Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 10:53

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1838 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

moderator
PostNapisane: Cz, 17 sty 2019, 13:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jeździłem nową XC60 - źle się czułem w tym wnętrzu. Poprzednie wnętrze Volvo było ok, tutaj jest co nie tak - właśnie ten tablet i nawiewy, jest to mało estetyczne. Porównaj to z Tuaregiem albo A6.

Z zewnątrz z kolei podoba mi się.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 17 sty 2019, 14:02 
Offline
Straszne to są wnętrza nowych mercedesów. Tu w volvie i tak jest mało piano black. Co do wyglądu plastikow może i wyglądają słabo, natomiast są bardzo dobrej jakości. Podobnie jak ich spasowanie. Potwierdzają to wszyscy recenzenci. I ja też to potwierdzam.
A wygląd faktycznie może być kontrowersyjny i mi z początku też się nie podobał. Ale idzie się przyzwyczaić, volvo nadrabia innymi cechami.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Cz, 17 sty 2019, 14:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
w Volvo nie w Volvie.. litosci :-P
poza tym wyluzuj troche i nie bierz tego tak osobiscie ;)
to tylko furai nasze subiektywne uwagi
Tobie sie podoba i to najwazniejsze powinno byc !


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 17 sty 2019, 15:10 
Offline
Nie biorę, natomiast mam odniesienie do mazdy fl1, którą miałem przez 2.5 roku, jak również kilku innych samochodów, które testowałem przed wyborem volva.
Więc wiem, że dokonałem dobrego wyboru. :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Cz, 17 sty 2019, 15:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Akurat mnie nowe auta Volvo się podobają , mam w rodzinie nowe Volvo XC 60 , są to auta dobrze spasowane z dobrych materiałów , dobrze się nimi jeździ. A przede wszystkim bezpieczne, na drodze widać daleko że jedzie Volvo dzieki charakterystycznym światłom . Jeśli chodzi o jakość wykonania materiały wyciszenie daleko jest przed mazdą , ale cena też jest inna. :wink: Dobry wybór MateZ <spoko> <spoko>

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 17 sty 2019, 16:04 
Świeżak
Offline
Od: 19.10.2018
Posty: 22
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: wielkopolski
Nowe Volvo robią mega robotę jeżeli chodzi o stylistykę, jakość materiałów i wykończenia.
Osobiście poza M6 GH mam V40 z 2017, ale ten model reprezentuje jeszcze poprzednią linię stylistyczną i technologiczną. BTW nie jest to pierwsze moje Volvo, ani w mojej rodzinie, więc jakieś doświadczenie z tymi autami mam.
Nie bardzo wiem co konfigurowały osoby, którym V60 wychodziło za 300k papieru??
Ja V60 z silnikiem D4 190KM i w automacie skonfigurowałem cennikowo za troche ponad 220tys. i biedne to ono nie było. Moim zdaniem V60 na głowę bije chociażby Audi A4.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 17 sty 2019, 16:22 
Offline
Dokładnie jest tak jak piszecie. Natomiast masa ludzi pisze, że to chiński badziew, że to już nie szwedzki samochód, bo geely jest właścicielem i władowało kupę pieniędzy by volvo odbudowało swoją pozycje na rynku po przygodzie z fordem. Jakoś nikt nie mówił wtedy, że volvo jest amerykańskie. Geely jest też największym akcjonariuszem mercedesa i jakoś ludzie nie piszą, że jest chiński. A tak wogóle to jeszcze 10-15 lat i Chiny będą największą gospodarką świata. Już teraz tam koszty życia i nieruchomości są wyższe niż w Polsce ale my Polacy w dużej większości dalej myślimy, że spodnie uszył nam chińczyk za miskę ryżu.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Cz, 17 sty 2019, 16:45 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Szkoda że z wyciszeniem średnio, w jakichkolwiek testach czy porównaniach wyciszenie przy 130 km/h parę db więcej od merca/audi/bmw.
Ktoś nawet napisał tu że testował volvo i było nie lepiej jak m6 FL2.


 Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Cz, 17 sty 2019, 16:58 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
17 stycznia 2019, o 16:22 MateZ napisał(a):
Już teraz tam koszty życia i nieruchomości są wyższe niż w Polsce


17 stycznia 2019, o 16:22 MateZ napisał(a):
spodnie uszył nam chińczyk za miskę ryżu


Ale wiesz, że jedno drugiemu nie przeczy...
I to, że są miejsca gdzie pierwsze zdanie jest normą i ludzi na to stać... wynika wprost z tego, że są miejsca gdzie drugie zdanie jest normą i Ci pierwsi na tym zarabiają...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 17 sty 2019, 17:39 
Offline
Co do wyciszenia osobiście testując benzyne różnic między v60 a niemiecką 3 nie zauważyłem. Wiadomo mogą być jakieś drobne typu, że w Bmw dźwięk silnika idzie z głośników a w v60 nie, natomiast w porównaniu z mazdą 6 GJ fl1 jest wyražnie ciszej. Już nie chodzi o eus, tylko ciszej pracuje zawieszenie pewnie przez lepiej wyciszone nadkola i silnika prawie nie słychać zapewne lepiej wyciszona jest przegroda. Co do świstów od szyb przy 170-180 jest tak jak w mojej byłej m6 przy 140. Jeździłem volvem bez laminowanych szyb ale zamówiłem z takimi szybami więc wypowiem się po odbiorze. Ale odbiór dźwięku to rzecz indywidualna. Mi w maździe nie dokuczał akurat tak bardzo eus jak wycie silnika i hałasy zawieszenia oraz wszystkiego po czym jechałem.

Grzesiolek wiem, że w chinach jest jeszcze sporo biedy i taniej siły roboczej ale to samo jest i w USA i w Niemczech by się znalazło a i w Japonii pewnie też. Chodziło mi bardziej o to, że wielu Polaków postrzega takie Chiny jako ojczyznę bylejakości, podczas gdy te czasy dawno minęły, a Chiny stają się potęgą w wielu dziedzinach. Elektronika, motoryzacja itd.

A wracając jeszcze raz do tego chińskiego volvo to czy ktoś kto interesuje się piłką nożną mówi, że Chelsea Londyn jest rosyjskie ? Przecież właścicielem jest Rosjanin.

Aha no i czemu mamy się sugerować testem Marek Drives przecież on tak ostatnio pojechał po nowej mazdzie 6, że aż nikt go tu nie powinien lubić. Więc możemy zobaczyć jeszcze kilka testów polskich np.
https://m.youtube.com/watch?v=V1wruIa6RK0

https://m.youtube.com/watch?v=s7K5UP_l0Pw

https://m.youtube.com/watch?v=yMYz8DlwIMg

https://m.youtube.com/watch?v=sgbh6p14OTY

https://m.youtube.com/watch?v=0oT0flHpGf4

Jakoś nikt nie narzeka za to bardzo chwali.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Cz, 17 sty 2019, 18:22 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
raz jeszcze...wyluzuj!!!!
masz super auto :D


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 17 sty 2019, 18:30 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.03.2018
Posty: 11
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
17 stycznia 2019, o 16:45 Grek77 napisał(a):
Szkoda że z wyciszeniem średnio, w jakichkolwiek testach czy porównaniach wyciszenie przy 130 km/h parę db więcej od merca/audi/bmw.
Ktoś nawet napisał tu że testował volvo i było nie lepiej jak m6 FL2.

Z tego co pamiętam to wtedy była mowa o SUVie więc to też inne gabaryty i opory i lepiej porównywać do cx5. Odnośnie Volvo to trzeba pamiętać, że można tam dobrać dźwiękoszczelne szyby. I tu ciekawostka w Volvo są one wtedy we wszystkich szybach bocznych łącznie z okienkami bagażnika. Z tego co wiem to cała niemiecka trójka ma tylko przednie boczne, teraz w bmw g20 jest dodatkowo przednia szyba.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 17 sty 2019, 19:01 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.10.2013
Posty: 102
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Jeździłem v60 i xc60.
Odstrasza wyjący silnik, wolna skrzynia która zmienia za nisko biegi, wysokie, absurdalne spalanie.
T5 czy T6 przyspiesza słabiej niż podaje producent, silnik meczaco wyje, samochód spała 12-15l/100km(jak pocisnalem kickdownami to 18) - absurd biorąc pod uwagę osiągi. A te nie są porywające ze względu na słaba skrzynie, która jest za wolna i zmienia za nisko biegi.
Zegary i wyświetlacz podoba się tylko przy 1 jeździe testowej. przy 3 już razi.
Ten wyświetlacz między zegarami z poprzedniej epoki, made in china...
Za 300papiera można miec BMW 540i xdrive z upustem 20%.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 17 sty 2019, 19:49 
Offline
Znajdź mi dilera, który sprzeda mi 540i w xdrivie z wyposażeniem bogatszym niż obszyta skórą kierownica za takie pieniądze, a jestem gotów zerwać umowę z volvo i kupić BMW i jeszcze tobie odpalę za fatyge :) Bmw f31 340i xdrive po upuście 20% i z sensownym wyposażeniem wychodziło 280 tyś na 2 miesiące przed premierą g20, a ty mówisz o 540i :) Za 260 tyś mogłem s4 kupić zajechaną prasówkę.
Co do osiągów nie mierzyłem, natomiast nie zauważyłem by zbierało się gorzej od 2.0 tfsi w audi czy 2 litrówki w Bmw. Owszem golf r jechał szybciej ale coś za coś. A osiągi volvo być może są mimo mocy gorsze, ale nie z uwagi na skrzynie, ale raczej mase samochodu.
Co do wycia silnika to zupełnie się nie zgadzam i mazda 6 2.0 by wogóle jechać wyje znacznie bardziej. Volvo wyje znacznie mniej przy kickdownie jak moja mazda w zakresie >3000 obrotów.
Co do spalania owszem wierze w to, że może wypić. Mi przy dość spokojnej, przepisowej jeździe w mieście zeszło do 10l. Przy depnięciu owszem było ok 15l.
Zegary rzecz gustu. Lcd staje się standardem. Mi się podoba, szczególnie z uwagi na możliwość personalizacji czy zmiany wyglądu. :) samochód nam się tak szybko nie nudzi. Ich rozdzielczość nie odbiegała od tego co jest w VW czy Audi. W Bmw jest inny typ zegarów ale też fajne. W każdym razie to nie citroen czy peugeot jeśli chodzi o rozdzielczość z innej epoki.


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Cz, 17 sty 2019, 20:15 
Świeżak
Offline
Od: 19.10.2018
Posty: 22
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: wielkopolski
A na temat wojny Volvo kontra reszta świata, to poniżej link do niemieckiego testu auto typu SUV z dieslem

https://www.auto-motor-und-sport.de/tes ... eichstest/


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 17 sty 2019, 20:19 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 29.10.2013
Posty: 102
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Matez daj namiar na prv, jeżeli Jesteś zdecydowany. Rabat >20% to nic nadzwyczajnego na 5 bmw. Klient z ulicy dostanie Max 14-15. Dobry broker da Ok 22-25.


Ostatnio edytowano Cz, 17 sty 2019, 20:25 przez rav3nlord, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 17 sty 2019, 20:24 
Bywalec
Offline
Od: 26.08.2018
Posty: 281
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Ja do września 2018 jeździłem volvo V60 z końcówki 2012r., powiem szczerze, że jeździło mi się nim bardzo dobrze. Kupiłem go z drugiej ręki na początku 2016r. Sprzedałem go tylko dlatego bo u uciekałem z rocznikiem, chciałem kupić coś nowego, no i moja siostra strasznie chciała kupić ode mnie moje volvo. Jeździ nim kilka miesięcy i jest zachwycona. Mi osobiście stylistyka volvo odpowiada i gdyby nie jego cena to brałbym po uwagę nowe V60 przy zakupie. A tak miałem kasy tyle ile miałem i padło na mazdę 6, wg mnie najlepszy wybór w pieniądzach jakie mogłem wydać na nowe auto.
Dla każdego, kto co lubi, MateZ nie musisz przekonywać nas dlaczego wybrałeś to auto. Pasowało Ci najbardziej i na pewno będziesz cieszył się tym autem. Mi na początku stylistyka volvo nie pasowała, ale trafiło się V60, kupiłem i nie żałowałem nawet przez chwilę,


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Cz, 17 sty 2019, 23:20 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 12.06.2017
Posty: 1199
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wszystko ładnie i pięknie, można poteoretyzować, ale prowadzona dyskusja i przytaczane ceny dotyczą pojazdów całkiem z innej półki cenowej gdzie właściciele M6 dysponują (jak wynika z postów niniejszego forum) kwotą na ten cel 100k - 150k zł. Dysponując taką kwotą wielu nie zastanawia się nawet nad ww. samochodami, no chyba, że dzierżawi samochód, wtedy opłaty za dzierżawę to kwestia raczej polityki kosztowej firmy czy zapłacimy 1500 zł/m-c czy 2500 zł/m-c.
Ale jak ma się wydać nawet i 250k (załóżmy że je ma) to każdy z nas będzie (a przynajmniej powinien) rozpatrywał problem kosztu zakupu w relacji do jakości, funkcjonalności i kosztów utrzymania (paliwa, serwisu itp). A tu poza jakością (w niektórych przypadkach) i może częściowo funkcjonalnością nie widzę pozytywów z tego co piszecie. W ogóle cena do jakości i utrzymania przemawia za M6. Mógłbym napisać to również odwrotnie i próbować uzasadnić ale nie będę na siłę się oszukiwał. Rozpatrywałbym zakup samochodu za kwotę 250k - 300k ale mój status finansowy musiałby być z innej bajki, no i na pewno na M6 bym nie spojrzał bo testowałbym wyłącznie marki premium.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
 

administrator
PostNapisane: Pt, 18 sty 2019, 08:28 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
dropt07 podpisuję się dwoma rękoma pod tym co napisałeś. Jak w ogóle można porównywać samochód do Mazdy 6, gdzie za wydaną na niego kwotę można kupić bez problemu dwie nowe szóstki w pełnej wersji (AT, 2.0)?!

Opisywałem niejednokrotnie inne nowe samochody, którymi jeździłem testowo. Ale nigdy nie robiłem porównań do Mazdy 6, z jednej prostej przyczyny. Przepaści cenowej między nimi czy różnych klas.

Dlatego też pisałem w tym wątku: viewtopic.php?f=19&t=2982, gdyż jego temat nadaje się bardziej do treści ostatnich postów.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 18 sty 2019, 08:51 
Bywalec
Offline
Od: 11.09.2018
Posty: 255
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Dokładnie tak. Mnie też dziwią te posty w dziale, gdzie forumowicze piszą o samochodach za 300 tysięcy, jak ja za swoją daję 128. Nie te kategorie cenowe i klasowe.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Pt, 18 sty 2019, 09:12 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ale są ludzie którzy wybierają auto w przedziale 150-200k, a są tacy co wybierają za 100-120k

Oczywiście pisanie o 540ix w tym wątku to abstrakcja, ale już tańsze wersje V60 po upustach można dostać do 200k...

I tak samo można tu wpisać rozpatrywane alternatywy z segmentu aut teoretycznie nieco mniejszych Seat Leon, Kia Proceed, Octavia, a jak i segmentu aut nieco droższych jak V60, A4/A5, C-klasse, BMW 3/4 itd.

Każdy przyłoży to do swoich potrzeb... no ale nie wędrujmy tylko z cenami w okolice 300k PLN i wyżej...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 18 sty 2019, 11:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 06.01.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2009
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zachodniopomorski
Moim zdaniem rozróżnienie jest inne.

(BTW. Cały czas szukam w co wejść).

Przy budżecie 150k to mamy wybór w zasadzie Mazda/Korea/Toyota (zakładając, ze skreślamy auta na F w tym francuskie ;)

Przy 200k wybór robi się na zasadzie Mazda/VW/Korea/Toyota vs. marki premium ale golce.
Co kto lubi. Ja wolę jeździć VW w pełnej opcji niż gołym Audi.

Optimą jeździłem w zeszłym tygodniu bo chciałem przekonać się o funkcjonalności...niby wszystko ok. ale... 2.0 turbo (normalne osiągi) po mieście wciąga 13-14 litrów. Słabszy motor daje niestety dynamikę Mazdy 2.5. Wyposażenie Optimy jest kompletne ale...jeszcze bardziej dziwaczna deska. Ja tablety i wyświetlacze akurat lubię. Poza tym KIA ma systemu asystujące na poziomie Mazdy i nie jest to niestety poziom VW.

Optima Plug in...nie ma bagażnika niestety a to dla mnie auto idealne w cenie Sorrento. Nawet w porównaniu z Mazdą bo silnik elektryczny załatwia mi 70% jazd codziennych. Tylko brak bagażnika (440 litrów w kombi) je zabija.

Czekam na ofertę flotową VW i zobaczę ile zjadą i dam znać. Pełne opcje Passata czy Tig. All zbliżają się do 230k cennikowo.

Na razie na placu boju u mnie zostały:
VW - ale tutaj tylko jak potwierdzą mi rabaty w granicach 20%,
KIA - Sorrento (tak! niech żyje funkcjonalność) - do wyciągnięcia rabaty w granicach 12-15%, i 7 lat gwarancji, która załatwia spokojne jeżdżenie autem do sprzedaży.
Nowa RAV4 hybrydowa (polityka rabatowa jak w Maździe)

Wszystko ma bagażniki większe niż Mazda 6 i napęd na 4 koła. No i poza Sorrento do setki w granicach 8 sekund albo lepiej i to przy 4x4.
Natomiast trzeba jasno powiedzieć, że poziom wykonania w KIA zaczyna przebijać VW. Poza tym, że wyglądają w środku momentami dziwacznie, to materiały są dużo lepsze, Media gorsze.

Jako opcja ostatnia Mazda 6. Najtańsza z tego peletonu w najbogatszej wersji. Ale tylko z napędem na przód. Poziom wykonania przebija KIA (czyli dużo lepiej niż VW) ale dosyć nierówno. Im dalej od przodu w tył tym gorzej ;)

Swoją drogą skąd taka absurdalna cena diesla z 4x4? Wiem, ze 2.2 ale benzyna jest 2.5 i też łapie się na wyższą akcyzę. A tutaj za 4x4 wychodzi 30k dopłaty i 10 sekund do setki.To niestety pokazuje też, że automaty Mazdy są na poziomie Volvo z przed 10 lat jeśli chodzi o kulturę pracy i współpracę z silnikiem. No i tylko 6 biegów.

Odnośnie komentarzy co do DSG. U mnie 8 lat i 200k kilometrów. Bez awarii. Wiem, że ten czas przyjdzie niedługo ale spokojnie tyle wytrzymuje i nie ma co demonizować tej skrzyni. Jak ktoś jeździ normalnie to mu na 10 lat starczy (zakładając, ze pierwszy właściciel a nie zajeżdżone auto z cofanym licznikiem). A dynamika wynagradza każdy wolny automat.

Tak więc cały czas jeszcze wybór nie jest dokonany i wszystkie opcje w grze. W weekend pojeżdżę Sorrento. Ciekawi mnie ile obrotów będzie miał silnik na 8 biegu przy 140 na godzinę.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 18 sty 2019, 11:22 
Amator
Offline
Od: 07.07.2018
Posty: 89
Rok produkcji: 2022
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
@Chester123. Skoro potrzebujesz dużego bagażnika, to kup Skodę Superb 4x4, 280KM i 5.5s do setki. Teraz są wyprzedaże, więc w cenniku jest 152 tys. Zapewne można coś jeszcze ugrać. Miałem okazję nią jeździć i powiem, że to rakieta. W środku wygląda topornie, ale jeśli nie przywiązujesz do tego wagi, to warto i ją rozważyć.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 18 sty 2019, 12:07 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
jakby nie przywiazyl to nie pisalby o
jakosci materialow w srodku kazdego z aut!
Super z tym ekranem z ramka w kaztalcie odwroconwho
trapeza wyglada cos jak Lada :-)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Pt, 18 sty 2019, 13:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
18 stycznia 2019, o 11:13 Chester123 napisał(a):
To niestety pokazuje też, że automaty Mazdy są na poziomie Volvo z przed 10 lat jeśli chodzi o kulturę pracy i współpracę z silnikiem.

Ale jechałeś czy tak sobie gdybasz... po danych technicznych...

w 2014/2015 automat Mazdy 2.5 bił na głowę automat Volvo V70 2.0T 190KM w szybkości reakcji i w możliwości sterowania gazem dobieranymi przełożeniami...
M.in. dlatego jeżdżę Mazdą 6... jakby nie ten automat jeździłbym zapewne Volvo na którego przy schodzącym modelu można było dorwać rabaty ponad 30% dla aut doposażonych i wycenionych ponad 220k PLN (z 225k PLN miałem obniżkę na 146k)
Mazda dała rabat znacznie mniejszy (ale i tak wyszła taniej), ale poza wyglądem, nieco bardziej kompletnym wyposażeniem, wygrała właśnie automatem. To był języczek u wagi...

Chester123 wg mnie nie kombinuj, tylko bierz VW jak Ci się sprawdził, bo jak wybierzesz Mazdę i nie daj Boże, coś będzie nie tak, to później będziesz truł tutaj jaki to VW super, a Mazda be, zaczniesz się kłócić z tymi co mają inne doświadczenia i koniec/końców będzie tylko kwas na forum. Spokojnie oczywiście wybierz to co Ci pasuje, po jazdach i próbach...
Ale wyraźnie sugerujesz, że jesteś przyzwyczajony do przyrostu niutków doładowania i chcesz napędu 4x4... Więc albo idziesz w Mazdę 2.2diesel AWD, albo Mazdę odpuszczasz, bo tych rzeczy nie znajdziesz...


A od Superb się odstosunkujcie, może jestem dziwny, ale na tle innych aut Skody, a zwłaszcza Kodiaka/Kuraka w podobnych cenach, to Superb naprawdę materiały i ich spasowanie miała na poziomie VW...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 18 sty 2019, 14:01 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 26.07.2014
Posty: 328
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
18 stycznia 2019, o 11:13 Chester123 napisał(a):
Swoją drogą skąd taka absurdalna cena diesla z 4x4? Wiem, ze 2.2 ale benzyna jest 2.5 i też łapie się na wyższą akcyzę. A tutaj za 4x4 wychodzi 30k dopłaty i 10 sekund do setki.To niestety pokazuje też, że automaty Mazdy są na poziomie Volvo z przed 10 lat jeśli chodzi o kulturę pracy i współpracę z silnikiem. No i tylko 6 biegów.

jakiś czas temu podawałem już ten link, pomiar przyśpieszenia M6 4x4 wg. autocentrum 7,9s


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 18 sty 2019, 15:17 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ja wieszałem psy na automacie Mazdy przez pierwsze dni. Teraz już zaczynam rozumieć jak należy tym jeździć, a niby to takie proste, bo automat w końcu.
Widzę, że sterowanie skrzynią jest dosyć wymagające ale jeśli się to zrozumie to jest git.

Co do testów przyśpieszenia AutoCentrum to wyniki jak zwykle są bardzo korzystne dla Mazdy.
Tak samo było dawniej z M6 2.5.
Ciekaw jestem jak teraz byłoby z nowym liftem z tym silnikiem, ale 7.3 s raczej na pewno nie do osiągnięcia.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Pt, 18 sty 2019, 16:45 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Chester123 a czemu nie bierzesz pod uwagę CX-5 skoro szukasz AWD i rozważasz Tiguana? W Stanach np jest uważany za top SUVów w tym rozmiarze - cena do jakości niszczy. Amerykańce robią ostatnio sporo filmików i porównują wnętrze do BMW i Audi a cena 2 razy mniejsza.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 18 sty 2019, 20:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Na youtobe znalazłem

Kia ProCeed GT 7DCT 2019 test PL Pertyn Ględzi

Można podawać linki na forum z filmem ?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Pt, 18 sty 2019, 22:38 
Amator
Offline
Od: 07.07.2018
Posty: 89
Rok produkcji: 2022
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Recenzja Kia ProCeed GT z automatyczną skrzynią biegów (Petryn ględzi). Zachwyty mi się udzieliły, więc zadaję sobie poważne pytanie: czy zdradzić Mazdę?



 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1838 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 58, 59, 60, 61, 62  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.