Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:14

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1838 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 62  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 10 paź 2016, 12:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.10.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2007
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witajcie,

to mój pierwszy post na tym forum. Przymierzam się powoli do zakupu nowego samochodu w leasingu lub wynajmie długoterminowym ( choć korzyści nie mam podatkowych ( ryczałt, nie vatowiec ), ale tylko tak się da u mnie obecnie ).

Obecnie jeżdżę od 4 lat Alfą 159 sw jtdm. Czas na zmiany przychodzi tylko dlatego, że

1) już nie potrzebuję raczej diesla... robiłem 50 tys rocznie, teraz między 25 a 30 tys km
2) Alfa ma już spory przebieg...ale mam chętnego kupca w rodzinie, no i ma już swoje lata
3) Planujemy z żoną powiększenie rodziny...i 159 jest nieco ciasna z tyłu, a bagażnik już teraz nie zawsze jest wystarczający
4) Potrzebuję auta z praktycznym bagażnikiem z racji mojej pracy.

Czy ktoś robił taką przesiadkę? Jak wrażenia :)? Ciężko mi jest wybrać teraz nowe auto, bo jednak Alfa miała styl i pazur. Superb wydawał się rozsądny...ale właśnie- rozsądny, do bólu poprawny, choć liftback to ideał dla mnie jako pogodzenie praktyczności z faktem, że nieco mi się kombiaki znudziły. Insignia- dostałem super ofertę na 1.6 turbo executive i powiem szczerze, że auto całkiem ładne, ale jakoś nie do końca mi pasuje...jest to też schodzący model. Ma też średnie opinie.

No i jest Mazda. Brak mi mocno tu liftbacka, ale kombi jest piękne ( jedyne kombi, które mi się podoba po epoce 159 ). Jest to jedyne auto, które na prawdę mi się podoba wizualnie ( choć środek nie w pełni- kto projektował ten podłokietnik?! ) i wydaje się, że ma sensowny silnik 2.0, który widzę, że cieszy się ok opinią i jest oszczędny (jak będzie 8-9 w mieście to super...bo 4.5l w trasie raczej nierealne ).

Może ktoś miał styczność i ze 159 i z m6 gj? Może ktoś też dokonał takiej przesiadki?

Biorę pod uwagę 2.0 skypassion mt pb 2017. Nie pali mi się z zakupem, ale powoli się przymierzam.

Nowe auto to też efekt pewnego kompromisu. Mocno nastawiałem się na używaną A6 lub 5er ( tego to nawet nowego, bo była fajna promocja...jak się okazało jednak- przy zakupie 2 aut...139tys zł za 518d at ), ale z żoną uznaliśmy, że lepiej kupić nowe ,,tańszej" marki i z gwarancją, aniżeli pakować się 3-4 latka, bez gwarancji ( a serwis tych aut tani nie jest ) i z często ciekawą historią. Kupowałem 159 jako używane i nim wybrałem moją sztukę to oglądałem 30 różnych aut i był dramat.

Budżet do leasingu - około 130 tys zł brutto. 4-5 lat umowy, wkład około 20%, niska rata, wysoki wykup/ zwrot auta ( raczej będę chciał znów zmienić ).

Pozdrawiam i dziękuję


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 10 paź 2016, 21:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2104
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Trochę nie do końca konkretnie pytasz. Bo czego się spodziewać między Alfą 159 a Mazdą 6 to widać po wejściu do jednego i drugiego i po przejechaniu się jednym i drugim. Nawet jeśli Alfa to diesel. Wiec to wiesz na pewno, że stylu i poczucia jakie się ma w Alfie, prowadzenia i "zintegrowania" z wozem, nie uświadczysz w Maździe. Materiały w Maździe też gorsze, biorąc pod uwagę zwłaszcza różnicę wieku, no i Mazda każda jedna taka sama (przepraszam 3 wersje są :) i aż dwa urządzenia wnętrza :) ) .
Ale jest w niej za to jakieś takie spokojne poczucie, że zrobi co do niej należy. Owszem, bez ekscytacji, ale i bez fochów. Choć 159 szczególnie diesel raczej chyba kłopotów nie przysparzała ? No i bagażnik wiieeeelki bo piszesz że do pracy potrzebny. Miejsca z tyłu też bez porównania więcej. Ale czy nie ma większych i bardziej praktycznych ? - na pewno są. Tu jest po prostu duży bagażnik i tyle, żadnych przegródek itp. Praktyczna jest roleta unosząca się z klapą razem, ale to zależy co tam w tej pracy wozisz. Ciekawe przegródki ma Kia Optima sportwagon.
Ja ze 159tką sporadyczny kontakt miałem, ale jest w niej mimo że oplowsko-fiatowska jeszcze coś z Alfy - m.in układ kierowniczy bezpośredni czy świetne hamulce szczególnie jeśli Brembo. Zależy osobniczo, czy wielkim dyskomfortem będzie elektryczny nieco oderwany od asfaltu układ w Maździe. No i Mazda nie będzie tak stabilna przy dużych V czy wietrze bocznym między ekranami - jest znacznie wyżej zawieszona i zawieszenie to nie to co w Alfie. Ale za to wszędzie wjedzie z tym wielgachnym prześwitem.
W skrócie - zyskasz przestrzeń i niezawodność, ba nudę z Mazdą, stracisz coś jednak mimo że to 159 i diesel ale wyjątkowego. Ale w tej wielkości nie ma alternatywy z Alfy . Niejeden Alfisti dokupił Mazdę 6 czy 3 . Czy wymienił ? pewnie też.

Jedno co mogę podpowiedzieć, to się zastanów nad automatem, bo to spory plus w Maździe, cudowna sprawa, zwłaszcza w mieście, ale nie tylko. Nawet kosztem niższej wersji, bo to jest gruba rzecz i tego nie dołożysz później. Elektrykę foteli itd. itp. jak zechcesz to dołożysz, a automatu nie.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 11 paź 2016, 09:05 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Nie mogę porównać z Alfa, a jedynie skromie z Focusem.
Gdzie prawie wszystko jest na korzyść M6.
Jest tylko kilka wątpliwych punktów typu prowadzenie. W Focusie budziło u mnie większe zaufanie niż w M6. Natomiast po tych samych zakrętach M6 jest w stanie przejechać szybciej... Ciężko się wyczuwa granicę w M6 widocznie narazie jeszcze do niej nie dochodzę bądź za rzadko. W Focusie miałeś tyle informacji, że byłem w stanie powiedzieć które koło dopiero zaczyna mieć problem. W M6 nawet jak kontrola trakcji się włączą to nie mam pojęcia dlaczego...


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Wt, 11 paź 2016, 13:36 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
szuki, to samo jest względem Lancera, może poza tym, że przejeżdża szybciej... Ot nie odstaje, ale wyczucie granicy jest znacznie trudniejsze, a czucie drogi znacznie gorsze... a okazuje się w sumie dość sprawna i nieźle przyklejona do drogi...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 11 paź 2016, 20:50 
Wtajemniczony
Offline
Od: 03.10.2016
Posty: 178
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Heh tak czytam czytam i aż dziwna zbieżność między nami
Też mam alfę 159, też od 4 lat i też kupca w rodzinie ;) oczywiście też diesel. Tylko u mnie sedan a nie SW
Odbierać bedę M6 jakoś w połowie grudnia, wybrałem sedana - miejsca w M6 z przodu dużo więcej a z z tyłu to już w ogóle przepaść. Kufer też sporo większy na korzyść mazdy.
Alfa fajnie się prowadzi, zawsze mi się podobało że wspomaganie i skrzynia biegów chodzą "dość ciężko" a nie tak jak np. w kia ceed że małym palcem można kręcić kierownicą. Co do jakości wykończenia to myślę że jest porównywalnie, choć alfa ma już swoje lata - generalnie w takim budżecie M6 wydaje mi się optymalnym wyborem - passat w wersji wyposażenia odpowiadającej skypassion to koszt ok 180k, superb w fajnej wersji też wychodzi sporo drożej.
Ciągle zastanawiam się czy zamiast nowej M6 nie lepiej było wziąć ~2 letnie volvo xc60 - ale wybór padł na M6 :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 6 lis 2016, 21:16 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 03.06.2016
Posty: 149
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: kujawsko-pomorski
W czw. byłem w salonie i oglądałem model 2017... nie miałem zbyt dużo czasu bo chciałbym zobaczyć czy poprawili bolączki modelu 2015. - Na dzień dobry zauwazylem inna leciutko kierke + materiał (skóra? ortalion?:D) prawdopodobnie dlatego iż kierka dostała podgrzewane klamoty :P Miał ktoś okazje się bujnąć wersją 2017 ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 24 lis 2016, 19:15 
Offline
Renault Talisman - polecam filmik od połowy - opisywane ustetki i problemy a na początku zler spasowania itp. - po 20 tys km auto już sie sypie, wał , nity kierownicy, końcówka drazka kierowniczego, problemy z silnikiem.

http://www.autocentrum.pl/filmy/nasze-n ... -42-marek/


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Cz, 24 lis 2016, 19:58 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Zgodnie z tradycją Reno. Ale Talisman III z pewnością będzie bezusterkowy .


 Zobacz profil  
 

administrator
PostNapisane: Cz, 24 lis 2016, 20:06 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
"Bardzo mało pali, na trasie 5,5l przy 130-140 m/h, w mieście maksymalnie 7,5l".
Na liczniku średnia 8,6l :D


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 24 lis 2016, 22:05 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Chciałem kupić Talismana po tym jak z Laguną III miałem rewelacyjne doświadczenia. To był naprawdę niezawodny samochód, choć znajomi się ze mnie śmiali, że się pewnie przyjaźnię z mechanikami skoro kupiłem Renault i lubię jeździć na pogawędki do warsztatu. Głównie ze względu na silnik go nie chciałem, a kierownik serwisu mi powiedział dyplomatycznie, że dobre czasy motoryzacji skończyły się na normie Euro IV, a na pytanie o trwałość silnika jego okiem powiedział, że gwarancję mi wytrzyma (150 tys. Km lub dwa lata), a jak nie to wymienią.

Nie mniej jednak oczywiście na jeździe próbnej byłem. O ile Laguna III paliła tyle ile mówił katalog, a nawet mniej to spalanie Talismana to jak spalanie Colta. Niby pali na trasie 4 litry, ale jak jedziesz 70 km/h na najwyższym biegu, a jak jedziesz 150 km/h to spala ponad 15.
... i tak właśnie działa Talismana. W jeździe miejskiej w Krakowie poniżej 8 to napewno nie zejdziesz, a wydaje mi się, że bliżej 10. Mówię o ON. Na trasie 70 km/h zaczyna zbliżać się do katalogu, ale już na dwupasmówkach w zakresie prędkości 100-150 km/h rzadko widzisz jedną cyfrę przed przecinkiem.

Dynamika w porównaniu do Mazdy jest słabiutka. Skrzynia DSG (w Renault to się inaczej nazywa) jest słaba, a w powiązanie z silnikiem 1,6 diesel masz wrażenie, że coś tam pęknie. W trybie normalnym auto jest żadne. W trybie Eco jest ciche i mało pali, a jeździ jak byś miał pod maską 1,2 benzynę wolnossącą.
To przjedźmy do trybu sport. Czujesz się jak nastolatek, który pożyczył od dziadka Fiata Pandę i wziął na przejażdżkę dziewczynę chcąc pokazać jej maksymalne możliwości tego auta. W kabinie jest głośno, warkot silnika z pewnością nie pozwoli zasnąć, skrzynia szarpie emulując wciskanie w fotel, a osiągi mizerne.

Porównywałem Talismana 1,6 diesel 160 KM lub 1,6 benzyna 200 KM (tym drugim nie miałem okazji jechać) w wersji Initiale Paris skonfigurowany za ok. 155 tys. Mazda z Webasto ale po rabacie kosztuje mnie niespełna 153 tys. przy czym w Talismana nie miał bym Webasto, a jego instalacja samodzielna spowodowałaby problemy z gwarancją na elektrykę, układ paliwowy, chłodzenia silnika, w konsekwencji sam silnik i potencjalnie część karoserii jeśli trzeba byłoby coś dospawać czy wywiercić aby ten piecyk zamontować. No i z Webasto zrobiłoby się 165 tys.

Oczywiście handlowcy Renault twierdzili, że montaż Webasto nie będzie sprawiał problemu, a silnik jest trwały i są z nim dobre doświadczenia w Espace, gdzie jest ta sama jednostka - to mnie akurat śmieszy aby do samochodu o masie 2,5 tony montować silnik 1,6.
Za to szef serwisu na odchodne powiedział mi półszeptem, że sam ma Mazdę i to mnie ostatecznie przekonało. Za kilka dni zacznę ją osobiście poznawać.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 26 lis 2016, 00:00 
Offline
https://m.youtube.com/watch?v=dXSAmwTt7s8 kwintesencja mazdy 6. Gość mówi jak jest. Szkoda, że swój kanał otworzył rok temu i jednym z pierwszych samochodów testowanych była m6, którą się zachwycał. Gdybym go wtedy nie oblukał to pewnie dziś bym jeździł czymś innym i był szczęśliwszy.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: So, 26 lis 2016, 14:23 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
6.44. :idea:
Gość zajmuje się zawodowo muzyką, oglądam jego kanały, ale akurat mazdę testował po tym jak kupiłem też.
Zwraca uwagę na wyciszenie i sprzęt, dość fajnie opisuje samochody. Mówi, to co wszyscy wiemy niestety po fakcie. <boisie> <zauroczony>

Nie ma rzeczy idealnych, zwłaszcza dzisiaj... jest i to, fajny wątek, że człek pójdzie całować mazdę w garażu: http://forum.vw-passat.pl/threads/14829 ... (-poprawa-)-DCC

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 26 lis 2016, 15:08 
Offline
W m6 zawieszenie też się tłucze i do cichych nie należy nawet po 1 fl. Efekt potęguje fatalne wyciszenie nadkoli. Mam czasem okazje pośmigać paskiem cc z 2010 roku z dcc i tam jest błoga cisza, zarówno od szyb, otoczenia, silnika jak i zawiasu. Po przesiadce do m6 czuje się jakbym jechał w blaszanej puszce.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: So, 26 lis 2016, 15:51 
Offline
MateZ napisał(a):
Mam czasem okazje pośmigać paskiem cc z 2010 roku z dcc i tam jest błoga cisza, zarówno od szyb, otoczenia, silnika jak i zawiasu.


W związku z tym mam tylko jedno, jedyne pytanie - to dlaczego nie kupiłeś tego super, hiper cichego, nie tłuczącego paska ? Tylko dałeś się nabrać, wpuścić w maliny i kupiłeś taki szajs jak Mazda ???

Mam wrażenie, że każdy, wiecznie tu narzekający użytkownik Mazdy jeździł wcześniej czymś szybszym, zrywniejszym, cichszym itd. a teraz został wyr.chany i musi się męczyć w Mażdzie :facepalm:

Forum istnieje już ponad 3 lata, padło tu milion słów o jakości Mazdy a niektórzy (po lekturze forum) z uporem maniaka kupuja to auto i potem <suicide>


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: So, 26 lis 2016, 17:20 
Offline
A czy przed kupnem miałem okazje przejechać tym samochodem kilka tysięcy kilometrów ? Chyba nie, na jeździe próbnej kulałem się po mieście, trochę po obwodnicy. Prędkości nie duże, nawierzchnia dobra. Z resztą byłem tym samochodem zafascynowany bo z wierzchu mi się niesamowicie podobał i nadal się podoba. Wnętrze też sprawiało wrażenie pozytywne. Byłem zauroczony. Dodać do tego rzekomą bezawaryjność mazdy, i bardzo pochlebne opinie w prasie i internecie u recenzentów.Pozatym mam sentyment do marki bo jeździłem długo 626 ge, która była rewelacyjnym samochodem, nie do zdarcia, świetnie wykonanym, śmiem twierdzić, że spasowanie i jakość materiałów były tam lepsze niż obecnie w gj, a samochód był z 93 roku. Wyciszenie też było lepsze :facepalm: Czytałem forum, większość użytkowników miała egzemplarze przed liftowe, mazda zapewniała, że w polifcie poprawiła wyciszenie, zabezpieczenie antykorozyjne, itd. Oprócz tego istnieje jeszcze czynnik damski, w postaci żony, która nie jest tak wybredna jak Ja, chociaż hałas też ją w..a.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 27 lis 2016, 12:00 
Offline
Wreszcie testy, otoche pali przy 140 tak samo 7.6 do 100 , myślałem bardziej że będzie koło 7.2 no ale optima waży ponad 200 kg więcej od mazdy 2.5. At.

https://www.youtube.com/watch?v=c71h3JkUTZM

https://www.youtube.com/watch?v=VVx-5P4stxw


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 27 lis 2016, 12:06 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 10.05.2016
Posty: 103
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: wielkopolski
Te testy sa trochę o kant d.... Jeden prosty przyklad ... spalanie na zimnym silniku po 3 km ... kazdy wie, ze latem i zima to dzien do nocy ...


Sent from my iPad Pro using Tapatalk


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 27 lis 2016, 17:24 
Offline
Ja sprawdzam przy 140 i to jest bardziej wiarygodne.

-- Dodano: N, 27 lis 2016, 17:24 --

test optimy 245 ps.

https://www.youtube.com/watch?v=kvFdrWuFWGY


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: N, 27 lis 2016, 18:38 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Zacharowi wychodzi, że co do wyglądu kia gra z mazdą w tej samej lidze, ale mazda ma jednak lepszy układ jezdny. Nie wiem jak w wersji GT, ale w zwykłej optimie środek z tych plastików jest gorszy w kia niż w maździe, wg mnie jak kiedyś siedziałem w salonie. Tzn. solidniej spasowane, tam nie buja się tunel środkowy, ale jakoś ta faktura była dziwna. Fajny design, ale na dotyk średnie wrażenia. Choć wygląd a'la bmw czy audi z jednej strony jest plusem a z drugiej minusem. Ale to nie dziwi, bo gość główny od designu siedział kiedyś chyba w audi, ale go podkupili, jak również pół roku temu gościa z bmw M. Ale jak widać we wnętrzu i w podwoziu "prawie" robi wielką różnicę. Ale też "prawie" oznacza pokusę na wyższą cenę.

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 28 lis 2016, 10:52 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Ja akurat SaturdayCar Fever oglądałem przed zakupem ba na 6 miesięcy przed zakupem kilka razy. Powiem szczerze, że jak dla mnie mówił o wyciszczeniu, aczkolwiek ja nie jestem wyczulony na dźwięki przynajmniej do póki sie skoda octavia mk2 nie przejechałem tak myślałem. Jak teraz przeszedłem na Nokiany to fakt od drzwi to chyba jedyny dźwięk jaki dostaje się do samochodu... Co nie powiem jest trochę irytujące, ale to trochę głównie przez to forum i szukienia doskonałości. Gdyby nie to forum to szczerze bym na to nie zwrócił uwagi... Dla mnie i dla żony jest ok(ale nie więcej :), czy mniej czas pokaże :)). Podobnie jak w X-trailu Nissana 2016....
Brakuje mi odpowiedzi SaturdayCar Fever jeśli by miał się kierować 50/50 rozum/serce. Bo ja tak się kieruję.

Co do Reno hm no cóż a taki piękny był :). O talismanie z filmiku Zachara https://www.youtube.com/watch?v=NtnSAy48to4 - SaturdayCar Fever


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 28 lis 2016, 11:30 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 346
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
ale koleś pi*&^li z tego SaturdayCar Fever, 20min video a on ciągle w kółko o tym samym tego się nie da oglądać/słuchać.
Dla niego głównym argumentem jest wyciszenie i spasowanie plastików, sorry ale są jeszcze ludzie którzy kupują auta by czerpać przyjemność z jazdy nimi


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 28 lis 2016, 11:46 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Wg gościa tego gościa M6 ze 165KM nie zrywa trakcji, to źle. Talisman z 200km też nie zrywa trakcji, to dobrze. I teraz nie wiem, bo moja Astra 90KM zrywa trakcję. To dobrze czy źle? :idea:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Pn, 28 lis 2016, 12:01 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
domas7 napisał(a):
I teraz nie wiem, bo moja Astra 90KM zrywa trakcję. To dobrze czy źle?


A jak ma być i ile jesteś w stanie za to dorzucić? ;)

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 28 lis 2016, 14:30 
Offline
Rysiek napisał(a):
Dla niego głównym argumentem jest wyciszenie i spasowanie plastików, sorry ale są jeszcze ludzie którzy kupują auta by czerpać przyjemność z jazdy nimi


Typ jeździ 300 konnym seatem, który jest gorzej wykonany od m6, więc chyba dla niego liczy się fun a nie spasowanie i jakość plastiku.


Ostatnio edytowano Pn, 28 lis 2016, 15:46 przez MateZ, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pn, 28 lis 2016, 15:15 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Poczytajcie facebooka tego goscia i jego kłopotów z mercem: http://wmeritum.pl/publicysta-sportowy- ... dla/162552

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 28 lis 2016, 17:44 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Ja uważam, że każdy producent może wyprodukować wadliwy egzemplarz oraz, że każdy klient może być przewrażliwiony.
Odnośnie pierwszego sztuką jest aby producent zachował się fair wobec klienta i spisał takie auto na straty, a klientowi dał wolne od wad jeśli nie może ich w sensownym czasie zdiagnozować i usunąć.
Odnośnie klienta. Coż. Na samochody wydajemy bardzo dużo pieniędzy, szczególnie w relacji do polskich zarobków i wobec tego bardzo dużo oczekujemy. Czasami za dużo. Oczywiście silnik, zawieszenie, układ kierowniczy czy wszelkie bajerki za które płacimy muszą działać, ale mniejsze lub większe skrzypienie niektórych elementów wnętrza, szczególnie podczas jazdy na nierównościach gdy karoseria poddawana jest naprężeniom w wielu samochodach jest normalne. Producent przewidział takie zachowanie i celowo nie podjął ku temu środków zaradczych - nie ta klasa samochodu, oszczędności materiałowe lub korzyści z lekkiej i elastycznej konstrukcji karoserii przeważające sporadyczne skrzypienie. Coś co w krajach europejskich zdarza się sporadycznie (jazda po nierównej drodze i związane z tym skrzypienie elementów) w Polsce jest codzienne.

Ja osobiście przyczepiam się tylko do rzeczy istotnych i raczej zbieram je w całość (czasami dołączając drobiazgi) i zgłaszam umawiając auto na przegląd okresowy lub kilka tygodni przed końcem gwarancji jeśli akurat nie wypada przegląd, a nie jeżdżę do ASO co dwa dni. Szkoda czasu.

Jeszcze odnośnie bohatera walczącego z Talismanem. Takie rzeczy jak źle spasowany słupek widział chyba przed zakupem, a ten słupek to powód kilku z 20 wizyt w serwisie. Ja widząc taką wadę albo bym samochodu de facto używanego (demo to nie nówka) nie kupił/nie zdecydował się lub nie odebrał w takim stanie. Tak byłoby prościej.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 29 lis 2016, 21:00 
Offline
Co do Renault , pewnie znacie jego testy ale ten początek filmu......

https://www.youtube.com/watch?v=fudsfQWGMTk


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Wt, 29 lis 2016, 23:21 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
crow napisał(a):
Poczytajcie facebooka tego goscia i jego kłopotów z mercem: http://wmeritum.pl/publicysta-sportowy- ... dla/162552



poczytałem - niezła historia :(


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 5 gru 2016, 20:46 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Poczekajcie: opel insignia się dźwiga i dołącza:
ja będzie skok jak z astrą to...
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 5 gru 2016, 21:21 
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.01.2014
Posty: 192
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Linia boczna i tyl z Mazdy 6.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1838 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 62  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.