Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 19:51

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 247 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: So, 28 sty 2017, 20:00 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.02.2016
Posty: 284
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Tak, zamówiłem 2.0 MT i lada dzień będzie do odbioru. :) Na razie nie biorę pod uwagę czekania jeszcze pół roku, żeby doskładać te 20 tys. zł na 2.5. Rodzina mi się powiększy i w związku z tym muszę mieć większy samochód na już. Gdyby ktoś miał roczne 2.5 AT do sprzedania za ok. 120 tys. zł, to kto wie, może bym się skusił. Ale na razie zakładam, że to nie jest mój ostatni samochód w życiu. ;) Możliwe, że następny za 7-8 lat uda mi się mieć +200KM.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 sty 2017, 20:13 
Offline
Ok Cube gratuluję, potomstwa, wiem o co chodzi bo sam się spodziewam :) Nie zniechęcam Cię już do 2 litrówki, sam pewnie gdybym nie czytał tyle forum, byłbym bardziej zadowolony z tego autka :).


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 sty 2017, 20:28 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2017
Posty: 95
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
MateZ dobrze powiedziane :zawrotglowy:

ale żeby nie było, forum nie szkodzi, byle z głową, jak wszystko <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 sty 2017, 20:35 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.02.2016
Posty: 284
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
MateZ, dzięki. :) Również gratuluję! :)

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 sty 2017, 20:35 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
MateZ napisał(a):
Nie zniechęcam Cię już do 2 litrówki, sam pewnie gdybym nie czytał tyle forum, byłbym bardziej zadowolony z tego autka .

To kwintesencja istnienia całeych internetów :P Facebook też dołuje :P


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 sty 2017, 20:55 
Bywalec
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 439
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cube gratulacje :)
pewnie kombi brałeś, co nie? :P


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 sty 2017, 23:16 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Ja też jeżdżę przepisowo tylko do tych 50 czy 70 km/h w mieście można przyspieszyć szybciej lub wolniej. Czasami fajnie jest być na następnych światłach gdy pozostali ledwo ruszyli. Lubię sobie na światłach, gdy jestem pierwszy wcisnąć do podłogi, nie po to aby się z kimś ścigać tylko dla własnej frajdy - skoro to auto tyle pali w porównaniu do poprzednika to już ten litr więcej różnicy w portfelu nie zrobi, a w radości z samochodu tak. Znajomi uśmiechają się, gdy bardzo dynamicznie przyspieszam do maks dozwolonej, choćby to było 50km/h i nagle stop, szybciej już nie. Przy zmianie pasa ruchu moc rozporządzalna również się przydaje.

Do zwykłego toczenia się ze stałą prędkością 70km/h wystarczy jakieś 30 KM.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 sty 2017, 01:51 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
jordanj tylko do 50 asfalt może zawijać auto które ma 15 do setki... To co opisujesz to ja szczerze mówiąc "nie czaję". Tak miałem jak jeździłem c15. Rwał asfalt, wyprzedzał większość do 50. Przewiozłem tym kilka razy 2,5 tony. Raz 3 tony zapakowałem, to już była przesada. Ale to był muł dostawczak który bez obciążenia rwał do przodu. Przy 70 dostawał zadyszki przy 90 jakoś szedł przy 110 umierał.
I na 1 z małym obciążeniem było "czuć plecy".
Po spocie mieliśmy wracając do domu małe ściganie ze świateł. Ja w AT wbiłem po prostu pedał w podłogę, kolega z forum miał auto x razy więcej (ja od miesiąca) - i ja byłem z tyłu na pierwszych metrach, dogoniłem o szybko, przegoniłem go. Ale to już było sporo powyżej 50 km/h. Pi razy oko 2.0 jest w stanie tak samo pójść/pyknąć 2.5 na pierwszych metrach.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 sty 2017, 10:04 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Do właśnie gdzieś 50km/h limituje 2.5 przyczepność opon. Potem 2.0 odpada, bo jednak moc się zaczyna liczyć.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 29 sty 2017, 19:30 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
@Wedrowiec - "rwać asfalt" można maluchem. Ale przyspieszać do 50 km/h można 10 sekund, a można 3 sekundy. ;-) Ja nie lubię "rwania asfaltu" dlatego auto 4x4 byłoby ideałem, ale nie można mieć wszystkiego, więc jeszcze nie teraz.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 sty 2019, 23:23 
Świeżak
Offline
Od: 21.02.2017
Posty: 28
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
Witam, mam kilka pytań na luzie :wink: Zacznę od początku, Wujek musi kupić auto z racji ze poprzednie (focus mk3 2.0 tdci 150km) miał zdarzenie drogowe (szkoda całkowita) zastanawiał się nad mazda 3 jednak interesuje go tylko wersja kombi, wiadomo takiej nie ma wiec jedynie w grę wchodzi 6. Rozmawiałem z nim trochę i zasugerowałem że mogę zaczerpnąć opinii z forum co i jak wygląda. Wiec tak kwota jaką może przeznaczyć na nowe auto to okolo 140-150k z tego co się orientował na wersję 2.5 mu braknie dodatkowo jest tylko z automatem ( zawsze miał MT) z racji tego że dziennie robi około 100-150km szuka auta dość dynamicznego, wiec dochodząc do sedna, miał okazje przejechać się moim autem i szczerze stwierdził że gdy się je wysoko kreci "jako tako" jedzie ale szału mnie ma... i chciałbym zapytać jak wygląda różnica w praktyce jeśli chodzi o dynamikę miedzy mazda 1 generacji 2.0 147km a 3 gen 165. I tutaj następna kwestia jak duża jest różnica w odczuciach miedzy 2.5 a 2.0 bo rownież brał pod uwagę możliwość kupna rocznej 2.5l ale raczej skłania się ku 2.0 i stad interesuje nas bardziej wnikliwa opinia na temat tego motoru. Wiadomo wcześniej jeździł "ropniakiem" więc różnica w dynamice może być spora. Dodam tylko ze Wuja nie jest piratem drogowym ale od czasu do czasu lubi a nawet musi przycisnąć w drodze do klientów.
Na koniec gdy już piszę ten temat sam mam klika pytań odnośnie silnika 2.0, nie ukrywam że jeśli udało by się kupić taki model miałbym w przyszłości nadzieję na odkupienie go, dlatego tez oto moje może i trochę glupie pytania (wybiegam daleko w przyszłość z marzeniami ;(( )
Ile ten model pali taki naprawdę przy normalnej i dynamicznej jeździe ?
Jak wypada (dynamika) na tle konkurencji np Passat/Superb 1.4tsi Mondeo 1.5 ecobost czy np talisman 1.6 tce, chodzi mi o sytuacje na drodze itp jeśli ktoś ma oczywiście porównanie jeździł tymi autami badz mial okazję się " pościgać " Ile taka mazda wyciąga licznikowo?
Jeszcze jedno, czy ktoś podnosił moc w takim aucie i czy jest w ogole sens? Widziałem ze serwis Ladyga o ile czegoś nie przekreciłem oferuje takie usługi zwiekszając moc z 145 lub 165 km do okolo 180. Z góry dziekuję za udzielenie odp na moje pytania.


Ostatnio edytowano Pn, 14 sty 2019, 08:52 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 sty 2019, 09:35 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Jeździłem dieslem 150KM cięte programowo na 116 ale moment dalej 300 (10,2 do setki katalogowo cięte z 9,7). Po jeździe testowej manualem 165 stwierdziłem że nie zmieniam, miałem wrażenie że moc taka sama. Dopiero jazda 2,5 dało odczuć różnicę w mocy i przyjemność z jazdy.
Nie rozumiem jak ma mu braknąć jeżeli 2,5 właśnie idealnie praktycznie zamyka górny próg - rabat 2% i masz 151,6 z lakierem.
Też zawsze mówiłem tylko manual, teraz nie mam zamiaru wracać do machania wajchą.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 18 sty 2019, 22:32 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
patryk275: tutaj masz G145, ktora ma moc fabryczna na kolach o moze 7HP mnej niz G165 ktora powinna isc lepiej bo krotsza skrzyna biegow
https://www.youtube.com/watch?v=CtxsZ49G6MU
https://www.youtube.com/watch?v=Ps74U_T_fkc
https://www.youtube.com/watch?v=eJ5xklgo-hw
https://www.youtube.com/watch?v=rUsNl2Anve8
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... 1J7aLr7Z2k od 49s :)

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 22 sty 2019, 22:56 
Świeżak
Offline
Od: 21.02.2017
Posty: 28
Rok produkcji: 2006
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Active
To tak naprawdę jak duża różnica jest między 145 a 165km? Czy tak naprawdę jest widoczna tylko na papierze i to nieznacznie? Z tego co czytałem to różnią się skrzynia biegów słabsza wersja ma dłuższą. Jak wygląda to w praktyce? Bo na filmiku na 4 biegu robi licznikowe 210... To do ilu się rozpędza na5-6 biegu? I skoro ma dłuższe przełożenia to znaczy że na maxa wyciągnie więcej niż 165?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 sty 2019, 00:11 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 15.01.2019
Posty: 106
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Przed kupnem jeździłem wiele Mazdą 2.0 w obu wersjach. Różnica między silnikami 2.5 i 2.0 zaczyna się powyzej 90 km/h i dla mnie jedynym słusznym wyborem jest 2.5 AT. Do miasta 2.0 mogłaby być ale od momentu gdy wyjeżdzasz na autostradę i ktoś do samochodu wsiądzie oprócz kierowcy zaczyna się mały dramat, a ciagnięcie tego 2.0 na wysokie obroty to nic przyjemnego dla uszu uwzględniając genialne wyciszenie mazdy 6. Dodam że do 6tki przesiadlem się z Astry K 1.4 150 KM która pod względem mocy była dla mnie minimum.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 sty 2019, 09:54 
Nałogowiec
Online
Od: 30.06.2017
Posty: 1520
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ja mam zgoła odmienne spostrzeżenia :) Najwięcej po autostradach jeździłem Astrą 60KM, jakieś 15 lat temu. I moim zdaniem na autostrady taki silnik był wystarczający. Co innego na drogach w Polsce, krajowych. Wówczas wyprzedzanie tira było koszmarem. A te 60 KM na autostradzie długo się rozpędzało, ale jak już się rozpędziło do tych 130 km/h to sobie jechał. Potem przesiadłem się do Lancera 143KM i to była przepaść :) Tylko głośno było. Więc teraz te 165KM przy tej samej wadze co Lancer jest dla mnie aż nadto.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 sty 2019, 10:43 
Bywalec
Offline
Od: 11.09.2018
Posty: 255
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Ja jestem ciekaw jak jeździ 2.0 AT, na którą czekam. Bo jeździłem 2.0 MT i 2.5 AT i wziąłem w ciemno, co wziąłem. Ale ja nie jestem typem szarżującym;-), więc myślę że mi wystarczy.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 sty 2019, 11:06 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
makoleon, mnie wystarcza 2.0 tyle, że zbyt często nie jeżdżę po autostradach. Chociaż i tam kickdown robi swoją robotę. Uważam, że nie będziesz żałował a zaoszczędzasz kilka złotych.

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 sty 2019, 13:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2105
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
makoleon napisał(a):
Ja jestem ciekaw jak jeździ 2.0 AT, na którą czekam. Bo jeździłem 2.0 MT i 2.5 AT i wziąłem w ciemno, co wziąłem. Ale ja nie jestem typem szarżującym;-), więc myślę że mi wystarczy.


W zupełności wystarczająco (co jest subiektywne mocno :) ) , ale jeździ po prostu jak 165 koni w wozie 1450kg. Pamiętać trzeba żeby się nie bać wysokich obrotów (tzn jak ktoś do wolnossaka nie przyzwyczajony i uważa normalne obroty za "męczenie" czy "wycie", kickdowna i guziczka sport - wszystko gdy trzeba oczywiście, nie wciąż :). Sporo przejechałem tym silnikiem kilometrów z przyczepą i campingową i lawetą (prawie 1,5 tony), jeździ, bzyczy, oleju nie chce. Znajomemu GJ też kombi tyle że "w dieslu" w podobnym użytku lawetowym (tzn że ciągnie, a nie jedzie na ) dwa razy coś klękło i sprzedał.
Będziesz zadowolony! automat jest świetny, wóz sunie gładko, ale nie buja, ja się odprężam w Maździe i wcale mi się nie chce nią ciąć jakoś mocno ponadprzepisowo po autostradach. Ale w razie czego cośtam można, choć poza mocą, to i zawieszenie nie jest raczej przystosowane w tym wozie do V rzędu 150-200. Prześwit też , zwłaszcza przy bocznych wiatrach i ekranach.
A za różnicę możesz się wyszaleć po torach co jakiś czas ;-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 sty 2019, 14:15 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Temat ten jest w zasadzie cieżki do rozwiazania bo każdy chwali swój silnik więc jak ktoś szuka info to się niczego nie dowie. Kto ma 2.0 napisze przewaznie ze jest spoko ci co 2.5 że 2.0 to muł i tak można bez końca


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 sty 2019, 14:28 
Bywalec
Offline
Od: 26.08.2018
Posty: 281
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Ma też znaczenie z jakiego auta się przesiadamy na M6 2,0 AT 165km
Ja na testy prywatnym przyjechałem 1,6 150km w manualu benzyna i jak wsiałem do 2,0AT 165km, to sobie pomyślałem po pierwszych kilometrach, nie no wracamy do salonu, ja takiego muła nie chcę. Ale po jakimś czasie jak przestawiłem myślenie, że to przecież inny silnik, inna charakterystyka pracy, to zacząłem się cieszyć jazdą. Swoje auto sprzedałem we wrześniu i jeździłem do stycznia silniczkiem benzynowym 1,2 64km ;). Przez te kilka miesięcy oduczyłem się jazdy autem z turbiną i zupełnie nie przeszkadza mi to, że praca silnika jest inna. Naprawdę cieszę się autem i wierzę, że ty też ze swojego wiele radochy wyciągniesz.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 sty 2019, 14:32 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Nie ma znaczenia. Bezposrednio przed 2.0 GJ pomykałem amerykanem, 300 konnym V6 i niczego mi nie brakowało po przesiadce.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 sty 2019, 14:39 
Bywalec
Offline
Od: 26.08.2018
Posty: 281
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
Smook ok dla Ciebie nie ma znaczenia, dla mnie przez kilka pierwszych km miało, szybko się przestawiłem i cieszyłem się jazdą. Są też tacy co przejadą 5tyś km i będą mówili, że to muł bo jego benzyna1,6 turbo 150km to dopiero jechała. Możemy się z tym zgodzić prawda?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 sty 2019, 15:17 
Amator
Offline
Od: 07.07.2018
Posty: 89
Rok produkcji: 2022
Generacja: III
Silnik: 2.5 MZR (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Dlatego pomiary czasu od 0-100km/h, a zwłaszcza pomiar elastyczność 80-120 usuwa tę subiektywność. Czekam, aby ktoś zrobił właśnie pomiar tej elastyczności w nowej M6 2.5l.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 sty 2019, 15:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
ploza - możemy się zgodzić.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 sty 2019, 15:54 
Bywalec
Offline
Od: 11.09.2018
Posty: 255
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Ja się przesiądę z Corsy C 1.2 75 km więc dla mnie będzie duża różnica. Nie jeżdżę, że tak powiem zero jedynkowo. A na autostradzie 140 Max 150 mi wystarczy. No cóż, już niedługo sam się przekonam, bo moja już jest w salonie. Czekam tylko z odbiorem do 8 lutego, bo może jakieś promo wejdzie, znaczy ma wejść i już!;-)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 sty 2019, 16:15 
Bywalec
Offline
Od: 26.08.2018
Posty: 281
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: mazowiecki
będzie pan zadowolony :) <hahaha>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 sty 2019, 16:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 sty 2019, 16:25 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 31.08.2013
Posty: 1654
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: zagranica
22 stycznia 2019, o 22:56 Patryk275 napisał(a):
ja osobiscze wydze problem u G145 na krajowka przy wypredzaniu, bo dluga trojka tam jest jak z lamborginu i dwojka troche za dluga. Dla mnie chore , ale silnik ma moc od spodu, to daje troche rade , G165 pojedze troche lepiej, tylko newiadomo o ime, czy o 1m czy naprawde lepiej

ja osobiscze wydze problem u G145 na krajowka przy wypredzaniu, bo dluga trojka tam jest jak z Lamborghini i dwojka troche za dluga. Dla mnie chore , ale silnik ma moc od spodu, to daje troche rade , G165 pojedze troche lepiej, tylko newiadomo o ime, czy o 1m czy naprawde lepiej
na autostrade niema problemu, w chorach na 6 biegi czasamy 140 nie zrobi , tylko 6 tez jak z lambo, wystarcza dac 5 i jedze :)

_________________
M6 G145 kombi, MT, 2013


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 24 sty 2019, 23:05 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 18.09.2018
Posty: 208
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
24 stycznia 2019, o 14:32 Smook napisał(a):
Nie ma znaczenia. Bezposrednio przed 2.0 GJ pomykałem amerykanem, 300 konnym V6 i niczego mi nie brakowało po przesiadce.

Hmm Twój 300 konny wóz, chyba był zepsuty :-P
Mam podobnie przesiadka z lekko ponad 300 km z turbo na niecałe 200 km bez turbo.
Hmm wrażenia, to przepaść w właściwościach jezdnych i przyspieszeniu na niekorzyść Mazdy.
Ja np. Nie wyobrażam sobie jazdy takim 2.0.
Na korzyść Mazdy oczywiście świeżość i piękny wygląd, oraz dużo mniejsze spalanie pb :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 247 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Marcin0812 i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.