem wnętrze tego modelu, salon szybko opuściłem. :D
Byłem w Hondzie, wyszedłem zdegustowany. Obecna gama jest po prostu obrzydliwa, a dopełnieniem profanacji tej marki jest brak nowego Accorda w ofercie w Europie.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 1 cze 2018, 15:47 
Offline
Ogladałeś nowa insignie ? ładne auto i tez ciekawe, np. ten 1.5 160 ps.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pt, 1 cze 2018, 17:27 
Bywalec
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 439
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
a np. bmw serii 3? na jesieni bodajże wchodzi nowa generacja, więc na obecną będą dobre rabaty.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 1 cze 2018, 17:45 
Offline
Dokładnie :) z naszego forum też ktoś tak kupił starszy model A5 w dobrych rabatach jak wprowadzili nowy model A5.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pt, 1 cze 2018, 18:06 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
W Krakowie tak perfekcyjnie działa komunikacja, że nie wiem po co komu własny pojazd. Wszędzie płatne parkowanie, korki, korki, korki..
Zero frajdy nawet z Maybacha.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 1 cze 2018, 21:35 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
1 czerwca 2018, o 18:27 wasyllinio napisał(a):
a np. bmw serii 3? na jesieni bodajże wchodzi nowa generacja, więc na obecną będą dobre rabaty.
...dokładnie tak, ponad 20% spokojnie można wycisnąć rabatu :) Polecam


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 1 cze 2018, 22:36 
Świeżak
Offline
Od: 01.01.2018
Posty: 29
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
a w mazdzie jest duzo miejsca na prawa noge z prawej strony? Tez nie bardzo i w Gl i Cx5 a tym bardziej GJ. To byla pierwsza rzecz na jaka zwrocilem uwage. To samo w Arteonie, masakra...Te tunele sa tak przerosniete ze nie da sie swobodnie ruszac noga jak w starym polo czy civiku chociazby. To samo z lewa noga, moja opiera sie o "alu" co jest srednio wygodne. Nowa Insignia to dobry trop, mialem do czynienia.Ladne auto, przestronne, komfort jazdy wiekszy bo nogi maja luz, fotele wygodne, cichsza od mazdy ( nie ma EUS) za to slychac mocniej silnik ( ale testowalem diesela). Minus to taki ze wole skrzynie Mazdy, lepiej tez trzyma sie drogi i wnetrze jakos bardziej do mnie przemawia. No i spalanie, niedawno zrobilem kawal drogi z Czech na poludniowe Wlochy Mazda. Spalanie...6.0l. Civic zony 1.8 nie jest w stanie na trasie zejsc ponizej 7.5.


 Zobacz profil  
 

administrator
PostNapisane: So, 2 cze 2018, 07:35 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Silnik Civica 1.8 to bardzo stara jednostka (zadebiutowała w 2005 roku w 8 generacji) i jej paliwożerność jest normą. :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 2 cze 2018, 07:45 
Offline
Dobrze wspominam moje 1 auto - civic 1.6 vtec D16Z6 - :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: So, 2 cze 2018, 09:17 
Świeżak
Offline
Od: 01.01.2018
Posty: 29
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja bym nie patrzyl czy stara czy nie bo np Polo ktore mialem 1.4 TDI potrafilo palic 4litry na 100km przy przepisowej jezdzie autostradowej a bylo z 2006 roku. Wiem, male auto. Co do nowych VW celowo kiedys zaszedlem do VAGa zobaczyc na co ich stac i nic mnie jakos nie ujelo. Miejsca na nogi kierowcy w Arteonie skandalicznie malo. Audiki oczywiscie zdecydowanie lepiej dopracowane. Niemniej po wejsciu do Mazdy naprawde nie czulem sie zle a porownujac chocby z Talismanem to w Mazdzue czulem sie duuuzo bardziej solidnie a nawet rzeklbym luksusowo.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 2 cze 2018, 10:14 
Świeżak
Offline
Od: 25.08.2015
Posty: 23
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: łódzki
Ja niestety rozstałem się z Mazdą 6. Dokładnie 3 lata i 92000 km. Uważam, że jest to bardzo udane auto. Niezawodne - nie miałem żadnej awarii nie licząc kilku napraw na gwarancji (felgi, lampy ...). Automat w 2.5l rewelacja. Spalanie - w trasie schodziłem do 6,5 - 7,0 l / 100 km przy emeryckiej jeździe. Dużo miejsca w środku. I długo by wymieniać. Leasing się skończył i rozejrzałem się za czymś nowym. Moc 192 KM w wolnossącym silniku (pomimo rewelacyjnego spalania) to mało. Jak dla mnie. Więc chciałem zmienić na coś podobnego ale mocniejszego. Z napędem 4x4 najlepiej. Wybór padł na Superb 2.0 280KM. Po jeździe testowej mocno się rozczarowałem. Owszem - miejsca w środku dużo. Komfort jazdy .... porównywalny doi Mazdy. Może trochę ciszej. DSG - szarpnięcia. Lag przy ruszaniu. Automat Mazdy bije go na głowę. Osiągi to inna liga: trochę ponad 5 sek do 100km/h, 20 sek do 200km/h. Mazda bez porównania słabsza ... Ale auto totalnie bez emocji. Ani nie wygląda, w środku wielki tablet dotykowy na desce. Nie podobało mi się. Przypadkiem trafiłem do salonu Alfa Romeo w Warszawie. Mieli testowe auto Giulia 2.0 VELOCE 280KM. Po 10 minutach jazdy kupiłem. Prowadzenie - nie ma chyba w tej klasie samochodu który tak dobrze się prowadzi. Układ kierowniczy bezkonkurencyjny. Ukłąd napędowy - tył z dołączanym przodem. Ale w zakrętach czy przy ruszaniu - zachowuje się jak RWD. Sam komfort jazdy w porównaniu do Mazdy 6 lepszy (a dosłownie przesiadłem się z jednego do drugiego). W aucie zdecydowanie ciszej, silnik mniej słyszalny. Co prawda w środku ciaśniej niż w Mazdzie ale fotele, wykończenie, kierownica, rozkład mas 50:50 prowadzenie tego samochodu 8 biegowy automat i 280KM mnie przekonały od razu. Automat ZF dział podobnie do tego z Mazdy. Mega szybko zmienia biegi i nie ma opóźnienia jak DSG w Skodzie. 4,9 sek do 100 km/h. Jak na razie przejechałam 7000km Alfą i uważam auto za lepsze od Mazdy... Może gdyby Mazda dała do Europy 2.5l turbo to bym się zastanowił ... i 4x4 ... i lepsze hamulce ... i lepsze wyciszenie ... i fotele jak w Alfie .... i można tak dalej ...

Niestety ale Mazda jako marka nie była w stanie sprostać moim wymaganiom: większa moc i napęd 4x4. Chociaż gdyby ktokolwiek się mnie zapytał o to czy warto mazdę kupić to każdemu powiem, że tak. Bardzo dobrze wspominam to auto.


 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1838 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 62  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Marcin0812 i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.