Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 09:51

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 247 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość

administrator
PostNapisane: N, 13 mar 2016, 15:23 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
rkarcz - od kiedy masz MT?
TomTom taki zły?
viewtopic.php?p=104452#p104452
viewtopic.php?p=91604#p91604
Widzę, że zdanie Ci się zmienia w zależności od siedzenia. :D
rkarcz napisał(a):
Podłokietnika nie używałem bo bałem się czy nie będę płacił za jego połamanie przy zwrocie do ASO. Tandeta to mało powiedziane.

U mnie się nic z nim nie dzieje, mimo, że nie jest bardzo stabilny. Ważne, że jest. :)
szymek1604 napisał(a):
Innym nie pozwalasz krytykować FL ale sam jesteś ekspert, co to jeździł 6 tygodni, autem serwisowym, o które mało kto dba.

Tak, rkarcz to ekspert we wszystkich tematach, które porusza. :)
nfsKing napisał(a):
drążek zmiany biegów wcale nie jest po to aby sobie na nim opierać rękę

Tak? A od czego on jest?
nfsKing napisał(a):
nie masz się czym chwalić bo to świadczy o złych nawykach

Jeżeli jeździsz tylko samochodem to podejście może masz dobre. Ja jeżdżę często takimi pojazdami, gdzie prawa ręka jest niezbędna do tego, żeby w ogóle móc jechać, ale nie można jej trzymać na kierownicy. W związku z tym tą technikę przenoszę do samochodu. Po mieście nie potrzebuję trzymać 2 rąk na kierownicy, ze względu na ciągłe zmiany biegów. Jak jeżdżę AT (a robię to regularnie od 15 lat) to też trzymam rękę na podłokietniku, fajny jest w X3, 2/3 przedramienia na nim spoczywa. :)

Tak jak napisałem wcześniej, podoba Wam się to, że tylko 6 nie ma podłokietnika na wysokości łokcia, super! :)
Jak dobrze, że w innych modelach Mazdy i innych markach podłokietnik jest tam gdzie powinien być.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 mar 2016, 15:40 
Offline
tombien po paru dniach okazało się, że te genialności TT, takie jak wskazywanie POI poza trasą MZD ma także + plus dużo bardziej intuicyjna obsługa nawet względem AMapy. MZD ma swoje bolączki, ale do aktywnego korzystania jest systemem więcej niż dobrym. Co do mojej oponii o TT to podobnie jak ty wyraziłem wtedy opinię na bazie czyjejś informacji, bez "dotknięcia rzeczy". Czy jestem ekspertem w poruszanych tematach, to nie obraź się, ale już kilka razy widziałem określanie ciebie Mr Podłokietnik i jakoś tego nie eksponuję. A to czy piszę rzeczy przydatne niech ocenią inni. Nie jesteś jedynym użytkownikiem forum, zasłużonym, tego nie podnoszę, ale nie jedynym. I też masz swoje koniki - np. podłokietnik w FL, czy też jego brak. Każda dyskusja w okolicach tego tematu i tak sprowadzona będzie przez ciebie do podłokietnika, czy też jego braku, w FL.. :wink: Ja mam podobnie z podłokietnikiem w sprzed FL czy TTomem. Zauważ tylko, że nasza wiedza/opinia nie ma właściwie żadnego znaczenia, bo nowe auta to tylko "skopane" pod wieloma względami FL. :)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 mar 2016, 16:02 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2106
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Kurcze, znów widać jak dobre to auto skoro taka pierdółka jak podłokietnik to taki problem i takie emocje :)
Swoją drogą tak obiektywnie to jest niepożądany gadżet do _jazdy_. Na ile można należy (jeśli składany) go składać i trzymać obie ręce na kierownicy (podczas _jazdy_). Nie mówię o staniu w korku) . Jest jedna prawidłowa pozycja za kierownicą i kropka, podłokietnika w niej nie ma. Ale dotyczy to jazdy. Nie korka. Wybierając do życia zakorkowane miasto podłokietnik pewnie potrzebny jest, nie wiem.
Ale jest rozwiązanie - AT i problem odpada :) a w korkach jeszcze bardziej będzie docenione i przy AT wyższy podłokietnik by zawadzał. Najwyraźniej projektowali FL z priorytetem ergonomii pod AT.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 mar 2016, 16:55 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W zasadzie przy wyborze wersji silnika, a co za tym idzie i skrzyni biegów, dla mnie znaczenie miałoby spalanie. Jeżeli niski wynik spalania jest dla kupującego priorytetem, a reszta jest mniej ważna, to w 2.5 nie ma na to szans. Jeżeli można zaakceptować wyższe o około 2 litry średnie spalanie, to wersja 2.5 daje bardzo dużo. Zdanie jest moje i subiektywne ale myślę, że powyższe posty to potwierdzają. Odpada też wtedy problem z podłokietnikiem.

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 mar 2016, 17:24 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 03.11.2015
Posty: 123
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
tombien napisał(a):
nfsKing napisał(a):
drążek zmiany biegów wcale nie jest po to aby sobie na nim opierać rękę

Tak? A od czego on jest?

drążek zmiany biegów jak sama nazwa wskazuje służy do zmiany biegów :)
Ale cieszę się, że przyznajesz, że to być może kwestia złych przyzwyczajeń - spoko - sam je miałem. W tej chwili bez większego problemu przyzwyczaiłem się do tego rozwiązania.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 mar 2016, 18:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 04.04.2013
Posty: 1935
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
tombien napisał(a):
nfsKing napisał(a):
drążek zmiany biegów wcale nie jest po to aby sobie na nim opierać rękę

Tak? A od czego on jest?

Od zmiany biegów ??? :)

_________________
pozdrawiam, Mirek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 13 mar 2016, 19:14 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
szymek1604 napisał(a):
Jeżeli można zaakceptować wyższe o około 2 litry średnie spalanie, to wersja 2.5 daje bardzo dużo.

Wg mnie to tylko przy jeździe w mieście wyjdzie taka różnica...
Średnie w moim przypadku to ok. +1,5l/100km, ale ja zrobiłem łącznie jakieś 200-300km wersją 2.0 MT...

A sądzę, że przy AT w obu przypadkach różnica zmniejszy się jeszcze bardziej...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 mar 2016, 20:51 
Prawie fanatyk
Offline
Od: 01.11.2013
Posty: 2163
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
A ja doleję jeszcze oliwy do ognia, chociaż moje zastrzeżenie dotyczy podłokietnika a nie pytania: silnik 2.0, czy 2.5?
Idzie o podłokietnik w drzwiach kierowcy, wg mnie usytuowany jest on zbyt nisko i nie pozwala wygodnie opierać łokcia lewej ręki podczas równoczesnego trzymania tą ręką kierownicy. Chyba, że to może ja mam za krótkie rączki. A jakie jest Wasze odczucie?

_________________
Nie odkładaj do jutra tego, co możesz zrobić pojutrze!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 mar 2016, 20:58 
Offline
Moje jest takie, że robi się dołek tam dołek :) i aby nie psuć samochodu wolę tam ręki nie opierać <oczy>


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 mar 2016, 21:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 11.03.2014
Posty: 940
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
szymek1604 napisał(a):
W zasadzie przy wyborze wersji silnika, a co za tym idzie i skrzyni biegów, dla mnie znaczenie miałoby spalanie. Jeżeli niski wynik spalania jest dla kupującego priorytetem, a reszta jest mniej ważna, to w 2.5 nie ma na to szans. Jeżeli można zaakceptować wyższe o około 2 litry średnie spalanie, to wersja 2.5 daje bardzo dużo. Zdanie jest moje i subiektywne ale myślę, że powyższe posty to potwierdzają. Odpada też wtedy problem z podłokietnikiem.


2 litry na 100km to 9 zł czyli powiedzmy 900 zł na każde 10000km, 9 tys. zł na 100 tys kilometrów. Dolicz to to różnicy w cenie. A jak będziesz chciał w pełni korzystać z tego co daje motor 2.5 to będzie jeszcze więcej.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 mar 2016, 21:15 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 03.11.2015
Posty: 123
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
jak tak mówicie o różnicy 1,5 do 2l w spalaniu to jednak cieszę się, że wybrałem 2.0


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: N, 13 mar 2016, 21:31 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
tatahani napisał(a):
A jak będziesz chciał w pełni korzystać z tego co daje motor 2.5 to będzie jeszcze więcej.

Tylko jeśli 2.0 byś dla odmiany jeździł oszczędnie...
Bo przy żyłowaniu jednego i drugiego różnica się wg mnie zmniejsza a nie zwiększa...
Poza tym wg mnie te 1,5-2l/100km już uwzględniają nieco dynamiczniejszą jazdę 2.5
Bo wg moich doświadczeń jazda 100km/h na tempomacie, to 5l vs 6l/100km (odpowiednio 2.0 vs 2.5)

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 13 mar 2016, 23:28 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tatahani, te wyliczenia są prawdziwe, jeśli bym jeździł tylko po mieście. A w końcu zdarza się wyjeżdżać poza miasto, jeździć obwodnicami i autostradami. Przy spokojnej jeździe i od czasu do czasu gwałtownym przyspieszaniu nie będzie tak tragicznie. Moje średnie spalanie widać w podpisie ale ja lubię przycisnąć pod światłami. Myślę, że przy silniku 2.0 i tym samym stylu jazdy byłoby około 1 l mniej. Wcześniej, pisząc 2l, wyraziłem się nieprecyzyjnie. Muszę spytać Zyrafala jaką ma średnią, bo chyba jeździ podobnie do mnie.

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 mar 2016, 09:15 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 08.12.2014
Posty: 352
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Szymek1604, ja mam teraz średnią 10.2 na komputerze. Przy dystrybutorze wychodzi mi podobnie, około 10l / 100km. Jakieś pół roku temu miałem koło 9l /100km. Z tym, że ostatnio jak tylko mogę to kręcę wysoko i mocno. Dlatego też osobiście żałuję, że nie wziąłem 2.5AT, którym też miałem okazję pojeździć i jeśli ktokolwiek ma taki dylemat i zapas kasy to niech nie robi tego samego błędu.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 mar 2016, 10:25 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No właśnie, czyli przy jeździe głównie po mieście, ale nie tylko, różnica się zaciera więc argument o niższym spalaniu przestaje być znaczący.

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 mar 2016, 10:47 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2106
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Zaciera się przy nieoszczędzaniu słabszego a delikatnym traktowaniu mocniejszego.
Ale nie po to się mocne kupuje żeby później spalanie liczyć i na tym oszczędzać i tylko czasem depnąć. Oczywiście można, ale jednak kusi i trzeba mieć mocną samokontrolę by nonstop tak nie robić. Ja z 2.0 z AT mam aktualnie 9,7 l/100 co i tak postępem jest bo długo było 10,5 (to średnie od zakupu ok 16tys km). To efekt kilku tras bez oporów na dachu, zimą - zimą mniej się spala realnie w trasach bo ostrożniej.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 mar 2016, 11:45 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 346
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Apropo Skyspassion i AT z 2.0l to byłaby jakaś tragedia ponad 10s do setki w takim aucie byłoby ciężko coś wyprzedzić w trasie. Dobrze, że darowali sobie taką opcje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 mar 2016, 12:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2106
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
Kto sobie darował? przecież jest 2.0 AT o co chodzi?

a, że skypassion? ale co ma wersja do przyspieszeń (motion/energy/passion takie same parametry mają z grubsza, chyba passion nie jest jakoś znacząco cięższa przez ten kondensator ) ?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 mar 2016, 13:43 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.12.2013
Posty: 3035
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: wielkopolski
Mnie odpowiada machanie wajchą w manualu 2,0 .......o spalaniu nie wspomnę :wink:
<pucu> <pucu> <pucu>

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 mar 2016, 13:56 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
U mnie teraz, przy częstej "zabawie" 2.5 AT było 9.9 ale wystarczył jeden przejazd obwodnicą i jest 8.8.

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 mar 2016, 14:01 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 03.11.2015
Posty: 123
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
jeździłem 2.5 i na drugi dzień 2.0 w manualu. Oczywiście 2.5 zbiera się pięknie, AT pracuje również bardzo fajnie i szybko, jednak jak później pojeździłem MT 2.0 to stwierdziłem że manual w maździe pracuje tak fajnie, że machanie wajchą to czysta przyjemność. Oczywiście jest różnica w dynamice i gdybym mógł dołożyć lekką ręką te 20tys. do 2.5 to bym to zrobił, jednak szukając kompromisu stwierdziłem, że z 2.0 nie będzie źle. Jestem zadowolony z wyboru, choć oczywiście z zazdrością spoglądam na kolegów jeżdżących 2.5l


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 mar 2016, 14:48 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 454
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Dzisiaj odbyłem jazdę testową 2.5 :). Nie chciałem wysiadać :D

Dzięki wszystkim za opinie, wybór padł na 2.5. A teraz 2.5 mc-a oczekiwania...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 mar 2016, 16:11 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 27.01.2016
Posty: 78
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Gratulacje wyboru! ... a nie chciałes się pyrnąć 2.2D? :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 mar 2016, 17:13 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 22.02.2016
Posty: 454
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: opolski
Obiecałem sobie, że po poprzednim dieselu kolejnym autem będzie benzyniak. Co prawda moja poprzednia m3 miała już 8 lat, ale trochę przez ten silnik wyrwałem sobie włosów ;p


Ostatnio edytowano Pn, 14 mar 2016, 17:31 przez modo, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 mar 2016, 17:21 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 28.09.2013
Posty: 1230
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: śląski
Dobry wybór , diesel mazdy się bardzo nie opłaca. Chyba ze ktoś bardzo dużo jezdzi. :idea:

_________________
Audi A5 1,8TFSI ,244 PS , 396 Nm :twisted:


 Zobacz profil  
Cytuj  

administrator
PostNapisane: Pn, 14 mar 2016, 18:19 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
modo napisał(a):
Dzisiaj odbyłem jazdę testową 2.5 . Nie chciałem wysiadać

Tak się zastanawiam nad tym, dlaczego ten wątek zakładałeś? Mam wrażenie, że tylko dlatego, żeby nie mieć wyrzutów sumienia przy wyłożeniu dodatkowo 20 tys więcej na samochód. :)

Przecież to jest oczywisty wybór. Jeżeli ktoś stać na tą różnicę i nie przeszkadza mu skrzynia AT lub jej chce, to wiadomo, że tą wersję wybierze. Tak się składa, że Forum napędza klientów na 2.5 - tzn. te osoby, które przed wybraniem samochodu tu zaglądną i poczytają, przeważnie decydują się na 2.5. Przez to trochę fałszujemy statystykę sprzedaży i mamy procentowo prawie dwa razy więcej osób z silnikiem 2.5 niż sprzedaje się ich w rzeczywistości.

Szkoda, że nie mamy do wyboru 2.0 AT i 2.5 MT w wersjach SkyPassion. Podejrzewam, że ich cena byłaby podobna i oscylowała w granicach 130 tys zł. Część osób jeżdżących 2.5 AT wybrałaby 2.0 AT a cześć z 2.0 MT wybrałaby 2.5 MT. Szkoda. :(


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 mar 2016, 20:27 
Avatar użytkownika
Stary wyjadacz
Offline
Od: 20.09.2013
Posty: 3961
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Wtedy byłby dopiero zgryz ;)

_________________
Zoom-zoom to czyste emocje... soul red GJ 6 2.5 G AT kombi skypassion

JESTEM UBEZPIECZONY W D.A.S.

Obrazek


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 mar 2016, 20:31 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 20.04.2014
Posty: 468
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
e tam
cieszmy się że nowy człek w fajnym wozie przybywa :)
wszystkiego dobrego! :)

_________________
... "... chciałbym pozmieniać wiele rzeczy, lecz ja,
sam sobie ściemniam ze czasu nie mam..." ...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 14 mar 2016, 20:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ja jestem więcej niż pewien, ze jeździłbym 2.5 MT...
A dzięki ofercie Mazdy wybrałem AT i nie żałuję ;)

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 14 mar 2016, 21:36 
Avatar użytkownika
Świeżak
Offline
Od: 16.11.2015
Posty: 30
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyMotion
Region: małopolski
SlawekGdynia napisał(a):
cieszmy się że nowy człek w fajnym wozie przybywa :)
o! :)

cieszmy się, że fajny człek w nowym wozie przybywa :wink:

Hej!


 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 247 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.