Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 20:00

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1838 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 62  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 8 lip 2017, 08:26 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Bo radzi sobie lepiej i w poprzedniej wersji, Nm robią swoje. Poza tym w jakimś tam wersjach jest cięższa.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 10 lip 2017, 11:21 
Nałogowiec
Online
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
marass31 napisał(a):
niko123 napisał(a):
W aso powiedzieli że wyciszenie lepsze jak m6 po 2 lifcie 2017.


To mogę potwierdzić, bo tak faktycznie jest.

Nie zgadzam się. Jeździłem jednego dnia 3-ma samochodami: Hyundai Tucson, nowa Mazda CX-5, Mazda 6 MY2017.
Jeżeli chodzi o głośność, to Hyundai deklasował obydwie mazdy, ale później była M6, a na końcu CX-5. Na 100% była głośniejsza od M6 2017. Bardzo byłem wyczulony właśnie na głośność, specjalnie jeździłem tą samą trasą, z tymi samymi prędkościami.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 10 lip 2017, 12:16 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.02.2016
Posty: 284
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Hyundai deklasował obie Mazdy w sensie pozytywnym czy negatywnym?

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 10 lip 2017, 14:33 
Nałogowiec
Online
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cube, w sensie jak najbardziej pozytywnym. Mówię o głośności w środku. Jest wyciszony jak najlepsza limuzyna, przy 180 km/h można szeptem rozmawiać :) Nie jechałem jeszcze tak cichym samochodem.
PS. 1.6 turbo PB, 177KM, 7-biegowy automat.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 10 lip 2017, 14:42 
Bywalec
Offline
Od: 30.12.2016
Posty: 316
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: łódzki
Potwierdzam że Hyundai poszedł w super stronę i też jechałem tucsonem i w cenie 100 tyś z Full wypasem i wrażenia jak najbardziej pozytywne podświetlane klamki takie tam

Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka

_________________
oɔsǝʇ ʍ ʎɹnʇɐıʍɐןʞ ǝıɔɾndnʞ ǝıu


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 10 lip 2017, 15:22 
Offline
Szkoda że obszynia drzwiw tusconie , konsoloa środkowa itp - wszystko twardy plaskich jak w daci -nic nie skrzypi ale jednak... - kia sportige ma lepsze jakości materiały ale za to wyglad auta.... znaczy czył jest ok ale z przodu dla mnie słabo :). - oczywiście nowa cx-5 ma lepsze materiały od sportihe czy tuscona.

od 3.06 sec.

https://www.youtube.com/watch?v=xScMg1CUjBk&t=299s


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 10 lip 2017, 17:10 
Offline
niko123 napisał(a):
We wszystkich testach nowego cx-5 był najczęsciej 2.0 165 - wszyscy pisali że za słaby, albo 2.5 albo diezel 175 ale w teście Pertyna diezel 150 lepiej sobie radzi jak 2.0 165 oczywiście w At.


http://autogaleria.pl/pierwsze-jazdy/no ... dniesiona/
"Kolejną ciekawostką jest system odłączania cylindrów, który pojawi się w jednostce 2.5 SKYACTIV-G. Za pomocą specjalnego mechanizmu odłączany jest pierwszy i czwarty cylinder. Proces ten dubluje interwał zapłonów, co w efekcie może zwiększyć wibracje, dlatego też w automatycznej przekładni (łączonej standardowo z tym silnikiem) zastosowano specjalne koło zamachowe, które dokładnie kompensuje pojawiające się drgania."

Szkoda, bo to w zasadzie jedyna rozsądna jednostka napędowa do tego auta a tak mamy silnik technicznie skomplikowany tak samo jak silniki benzynowe GM w nowej Astrze, gdzie takie koło dwumasowe również występuje. Do tego odłączanie cylindrów jak w silniku VW 1.5 TSI ACT. Nie twierdzę, że to będzie awaryjne, ale posiadacz auta europejskiego za cenę jednego koła zamachowego do Mazdy CX-5 zapewne kupi dwa a do tego będzie miał szerszy dostęp do dobrych zamienników np. Sachsa w przyzwoitej cenie.

Poza tym jaki jest sens zakupu auta z silnikiem benzynowym, który posiada GPF oraz koło dwumasowe? Stopień usterkowości / koszty eksploatacji będą podobne jak w silniku diesla a spalanie (koszty paliwa) wyraźnie większe. To raczej nie zachęci flot oraz użytkowników indywidualnych do przesiadki z diesla na benzynę.


Ostatnio edytowano Wt, 11 lip 2017, 15:21 przez limo, łącznie edytowano 2 razy

 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 10 lip 2017, 17:11 
Offline
Ku...wa kiedyś kupiłem diesla z AT aby nie mieć dwumasy. Teraz aby nie mieć turbiny i DPFa kupiłem benzynowego wolnossaka. A ekoterroryści i tak sprawią że nawet wolnossak z AT będzie miał wszystko to co ma mieć aby się skutecznie rozjebać. Co za syf... :(


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 10 lip 2017, 19:17 
Offline
O tym samym pomyślałem - "uciekłem" do wolnossącej benzyny bo mi się dieslem, a w zasadzie wiecznie się psującymi "dodatkami" do niego już rzygać chciało - a teraz te eco-qoorwy uszczęśliwią mnie na siłę tym samym g.wnem co siedzi w dieslu :mad:


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 10 lip 2017, 19:18 
Offline
No nic, może jakaś Tesla dla biedaków będzie w promocji.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 10 lip 2017, 19:20 
Bywalec
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 439
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
spokojnie, tam też zaraz wymyślą jakiś badziew :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 10 lip 2017, 19:21 
Offline
DPF na piardy z kabiny pasażerskiej. :) W sumie racja..


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 10 lip 2017, 19:24 
Offline
DPF do akumulatorów :lol:

Myślę nad CX-5 ( w przyszłym roku jak Bozia pozwoli) ale teraz wychodzi, że benzyna czy diesel jeden ..uj :x


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 10 lip 2017, 19:25 
Offline
Ciężarówki zostaw dla emerytów.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 10 lip 2017, 19:27 
Offline
rkarcz napisał(a):
Ciężarówki
w sensie CX-5 czy w sensie diesla ? :wink:


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 10 lip 2017, 19:27 
Offline
I jedno i drugie.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 10 lip 2017, 19:34 
Offline
Jakoś tak mi leży ta nowa CX-5 :) Zobaczymy jeszcze :wink:


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 10 lip 2017, 20:00 
Offline
Jeszcze nie mamy tek źle np. w diezlach opla na forum ludzie maja dośc że trzeba zbiorniczek Adblue napełniać co kilka tyś km - ekologia, katalizator itp - co raz lepiej.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 10 lip 2017, 20:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
rkarcz napisał(a):
Ciężarówki zostaw dla emerytów.. :)
ale to już będzie wtedy emetyt :wink: i powitam cie w klubie :)

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 10 lip 2017, 20:20 
Bywalec
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 439
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
ale gpf za kilka lat dopiero ma być wymuszony przepisami (na EU) jeśli się nie mylę? za to coś słyszałem, że w VW w przyszłym roku ma być już gpf

a wiecie może, jak w mercach jest z tym dieslem? Mój wujek ma C kombi z 2015, i nie ma ani dpf'a, ani adblue :O i jak to to ma w założeniu euro6?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 10 lip 2017, 20:28 
Offline
Od 2017 roku Volkswagen będzie montował filtry cząstek stałych we wszystkich samochodach z silnikami TSI i TFSI.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 10 lip 2017, 20:35 
Offline
irys napisał(a):
ale to już będzie wtedy emetyt


Hehehe :wink:

niko123 napisał(a):
Od 2017 roku Volkswagen będzie montował filtry cząstek stałych


Czyli już montuje ?


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 10 lip 2017, 20:55 
Offline
Na to wygląda, podobno pdf ma być obowiązskowy we wszystkich silnikach od 2018. - czyli jak wejdie nowa mazda 6 w 2018 z silnikiem pb to będzie z pdf.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 10 lip 2017, 20:56 
Offline
GPF :-P

http://autokult.pl/29159,obowiazkowe-fi ... -2018-roku

"Eco" qrwa terroryści... :alcapone: :alcapone: :alcapone:


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Wt, 11 lip 2017, 07:33 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 346
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Mieszkacie na południ Polski i nie przeszkadza wam zanieczyszczenie powietrza? Co się dzieje w Polsce w okresie zimowym to jakaś tragedia. Te zmiany które wprowadza UE są bardzo dobre jedyny błąd który popełnili wiele lat temu to metoda pomiaru spalania i emisji w warunkach laboratoryjnych. Wszystko powinno by testowane w rzeczywistych warunkach przez niezależnych testerów. Silniki o małych pojemnościach nigdy by nie zawitały do aut gdyby metody pomiarowe były obiektywne.

Inna ważniejsza sprawa to stare diesle które z uwagi na prostą konstrukcję wciąż jeżdżą po naszych ulicach. Takie samochody powinny mieć zakaz wjazdu do dużych miast moim zdaniem.

Trzecia sprawa, to filtr cząsteczek stały w benzynie nie będzie musiał tyle się napracować co w dieslu bo z zasady ten silnik emituje dużo mniej cząstek stałych.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 11 lip 2017, 07:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 20.11.2014
Posty: 817
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Rysiek tyle, że w Polsce za zanieczyszczenie w zimie nie odpowiadają samochody, one emitują mniej niż 10% i to biorąc pod uwagę ile u nas syfiących dieslów jeździ po ulicach.

Unia jak zawsze podchodzi od dupy strony i jak zawsze ucierpią Ci uczciwi a cała reszta będzie masowo wymontowywać te wynalazki jak teraz wszyscy pozbywają się DPF/FAP. Nawet nie zdajecie sobie sprawy jaki to dobry biznes.

Wystarczyłoby zacząć robić kontrole wyrywkowe, zanieczyszczasz nie jedziesz.

Choć jak teraz sobie pomyśle jak moja Mazda po odpaleniu potrafi zasmrodzić garaż to sam nie wiem czy jednak nie wole czystego powietrza nawet kosztem mojej najukochańszej pasji. Tyle, że nie ma na co zamienić...

_________________
http://www.3dosetki.pl - strona motoryzacyjny opisujący tę bardziej ekscytującą jej część


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 11 lip 2017, 11:43 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 346
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Śmiem twierdzić, że samochody w europie emitują więcej niż 20% zanieczyszczeń
Nasza władza nic nie zrobi z wycinaniem dpf'ow bo ludzi który to często robią głosują na partie rządzącą plus jedni i drudzy uważają ekologie jak zło konieczne.

http://www.icopal-noxite.co.uk/nox-prob ... ution.aspx


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Wt, 11 lip 2017, 12:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Rysiek, ale sprowadzasz zanieczyszczenie do tlenków azotu, a tych jak ktoś nie pali w piecach tworzywami, barwnikami czy pochodnymi ropy jest generowanych przez gospodarstwa b. mało... a głównym źródłem NO rzeczywiście są kochane przez Polaków klekoty (benzyniaki tutaj praktycznie nie trują NO) i to niezależnie od cięcia DPF, tutaj chyba ten z Adblue nieco więcej daje...
ale wszelkie DPF/GPF przecież głównie przeciwdziałają zupełnie czemuś innemu - mają ograniczyć emisje cząstek stałych PMx... i generalnie największy problem w miastach w zimie stanowią takowe pyły cząstek stałych (PMx) i rakotwórczy benzen...

No i spójrzmy na wykres najbardziej zanieczyszczonej przez samochody arterii w Krakowie (stolicy duszenia mieszkańców przez powietrze), popatrzmy na aleje trzech wieszczy:

http://monitoring.krakow.pios.gov.pl/da ... oczny/2017

Jak widać NO jest w miarę stałe przez cały rok, czyli głównym źródłem są tam auta, ale jeśli chodzi o PM i benzen, poziom czerwcowy (czyli samochody + przemysł + grzanie wody) stanowi 10-20% poziomu styczniowego (gdzie dochodzi grzanie piecami na paliwo stałe itp.).
Czyli uzyskując zerową emisyjność aut i tak jeśli chodzi o pył w Krakowie nie jesteś w stanie zejść w zimie do zdrowych norm bez wcześniejszego wytępienia palenia syfem w piecach...

Ok sorki za OT... do przeniesienia do oddzielnego wątku lub czaterii

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 12 lip 2017, 15:38 
Offline
2017 Opel Insignia 2.0 CDTI Test

https://www.youtube.com/watch?v=LDwRHN4Wens&t=8s


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Cz, 20 lip 2017, 13:42 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Luke napisał(a):
marass31 napisał(a):
niko123 napisał(a):
W aso powiedzieli że wyciszenie lepsze jak m6 po 2 lifcie 2017.


To mogę potwierdzić, bo tak faktycznie jest.

Nie zgadzam się. Jeździłem jednego dnia 3-ma samochodami: Hyundai Tucson, nowa Mazda CX-5, Mazda 6 MY2017.


Miało być lepiej... :idea:
Mazda bez względu na model ma pewne cechy współnie i też uważam...że
Głośność to problem mazdy. Powiem to po tym jak wakacyjnie zrobiłem kilka tysiaków. Za głośno. Zdecydowanie. Szumy dają się we znak. Buda lekka na wietrze jednak lata. Oczywiście cx.
Drugi problem: to ta nawigacja. Zagubiła się i zniknęła w najmniej oczekiwanym momencie i kiedy najbardziej była potrzebna. Navi mnie wkurzyła. Ze trzy razy. A myślałem, że mnie problem nie dotyczy.
Trzecie, te fotele materiałowe po kilku tysiącach kilometrów: siedzenie mnie boli. Zapewne skórzane są lepsze. Mają lepszą regulację elektryczną. Dla dużych XXXL manualne siedzenia materiałowe odradzam.
Po czwarte: hamulce. Przy temperaturach wyższych mają coś z odprowadzeniem ciepła. Biło jak cholera. Lęk było hamować. Odstał nie tłucze. Ale czas też na wymianę widzę.
Po piąte: zawieszenie jednak źle znosi te poprzeczne nierówności, czyli tłucze.
Po szóste: jakość, to znaczy szybko widać zmęczenie materiału. Skrzypi w słońcu środek. Łatwo przenosi wszystkie dźwięki np. z bagażnika.

A na plus: silnik, skrzynia AT, dynamika, spalanie. Idzie jak burza.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1838 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 62  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Luke, maciejczar i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.