Teraz jest Pt, 19 kwi 2024, 21:42

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1838 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 62  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Śr, 16 maja 2018, 19:56 
Offline
No to widzisz skoro niemcy taki skorumpowany naród to i ich wierni sojusznicy z czasów 2 wojny mogli posmarować :) Z własnego doświadczenia wiem łopatologicznie jedno. Kupiłem 8 lat temu używane audi a3 z przelotem 170 tyś w komisie, co zapewne w rzeczywistości daje >300 tyś km szczególnie, że było kupione przez handlarzyne od turka z Hamburga. Przejechałem przez 8 lat ponad 100 tyś km. I przez to 8 lat i ten przebieg w tym samochodzie nic poza tym co powinno się nie zepsuło. Klocki, tarcze, turbina i egr. Lusterka się składają i rozkładają, niedawno pojawiła się rdza na błotniku z przodu. Ale ten samochód od 5 lat doglądają raz w roku kowale a nie mechanicy w aso. I nic a nic się nie dzieje. Już 3 lata temu miał iść do żyda za przysłowiową cene złomu ale on się nie daje. I zapewne mazda pójdzie po 3 latach kupiona jako nowa w salonie po kosztach a to audi dalej będzie w rodzinie jakby nigdy nic.


Ostatnio edytowano Śr, 16 maja 2018, 20:13 przez MateZ, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Śr, 16 maja 2018, 20:09 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
BTW ; czy składanie lusterek wynika z przepisów wzglednie podnosi bezpieczeństwo ruchu lub właściwości jezdne?
Po cholerę taki ficzer jest?
Nie używam tego wynalazku , ale być może źle robię?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 16 maja 2018, 20:10 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
16 maja 2018, o 20:21 niko123 napisał(a):

premium bmw jak pisalem padla


generalnie bmw padaka


No zdecydowanie ktoś tu ma kompleks BMW :facepalm:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 16 maja 2018, 20:18 
Offline
Nie no wiadomo że przesadzilem :) bmw 3 wypada najlepiej z bmw chyba, zobacz miejsce :)
Sa modele silniki,skrzynie itp w bmw bardziej dopracowane i te mniej - wiadomo że nie można napisac ze bmw padaka ale różnie bywa z bmw i tu nie chodzi o te raporty ale te testy po 100tys km z auto swait jak rozbierlai, z tych raportow i wiem co bylo u kolegi z bmw 1 czy niedawno w rodzinie bmw 7.
Wiele jest taką czesć jak silnik, dadza w dany model bmw i potem takie n. bmw 2 ma probemy a np bmw 3 nie bo juz nie ma tam silnikow awaryjnych 3 cylindrowych.
Wystarczy np. zobaczyć raporty awaryjnosci forda z 2009 gdzie focus 1 meisjce a mondeo chyyba 100 - niby ford ale jedno super inno dno.
tak na serio to dalbym 3 mazdy 6 za 1 bmw 7 :)


Ostatnio edytowano Śr, 16 maja 2018, 20:25 przez niko123, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Śr, 16 maja 2018, 20:38 
Offline
Smook składanie lusterek wynika z tego, że strach zostawić rozłożone w naszym pięknym kraju aby nie spotkały się z podeszwą czyjegoś buta, ewentualnie wózkiem sklepowym. Bardziej zastanawia fakt, że automatyczne składanie zwiększa w przypadku mazdy prawdopodobieństwo zepsucia mechanizmu a każą za to udogodnienie jeszcze dopłacać :lol: Ba jeszcze się nie zdziwie jak każą zapłacić za demontaż modułu automatycznego składania lusterek. <brawo> Nie mam sumienia aby potencjalnemu kupcowi zostawić takie udogodnienie sprzedając samochód. <niewiem> Szkoda tylko że mazda nie miała sumienia gdy kupowałem samochód. <sex>


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Śr, 16 maja 2018, 20:55 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2524
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Panowie niby Mazda taka Beeee ale ceny mazd poszły do góry. Ja jak kupowałem w 2014 pięcioletnia mazdę dalem jak dobrze pamietam 48tys. Teraz sprawdzałem z2013 roku czyli 5 letnia od 58tys w górę masakra. Jak to taki badziew to czemu poszedł tak do góry ???;)

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Śr, 16 maja 2018, 21:03 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
16 maja 2018, o 20:56 MateZ napisał(a):
Kupiłem 8 lat temu używane audi a3 z przelotem 170 tyś w komisie, co zapewne w rzeczywistości daje >300 tyś km szczególnie, że było kupione przez handlarzyne od turka z Hamburga. Przejechałem przez 8 lat ponad 100 tyś km. I przez to 8 lat i ten przebieg w tym samochodzie nic poza tym co powinno się nie zepsuło. Klocki, tarcze, turbina i egr. Lusterka się składają i rozkładają, niedawno pojawiła się rdza na błotniku z przodu. Ale ten samochód od 5 lat doglądają raz w roku kowale a nie mechanicy w aso. I nic a nic się nie dzieje. Już 3 lata temu miał iść do żyda za przysłowiową cene złomu ale on się nie daje.


I każdy ma podobne historie w obie strony aut wybitnie nie do zajechania (jak moja Honda Civic VI 1.4 90KM z przełomu 95/96 co jako ponad pełnoletnią sprzedaliśmy z przebiegiem prawie 300tys km - tutaj prawdziwym bo cały przebieg zrobiła w rodzinie, ale w Polsce, na naszych dziurach, solidnie co zimę posolonych, mechanicznie do końca igła, silnik kręcił się jak szalony na czerwone a oleju nie wciągał, blacha wymagała poprawek, ale miała prawo szczególnie po 4 najechaniach na tył w całej jej karierze, poza tym nigdy nie zawiodła, wszystko w niej działało, a jedyne wydatki poza wymianą oleju to były sworznie wahaczy co parę lat), jak i tych dających popalić jak Peżocik szwagra 307 SW z niezawodnym HDI, ale to co elektronika w nim wyprawiała to jakbym nie widział to bym nie uwierzył... choinka to mało powiedziane...

Czy w związku z tym powiem, że Hondy są hiper super a francuzy do d... nie bo wiem, że to przypadki pojedyncze, choćby potwierdzały jakąś mityczną regułę... czy wpływa to na mój wybór auta - na pewno, bo jak jeżdżę samochodami przed decyzją, to jeśli mam dwa podobne spełniające moje wymagania i niewiele się różniące to zapewne prędzej wybiorę auto japońskie niż francuskie... mimo, że wiem, że legendarna niezawodność aut japońskich czy niemieckich to po prostu mit, a więcej zależy od szczęścia i tego jak się auto użytkuje niż od mitów polskiej wsi czy miast...

I tak ja w przeciwieństwie do Roberta nie wierzę w wyjątkową niemiecką legendarną solidność, a i nie będę się wzbraniał przed wynalazkami w postaci aut koreańskich czy włoskich... Po prostu pojeżdżę, poczytam, ocenię co mi bardziej pasuje i wtedy Mazdę na coś zmienie... a może na kolejną Mazdę, bo jakby z konceptu vision coupe zrobili liftbacka to nie wiem czy bym się powstrzymał... :P Albo jakby Kia zrobiła Shooting Brake'a z silnikiem od Stingera... Nie skreślam też aut niemieckich... Po prostu jak nastąpi czas wyboru znowu objeżdżę przez rok z 10aut i to czasem po kilka razy...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 08:38 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
16 maja 2018, o 20:33 MateZ napisał(a):
Niko ale jak już wielokrotnie pisałem ile jeździ po Polsce i Europie mazdy a ile vagin ? Jakby mazd jeździła choćby 1/4 tego co vaga to statystyki wyglądałyby całkiem innaczej. Mazda w europie to marka niszowa tak samo jak choćby lexus czy infiniti. Która firma na flote kupiła by samochód z rabatem 1-3 % a takie są w mazdzie. Vagi kupują korporacje po kilkanaście sztuk albo nawet kilka tysięcy sztuk. To samo Ople czy Fordy. Wiem, że floty to inna bajka i nawet obsrany fotel wymienią na gwarancji bo z drogimi prawnikami innaczej się gada a i kontrakty nie takie, ale co statystyka to statystyka.


Liczba aut niema znaczenia , zobacz jak robią statystyki. Dekra + TUV + ADAC + firmy laweciarskie musi być min liczba aut np: 1000 szt z tego robi się opinie dlatego niema wszystkich aut bo liczba była zbyt niska by coś jednoznacznie stwierdzić.
A Dekra to podstawa a stwierdzenie że tak nie jest to tak jak by stwierdzić że google to małe nie znaczące coś .
Firmy samochodowe bardzo biorą sobie do serca opinie DEKRY i TUV

-- Dodano: 17 maja 2018, o 09:38 --

16 maja 2018, o 21:55 Lucasbadboy napisał(a):
Panowie niby Mazda taka Beeee ale ceny mazd poszły do góry. Ja jak kupowałem w 2014 pięcioletnia mazdę dalem jak dobrze pamietam 48tys. Teraz sprawdzałem z2013 roku czyli 5 letnia od 58tys w górę masakra. Jak to taki badziew to czemu poszedł tak do góry ???;)


Bo niektórzy korzystają z opinii mechanika , a jak coś się szybko sprzedaje GJ schodzi w bogatych wersjach jak szalone to cenę wysoka taki rynek takie prawa.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 09:38 
Wtajemniczony
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 216
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: lubuski
16 maja 2018, o 20:33 MateZ napisał(a):
Jakby mazd jeździła choćby 1/4 tego co vaga to statystyki wyglądałyby całkiem innaczej.

bo.... Mazda do Europy wysyła mniej awaryjne egzemplarze czy co? Statystyka to statystyka.....


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 11:07 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
U mnie w Passat B6 i 300tys km sprzęgło oryginał, się okazało bo pedał nie odbija do końca że to tylko jakaś pompka itp . Ciekawe ile wytrzyma w Maździe. :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 11:14 
Offline
17 maja 2018, o 10:38 login napisał(a):
16 maja 2018, o 20:33 MateZ napisał(a):
Jakby mazd jeździła choćby 1/4 tego co vaga to statystyki wyglądałyby całkiem innaczej.

bo.... Mazda do Europy wysyła mniej awaryjne egzemplarze czy co? Statystyka to statystyka.....


Dokładnie tak jak piszesz statystyka to statystyka czyli kilka słupków, które często niewiele mają wspólnego rzeczywistością.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 11:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
mariuszcom- GY 2.0D sprzedałem z fabrycznym sprzęgłem i dmumasą przy stanie licznika ok. 260-270kkm, dokładnie nie pamiętam. A ile miał najechane faktycznie to nie wiem...

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 14:51 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
17 maja 2018, o 12:14 MateZ napisał(a):
Dokładnie tak jak piszesz statystyka to statystyka czyli kilka słupków, które często niewiele mają wspólnego rzeczywistością.

Statystyka nigdy się nie myli. Statystyka zawsze pokazuje rzeczywistość, którą ktoś mierzył funkcją która zaprojektował. Do tego momentu to czysta statystyka. Myli się jedynie jej interpretacja...


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 15:14 
Offline
Tak Szuki dlatego można interpretować te statystyki w taki sposób, że vagi jako auta flotowe, są zajechane bo wiadomo, że najszybszy samochód to firmowy samochód. Aby te statystyki miały sens powinno zostać przebadane nie 100 losowo wybranych samochodów danej marki tylko np. 100 samochodów kupionych przez użytkowników indywidualnych lub 100 samochodów kupionych na floty .itd ogólnie temat na prace magisterską. Osobiście nie wierze w te rankingi, tak samo jak i w testy euro ncap i inne.


Ostatnio edytowano Cz, 17 maja 2018, 15:15 przez MateZ, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 15:15 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
MateZ - Myslę tak samo :)

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 15:24 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
euro ncap ma jeden problem, który też mi się nie podoba. Sprowadza wszystko do gwiazdek. IIHS to robi moim osobistym zdaniem dużo lepiej. Dzieli na kategorię. I nagradza samochody które są super dobre we wszystkich rekomendacją.
Tak wiem euroncap jak się wejdzie na stronę to masz kategorię, ale to nie trafia do ostatecznego klienta czemu coś jest nie tak.
Co do flotowych akurat jak miałem kolegów z samochodami flotowymi to aż tak źle ich nie traktowali jak pytałem czemu to dwie odpowiedzi były pierwsza, że oni chcą dojechać żywi. Druga, bo chcą wrócić do rodziny na czas, a samochód popsuty im tego nie gwarantuje...
Dlatego to nie jest tak, że te rzeczy są do bani tylko interpretacja ma być inna.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 15:25 
Offline
Mam pytanie, co decyduje o małej utracie wartości auta ? awaryjnośc , jakość , cena ?


Obrazek

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 15:29 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tylko coś od czapy te dane, miałem Mitsubishi i za tyle procent sprzedałem. 6 letnie auto.
Patrząc po dzisiejszych chociaż ogłoszeniach czy też ich odświeżeniach - 4 latki trzymają się dobrze powyżej 50 procent (czy też powyżej 60% tak naprawdę).

Fakt że ten 6 latek miał te 90kkm a nie 180kkm, wtedy pewnie cena by była zupełnie inna.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 15:56 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
17 maja 2018, o 12:07 mariuszcom napisał(a):
U mnie w Passat B6 i 300tys km sprzęgło oryginał, się okazało bo pedał nie odbija do końca że to tylko jakaś pompka itp . Ciekawe ile wytrzyma w Maździe. :)


194 tyś km i nadal ok M6 rocznik 2013 i 178 tyś km z 2014 nadal całe silnik i skrzynia . Auta Flotowe .

-- Dodano: 17 maja 2018, o 16:56 --

M6 z przelotem 182 tyś km widać straszliwe zużycie materiałów :roll: wytarte przełączniki popękana skóra okropne.
http://www.otomoto.pl/oferta/mazda-6-6- ... 9cd4c60512

A tu ma 204 tyś km RDZA <oczy> i zniszczenia na max .
http://www.otomoto.pl/oferta/mazda-6-ID ... 9cd4c60512


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 16:25 
Offline
Bardzo dobry stan - prawie 270 tys. m6 2,5 192 ps.
Ciekawe ile silniki 2.0 / 2.5 dadzą rade nabić km bez remntu ale stawiam że 2x tyle co małe silniki z turbo.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... a04a49d1e4


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 18:02 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Zależy co rozumiesz przez remont...wiadomo, że silniki zaturbione będą wymagały wymiany lub regeneracji turbiny czego w wolnossących nie ma. Odpowiednie traktowanie turbiny spokojnie pozwoli na jakieś 250 tys km. Kolejny raz odniosę się do pisania o trwałości...każdy z nas tutaj ma prawie nowe lub nowe auto. Czy zaturbione czy nie, raczej zostanie sprzedane nim pojawią się problemy...więc po co dywagować ?
Za to przyjemność z jazdy...nieporównywalna :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 18:35 
Offline
Chyba że taki 3 cylindrowy turbo padnie po 30 tyś od nowości.
Sa oczywiście udane 3 cylindrowce jak np wielokrotnie nagradzany ecobust forda 1.0 - na niemeicki mobile znalazlem z przebiegiem 330 tyś a w niemeickim bildzie po 100 ts km i rozebraniu silnik nie okazywał jakichkolwiek oznak zużycia.
Myślałem że mazda ogarnie na europe ten silnik 2,5 turbo 250/420 nm ale pewnie normy eudo 6.d były ciężkie do ogarnięcia bez filtra gpf i mazda olała europe.
W zwykłym 2,5 dali rade, widocznie 2,5 turbo to już inna bajka.


 Zobacz moją 6tkę  
 

administrator
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 18:44 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
17 maja 2018, o 16:25 niko123 napisał(a):
co decyduje o małej utracie wartości auta ?

1. Niski przebieg.
2. Popularność modelu.
3. Cena zakupu, która przez dodatki nie jest dwukrotnie wyższa.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 19:34 
Offline
Opel INSIGNIA Sports Tourer 2.0 170 ps. - Jazda Próbna TEST PL
( dalej nadwaga )

1. Na początku filmu stwierdzi że najleszy bose jaki slyszał to w nowej mazda cx-5.
Właściewie między boze z 2012 a tym po 2 lifcie coś cię zmieniło ? bo tak samo już nikt nie marudzi na jakość, wręcz jak dla mnie tez jest super.
2. dalej nadwaga ?
3. - 66/67 db przy 120km.h ? w auto wiecie m6 2 lift wyszla ciszej od insigni ale tak glośno ? mi wychodzi 63/64 db przy 120. -zameiszczalem filmy z mojego nagrania. 66/67 mam przy 140.
4. wolna skrzyni at dlatego wersja 260 ps ma do 100 tyle co 2,5 192 ps.
5 - z wyglądu podoba mi się :)


https://www.youtube.com/watch?v=5nkVMFUaOsM


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Cz, 17 maja 2018, 20:38 
Offline
Niko nie słuchaj tego Pana. Ja posłuchałem i teraz szukam kupca na m6. On się zna na tym co testuje tak samo jak Ja czy Ty. Gość się wybił niemiłosiernie na Youtube, w przeciągu 2 lat i zjada go Pycha. Zapewne wychwala tak Cx 5 i jej BOSE, bo już się ślini na test nowej 6. Człowiek manipuluje w swoich testach jak rasowy opłacony dziennikarz i dorabia się na kanale. Od 2015 roku gdy zacząłem subskrybować jego kanał widzę jaką metamorfoze przeszły jego testy i sam kanał. Pamiętam jak się jarał renault clio i talismanem gdy były to nowości, wychwalał i się ogólnie cód miód, a teraz testuje fury po 500 tyś. Niby gada jaki to on jest obiektywny ale jest co najwyżej subiektywny ze wskazaniem na stronniczy. A najlepsze są testy wyciszenia samochodów i porównania do jego mustanga ze zmienionym ryczącym tłumikiem. Zachwycał się astrą ale insignie już pojechał, zapewne dlatego, że opel nie ma nic nowego do zaoferowania co by mogło podwyższyć jego oglądalność. Miał parcie na testy seata ale, jak od ateci nic nie wyszło to skończyły się i testy tej marki. Z resztą jak ma być obiektywny jak po Bmw 7 testuje Dacie. Chyba się troszkę pogubił w tym co robi, testy są coraz rzadziej, coraz częściej kopiuje sprawdzone rozwiązania od Pertyna czy Merek Drives, za to rzadziej testuje samochody jak zwykły Kowalski. Wolałem go oglądać po 3 godziny z jednym samochodem ale za to przetestowane amatorsko, niż teraz. Co on może pamiętać z testu Cx 5 jak robił go rok temu ? To, że jego zmysł słuchu muzyka jest taki wspaniały nie oznacza, że to mój czy twój gust.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Pt, 18 maja 2018, 14:30 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
A ja to nie znam nawet jednego uczciwego, każdy od auta coś wymaga i jednocześnie stwierdza że to samo u innych jest nieistotne. Zasada jest jedna płacą i wymagają a opinia rzetelna to coś nie osiągalnego.


Ostatnio edytowano Pt, 18 maja 2018, 14:30 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
 

administrator
PostNapisane: Pt, 18 maja 2018, 14:34 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
18 maja 2018, o 15:30 ABC1 napisał(a):
opinia rzetelna to coś nie osiągalnego

Bo każdy przedstawia swoją opinię w sposób subiektywny. :)
Dlatego trzeba czytać wiele opinii co da jakąś średnią ocenę i ta dopiero będzie w miarę rzeczywista.
Najgorsze jest to, że fora nie są pełnym źródłem takich opinii, gdyż można na nich przeczytać przeważnie te negatywne. Ci co są zadowoleni zwykle się nie udzielają, taka nasza mentalność, lubimy głównie narzekać a są w tym i mistrzowie. :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 18 maja 2018, 14:47 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1068
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
@tombien +1

Ja do czasu zamówienia Mazdy nie czytałem forów, po zamówieniu oczekując na ten wynalazek z każdym dniem byłem bardziej zaniepokojony. Z lektury forum doszedłem do wniosku, że MZD w 95% przypadków nie działa, mapy są nieaktualizowane od dobrych 3 lat, fotele się zarywają, a elektryka pada jak w mitycznej Lagunie, którą jeździłem przez 6 lat przed Mazdą bez awarii (jedna awaria to sprzęgło kompresora klimatyzacji padło po 4,5 roku - wymienione w ramach programu przedłużonej gwarancji).

MZD w Mazdzie działa, nie jest idealny, dziś zrobię kolejną aktualizację ale jest akceptowalny na tle konkurencji. Mapy nie są tak dobre jak TomTom, który był w Lagunie ale też na tle konkurencji np. Passat, Insignia są akceptowalne i w większości sytuacji wystarczające. Informacja o ruchu z miesiąca na miesiąc lepsza - gdy zacząłem korzystanie z tego wynalazku był w zasadzie bezużyteczny, a teraz sensownie wytycza objazdy. Fotel nadal jest OK.

To jest tak, że jeśli komuś się coś zepsuło to szuka pomocy na forum lub wylewa swoje frustracje, a gdy działa to siedzi cicho i nie traci czasu na rozmowy na forum. Na tym forum jest zarejestrowanych ponad 1500 użytkowników Mazdy 6 III generacji, a regularnie głos w dyskusji zabiera kilkanaście osób, wśród których @rkarcz jest liderem 1750 postów w poprzednim roku (2,5-krotnie więcej niż druga osoba na liście) i 402 w tym roku.

Zrobiłem niegdyś ankietę odnośnie wyciszenia Mazdy 6 - okazało się, że nie jest tak tragicznie jak można wywnioskować z lektury tego wątku. Myślę, że podobnie byłoby w innych kwestiach.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 18 maja 2018, 21:30 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Dla rownowagi zaliczam sie do zadowolonych uzytkownikow mazdy. 3 lata i 60 tys km za mna i decyzja ze auto zostaje na kolejne 3-4 lata, a jako drugie juz niebawem wjedzie do garazu cos... bardziej szalonego. Odnosnie mazdy brak problemow z hamulcami , lusterkami, akumulatorem, lakierem na felgach, nic. Brak eus do 140. Brak problemow z rzetelnym aso (jako ze pod nosem mam Osiny- 8km) Jedyne trzy ponadprogramowe wizyty w aso to konserwacja podwozia, wymiana wydechu sebring oraz stelaza fotela kierowcy.
Gdybym mial wymienic na szybko po trzy najwieksze wady i zalety na podstawie mojego zacnego egzemplarza to:
Zalety: 1-combo silnik + skrzynia. 2- bezawaryjnysc. 3- radosc z jazdy. Wady: 1-slaba jakosc bose. 2-fotel moglby byc nieco wygodniejszy. 3-ogolna lekkosc konstrukcji auta, przez co wysoka podatnosc na bicia na kierownicy, boczne podmuchy wiatru itp.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 18 maja 2018, 22:18 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 454
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Mnie dotknął problem łuszczących się felg, od jakiegoś czasu przycinają lusterka. Przeszkadza mi poziom wyciszenia, cienkie blachy. Za te pieniądze jednak chyba znowu zdecydowałbym się na M6. Po prostu świetnie się w tym jeździ, ogląda, wnętrze najlepsze w klasie. Samochód ma wady, brakuje napędu na 4 koła, lepszych hamulców. Zdaję sobie jednak sprawę, że chcąc czegoś więcej, powinienem rozglądać się za autkami droższymi o jakieś 100k.


Ostatnio edytowano Pt, 18 maja 2018, 22:30 przez modo, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1838 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 62  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.