Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 15:39

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1838 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 62  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 18:10 
Amator
Offline
Od: 28.03.2017
Posty: 69
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Talisman, jest gorszy od mazdy. Plastiki w środku gorsze jak w moim starym Hyundai z 2012 roku, chamski twardy plastik, zegary takie sobie i miejsca w srodku jakby mniej. Blacha tak samo miękka jak w maździe, jedynie wygląd zewnętrzny na duży plus. Ja bym Mazdy 6 mimo wielu mankamentów na talismana nie zamienił. A i jeszcze na plus widoczność przy cofaniu.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 28 mar 2018, 22:09 
Świeżak
Offline
Od: 01.01.2018
Posty: 29
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
jezdzilem dzis nowa insignia, 1.6 140km diesel ( moze sie to roznic nieco, nie pamietam ale przyblizona wersja). Turbo zatem poczucie dynamiki wieksze, hamulce o niebo lepiej, wiecej miejsca po szerokosci wygoda kirowcy subiektywnie wieksza, podlokietnik tez, no i ciszej, slychac silnik ale EUS juz nie tak. Ogolnie dosc udany model i przyznam ze gdybym dzis kupowal m6 to bym sie powaznie zastanowil. Na plus mazdy biegi, mimo wszystko bose, czujniki no i wiadomo wyglad.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 29 mar 2018, 07:29 
Wtajemniczony
Offline
Od: 16.12.2015
Posty: 180
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
A widzisz, ja mam mocniejsza wersje z AT8 i różnicy w biegach już tak nie czuć. Z resztą się zgadzam. I ja się zastanowiłem i jednak wybrałem Insignie, na razie nie narzekam :) No oprócz spalania, ale o tym wiedziałem :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 29 mar 2018, 07:47 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Byłem wczoraj raz jeszcze się przejechać Stingerem, dalej mi się podoba bardzo, ale:
-podtrzymuję, co pisałem wcześniej, że skrzynia nie do końca mi siedzi. Może to kwestia przyzwyczajenia, ale jakoś nie mogłem wyczuć kiedy zrzuca biegi. Poza tym wciąż uważam, że reakcja sporo wolniejsza niż SkajAktiw Drajw i to nawet w trybie sport +
-demówka, przebieg 5600km, tarcze hamulcowe biją.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Cz, 29 mar 2018, 11:29 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
29 marca 2018, o 08:47 domas7 napisał(a):
tarcze hamulcowe biją


Brembo?

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 29 mar 2018, 11:51 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Dokładnie te.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Cz, 29 mar 2018, 13:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
To musieli mocno testować przez te 5600km dynamikę i hamulce...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pn, 2 kwi 2018, 20:47 
Offline
Fajna bryka a silnik bardziej skomplikowany jak SKYACTIV X .

https://www.youtube.com/watch?v=PMg4jIN2sQY


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 06:52 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2524
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
No ten infiniti fajny podobny do mazdy cx-5 ;). No tylko ciekawe ile takie silniki wytrzymują km, nie mówiąc już o awaryjności, jak dla mnie za bardzo przekombinowane ;;)

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 16:13 
Offline
Jak robią ja Japońce w nie np. vw to nie powinno być źle :).
Pamiętam jak miałem honce civic D16 z6 i był vtec ( zmienne fazy ) - były bez awaryjne a potem ford w focusie 1.6 vtc czy w alfie i się to sypało, w fokusie padały koła fazatorów w alfie też coś a Japonce zrobili jak trzeba :).


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 17:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2524
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Kurde, takie silniki robią skomplikowane a porosty mechanizm lusterek się sypie :lol:

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 18:28 
Bywalec
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 439
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Myślę, że ten inżynier od lusterek został zastąpiony skończoną ilością studentów, którzy kilku rzeczy nie uwzględnili, jak chociażby ich składanie :lol:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 18:29 
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.01.2014
Posty: 192
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Generalnie do silnikow Infiniti nie mozna przyczepic sie. Silniki 3,5 V6, 3,7 V6 czy 5,6 V8 uchodza za naprawde bezawaryjne i długowieczne. Ba, nawet 3,5V6 przez wiele lat byl w 10tce najlepszych silników w USA. Nowy 3.0TT juz drugi rok z rzedu jest jednym z najlepszycj obecnych silnikow z turbo. Jednakze ten caly VC-T to zupełna nowosc takze wszystko jest mozliwe.
Wracajac do QX50. Bardzo ladne auto, naprawde ladne. Szkoda tylko, ze tam jest CVT. Jak bedzie tylko w PL (czyli poczatek 2019) wybiore sie na jazde probna.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 19:40 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2524
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Mariusz a te jednostki 3.0 diesle v6 co to za wynalazek ?? Gdzieś czytałem ze francuskie ?? We Włoszech tylko takie można dostać. Benzyn brak;(.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 3 kwi 2018, 19:54 
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.01.2014
Posty: 192
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
3.0d V6 to silnik nissan renault nieco zmodyfikowany przez infiniti.
2.0t i 2.2d to natomiast silniki mercedesa.
Oryginalne silniki Infiniti zawsze mialy dobra opinie. Fakt, przy deptaniu lubily sporo spalić, ale za to byly bezawaryjne.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 4 kwi 2018, 00:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 05.03.2017
Posty: 525
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: TS2
Region: zagranica
Odbiegając trochę od tematu (właściwy został zamknięty),coś dla potencjalnych nabywców Arteona (test łosia)
https://www.youtube.com/watch?v=VQ_zs1qrENk
Przejazd 1-74 km/h i 2-75 km/h ustawienia standard 3-76 km/h komfort,ostatni slalom bardzo dobrze zarówno w zakrętach szybkich jak i wolnych.
I jeszcze taki sam test Mazda ale niestety tylko CX5
https://www.youtube.com/watch?v=H1FIPXeU7J0


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 4 kwi 2018, 02:01 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 16.09.2013
Posty: 2161
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: mazowiecki
to jeszcze dla porównania alfa giulia
https://www.youtube.com/watch?v=DMXjC5ytuaY
i a5
https://www.youtube.com/watch?v=ShabL8eXLoM

-- Dodano: 4 kwietnia 2018, o 03:01 --

i infiniiti
https://www.youtube.com/watch?v=1uPFdd_uoNg


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 4 kwi 2018, 07:26 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 454
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Kilka dni temu jeździłem Cuprą z 2015 r. Wnętrze - wiadomo - słabo w porównaniu do M6, ale spasowanie b. dobre. W innych wątkach wspomniane było, że to głośny samochód. Nic z tych rzeczy! W trybie comfort (bez sztucznego dźwięku silnika) jest tutaj znacznie ciszej niż w M6, szczególnie przy prędkościach 150, 160km/h. Mimo słabego środka (materiały) czuć tutaj solidność, grubsze blachy itp. Mazda w tym temacie ma na pewno sporo do dopracowania...


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 4 kwi 2018, 10:45 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1523
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
4 kwietnia 2018, o 08:26 modo napisał(a):
Mimo słabego środka (materiały) czuć tutaj solidność, grubsze blachy itp. Mazda w tym temacie ma na pewno sporo do dopracowania...

Nie wiem, czy należy coś poprawiać. Ja przesiadłem się do Mazdy z innego Japończyka, więc "cienkość" blach nie jest dla mnie zaskoczeniem. Jak przez chwilę jeździłem Skodą, to czułem się jak w czołgu. Drzwi jakieś takie ciężkie, toporne... Więc ta "solidność" dla mnie nie jest na plus...


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 4 kwi 2018, 12:38 
Amator
Offline
Od: 28.03.2017
Posty: 69
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Blachy to dramat mazdy. Nie przeszkadza wam, ze sa takie cienkie?? Ja juz prostowałem drzwi, a blacha wygina sie jak z papieru:) Zdecydowanie wolalbym toporne drzwi, ale z normalna gruboscia blachy i powloki lakierniczej.


 Zobacz profil  
 

administrator
PostNapisane: Śr, 4 kwi 2018, 13:05 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
4 kwietnia 2018, o 13:38 Zacpac napisał(a):
Nie przeszkadza wam, ze sa takie cienkie?

A w czym ma to przeszkadzać? Ja jeżdżę Japończykami do 20 lat i dla mnie to norma.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 4 kwi 2018, 15:12 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
4 kwietnia 2018, o 13:38 Zacpac napisał(a):
ale z normalna gruboscia blachy i powloki lakierniczej.

Jaka to jest normalna grubość powłoki lakierniczej? Bo akurat wydaje mi się że inne marki nie maja jej jakoś więcej w obecnych czasach.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 4 kwi 2018, 18:30 
Offline
Max 80-90 mikronów, miejscami 60 w maździe. W vagu ok 120. Jak tam modo wrażenia z jazdy cuprą. Przymierzam się do zamiany m6 na coś innego i nie ukrywam, że cupra jest w wąskim kręgu zainteresowania.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Śr, 4 kwi 2018, 19:35 
Amator
Offline
Od: 28.03.2017
Posty: 69
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
4 kwietnia 2018, o 16:12 login napisał(a):
4 kwietnia 2018, o 13:38 Zacpac napisał(a):
ale z normalna gruboscia blachy i powloki lakierniczej.

Jaka to jest normalna grubość powłoki lakierniczej? Bo akurat wydaje mi się że inne marki nie maja jej jakoś więcej w obecnych czasach.


Prosze was , standard to 120+ , tutaj maly odprysk rysa od razu do blachy. Wczesniej mialem hyundaia, blacha byla grubsza i rysy byly mniej widoczne.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 4 kwi 2018, 20:03 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
MateZ ja miałem kilkakrotnie Cupre (280 i 290)na dłuższe ,,pojeżdżawki " dalej moje <3 <zauroczony>
Gti lepsza jakość wykończenia ale fan to leon daje tylko ceny poszły do góry ,ze ho ho. Gdyby teraz ktoś powiedział ,,machniom " to miałbym niezły zgryz :wink:
Dwa lata temu powiedziałbym auto warte każdej wydanej złotówki lecz teraz za sensownie skonfigurowany kombi 160tyś to trochę za dużo <slabo> . Dalej to jest compact

-- Dodano: 4 kwietnia 2018, o 21:03 --

Nowe volvo V60 t5 ceny od 187tyś - lepsza (premium ) alternatywa?

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 4 kwi 2018, 20:32 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
4 kwietnia 2018, o 20:35 Zacpac napisał(a):
Prosze was , standard to 120+ , tutaj maly odprysk rysa od razu do blachy. Wczesniej mialem hyundaia, blacha byla grubsza i rysy byly mniej widoczne.

no może kiedyś.... Dla przykładu BMW x1 https://aukcje.efl.com.pl/Auction/BMW-X ... P-id140769 od 0.086 do 0.125. Niestety czasy sie zmieniają........


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 4 kwi 2018, 21:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Czy masz 80 czy 120 to dla kamieni bez znaczenia. Kolegi seat po 3 latach ma od odpryskow bardziej zrytą maskę niż nasza trójka w tym samym wieku. Wszystko do blachy.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
 

administrator
PostNapisane: Śr, 4 kwi 2018, 21:48 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
4 kwietnia 2018, o 22:10 zdzich44 napisał(a):
Czy masz 80 czy 120 to dla kamieni bez znaczenia

Wreszcie ktoś to napisał. :)
Wszystko zależy od kamieni - czy mają ostre krawędzie czy gładkie. Ostre działają jak śrubokręt czy nóż. Nie ma na to mocnych, ewentualnie folia na lakierze.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 4 kwi 2018, 21:49 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Moja ma 130-140 mikronów na całości (mierzone przy okazji, tu o tym wspomniałem https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=89&t=6458#p242003)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Pt, 6 kwi 2018, 12:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
domas7, masz jedną warstwę więcej niż u mnie... u mnie jak sprawdzałem jakimś badziewnym miernikiem podawał 90-100 mikronów

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1838 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 62  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.