Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 12:57

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 247 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 14 mar 2016, 23:43 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.03.2014
Posty: 940
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
szymek1604 napisał(a):
Tatahani, te wyliczenia są prawdziwe, jeśli bym jeździł tylko po mieście. A w końcu zdarza się wyjeżdżać poza miasto, jeździć obwodnicami i autostradami. Przy spokojnej jeździe i od czasu do czasu gwałtownym przyspieszaniu nie będzie tak tragicznie. Moje średnie spalanie widać w podpisie ale ja lubię przycisnąć pod światłami. Myślę, że przy silniku 2.0 i tym samym stylu jazdy byłoby około 1 l mniej. Wcześniej, pisząc 2l, wyraziłem się nieprecyzyjnie. Muszę spytać Zyrafala jaką ma średnią, bo chyba jeździ podobnie do mnie.


Zobacz moją średnią. Mniej więcej 50% to miasto. Jeżdżę normalnie, bez fajerwerków. 2 litry trzeba liczyć, no może z małą górką w zależności jak i gdzie się jeździ.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 mar 2016, 00:02 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tylko miasto i miasto, to też nie to samo. U mnie średnia po mieście nigdy nie przekracza 30 km/h. W korku stoję do pracy, w korku stoję do domu. Obniżam spalanie tylko wtedy, gdy jadę na drugi koniec Warszawy obwodnicą, lub całkiem z miasta wyjeżdżam. A to zdarza się rzadko.

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 15 mar 2016, 00:15 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
tatahani, no to popatrz u mnie :P
Też duża część przebiegu w mieście... i to nie małym...
Czyli co jednak 0,5l różnicy?

Nie da się tak porównać ;)
Jeden kierowca, jedno miasto, podobne trasy i tylko dwa auta, wtedy można porównać... i w moim przypadku z niewielkiej próbki wychodzi maks. 1,5l/100km różnicy...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 mar 2016, 00:31 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 16.02.2015
Posty: 827
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Dokladnie , Opole na tle kolosow to nie miasto, tam korki tylko w kilku miejscach sie zdarzaja. Chocby do Wroclawia przyrównać to jak jazda po bezdrożach :wink:


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 mar 2016, 10:01 
Świeżak
Offline
Od: 09.02.2016
Posty: 21
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
gzesiolek napisał(a):
Jeden kierowca, jedno miasto, podobne trasy i tylko dwa auta, wtedy można porównać...

Zgłaszam się wywołany do tablicy. To samo miasto, kierowca, trasy i mam okazję jeździć zarówno 2.0 MT jak i 2.5 AT.
2.0 MT miasto, korki 8,6l/100
2.5 AT j.w. 9,8l/100


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 mar 2016, 10:19 
Offline
masakra przyjmując 15% mniejszą sprawność dla skrzyni AT, a co za tym idzie wzrost spalania to wyniki wyszły ci dokładnie jak mówi teoria o skrzyniach MT i AT. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 mar 2016, 10:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
rkarcz ale dajesz :) bijesz rekordy zużycia :wink: <pucu>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 mar 2016, 10:43 
Offline
koliber1960 nieprawda, ostatnio miałem 10,03. Sam byłem w szoku. ;)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 mar 2016, 11:20 
Świeżak
Offline
Od: 09.02.2016
Posty: 21
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
rkarcz, pozostając w temacie porównania silników 2.0 i 2.5 - jaką prędkość/warunki miałeś dla średniej z całego baku 16,23 l/100 ?!


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 mar 2016, 13:09 
Offline
masakra masz na PW. Nie będę tu rozpoczynał kolejnej utarczki słownej z "praworządnymi" użytkownikami tego zacnego forum. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 mar 2016, 13:18 
Świeżak
Offline
Od: 09.02.2016
Posty: 21
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Znaczy się niemiecka autostrada :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 mar 2016, 13:23 
Offline
masakra no mówię przecież.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 mar 2016, 22:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.03.2014
Posty: 940
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Akurat ja dużo palę w mieście bo do pracy mam 2.5 km. Często to są jedyne km przejechane na dzień. W zimie to nawet mi sie silnik nie zagrzeje. Kiedyś tak przejechałem z parę tygodni to miałem spalanie koło 11. Jak zrobię trasę powiedzmy ze 250 km to wracam z fajną średnią około 6 litrów. Kilka dni mojego po mieście i mam 8. :/, a koliber daje po mieście i ma 6 :). Także wszyscy mamy rację.
Jedno jest pewne - 2.5 palić więcej musi, reszta w nodze kierowcy i jego trasach.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 15 mar 2016, 23:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Przestań :sad: , nie daję po mieście, nigdy tak nie mówiłem,nie pisałem :)
w mieście mam jakieś ok.20%,w moim mieście nie ma wielu korków a na trasie potrafię oszczędnie i tyle :)
w dłuższych trasach np.na zachód Europy wychodziło mi śr.ok 7 litrów więc 2,0 jest genialnie oszczędne <pucu>

-- Dodano: Wt, 15 mar 2016, 23:47 --

Nudy? no cóż zależy kto czego oczekuje od auta :D
<pucu> <pucu> <pucu>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 sty 2017, 10:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Witam serdecznnie Mazdowicze . Jestem posiadaczem Mitsubishi Lancer juz 7 lat i na wiosne mam zamiar zmienic automyslalem , myslalem i chyba wymyslilem Mazde 6 Tourer od roku 2014.
Z powodu ze mieszkam w Danii i ceny tu zwalaja z nog ( podatek )
Ogladalem Civic, Auris, Mazda 3, czy niemcy BMW 3, A4 wszystko bedzie wielkosci Lancera.
Wiec pada na Mazde 6 Tourer od rocznika 2014-2015( tej wielkosci ogladalem tez Volvo xc70, Subaru Outback ale ceny w Danii uuuuuuuuuuuuuuuu np XC70 2013 rok kosztuje okolo 240 tys pln .-)

Mazda 6 2015 okolo 170-190 tys .-) i w tej cenie nic lepszego tu nie znajde, aha musi byc benzyna bo podatek ekologiczny za ropniaka tez zabija okolo 2,5 razy wiecej niz za benzyne :-)

Teraz pytanie do was  Vision 2.0 manual 165hp,czy Optimum2.5 automat i 192hp ?
Zawsze sie balem automatow :-) awaryjnosc i koszta servisowe .... wiec mam troche starch.
Jakie sa wasze opinie oplaca sie brac Optimum, czy Vision.
Czy 2.0 czy 2.5 I tak bedzie dynamiczniejszy I ekonomiczniejszy niz Lancer ( spalanie chyba a napewno oplaty za podatek ekologiczny).
W sumie 2.0 by mnie chyba zadwolil I dodatkowo 6 biegow nie 5 jak Lancer I masa auto mniejsza o okolo 45 kg od Lancera.
Reszta to chyba skora, elekryczne fotele I podgrzewane zarazem I felgi 19 ‘’ .
Czy bede zalowal ze nie kupilem Optimum????


Ostatnio edytowano Pn, 16 sty 2017, 12:43 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Połączono z istniejącym tematem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 sty 2017, 13:19 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Nie możesz kupić nowego auta w Polsce i pojechać nim do Danii? Przecież nikt nie będzie sprawdzał czy odwiedzasz PL raz na 3 miesiące, a pewnie odwiedzasz i tak od czasu do czasu. Oczywiście, że każdy poleca to co ma, bo z jakichś powodów kupił właśnie takie, a nie inne auto, więc ja będę polecał 2.5 AT, a koledzy, którzy mają 2.0 MT będę polecali 2.0 MT, w przeciwnym razie byliby szczęśliwymi posiadaczami automatów.

Wg statystyk 687 forumowiczów ma 2.0 SkyActiv (wśród nich pojedyncze osoby z AT), a 435 2.5 SkyActiv (wszyscy AT bo innych nie ma). Łącznie w III generacji 605 ma skrzynię AT, a 750 MT (nie wiem jak to możliwe, że jest ich więcej niż silników 2.0 - statystyki kłamią).
Przy czym większość nie ma racji. ;-)

P.s. W 2010 również oglądałem Lancera, ale to auto poza wyglądem sportowego wozu nic nie ma wspólnego. Chyba 11 do setki ze skrzynią MT, wysokie spalanie, a o przekładni CVT nie wspomnę bo chyba rowerem szybciej przyspieszam. Generalnie to po Lancerze czegokolwiek nie kupisz to będziesz zadowolony.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 16 sty 2017, 13:23 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
jordanj napisał(a):
Łącznie w III generacji 605 ma skrzynię AT, a 750 MT (nie wiem jak to możliwe, że jest ich więcej niż silników 2.0 - statystyki kłamią)

Chyba zapomniałeś, że są jeszcze diesle 2.2 z MT i AT. ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 sty 2017, 13:31 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Cytuj:
Nie możesz kupić nowego auta w Polsce i pojechać nim do Danii? Przecież nikt nie będzie sprawdzał czy odwiedzasz PL raz na 3 miesiące


:-) to tu nie dziala , jestem tu zameldowany i nie ma innej opcji, juz mi raz Lancera zwineli na polskich blachcah i placilem kare 75 tys pln , wiecej juz nie kontunujmy ze mozna tak czy siak bo nie mozna jak tu jestes zameldowany, placisz podatki pracujesz itd, ani ze auto pozyczone itd itd , mieszkasz tu to placisz tu :-(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 16 sty 2017, 13:38 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2016
Posty: 1066
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
@tombien Racja, Diesli w M6 GJ i GL jest tak mało, że zapomniałem o ich istnieniu.
@lukas1 No tak, państwo totalitarne, zapomniałem. Z ciekawości ile w DK kosztuje nowa M6 z silnikiem 2.6 AT. Dziewczyna ma rodzinę w DK, byliśmy we wrześniu. Mówili, że opłaca się kupować auta w Szwecji bo jest dużo taniej, więc myślałem, że jakoś kombinować się da.

_________________
Pozdrawiam,
Jordan
https://skyisthelimit.aero


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 16 sty 2017, 13:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
lukas1, a nie możesz kupić w Polsce nówki i tam jeździć?

Bo u nas nówka Mazdy 6 to jednak 100-140tys PLN...
A sorki... już temat poruszony...

lukas1 napisał(a):
W sumie 2.0 by mnie chyba zadwolil I dodatkowo 6 biegow nie 5 jak Lancer I masa auto mniejsza o okolo 45 kg od Lancera.

W tą różnice masy bym nie bardzo wierzył... Lancer też był lekką wydmuszką jeśli chodzi o konstrukcje nadwozia... A jednak Mazda jest gdzieś 40cm dłuższa i 10-15cm szersza... same koła są o tyle większe, że każde waży pewnie z 5kg więcej niż w Lancerze...

Jakim Lancerem jeździłeś? 1.8 MIVEC?
W stosunku do niego M6 2.0 będzie minimalnie bardziej dynamiczna (a na niższych obrotach niż 4,5k rpm - różnica będzie wyraźna), ale znacznie bardziej oszczędne (spali o ok. 1-1,5l/100km mniej)
Za to M6 2.5 AT będzie znacznie bardziej dynamiczna (a na niższych obrotach wręcz przepaść), a spalanie będzie na b. podobnym poziomie...

Ja wcześniej jeździłem prywatnie przez ponad 6 lat Lancerem 1.5 MIVEC (ale 1.8 też zrobiłem z 2 tys km u jednego zleceniodawcy)
i zmieniłem na 2.5 AT... w dynamice przepaść... w spalaniu pali mi 1-1,5l/100km więcej przy podobnych trasach i stylu jazdy (choć widzę, że np. żonka jeździ znacznie bardziej dynamicznie jak ma 192KM miast 109KM pod maską).

Osobiście jak nowe to polecam 2,5 AT, a wśród używek uważać na auta sprowadzane zza oceanu i wtedy warto wziąć 2.0 jako zabezpieczenie przed tym (za oceanem 2.0 MT nie uświadczysz)...


PS. czy czasami nie siedziałeś do tej pory na mitsumaniakach? bo jakoś nick kojarzę...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 sty 2017, 10:13 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
Cytuj:
Jakim Lancerem jeździłeś? 1.8 MIVEC?


tak 1.8

Cytuj:
PS. czy czasami nie siedziałeś do tej pory na mitsumaniakach? bo jakoś nick kojarzę...


dobrze kojarzysz


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 sty 2017, 10:33 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.01.2017
Posty: 626
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Miałem ten sam dylemat, dla mnie ideałem byłby wybór 2.0 benzyny 165 KM w automacie w wesrji wyposażenia skipassion ale takowa nie występuje - jedynie manual.
Tym sposobem zdecydowałem się na zakup 2.0 benzyny 165 KM w automacie w wersji wyposażenia skienergy + navi + kam cofania (udało mi się pozyskać ją na 19 calowych felgach bo w standardzie nie wychodzą, u mnie doszło do wymiany z klientem, który chciał 17stki)
Zrezygnować musiałem jedynie ze skór bo skienergy nie posiada ich w wyposażeniu, a reszta dodatków, które są w skipassion nie do końca byłaby mi potrzebna (łopatki w kierownicy miałem w poprzedniej BMW i jest to bajer do zabawy nie codziennej jazdy, system świateł przerzucający automatycznie z długich na krótkie mam obecnie w Insigni i powiem szczerze, że nie jest to do końca dopracowane, wyświetlacz head up mnie osobiście przeszkadzał i z tego co wiem nie można go całkowicie wyłączyć aby się nie wysuwał, aktywny tempomat, teg nigdy nie miałem i może dobrze bo pewnie bym zatęsknił hehe, to tylko kilka moich spostrzeżeń) - a różnica jednak 24.000.00.

Teraz tylko cierpliwie czekam na odbiór swojej M6, która obecnie jedzie na lawecie z Belgi


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 sty 2017, 10:43 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 17.03.2016
Posty: 1029
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: dolnośląski
Akurat Ja się zdecydowąłem na 2.0 SkyPassion Manual. Głównie ze względu na światła i systemy elektroniczen.. Skóra dla mnie zbędna.
Pobo1315 napisał(a):
system świateł przerzucający automatycznie z długich na krótkie mam obecnie w Insigni i powiem szczerze, że nie jest to do końca dopracowane

To nie jest system przerzucający z długich na krótkie. Światła Ledowe w Skypassion są strefowę. Dokładnie mają 8 stref. System gasi te strefy które by oślepiały innych kierowców. Jak jedziesz za kimś to wali długimi na boki, a po środku krótkimi. Jak ktoś jedzie z naprzeciwka to wyłącza poszczególne strefy utrzymując "prawe" strefy na długich. A "lewe" te które nie oślepiają na długich, resztę na krótkich. System nie jest idealny, ale jest i tak przecudny :).
No i w Ledowych reflektorach masz także doświetlające ledy małe na boki.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 sty 2017, 10:44 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.01.2017
Posty: 626
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Dzięki za sprostowanie....podobne działanie jak w Insignia system AFL, który posiadam, zawęża wiązkę, rozszerza, skraca i wydłuża, doświetla zakręty i biksenon jest skrętny - czyt. reaguje na ruchy kierownicą, przerzuca światła z długich na krótkie i odwrotnie. Mimo tego, że tak jak wspomniałeś system nie jest idealny bo w Insigni np. reaguje długimi na znaki odblaskowe lub za późno zrzuca z długich to i tak uważam ten system za najlepsze co wyszło firmie Opel..:)
Nie mniej jednak moja wypowiedz miała na celu przekazanie tego, że osobiście przeżyje brak tego systemu w M6.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 sty 2017, 10:48 
Offline
Pobo1315 napisał(a):
doświetla zakręty i biksenon jest skrętny


Tylko, że tak było do czasu FL - teraz już są LED-y. Ja tak mam i powiem, że jakoś specjalnie "nie przeklinam" tego systemu....


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 sty 2017, 10:51 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Dodam tylko, że łopatki wykorzystuję na codzień do hamowania silnikiem, wcale nie dla zabawy. :)
Nie jest to więc tylko gadżet.

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 sty 2017, 10:54 
Wstydliwy
Offline
Od: 16.01.2017
Posty: 11
Rok produkcji: 2008
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: -
myslac o wersji 2.0 tez myslamem wlasnie aby dorzucic felgi 18 lub 19 , a jesli chodzi o wersje wyposazenia , mowicie o wersjach Sky....

W Danii sa dostepne Core-Vision-Optimum

Skory dla mnie , niezabardzo, mam 'niezgrabnego' Bullteriera i jego bude ciagle na tylnej Kanapie :-)

Cytuj:
Ja tak mam i powiem, że jakoś specjalnie "nie przeklinam" tego systemu....


co jak siadzie, koszta servisowe takiej lampy chyba kosmiczne?


Ostatnio edytowano Cz, 26 sty 2017, 10:57 przez lukas1, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 sty 2017, 10:56 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.01.2017
Posty: 626
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
szymek1604 napisał(a):
Dodam tylko, że łopatki wykorzystuję na codzień do hamowania silnikiem, wcale nie dla zabawy


I chcesz powiedzieć, że codziennie używasz łopatek do hamowania silnikiem czy tylko podczas stromych zjazdów ?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 sty 2017, 11:30 
Offline
Pobo1315 ja używam podobnie jak Szymek1604. Do hamowania silnikiem.
Na zwykłych drogach gdzie da się coś przewidzieć. System hamulcowy Mazdy jest nazwijmy to "wrażliwy" na używanie. :)
I łopatki => hamowanie silnikiem na pewno wydłuża czas życia "hamulców".
Koledzy o automatycznych światłach napisali wszystko. Zamówiłeś jak zamówiłeś.
Nie da się mieć ciastko i go zjeść.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 26 sty 2017, 11:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 13.01.2017
Posty: 626
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Tylko pytam. Miałem inne wyobrażenie zastosowania łopatek zintegrowanych z automatyczną skrzynią biegów niż używanie ich do hamowania silnikiem, ale dobrze wiedzieć, że i takie zastosowanie mają. Na pewno też wykorzystujecie je w innych sytuacjach np redukcji itp.
Mam po prostu taką zasadę, że chusteczek jednorazowych używam do jednorazowego wysmarkania nosa tak jak i hamulców używam do hamowania nie zastępując tych elementów półśrodkami. Dlatego też dla mnie łopatki okazałyby się zbędne. To tylko moje zdanie.
Wybór wersji wyposażenia padł w pełnej świadomości i dobrany został pod moje preferencje użytkowania tak jak zapewne wybór wyposażenia auta kolegi szymek1604.

rkarcz napisał(a):
Nie da się mieć ciastko i go zjeść


podoba mi się, pożyczam :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 247 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.