Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 16:42

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 247 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Cz, 26 sty 2017, 11:44 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.02.2016
Posty: 284
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Naczytałem się zachwytów nad skrzynią AT w Maździe i też dochodzę do wniosku, że wesja 2.0 AT Skypassion byłaby super. Tylko pewnie spadłaby wówczas troche sprzedaż 2.5 AT.

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 sty 2017, 11:58 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.01.2017
Posty: 626
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
albo skienergy ze skórami :) ale nie jedna głowa siedziała nad taką formą wyposażeń !


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 sty 2017, 12:20 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.03.2015
Posty: 231
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
to ja wtedy stosuje ekodriving bo tak sie rozpedzam
ze hamowanie silnikiem prawie wystarczy

zreszta mam takie wrazanie albo przeceniam samochod
ze jak nic przede mna nie ma to aumat ciagnie
a jak cos przede mna jedzie to daje na luz

ja generalnie nie wykorzystuje mocy silnika do ekstra dynamicznej jazdy
ale jak juz sie wkurze na jakiegos zawalidroge to bardzo mi sie podoba kop silnika

z kolei jak 2 lata temu testowalem 2l to w lekkim szoku bylem mala dynamika
co zreszta mozna zwalic na przywyczajenia z diesli do niskich obrotow


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 sty 2017, 12:21 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
a jesli chodzi o wersje wyposazenia , mowicie o wersjach Sky.... 4 rozne

W Danii sa dostepne Core-Vision-Optimum 3 rozne hmmmm


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 sty 2017, 12:24 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.01.2017
Posty: 626
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
lukas1 u nas jest:
skygo
skymotion
skyenergy
skypassion

jak zapytałem w salonie Pana co ma wersja skygo to mi odpowiedział - cytuje " Kola i kierownice:D"
Może w Danie nie ma dostępnej najuboższej wersji i te które wymieniłeś są odpowiednikami naszych skymotion, skyenergy, skypassion.
Musisz zweryfikować PL wyposażenie do Duńskiego


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 sty 2017, 12:33 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Nie do końca tak patrze na duńską broszurę i:
core - SkyGo
Vision - Nie ma odpowiednika w PL. De facto coś pomiędzy SkyEnergy a SkyPassion.
Optimum - Skypassion, ale nie ma 2.0 MT.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 sty 2017, 13:09 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Czyli Vision ma pare dodatkow ponad SkyEnergy :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 sty 2017, 13:41 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1068
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Jeśli dobrze domyślam się, bo duńskiego to ja nie rozumiem, to SkyPassion 2.5 AT nie ma w standardzie MRCC i można to wziąć jako opcję.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 sty 2017, 13:44 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Cytuj:
zreszta mam takie wrazanie albo przeceniam samochod
ze jak nic przede mna nie ma to aumat ciagnie
a jak cos przede mna jedzie to daje na luz

Dokładnie takie samo wrażenie mam, uznałem że coś mi się ubzdurało.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 sty 2017, 14:29 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 23.03.2015
Posty: 231
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Wedrowiec napisał(a):
Dokładnie takie samo wrażenie mam, uznałem że coś mi się ubzdurało.


podobnie mam wrazenie z pedalem hamulca ze ma rozna sile dzialania


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 26 sty 2017, 15:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
lukas1 napisał(a):
dobrze kojarzysz

To witam na forum i czekam aż się pochwalisz Mazdą... Dawno nie zaglądałem na mitsumaniaki... Nadal mam tam konto nawet moja Mazda ma swój wątek ;)

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 sty 2017, 16:00 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
mam nadzieje na wiosne :-)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 sty 2017, 09:23 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Pobo1315 napisał(a):
szymek1604 napisał(a):
Dodam tylko, że łopatki wykorzystuję na codzień do hamowania silnikiem, wcale nie dla zabawy


I chcesz powiedzieć, że codziennie używasz łopatek do hamowania silnikiem czy tylko podczas stromych zjazdów ?

Wykorzystuję łopatki praktycznie przy każdym, bardziej gwałtownym hamowaniu, bardzo często przed światłami. Zjazdu ze stromej góry nie wyobrażam sobie bez takiej redukcji. Ale akurat ten element nie zdecydował o wyborze wersji 2.5 AT. Skoro jednak już są to z nich korzystam

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 sty 2017, 09:46 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.10.2016
Posty: 479
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: podkarpacki
Hm, ja używam łopatek w zasadzie tylko do zabawy. Miałem też taką sytuację, że zjeżdżałem ze stromego, krętego wzniesienia i automat sam mi zredukował, nie musiałem sam zmieniać biegu, czy też włączać trybu sport. Silnik trzymał wtedy ok 3k rpm.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 sty 2017, 09:56 
Bywalec
Offline
Od: 23.02.2016
Posty: 439
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
ja łopatek głównie używam do hamowania silnikiem (czyli jak większość osób), ale w górach było to nieocenione.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 sty 2017, 19:42 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Raz łopatek użyłem i nie mam więcej potrzeby.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 27 sty 2017, 23:15 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 27.08.2013
Posty: 39
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Powiem Tak - ja kupiłem 2.0 benzyna MT i używam już prawie 4 rok. niby wszystko OK ale nie ma dnia żebym nie żałował że nie wziąłem 2.5 AT. I teraz wiem ze gdybym miał 2.5 AT to pewnie jeździlbym nim jeszcze drugie 4 lata, a tak już wiem że będę szukał nowego mocniejszego auta za rok..

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 sty 2017, 10:35 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 14.01.2017
Posty: 95
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Może to laicko zabrzmi z mojej strony, bo specem nie jestem, ale te dzisiejsze konie mechaniczne są jakieś inne..
UE wymusza normy emisji spalin, przez co producenci muszą się dostosowywać.
Ja jak mam w firmie busy dostawcze 163 km, to płacze nie jedzie takie auto, nawet bez ładunku w górach.. z normą emisji spalin euro6

porównując do tego nawet wcześniejsze z normą euro5 165km to istny szatan, względem tego powyżej.

(pisałem wyżej akurat o dieslach :) )

Aczkolwiek tak samo myślę ma się do osobówek, stąd może ta potrzeba pożądania większej ilości koni mechanicznych?
moje 2.0 165koników mi co prawda wystarcza, nie szukam wrażeń sportowych, aczkolwiek jak kojarzę sytuacje "podbramkowe" gdzie trzeba depnąć, wczśniejsze bmw 2 litrowe 170 koni lub z przed kilku lat alfę 2002r 2.5 192 konną alfę to różnica jak z bicza trzasł, tej mocy było aż za dużo jak na Polskie drogi.. na próżno szukać dziś podobnych osiągów w naszych mazdach, skyactiv to technologia dla oszczędności, nie sportu.

Piszę o autach rodzinnych, nie de facto sportowych bi turbo tuning super power v8, bo auta tej półki nie interesowały mnie nigdy :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: So, 28 sty 2017, 13:33 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Carzolla, jedno to normy emisji, ale drugie to waga, wyposażenie i odizolowanie od czynników zewnętrznych nowych aut... jak miałem Civica 5D 6gen to tamten ważył 1100kg i jego 90KM wystarczało by do 120km/h jeździć dynamicznie... a wersje sportowe 160-180KM to były szatany z 7s/setki... no i wtedy nawet 10-11s do setki (a tyle szło wycisnąć z mojej) było przeżywane inaczej w aucie gdzie czułeś jedność z autem, czułeś na kierownicy każdą nierówność drogi, na tyłku każde nawet najmniejsze przeciążenie, a tyłek miałeś maks 20cm nad asfaltem... silnik kręcił Ci się do 7k rpm bez odcinki (i mechanicznie był później igła do ponad 300k km)...
Później zmieniłem na Lancera 1.5 109KM, dynamika do setki nieco gorsza, ale powyżej 130km/h jeździł już nieco lepiej niż stara Honda... ważył już prawie 1300kg... ale mimo, żę zawieszenie było wg mnie rewelacyjne i prowadził się jak przyklejony (pomagała w tym niska waga małego silnika z blokiem aluminiowym) już takiej jedności z autem nie odczuwałem, no i w granicznych warunkach gdy w Civicu byłem zależny tylko od siebie (brak nawet ABS), w Lancerze włączały się pomocniki (ESP itp.)...
Później jak testowałem Mazdy 6 i CX-5 w różnych konfiguracjach to dopiero 2.5 dawała mi diametralną różnice w stosunku do tych wcześniejszych moich aut (czy innych którymi jeździłem firmowo... m.in. biorąc najmocniejsze z nich Mondeo IV 2.0diesel 136KM, Civica 8gen 1.8 140KM, Lancera takiego jak mój ale 1.8 143KM) 2.0 nie było złe, ale nie było poczucia zapasu mocy i tego, że jak depniesz to odjeżdżasz przy każdej prędkości podróżnej...
Dlatego zdecydowałem się na zwiększenie budżetu i silnik 2.5... Drugi raz wybrałbym tak samo, wg mnie dopłata tych niecałych 20tys PLN za mocniejszy silnik i świetny automat z adaptacyjnym tempomatem jest opłacalna i biorąc pod uwagę wysokość akcyzy Mazda ma na niej znacznie niższą marżę niż na 2.0 MT...
Inna sprawa, że w momencie wyboru żałowałem, że nie ma 2.5 MT SkyPassion za jakieś 8tys mniej... ale w tej chwili AT bym nie oddał ;)

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 sty 2017, 16:01 
Offline
Jakby na to nie patrzeć dwulitrowa mazda to muł. Ostatnio troszkę się chciałem poganiać i niestety nie dało rady. Zostawiały mnie spod świateł takie potwory jak megane 1.5 dci czy nowa vitara. No nie ma w co jechać w tym silniku. Samochód w sam raz dla emeryta i kapelusznika. Może i oszczędny ale ogranicza do minimum przyjemność z przyśpieszania. Zakup 2 litrówki w moim przypadku był błędem, jeśli już kupować to tylko 2.5.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 sty 2017, 18:27 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
MateZ napisał(a):
megane 1.5 dci czy nowa vitara

MateZ nie ma szans. 1.5 dci ma 12 sekund do setki. Ty chyba dajesz za gazu przy starcie...
Ja tam nie narzekam mało które auto ma powyżej 150 KM i Mazda 2.0 spokojnie przegania takie. Powyżej to zależy jakie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 sty 2017, 18:43 
Offline
Jeśli się zmeinia biegi w 2.0 przy koło 6 tyś a nie 4 to fajnie się zbiera.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 sty 2017, 18:52 
Offline
Może miał chipa albo coś. Swoją drogą, trzeba by było porównać z 2.0 valvematic od toyoty albo 2.0 od hondy. Ciekawe czy to 165 koni w maździe wyraźnie by dało radę 152 lub 155 km. Co do tych 150 km to obecnie niewiele jest już nowych aut które mają mniej :) Oczywiście nie mówię o popierdółkach typu skoda fabia czy tam renault clio, tylko samochodach klasy mazdy czy nawet kompaktach. Taki ecoboost 1.5 w focusie odstawia 2.0 skyactive bez problemu, podobnie jak 1.4 tsi. Wiem, że tam są turbiny, ale na papierze mocy te samochody mają mniej a osiągi znacznie lepsze. Masa też nie ma tu nic do rzeczy bo przecież mazda dlatego jest jak z kartonu by ta była ja najmniejsza. No tak jak się kręci do 6000 to jakoś jedzie, ale ile można tak jeździć, wycie i żyłowanie silnika, albo innaczej ile ten silnik wytrzyma takiego kręcenia.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 sty 2017, 18:58 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Akurat ecoboost 1.5 150km w Focusie to auto, które ma w teorii 9.0, więc w teorii 0.1 sek mniej do setki. Waga focusa jest 1500 kg, więc porównywalnie. Generalnie bym powiedział, że w sprzyjających warunkach M6 może być szybsze :), ale to pomijalna różnica. Pamiętaj , że najczęściej jednak focus ma coś w okolicach 120 KM i klekocze.
1.4 w octavi pewnie jest szybsze, ale w SuperB na papierze 9.1, ale to porównywalny silnik więc porównywalne 0-100.
Więc, aż takie super jak na turbiny te osiągi nie są.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 sty 2017, 19:01 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 16.06.2016
Posty: 96
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
MateZ napisał(a):
Jakby na to nie patrzeć dwulitrowa mazda to muł. Ostatnio troszkę się chciałem poganiać i niestety nie dało rady. Zostawiały mnie spod świateł takie potwory jak megane 1.5 dci czy nowa vitara. No nie ma w co jechać w tym silniku. Samochód w sam raz dla emeryta i kapelusznika. Może i oszczędny ale ogranicza do minimum przyjemność z przyśpieszania. Zakup 2 litrówki w moim przypadku był błędem, jeśli już kupować to tylko 2.5.

No to radzę się z tym zgłosić do ASO, bo na pewno tak nie powinno być. Moja 2.0 AT zbiera się, że aż miło i gdy tylko chcę wyprzedzam bez najmniejszych przeszkód w dowolnych warunkach drogowych. Jeszcze się nie zdarzyło, żeby mi zabrakło mocy. Od 4k obr auto ciągnie naprawdę fajnie, dlatego nie rozumiem, gdy ktoś pisze, że mu mocy brakuje. Do czego konkretnie?

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 sty 2017, 19:08 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
avzi Jak ktoś przesiadł się z Diesla do wolnossącej benzyny bez automatu. <niewiem>


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 sty 2017, 19:09 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.02.2016
Posty: 284
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Kurcze, w 1998 r. jak moi rodzice kupili VW Golfa IV 1.6 101KM, który miał przyspieszenie 0-100 km/h w 10,9 s, to wydawało się, że człowiek Pana Boga za nogi złapał. Ja - wtedy świeżo upieczony kierowca - tym samochodem na światłach odjeżdżałem praktycznie każdego Cinquecento czy inne Uno. A w dzisiejszych czasach 165KM i 0-100 km/h w 9 s. jest uznawane za średni wynik. Tym bardziej, że już mam te lata kiedy ściganie się na światłach dawno mnie nie kręci. Takie czasy... więcej, szybciej, mocniej! A najbardziej paradoksalne jest to, że przy tych wszystkich koniach mechanicznych i niutonometrach i tak dla większości kluczowe znaczenie będzie miało spalanie... ;)

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 sty 2017, 19:39 
Offline
Hm zależy czym się jeździło i czego się oczekuje. Aso niewiele pomoże, bo moje 2.0 jedzie tak jak powinno. Moje oczekiwania są wyższe niż osiągi tego silnika. Jakoś się toczy ale jak ma się czasem okazje pojeździć czymś mocnym >200 km to już 2 litrówka mazdy nie daje radości. 2.5 ma jednak większy moment i większą moc, więc jakbym miał teraz kupować m6 to tylko 2.5. Cube 9s to tylko na papierze, w rzeczywistości ciężko zejść do katalogowych wartości. Z drugiej strony mazda ma 9.1 s, a np. taki passat b8 1.8 tsi 7.7, to wychodzi raptem o 0,4 sekundy mniej niż różnica pomiędzy golfem o którym mówisz a mazdą 6 2.0. A różnica w mocy między b8 a gj to 15km a nie 64 km jak w przypadku przywołanego golfa a m6 2.0. Klasa auta podobna, masa też. A i Cube zapewniam cię, że od pewnego czasu gdy m6 śmigam jak człowiek nie dziad, to średnie spalanie wychodzi 8,5 a nie 6l więc co do tego spalania to bym spekulował. V8 z piórkiem na gazie też mało pali. Co do ścigania się od świateł też z tego wyrosłem :), szczególnie odkąd mam mazde :), bo często przegrywam, ale czasem najdzie człowieka ochota by się troszkę powygłupiać w granicach rozsądku.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 sty 2017, 19:49 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.02.2016
Posty: 284
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Oczywiście, fajnie jest mieć zapas mocy pod maską. Sam, jakbym miał do dyspozyci większy budżet, wziąłbym zdecydowanie 2.5 AT. Ale chodzi mi o to, że w obecnych czasach wielu z nas i tak nie wykorzystuje zbyt często dostępnej mocy. Pokazują to chociażby statystyki na motostacie. Chodzi nam bardziej o poczucie posiadania mocnego silnika pod maską niż rzeczywistą potrzebę wynikającą z określonego użytkowania samochodu (np. często ciągnięcie przyczepy). Wyjątkiem (potwierdzającym regułę) jest rkarcz, dla którego zapewne 2.0 byłoby zapewne niewystarczające. ;)

_________________
Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 28 sty 2017, 19:54 
Offline
Dokładnie to co napisałeś. Sam śmigam raczej przepisowo :wink:, ale czasem fajnie jest depnąć by się troszeczkę rozweselić, poczuć masaż pleców i banana na twarzy. Niestety 2 litrówka ma akurat słaby potencjał dla takich rozrywek. Sam też wziąłem 2.0 z tego powodu co piszesz. Na dziś dzień, wolał bym poczekać dozbierać $ i kupić 2.5.
Cube ty już zamówiłeś swoją ?


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 247 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.