Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:14

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1838 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 62  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 10 paź 2016, 12:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 10.10.2016
Posty: 1
Rok produkcji: 2007
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witajcie,

to mój pierwszy post na tym forum. Przymierzam się powoli do zakupu nowego samochodu w leasingu lub wynajmie długoterminowym ( choć korzyści nie mam podatkowych ( ryczałt, nie vatowiec ), ale tylko tak się da u mnie obecnie ).

Obecnie jeżdżę od 4 lat Alfą 159 sw jtdm. Czas na zmiany przychodzi tylko dlatego, że

1) już nie potrzebuję raczej diesla... robiłem 50 tys rocznie, teraz między 25 a 30 tys km
2) Alfa ma już spory przebieg...ale mam chętnego kupca w rodzinie, no i ma już swoje lata
3) Planujemy z żoną powiększenie rodziny...i 159 jest nieco ciasna z tyłu, a bagażnik już teraz nie zawsze jest wystarczający
4) Potrzebuję auta z praktycznym bagażnikiem z racji mojej pracy.

Czy ktoś robił taką przesiadkę? Jak wrażenia :)? Ciężko mi jest wybrać teraz nowe auto, bo jednak Alfa miała styl i pazur. Superb wydawał się rozsądny...ale właśnie- rozsądny, do bólu poprawny, choć liftback to ideał dla mnie jako pogodzenie praktyczności z faktem, że nieco mi się kombiaki znudziły. Insignia- dostałem super ofertę na 1.6 turbo executive i powiem szczerze, że auto całkiem ładne, ale jakoś nie do końca mi pasuje...jest to też schodzący model. Ma też średnie opinie.