Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 06:39

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 247 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: N, 27 sty 2019, 14:06 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
27 stycznia 2019, o 12:16 Kierowca napisał(a):
Hehe a czemu to do miasta musi być automat.
Wogóle nie musi być automat, czy to do miasta czy na trasę, zależy od preferencji.
Są i tacy co nie popatrzą w stronę automatu choćby mieli gratis dostać.

Może i tak myślą zwłaszcza Ci, którzy za jazdę miejską i niewielkie trudności z tym związane uważają miasta 10-30 tysięczne (lub podobne), czyli pięć skrzyżowań na krzyż w tym dwa ze światłami. Spróbuj pojezdzić na codzień po Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku czy Wrocławiu wówczas docenisz AT i zrozumiesz jej wybór.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 sty 2019, 14:15 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 465
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Przez 4 lata jeździłem 2.0 165km w manualu. W mieście większa moc nie ma takiego znaczenia, ale pomimo, ze lubię manuale zaczęło mi brakować automatu. Silnik odwdzięczal sie niskim spalaniem i bezawaryjnością, ale gdybym miał większy budżet wybrałbym 2.5. Większa moc to nie tylko lepsze przyspieszenie - to tez łagodniejsze osiąganie pewnych prędkości. To trochę jak wentylacja w domu - słabsza i mocniejsza przewietrzy dom i wykona zadanie, ale jedna pracuje na 40% mocy i jej nie słychać a druga na 60 i już coś tam do nas dociera.

Mi w 2.0 najbardziej brakowało mocy w trasach i na autostradzie - auto przy tempomacie na 140km/h i dużym obciążeniu walczyło w Alpach i wysokich wzniesieniach.

Teraz mam 340KM nie dlatego ze coś nie tak z moja męskością ;). Jeżdżę o dziwo chyba wolniej niż M6 bo nic nie muszę nikomu udowadniać, ale dźwięk silnika, praca to coś co cieszy mnie każdego dnia - i to jest chyba coś co pomijamy - dla kogoś dla kogo liczy sie coś więcej niż trasa z A do B ma to znaczenie, dla kogoś kto ma to gdzieś nie ma żadnej wartości. Tylko tyle i aż tyle <spoko> .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 sty 2019, 16:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Wszystko idzie zrozumieć.. ale gdzie w Alpach jechałeś 140 na tempomacie?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 sty 2019, 16:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
zagryziak napisał(a):
Może i tak myślą zwłaszcza Ci, którzy za jazdę miejską i niewielkie trudności z tym związane uważają miasta 10-30 tysięczne (lub podobne), czyli pięć skrzyżowań na krzyż w tym dwa ze światłami. Spróbuj pojeździć na codzień po Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku czy Wrocławiu wówczas docenisz AT i zrozumiesz jej wybór.

Właśnie mieszkam i jeżdżę po Krakowie 20 lat i nie rozumiem. Dla wygody kupiłem AT, ale MT to też przyjemność z jazdy i lepsze panowanie.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 sty 2019, 17:26 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 465
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Smook napisał(a):
Wszystko idzie zrozumieć.. ale gdzie w Alpach jechałeś 140 na tempomacie?


??? Jadac na narty do Wloch, etc. rozumiem jedziesz 30km/h na 1 biegu bo nie ma autostrad?

Dotyczy to takze kazdej duzej gorki - czuc, ze brakuje mocy i prosi sie o redukcje. Im nizsza predkosc na tempomacie tym bardziej jest to odczuwalne.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 sty 2019, 17:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Noooo nie, ale Alpy zaczynają się mniej wiecej tam gdzie szybkie autostrady kończą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 27 sty 2019, 17:49 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
27 stycznia 2019, o 14:15 BigCactus napisał(a):

Teraz mam 340KM nie dlatego ze coś nie tak z moja męskością ;). Jeżdżę o dziwo chyba wolniej niż M6 bo nic nie muszę nikomu udowadniać, ale dźwięk silnika, praca to coś co cieszy mnie każdego dnia - i to jest chyba coś co pomijamy - dla kogoś dla kogo liczy sie coś więcej niż trasa z A do B ma to znaczenie, dla kogoś kto ma to gdzieś nie ma żadnej wartości. Tylko tyle i aż tyle <spoko> .
... dobrze powiedziane <spoko>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 27 sty 2019, 18:13 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Kierowca, a masz możliwość jeździć też teraz MT?
Bo nie rozumiałem tej przewagi AT jak na co dzień miałem tylko MT... i nie wiem czy bym docenił jakbym miał do jazdy tylko AT...
Ale jak zacząłem mieć porównanie AT vs MT to jednak komfort i wygoda jest nieporównywalna i teraz często żałuję, że nie wszystkie auta które mam okazje po Krakowie prowadzić mają AT (najlepiej taką jak w Maździe...) :P

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 28 sty 2019, 14:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 15.04.2015
Posty: 989
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
mirecsk38 W mieście korki, światła, więc non stop jedynka, potem dwójka, czasem trójka i od nowa.
Kierowca Oczywiście, że zależy od preferencji, ale jeśli chodzi o wygodę to do miasta AT. Też 20 lat temu nie spojrzałbym na automat, ale z czasem, z wiekiem preferencje się zmieniły. Ja nie mam autohold i strasznie mi tego brakuje przy automacie.
Do MX5 jak najbardziej MT.

_________________
Dyskusja z idiotą jest jak zapasy ze świnią w błocie, po pewnym czasie zauważysz, że świni się to podoba.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 mar 2019, 11:34 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 16.08.2017
Posty: 140
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W tym teście: https://www.youtube.com/watch?v=rx2cnaG5waY (dość ciekawy) wyszło M6 2.5 - 212KM na hamowni (5 min filmu). Pytanie czy silniki na Ukrainę różnią się od tych na EU (tzn. w unii jest jakiś kaganiec ze względu na WLTP, a tam go nie ma bo nie podlegają pod normu EU), czy też Mazda daje wszędzie to samo i w Polsce na hamowni mogłyby wyjść podobnie?

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 mar 2019, 14:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
274 nm i 212.

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 mar 2019, 16:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.04.2014
Posty: 718
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Ładnie! Ciekawe jak by wypadla dwulitrowa benzyna?

_________________
był:
- Rover 420 SDi,
- Focus mk2 2.0 TDCi.
- Mazda 6 Kombi 2.0 165KM e-loop (2014),
Jest:
- Mazda 6 Sedan 2.0 165KM e-loop (2017/18),
- Mazda CX-5 2.0 165KM 6MT (2020/21).
„Płynie się zawsze do źródeł, pod prąd, z prądem płyną śmiecie”.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 17 mar 2019, 17:41 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
Grek77: to jest twoja mazda ?

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 kwi 2019, 21:42 
Wstydliwy
Offline
Od: 11.03.2019
Posty: 3
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Witam, pozbyłem się swojego forda mondeo mk3 2.0 PB (145km) i teraz głowię się, czy 2.0 w maździe będzie wystarczające? W mondeo trochę tej mocy mi brakowało a że planuję kupić samochód używany to nie wiem czego szukać :/
Ktoś ma może takie porównanie? :P
No i jakby wypadła skrzynia AT w 2.0 w porównaniu do takiego mondka?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 05:43 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Moim zdaniem 2.0 razem z AT zupelnie wystarcza do sprawnego przemieszczania się nawet ze sporym obciążeniem. Zaliczyłem kilka wyjazdów w 3 osoby w Alpy i nie plułem się o pół litra więcej mocy. Być może dlatego, że moja dwulitrówka miło działa ze starszą adaptacyjną EAT6 (bez przełacznika sport). Nowsza AT jest równie sprawna no i jest przełacznik trybu- a w zasadzie charakteru- pracy.
Jeżdżąc z każdą klasyczną AT po jakimś czasie się odkrywa, że umiejetne umiejetne operowanie pedałem gazu to nie tylko kick-down ale pozwala na normalną redukcję czy podwyższenie biegu - kiedy sobie tego życzymy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 06:32 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.11.2016
Posty: 184
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Belmond55 jak masz możliwość to wybierz z 2.5.
Moim skromnym zdanim 2.0 nie łapie zadyszki tylko wtedy kiedy jestem tylka ja :wink:
Z duszami na pokładzie i bagażami potrafi przymulić w sensie przy wyprzedzaniu chcesz drzeć sie „jeeeedź”. Olej 2.0. To juz typowy dupowóz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 08:51 
Nałogowiec
Offline
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wszystko zależy od tego czy stać Cię na 2,5 (cena zakupu, cena paliwa) oraz czego oczekujesz. I czy ta różnica w cenie warta jest tego oczekiwania :) Ja przesiadłem się z Lancera 143KM o wadze takiej samej jak obecna Mazda. Twoje Mondeo zapewne cięższe. Więc odczujesz różnicę w mocy nawet w przypadku 2.0 na plus. Ponieważ uważałem że mój Lancer w zupełności wystarczał do poruszania się po drogach krajowych (po autostradach tym bardziej), to 165KM przy tej samej wadze tym bardziej wystarczy... Ja staram się nie doprowadzać do sytuacji przy wyprzedzaniu, w której musiałbym pomyśleć "jeeeedź!". Jeżeli taka by zaistniała, to znaczy że nie powinienem był rozpoczynać manewru :)
Oczywiście jeżeli było by mnie stać, to wziął bym 2,5, a nawet np. Mercedesa AMG 6,3. Ale nie byłaby to konieczność, tylko fanaberia :)
A tak naprawdę, to po prostu idź do salonu i przejedź się 2. i 2,5, skalkuluj cenę i podejmij decyzję. Tu nikt Ci nie doradzi, bo każdy ma inne priorytety.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 10:32 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
2.5 <spoko> <spoko> <zauroczony> ale 2.0 <spoko>
To i to ma wady i zalety ( cena auta , cena ubezpieczenia, paliwo itp )
Jednak walka z Tirem na drodze jest istotna ( moim zdaniem ) 2.5 daje sporą przewagę z rodziną i bagażem na pokładzie .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 10:42 
Bywalec
Offline
Od: 11.09.2018
Posty: 255
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Ja wziąłem 2.0 AT i nie narzekam. Spokojnie wystarczy do normalnej, sprawnej jazdy razem z żoną i dzieckiem. Jak się naciśnie, to też mruknie i idzie. Ale ja nie szarżuję, że tak powiem.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 10:53 
Bywalec
Offline
Od: 26.08.2018
Posty: 281
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Szczerze jeżeli komuś brakuje mocy w 2.0AT 165km żeby wyprzedzić tira, to szybko niech jedzie to serwisu, bo coś z jego autem jest nie tak ;). W temacie doradzania czy auto z silnikiem 2.0 bedzie dla Ciebie ok, to musisz sobie sam odpowiedzieć robiąc jazdy testowe. Dla jednego takie auto jest ok, dla innego nie. Mi ten silnik w zupełności wystarcza, ale jak wiesz to jest subiektywne odczucie

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 11:16 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.11.2016
Posty: 184
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Lukestaram sie nie doprowadzac do takich sytuacji imho chodzi o to, ze moim tylko zdaniem jako posiadacza 2.0 tej mocy po zaladunku mi brakuje. Tyle. Jesli bylaby opcja golasa tylko z silnikiem 2.5 bez zadnych wodotryskow dostepnych w wyzszych opcjach nie zastanawialbym sie ani sekundy hehe. Chlop sie pyta co wybrac tzn, ze bierze pod uwage dwie opcje. Czy mu sie oplaca to jego sprawa. Albo opcja 2.2d i zaczac nia bawic.


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 11:26 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
15 kwietnia 2019, o 09:51 Luke napisał(a):
po prostu idź do salonu i przejedź się 2. i 2,5, skalkuluj cenę i podejmij decyzję. Tu nikt Ci nie doradzi, bo każdy ma inne priorytety.

To jest sedno tej dyskusji. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 11:33 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 526
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Na codzień posiadam 2.5AT, kilka dni używałem zastępczej 2.0 MT 145KM - jeździło mi się świetnie, nie miałem wrażenia jakbym ciągnął przyczepkę do momentu wyjazdu na autostradę, tam jest ewidentna przewaga 2.5.
A jeśli chodzi o różnice w spalaniu to w moim przypadku wyszło -0.5l/100km w 2.0.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 13:56 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.11.2016
Posty: 184
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
15 kwietnia 2019, o 12:33 zdzich44 napisał(a):
do momentu wyjazdu na autostradę, tam jest ewidentna przewaga 2.5.

<brawo> <spoko>


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 15 kwi 2019, 16:06 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Jakby Mazda miała silnik o mocy np. 250 KM to byłaby lepsza od 2.5, w myśl zasady - w miarę jedzenia apetyt rośnie. Stąd też zaczyna się od budżetu a kończy na realnych potrzebach, tak jak najbardziej rozsądnie moim zdaniem. Dobór samochodu ze względu na osiągi to zupełnie inna sprawa. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 17 kwi 2019, 21:21 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 25.09.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Jestem szczęśliwym posiadaczem 2.0 AT (2017r) i złego słowa nie powiem.

Przesiadłem się z diesla 2.0 136km MT (peugeot 407 z 2009r).
Różnica jest dość oczywista. Duży wyższy komfort jazdy - świetny automat, do prędkości 130km/h silnik wystarczająco elastyczny.

Na trasie trzymam zwykle do ok 150 km/h (średnie z takiej jazdy ok 8-8,5l/100km). Oczywiście diesel 2.0 dawał w trasie więcej (standard - 165 km/h i 7,5l /100km) na autostradzie, ale dla mnie w codziennej miejskiej i podmiejskiej eksploatacji (90% przebiegu) automat z rozsądnej wielkości benzynowym silnikiem to jest właśnie to.

Polecam 2.0 AT.
P. :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 kwi 2020, 11:27 
Adept
Offline
Od: 12.01.2020
Posty: 125
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Panowie,

Mam pytanko - jakie wychodzi spalanie w trasie z predkoscia ok 100-110 km/godz w 2.5 AT ( Mazda 6 kombi ) ?

Do wyboru 2 auta z rocznika 2015 w wersji SKYPassion z przebiegiem ok 100 k km ?

Jeden 2.0 z MT lub 2.5 z AT - cena podobna bo ok 70 k zl.

PSS

Auto bedzie uzywane glownie w trasach po 80-100 km w NL ( nowe ograniczenie predkosci do 100 km/ godz do godz 19.00 na autostradach )


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 30 kwi 2020, 11:39 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
benyrac, przy stałej prędkości na prostej ok. 5,6-6,6l/100km (90-120km/h)
Trasy poza autostradowe bez korków mam zwykle spalanie ok. 6,5-7,5l/100km
Generalnie o ok. 10-15% więcej niż w 2.0 MT (wszystkie powyższe dla FL1 kombi)

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 kwi 2020, 11:52 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.11.2018
Posty: 789
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Jeśli będziesz jeździć max 110 km/h i trasę minimum 50 km autostradami, to zrobisz średnie spalanie dużo poniżej 6,5 w silniku 2.5. Nawet mogę się założyć że zejdziesz poniżej 6,0.

_________________
Moja M6: https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?t=10585


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 30 kwi 2020, 14:14 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Zależy od stylu jazdy, u mnie pewnie by było w okolicach 7,5l.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 247 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.