Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 17:08

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1838 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 62  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 15 gru 2018, 23:47 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
makoleon problem jest taki że ktoś twierdzi że karoseria trabanta jest miękka. Seat w środku wygląda podobnie tyle że jest twardszy w dotyku.
Znaczenie ma jak najbardziej, dotykając, chociażby przypadkiem czegoś co cię otacza - lepiej żeby nie była to totalna tandeta.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 16 gru 2018, 00:09 
Bywalec
Offline
Od: 11.09.2018
Posty: 255
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Ja zamówiłem M6 i mam odbiór w lutym mieć i kierowałem się głównie silnikiem i skrzynią biegów, o których nie słychać jakoś źle, do grupy VW zraziłem się po żrących olej TSI. Nigdzie indziej nie wchodziłem oglądać oprócz mazdy.
Plastiki w środku jak plastiki. Może bardziej się uginają pod palcem w stosunku do mojej Corsy C, ale żebym jakoś na to patrzył to na pewno nie. Dla mnie to ma to bezawaryjnie jeździć i mało palić i to najważniejsze.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 16 gru 2018, 02:36 
Offline
@tombien: nie mam Mazdy 6 i nigdzie tez nie uzurpowalem sobie znajomosci praktycznej tego modelu. Moge bazowac na pewnej anologii co najwyzej i to na tyle na ile jest mi potrzebne.

@MateZ: to normalne, ze forum Mazdy skupia fanow tej marki. Moze dlatego tak trudno zrozumiec niektorym, ze Mazde mozna nie darzyc zadnym uczuciem :) Szkoda zawezac sobie swiatopoglad w sposób jak opisales szczegolnie, ze kazda marka ma swoje mocne i slabe strony. Pisalem o ergonomii i layoucie, ktory jest najczęściej krytykowany i atakowany za "szwabska" nude a zeszlo na plastiki, czyli calkiem inny temat.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 16 gru 2018, 03:11 
Offline
Zeszło na plastiki, bo ktoś się odwołał do plastików. Jeśli brak jest argumentów dobre nawet to. Przecież mazda to premium, a plastiki wspaniałe, z cyklu widziałeś co brałeś.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 16 gru 2018, 08:29 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
@limo
Teraz mogę napisać , milo mi cię poznać :wink:

Trolli jest sporo multikonta itp.

@MateZ
Jak polatasz rok to dopiero wyrobisz sobie opinie o Volvo ja tak przynajmniej mam min rok , liczę wtedy na rzetelną twoją opinie na temat auta .


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 16 gru 2018, 08:36 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 346
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Toyota wypuściła ceny nowej Corolli, wersja Sport Touring można porównać do M6 z kombi bo oba mają podobną przestrzeń bagażowa (tak niektórym zależy na używaniu bagażnika ).

Mazde 2.5l można porównać do 2.0 hybrydy jeśli chodzi o moc/przyśpieszenie.

silnik/wersja Active Comfort Executive Selection
1.2 Turbo 116 KM M6 78 900 zł 89 400 zł - 111 400 zł
1.2 Turbo 116 KM AT6 85 400 zł 95 900 zł - 117 900 zł
1.8 Hybrid 122 KM e-CVT 92 900 zł 101 900 zł 123 400 zł 123 400 zł
2.0 Hybrid 180 KM e-CVT - 110 900 zł 132 400 zł 132 400 zł

https://www.se.pl/auto/nowosci/ile-kosz ... -zARc.html


Ostatnio edytowano N, 16 gru 2018, 08:53 przez Rysiek, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 16 gru 2018, 08:40 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ale czy to cena za full ? czy też dodatki w dużej ilości dodatkowo płatne ?
Toyota Corolla Sedan brak 2.0 szkoda .


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 16 gru 2018, 11:04 
Offline
16 grudnia 2018, o 08:29 ABC1 napisał(a):
Trolli jest sporo multikonta itp.

To, ze ktos sie Mazda nie zachwyca i traktuje jako "daily car" nie oznacza, ze jest trolllem z automatu. Przekladanie kalki z siebie na innych prowadzi do blednych domyslow. "Nazywam sie Lord Kruszwil i jaja sobie chciałem zrobic studiujac dokumentacje serwisowa Mazdy. Czytam po nocach pasjami niczym "Dziady" Adama Mickiewicza. Komisja jednoosobowa zlozona z moderatora sprawdzi poprawnosc moich pogladow oraz stan majątku ruchomego i nieruchomego. Z testu wyszło, że "wywrotowiec" i "podejrzany element"."

Byc moze wersja kombi Corolli przekona Polakow, ale poprzednik byl sporo tanszy, wiec mamy kalke sytuacji jak w przypadku Mazdy 3. Patrzac na to, ze Kowalski che wyrwac jak najwiecej "budy" za rozsadne pieniadze to Corolla ma przewage.

@MateZ: Mazda to jak frytki z ketchupem Soul Red. Lubie frytki, ale to nadal tylko frytki, czyli popularna przekaska (choc niektorzy widza filet z halibuta w bialym winie). Moim zdaniem sukces popularnych aut azjatyckich to, ze sa srednie i nie schodzą ponizej poziomu przyzwoitosci co w markach premium sie zdarza. Nie demonizowalbym tego bledu "grzania w du..sko", bo prawopodobnie to kwestia softu a jak wiemy w Volvo ten soft zyje i dostajemy aktualizacje online. Mozna wiec go latwo poprawic a koszt dla producenta znikomy. Gorzej ja masz do poprawy uklad hamulcowy albo inne usterki natury sprzętowej wiazace sie z duzymi kosztami dla producenta samochodu. Jezeli nie dotycza zakresu bezpieczeństwa to producent bedzie chcial sie wykpic a konsument zostaje sam z problemem (patrz silniki TSI chociażby).


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 16 gru 2018, 11:35 
Bywalec
Offline
Od: 26.08.2018
Posty: 281
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
podziwiam ludzi, którzy mają zdanie dosłownie na KAŻDY temat,a przynajmniej takie wrażenie sprawiają


 Zobacz profil  
 

administrator
PostNapisane: N, 16 gru 2018, 11:47 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
A dla mnie, jako użytkownika Forum i GJ, to potwierdzenie, żeby w wątkach merytorycznych nie toczyć dyskusji z nie użytkownikami tego samochodu, szkoda na to czasu. :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 16 gru 2018, 12:53 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Popieram <spoko>


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: N, 16 gru 2018, 21:49 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
limo a ja się odniosę do jednego. Ocena ergonomii b. często zależy od tego jakimi autami człowiek jeździł do tej pory. VW ma tą cechę, że jak jeździłes autem tego koncernu to odnajdujesz się w aucie tego koncernu nawet w modelu 10lat młodszym, a wsiadajac do japonca dostajesz zagubienia i alergii. Wtedy naturalnym są dziwne pokrętła do świateł i chore włączanie przeciwmgielnych. Tak ma być. Dla mnie jako osoby która prywatnie od zawsze jeździła japoncami (2 Hondy, Mitsubishi i teraz Mazda) ergonomia niemiecka nigdy idealna nie była. A firmowymi autami zwłaszcza Skody nieco tysięcy km zrobiłem. To już łatwiej odnajdywalem się w autach francuskich czy włoskich. Po prostu kwestia przyzwyczajenia... Ja do ergonomii Mazdy nic nie mam. Ale idealna była surowość Mitsubishi. Po paru jazdach wszystko co potrzeba obsługiwałem nie odrywając oczu od drogi... Pokrętła klimy i nawiewow ergonomicznie mistrzostwo.

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 17 gru 2018, 10:25 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 346
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
16 grudnia 2018, o 08:40 ABC1 napisał(a):
Ale czy to cena za full ? czy też dodatki w dużej ilości dodatkowo płatne ?
Toyota Corolla Sedan brak 2.0 szkoda .

Toyota podobnie jak mazda, daje auta dobrze wyposażone w standardzie, tzn wybiera się wersje i te już prawie wszystko mają. Za nawigacje lub premium audio pewnie trzeba będzie dopłacić. Ta wersja za 132k pewnie już będzie wyposażona na maxa. Generalnie mazda wygrywa jeśli chodzi o wygląd. Niezawodność spalanie, przyśpieszenie pewnie w corolli będzie trochę lepsze.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 17 gru 2018, 17:14 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.12.2018
Posty: 108
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Trzeba pamiętać że nowa corolla jest minimalnie większa od np. focusa i sporo mniejsza od m6 sedan.
Wiadomo że m6 kombi mniejsze od m6 sedan ale corolla i tak to coś między kompaktem a klasą D.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 23 gru 2018, 09:59 
Offline
Przypominam, ze pod pewnymi wzgledami modele Mazdy oparte na platformie SkyActiv G są dosc podobne, wiec administratorze błądzisz a dodatkowo oceniasz pochopnie kompetencje ludzi, których kompletnie nie znasz.


 Zobacz moją 6tkę  
 

administrator
PostNapisane: N, 23 gru 2018, 10:35 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
limo szkoda, że już na początku swojej przygody z Forum nie postąpiłeś zgodnie z Regulaminem i się nie przywitałeś w odpowiednim wątku, łącznie z informacją jaki samochód aktualnie użytkujesz. Wtedy może nie miałbyś pretensji, bo pewne pytania do Ciebie by nie padły. Najpierw wymagajmy od siebie, dopiero potem od innych. :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 26 gru 2018, 11:28 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.12.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Cześć,
przeczytałem setki stron tego forum. Jestem na etapie zakupu auta i w 70% skłaniam się do M6 2.0 SkyPassion.
Pierwszym kryterium wyboru była manualna skrzynia biegów. Mam dość automatu mimo, że trzaskam 70 kkm rocznie. Swoją drogą czy ACC ma sens przy manualu?
Mam duży mętlik w głowie, przychodzę więc do Was pełen pokory z prośbą o poradę.
Rozważam oprócz Mazdy:
Superb 4x4 2.0 190 TDI, style
Passat 2.0 190 TDI / 2.0 180 TSI, highline
Insignia B 1.6 200 Turbo / 2.0 170 CDTI elite

Nie jestem znawcą aut, nie wybiegam daleko w przyszłość, chcę 3-4 lata pojeździć. Co mi się w W M6 nie podoba:
- drgania drzwi podczas słuchania muzyki
- podłokietnik, nie rozumiem, o co tu chodzi?
- siedzenia mało komfortowe w porównaniu do AGR
- strasznie mało miejsca z tyłu, myślałem że jak wsiądę po kompakcie to będzie wow. Nie było.
Co mi się w M6 podoba:
- systemy bezpieczeństwa
- cała reszta
- biała skóra :lol:

Jeździłem 6tką 2 razy próbnie, super. Tylko czy długie trasy nie męczą? Mam 188 cm wzrostu.

Pozdrawiam.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 26 gru 2018, 11:35 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
kirian piszesz , że przeczytałeś setki stron tego forum .... i dalej nie masz wyrobionego zdania o wyżej wymienionych autach oraz M6 ? :hihi: ten wątek juz się ulewa :mur: sorki ale wkładasz ponownie kij w mrowisko :alcapone:

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 26 gru 2018, 12:04 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.12.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Nie tylko tego. Właściwie to wybieram między Oplem, a Mazdą. Dodatkowo ładnie została oceniona w https://www.euroncap.com/en/results/mazda/6/33729
Chciałbym żeby ktoś podjął decyzję za mnie <disco>


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 26 gru 2018, 12:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Dla mnie nie ma sie co zastanawiac? Mazda to jedyny wybor !

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 26 gru 2018, 13:25 
Świeżak
Offline
Od: 20.11.2018
Posty: 18
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Niedawno stalem przed podobnym wyborem. Octavia odpadla z powodu wysokiego tunelu z tylu co czyni ją w praktyce autem czteroosobowym, insignia odpadla ze względu na długość - jeszcze kilka dodatkowych cm i jestesmy tuż przy 5m. Byla jeszcze Kia Optima, ogólnie świetne, rozsądnie wycenione auto ale z niewygodną pozycją za kierownicą.
Mazda wygrała dzięki pakiecie dodatków typu kola, opony, hak, android auto w cenie zakupu.


Wysłane z mojego ONEPLUS A6003 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 26 gru 2018, 13:28 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
kirian napisał(a):
... Tylko czy długie trasy nie męczą? Mam 188 cm wzrostu.

Pozdrawiam.


Co do ostatecznej decyzji to jest Twoja i nie pomogę, ale co do miejsca czy długich tras kompletnie nie rozumiem ? mam ponad 190cm, dzieci doganiające mnie, a przestrzeni w 6tce masa (a to kombi więc krótsza niż sedan), kilkutysięczne (z przystankami oczywiście) trasy na luzie i w wygodzie, o kilkusetkilometrowych nie wspominając. Superb na pewno większy i przestronniejszy, ale niekształtny przez to kompletnie.
Natomiast co do automatu to nie rozumiem, akurat jedna z lepszych rzeczy w Maździe.


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Cz, 27 gru 2018, 09:51 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
kirian, jak rozumiem bierzesz pod uwagę kombi... bo inaczej nie rozumiem tego: "strasznie mało miejsca z tyłu".
W kombi jest ciasnawo na kolana, ale dużo zależy od tego jakie ustawienie fotelu preferuje kierowca... Jak prosto z wiekowych Civiców i Audi ala tunning pod dyskoteką, czyli jak najniżej i półleżąc, to niestety z tyłu poza dziećmi nikt się nie zmieści... Ale ja np. za samym sobą bez problemu się mieszczę (187cm i 100kg)... Ale pod względem miejsca na kolana jest to rzeczywiście poziom kompaktów (tych większych bo większych, ale jednak kompaktów). Za to na szerokość jest znacznie więcej miejsca niż np. w Leonie kombi...

A w sedanie to już inna liga... wg różnych źródeł 5-7cm więcej na kolana... To już jest poziom klasy średniej (może nie Superb, ale już Mondeo, Passata czy Insigni)...
Tutaj Mazda podeszła na zasadzie, albo auto biznesowe z miejscem na tylnym siedzeniu (sedan), albo auto rodzinne z dziećmi z tyłu i praktycznym bagażnikiem (kombi)...

Aha i dwie rzeczy:
1) skąd ta niechęć do automatu? jesteś pierwszą osobą którą znam, która jak sama mówi ma dość jazdy z automatem... Zwykle automatów nie trawią tylko Ci którzy nimi nie jeżdżą... albo mieli tylko styczność z przedpotopowymi z 3 przełożeniami...
2)skąd zestawienie w jednym wyborze 2.0 TSI z 2.0 wolnossącą... przecież to inna liga mocy, odczuć... tak samo diesle... Mazdy silnik jakiś taki z innej planety w tym porównaniu...
3) 70tys km rocznie? Ja brałbym diesla... mimo, że jestem miłośnikiem benzyn wysokoobrotowych... Moim zdaniem w wolnymssaku możesz się męczyć na dłuższych trasach... chyba bardziej niż na fotelu w Maździe...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 27 gru 2018, 11:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
mazdapo ostatnim lifcie stracila jakies 5cm miejsca na kolana z tylu ze wzgledu na grubsze fotele..
fatalnie teraz jest jak ma wysoka osoba za wysoka siedziec
pisze caly czas o Kombi
mam 193cm i w FL2 moge OK siasc za soba
w FL3 nie bylo szans sie wcisnac


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 27 gru 2018, 13:29 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
A to może być faktycznie. Pamiętam jak się przymierzałem do Puga 508 vs Mazdy 6 to ten pierwszy miał przy niej grubachne fotele i niby wielkość kabiny podobna, a miejsca na kolana wyraźnie mniej przez grubość oparć. Oglądając zdjęcia tych nowych 6tek zastanawiałem się, czy ten plus wynikający z "cienkości" nie zniknie. Niedobra zmiana.


 Zobacz profil  
 

administrator
PostNapisane: Cz, 27 gru 2018, 16:25 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
27 grudnia 2018, o 09:51 gzesiolek napisał(a):
jesteś pierwszą osobą którą znam, która jak sama mówi ma dość jazdy z automatem... Zwykle automatów nie trawią tylko Ci którzy nimi nie jeżdżą... albo mieli tylko styczność z przedpotopowymi z 3 przełożeniami...

Wielokrotnie tu pisałem, że automat nie jest też dla mnie.
Nie rozumiem dlaczego nie można mieć innych upodobań? Ja nikogo nie namawiam do MT, bo taką skrzynię wolę. Objechałem wiele samochodów (nowych) z AT a moje podejście pozostało bez zmian.
Jeżeli (póki co) mamy wybór i zgadza się on z naszymi preferencjami, to trzeba się cieszyć a kogoś wybór uszanować mimo, że nie jest zgodny z obecną tendencją.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 27 gru 2018, 20:17 
Bywalec
Offline
Od: 26.08.2018
Posty: 281
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Dokładnie, wszystko kwestia upodobań i preferencji. Podobnie jest ze skórzanymi siedzeniami. Ja miałem 2 auta w skórach, w sumie chyba 9 lat jeździłem tymi autami i powiedziałem, że nigdy więcej skór. Z tego co czytałem na tym forum to jest dużo fanów tego rozwiązania, dla mnie to najgorszy gadżet w aucie.


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Cz, 27 gru 2018, 21:52 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
27 grudnia 2018, o 16:25 tombien napisał(a):
27 grudnia 2018, o 09:51 gzesiolek napisał(a):
jesteś pierwszą osobą którą znam, która jak sama mówi ma dość jazdy z automatem... Zwykle automatów nie trawią tylko Ci którzy nimi nie jeżdżą... albo mieli tylko styczność z przedpotopowymi z 3 przełożeniami...

Wielokrotnie tu pisałem, że automat nie jest też dla mnie.
Nie rozumiem dlaczego nie można mieć innych upodobań? Ja nikogo nie namawiam do MT, bo taką skrzynię wolę. Objechałem wiele samochodów (nowych) z AT a moje podejście pozostało bez zmian.
Jeżeli (póki co) mamy wybór i zgadza się on z naszymi preferencjami, to trzeba się cieszyć a kogoś wybór uszanować mimo, że nie jest zgodny z obecną tendencją.


Ale jest różnica między kimś kto się nie daje przekonać na AT, a kimś kto się dał przekonać, pojeździł takowym parę lat i chcę wrócić do MT...
Może źle ująłem i uprościłem. Ale naprawdę nie znam kogoś kto się raz już zdecydował na AT i później w kolejnym aucie chce wrócić na MT. Stąd moje zaskoczenie...
Piszę z pozycji osoby która na codzień ciągle jeździ MT, która miała wcześniej do czynienia z AT w US (łącznie 9miesięcy) i mimo dostrzegania zalet AT, nie wyobrażała sobie przesiadki, która w Polsce przejeździła kilkaset tysięcy km od 1996 do 2015 autami z MT i która jakby był 2.5 z MT wybrałaby MT... ale w tej chwili, ba po miesiącu jazdy AT, nie wyobrażam sobie już powrotu do MT... I znam kilkanaście osób które miały podobnie, czyli były przeciw AT, aż do momentu gdy się jednak dały namówić i od tej pory MT to ewentualne zło konieczne...
Oczywiście nie mam nic do osób które tak jak ja przed 2015 nie wyobrażają sobie wyboru AT...
Po prostu jestem zdziwiony jak ktoś po paru latach z AT ma go dość... ;)
Peace :houk:

A co do skóry, to ja wolałem jej nie mieć, ba dalej wolę porządny inny materiał tapicerski od taniej ekoskóry w meblach domowych, ale w samochodzie przy dzieciakach, przyznaję, że skóra sprawdza się lepiej niż materiały które są alternatywnie oferowane...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 27 gru 2018, 23:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 24.12.2018
Posty: 3
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Dziękuję wszystkim za wypowiedzi. Siedziałem dzisiaj w Oplu Insignia B. Nie no, be jaj. Straszne te plastiki, jeszcze nie jeździłem bo 1.6 nie mieli na stanie do testów.
Odnośnie moich preferencji, za młodu jeździłem SUV z 4 biegowym Tiptronic oraz Lancerem Sportback. Później przewinęło się sporo różności i od dwóch lat mam TSI DSG. Nie, nie czuję się komfortowo pozbywają się takiej przyjemności jaką jest praca drążkiem. Zabawa obrotami, hamowanie silnikiem. Owszem mam manetki, ale to nie jest to. Ta Mazda dla mnie to powrót do "dzieciństwa". Wysokie obroty i zabawa wajchą. Mam świadomość, że nie jest to demon przyspieszenia, ale w moim życiu to żaden priorytet. Właściwie to zastanawia mnie jedynie działanie ACC na manualu, ale logicznym dla mnie jest to, że będę po prostu zmieniał biegi, a dystans i prędkość utrzyma samochód. Spoko opcja, tak czy siak.
Nie mam ustawionego fotela jak w w/w Civic :lol: Jeżdżę zdecydowanie sztywno, wysoko, kontroluję drogę i otoczenie ale faktycznie fotele są masywne, mało miejsca z tyłu jakoś przeżyję.
Martwi mnie ... kwestia audio. Faktycznie ten set od Bose jest tak tragiczny? Słuchałem chwilę, szału nie było ale też nie było jakoś bardzo źle. Później wróciłem z tym samym zestawem nagrań do swojego VW i zrobiło mi się smutno. Jakie są Wasze odczucia w tej kwestii?


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Pt, 28 gru 2018, 00:20 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
kirian, może rzeczywiście masywność foteli ogranicza miejsce...
Co do audio to nie wiem jak w nowej, ale wcześniej audio znacznie poprawiały dwie rzeczy:
1) wyciszenie, zwłaszcza drzwi,
2) jak ktoś lubi bardziej mięsisty bas, dodanie suba w bagażniku, w kole...

Nie wiem czy w nowej jest dodany sub i jak lepsze wyciszenie wpływa na jakość, ale zapewne jest lepiej niż wcześniej...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1838 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 62  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Marcin0812 i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.