Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 08:44

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 319 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 19 lut 2019, 20:29 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
a co ma przyczepa ze kazdy poleca Diesla
w czym on jest lepszy dla przyczepy
mniejszy wzrost zuzycia paliwa czy co?
a nawet jesli to ludzie!!!
czy Wy jezdzicie do pracy i biedronki z ta przyczepa?
czy 1/2 razy w roku? :D
powatarzane frazy ktore juz obawiazywaly
w latach 90-tych

troche myslenie „Mariana” czyli
cos z Serii bierz tylko Audi w Dieslu
nie wazne ze ma 19 lat 480 tys cofniete na 240 tys i dziury
w podlodze :-)
Audi mam byc bo to „Niemiec” :hahahaha:

a w temacie to Mazda tylko benzyna!!
Diesle Mazdy sa trefne!! zawsze byly!
plus pala duzo w miescie 8-9l
i wiem to od ludzi ktorzy maja Mazdy!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 19 lut 2019, 20:33 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
19 lutego 2019, o 20:27 DM2009 napisał(a):
czy Wy jezdzicie do pracy i biedronki z ta przyczepa?


Nie wziąłeś pod uwagę tych którzy jadą z przyczepą kempingową na zwiedzanie europy ;) ja planuję taki trip w tym roku, to wyszło mi że zrobię lekko 9000-10000km. Mój kopciuch z przyczepą przy 90km/h bierze mi jakieś 8,5-9l/100km. Benzyniak - boje się pomyśleć.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lut 2019, 20:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
no niech wezmie te 12 l nawet
nie wiem, strzelam
to jest wciaz przy tej trasie ok. 1000zl
extra.. czy warto sie pakowac w Diesla
dla 1000zl na rok?
nie warto zupelnie wg mnie


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lut 2019, 20:51 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 21.10.2015
Posty: 932
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
Miałem dwie M6 ON i pomimo moich przebiegów wziąłem Pb :-P i to 2.5 specjalnych rabatów na paliwo tez nie mam a jednak jestem zadowolony, wracając do tematu to ile czasu/kilometrów potrzeba żeby zamortyzowac różnicę cen 2.0/2.5 vs 2.2 ?. Moja 2.5 pali średnio litr więcej niż poprzednia 2.2 przy tych samych prędkościach a dodatkowo obecnie mamy jeszcze wyższe ceny diesla niż 95Pb, pomijam już różnicę kosztow eksploatacji i ewentualnych napraw

_________________
Nieważne kim chciałbyś być, ważne kim jesteś teraz

była GG kombi, GH hb a teraz jest GJ sedan :)


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lut 2019, 22:20 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Abstrahując od napraw to jakie koszty eksploatacji są wyższe w dieslu? Filtr paliwa wymieniany co 2 lata?
Faktycznie kupując nowe auto różnica w cenie jest spora. Ja akurat trafiłem na pewny samochód używany w cenie niższej niż rok starsze benzyny. Także amortyzacji nie mam żadnej a wręcz jestem na plusie. Też się cały czas zastanawiam czy był to dobry zakup ze względu na ten wzrost ceny paliwa i ekologiczną nagonkę ale z drugiej strony są chyba ważniejsze w życiu zmartwienia :wink:


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 19 lut 2019, 22:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Temat problemy z diezlem ma już 101 stron a nie widzę tematu problemy z pb 2.0/ 2.5.
Jak coś się zacznie sypać to koszty eksploatacji diezla nie będą niskie.
Dopalanie filtra co 300 km i inne problemy, wolę spać spokojnie, nie wspomnę o samym dźwięku silnika.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lut 2019, 00:01 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Nie bardzo rozumiem czego mam się bać jako użytownik nowego 2.2d od roku a ktorego sprzedam za 2 lata. Nie rozumiem tej nagonki. Napowazniejsze awarie dotyczą 2013r. Ile jest osob z problemem z tym silnikiem np. Z 2015'2016r.Praktycznie zero


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lut 2019, 06:34 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Grek77

Cytuj:
Jak coś się zacznie sypać

Lubię takie uogólnienia, napisz co dokładnie, bo jak na razie w wątku przewijają się te same rzeczy. Niedopracowane jednostki z 2013 roku (wałek) i gdzieniegdzie wadliwa turbina z czym Mazda nie robi problemów. Oprócz tego rzeczy eksploatacyjne jak podkładki i smok, które się odzywają dopiero koło 200 tys. km.

Cytuj:
Dopalanie filtra co 300 km

Samochód mam ponad rok, z czego pół był jeżdżony praktycznie po mieście. Gdybym nie wiedział, że tam jest DPF to mógłbym o nim zapomnieć. Weź pod uwagę, że dzisiaj praktycznie tylko Mazda została z wolnossącą benzyną. Reszta producentów, tam gdzie jest turbo wkłada filtr GPF w benzynach.

Cytuj:
Nie wspomnę o samym dźwięku silnika

Nie wiem, czy jechałeś takim autem, jak dla mnie jest ogromna przepaść pomiędzy 1.9TDI, które miałem. Rozgrzany diesel Mazdy chodzi dużo ciszej niż większość nowych trzy cylindrowców (na zewnątrz i wewnątrz).

Bardziej bym się obawiał dziś tych wszystkich eko oszołomów, bo nie wiadomo co im strzeli do głowy i wymyślą :wink:

mariuszcom, właśnie o to chodzi żeby potem nie było problemu z odsprzedażą auta, jeśli ta nagonka będzie dłużej trwała :|


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lut 2019, 07:54 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Z 100 str o dieslu warto dodać ze dobre 20% wpisów to temat tzw chipowania itp. Itd . Najgorzej jak się wypowiadają ludzie którzy przygode z dieslem zakończyli na 1.9tdi.Proponuje testy Pertyna - wszystkie Mazdy z 2.2d. Silnik zawsze określa jako genialny a jeździł setkami różnych aut i wersji


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lut 2019, 18:21 
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.04.2018
Posty: 204
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
No to akurat nie jest dobry wyznacznik,
Maciej Kretyński to marny sprzedajny redaktorzyna, to za co mu pisza to mowi, wystarczy poczytać pare jego artykułow motoryzacyjnych. Raz mowi tak, za 2 miechy zupełnie odwrotnie. Szczególnie te jego recenzje Youtube - sztuczne pauzy, a zaraz wciaganie powietrze nosem - jakby puszczał bąki cały czas i je niuchał <hahaha>

20 lutego 2019, o 06:34 Pablos napisał(a):
gdzieniegdzie wadliwa turbina z czym Mazda nie robi problemów


Jak masz przedłużoną gwarancję, (gdzie nie wspomne to dodatkowy koszt 2.2D.) A i nie zawsze, był tu przypadek że gościu sie spoznił z jednym serwisem 2 miechy i czapa. Really? 2 miechy dluzej na oleju rozwaliły wastegate?.

A ha. Koszt wymiany podkladek to nie 1000zl, dochodzi sciagniecie michy, czyszczenie smoka, nowy olej robocizna itd. A i dobra praktyka mowi założyć nowe przewody paliwowe, po zdjęciu starych ( za to tylko chcieli mnie skasować 190 £- dobrze że miałem gwarancje salonu z którego kupiłem.) A u mnie podkładki (a) się posypały przy 102 tys km. Więc 200k nie jest regułą.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 20 lut 2019, 20:55 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Akurat przedłużoną gwarancję mam wykupioną przez poprzedniego właściciela, dlatego zdecydowałem się wziąć to auto. I tak ostatecznie Mazda załatwiła cały temat z turbiną.

Nie porównuj cen w UK do Polski. Dowiadywałem się, wymiana podkładek z inspekcją smoka to 600-700 zł. Zrobię to przy okazji standardowej wymiany oleju.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 wrz 2019, 11:18 
Świeżak
Offline
Od: 21.08.2019
Posty: 17
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Panowie,
Proszę o pomoc w dobrze silnika. Zastanawiam się nad Mazda 6, 2015-2016 rok, silnik 2.2d 175km lub 2.5 pb 192km. Mój styl jazdy jest dosyć dynamiczny i lubię czasami " nacisnąć ". Miesięcznie robię około 2-2.5 tys km, z czego większość to dłuższe odcinki 200-300km na trasach szybkiego ruchu przy prędkościach 130-190 km/h. Jeżdżę bez żadnych znaczących obciążeń auta, pod względem wagi.
Proszę o wasze opinie pod względem kosztów eksploatacji oraz jak wychodzi Wam średnie spalanie ( głównie chodzi o PB ). Obawiam się kosztów benzyny ponieważ, nie wiem jakiego spalania na 100km mogę się spodziewać.

Proszę Was o pomoc w doborze :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 wrz 2019, 22:36 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 19.01.2017
Posty: 179
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Czy te 191 wcześniejszych postów nie pomogło?
Kilka nowych pomoże?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 8 wrz 2019, 23:58 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Matheo, m6 nie jest stworzona do stylu jazdy który uprawiasz. Rozczarujesz się niepotrzebnie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 9 wrz 2019, 04:08 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 15.07.2017
Posty: 2287
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Przy takich prędkościach przelotowych benzyna będzie Cię rujnowała.

Diesel z tego rocznika będzie wolny od wady wałka wydechowego, jak będziesz wymieniał olej co 10-12k km to będziesz jeździł długo i szczęśliwie i z dobrym spalaniem przy agresywnej jeździe.

_________________
Mazda CX-5 2.2 AT SkyActiv-D AWD, SkyPassion, 2014r, przebieg ~328000km. <urodziny>

Polecany specjalista od silnika 2.2 SkyActiv-D (SH01) oraz elektryki GJ/GL (AA+CP, naprawa LED i inne)-> viewtopic.php?p=354752#p354752


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 wrz 2019, 09:17 
Nałogowiec
Offline
Od: 16.10.2017
Posty: 1297
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zachodniopomorski
Matheo2200, już Ci odpisywałem na priv. Nad czym Ty jeszcze się zastanawiasz? Chcesz diesla, to bierz, to naprawdę jedzie fajnie. Spory moment robi swoje. Napewno zbiera się lepiej niż benzyna.
Jeśli chodzi o spalanie to po 2,4 tys. km na autostradach i ekspesówkach miałem 6,7l/100km. Jazda normalna, dynamiczna z tempomatem adaptacyjnym. Pamiętaj, że skrzynia automatyczna i ten tempomat dodają swoje do spalania, więc wynik uważam za dobry.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 wrz 2019, 09:27 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Ciekaw jestem jak to możliwe że diesel który ma mniej mocy i gorszy czas do setki ma się zbierać lepiej niż benzyna? Ma inną charakterystykę pracy, przyspieszenie w innym zakresie obrotów i tyle.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 9 wrz 2019, 10:48 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Wedrowiec odpuść...
Bo znou będzie kilkadziesiąt postów o niczym... Ot w turbodieslu masz nagły przyrost b.wysokiego momentu, a w wolnossącej benzynie nie masz... Więc jak chcesz mocne pchnięcie/masaż placów bierzesz diesla... A o realne czasy nie ma co się wykłócać...

Tutaj powiem tak, jak ktoś jeździ dużo do 150km/h i bierze auto na wiele lat to lepiej wziąć benzynkę...
Jak ktoś jeździ z większymi prędkościami, lubi pchnięcie doładowania i robi dużo większe przebiegi, ale auto bierze na te 3-4lata maks to nie ma co się zastanawiać lepiej wziąć diesla...

Aha jak ktoś jeździł wcześniej dieslem to wybór benzyny musi być b. świadomy, po wielu jazdach próbnych i dokładnym poznaniu charakterystyki... Wtedy kupować rozumiem a nie sercem... bo inaczej będzie kolejny psioczący...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 wrz 2019, 11:05 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Benzyna ma większe vmax ;) więc nie wiem czy powyżej 150 km/h nie będzie że się diesel "skończył" :D
Przesiadłem się właśnie z turbodiesla, przy 2.0 było rzeczywiście rozczarowanie mimo że był o jakąś niecałą 1s szybszy - po prostu było tak samo (miałem 10.2 a Mazda ma 9.4), dopiero 2.5 dało frajdę.

Podsumowując: trzeba się przejechać jednym i drugim.

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Pn, 9 wrz 2019, 11:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ale jak już zaczynamy mówić o vmax, to moim zdaniem osoby które zamierzają generalnie jeździć >180km/h powinni wybrać inne auto...
1) Mazda 6 się średnio do tego nadaje,
2) no i nie chcę aby była kojarzona z "pociskami" :P

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 9 wrz 2019, 17:21 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
W swojej klasie mazda się fajnie prowadzi przy 180 km/h.
Jest wiele ciszej jak w modelu 2012-2015, bo już wersja fl2 była wyraźna poprawa.
Mowa o diezlu 2,2 lub 2,5 w at gdzie przy 155 km/h są 3 tys obr. bo np w cx5 w 2.0 mt. to mamy 3 tys obr. przy 125- 130. km/h. więc przy 180 km, wycie silnika będzie straszne.


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Wt, 10 wrz 2019, 09:11 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Grek77,
1) jazda parę godzin ponad 3k rpm jest męcząca, dlatego uważam, że Mazda jest idealna do 150km/h
2) Mazda jest nieco podatna na podmuchy wiatru, więc prowadzi się dobrze przy dużej prędkości przy bezwietrznej pogodzie....
3) wycie silnika jest i tak zagłuszane szumem powietrza i szumem opon i to nawet w Twoim FL...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 10 wrz 2019, 17:57 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Generalnie silnik słyszę teraz dopiero od 150 km, ale jest delikatny a nie uciążliwy.

Jechałem nowa m6 FF3 ale diezlem 170 km i nie było tragedi, niestety nie wiem jak jest w FF1 ale na pewno wiele słabiej z wyciszeniem.
Co do tego że mazda 6 się nie nadaje na 180km/h to w klasie D nawet arteon nie jest wiele cichszy od m6 FF3 więc chyba chodziło ci o klasę premium.

1 db mniej od bmw5 i ciszej od stingera FF3. ( m6 fl1 vs m6 fl3 - przy 130 km 3 db różnicy, 3 db to 2x ciszej lub 2x głośniej.
Mazda nie jest idealnie wyciszona ale jakie auto w kladie D jest ? mowa i FF3 2019 w skaypassion z klejonymi szybami.

Obrazek

teraz m6 2015 FF1 - 71 db przy 130 km - to jak Tico . :P

Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  

moderator
PostNapisane: Cz, 12 wrz 2019, 10:44 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Grek77, ale wiesz że Twojemu FL2 dużo brakuje do FL3... Na moje ucho jest dokładnie pomiędzy FL1 a FL3...
No i u mnie przy 130km/h jazda także jest komfortowa i teksty o Tico możesz sobie darować...
Problem zaczyna się przy >160km/h... W FL2 jest nieco lepiej, ale bynajmniej nie jest idealnie, jest lepiej od bocznych szyb dla siedzących z przodu, ale od nadkoli szum jest praktycznie taki sam... Jeździłem, porównywałem i nie tylko ja mam taką opinie.
Dopiero FL3 osiągnął poziom który Mazda powinna mieć od przedlifta...

Oczywiście mówię o autach bez EUS... który jak ktoś miał pecha pojawiał się też w FL2 i wtedy był jeszcze bardziej irytujący przy mniejszym ogólnym szumie od szyby...

Ja jestem b. zadowolony z mojej Mazdy, ale podtrzymuje, że nie jest to auto do jazdy >180km/h (jak i 90% aut na rynku)

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Cz, 12 wrz 2019, 17:38 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 10.01.2019
Posty: 510
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Generalnie masz racje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 29 paź 2019, 15:41 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.11.2016
Posty: 152
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Witam , koledzy czy możecie mi pomóc w pewnej sprawie? Mam zapytanie do tych co maja doczynienia z mazdą 6 gj w dieslu. Chciałbym wiedzieć od użytkowników jak auto sie sprawuje? Sam mam m6 tyle ze 2.0 165km , silnik super 0 awarii . Jestem tersz za granicą i akurat szukam auta... problem w tym że znalezienie w benzynie graniczy z cudem :D także jak już to diesel . Przed zakupem wiadomo trzeba obejrzeć co jak (bo tez zależy duzo od tego jak poprzednik dbał) . Także jeśli ktoś ma , może się podzielić opinia , będę wdzięczny :) możliwe że nawet jutro kupię jeśli sie przekonam. Chodzi mi glownie o awaryjność silnika I jakie macie przebiegi.
Pozdrawiam .


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 lis 2019, 08:49 
Bywalec
Offline
Od: 13.05.2015
Posty: 370
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: podlaski
Riczi02
A nie chcesz kupić mojej? I rej.2018 rocznik 2017. Muszę się niestety jej pozbyć i sprzedaje w cenie rocznika 2016. Co ty na to jest temat podesłać szczegóły? Ja o dieslu mazdy złego słowa nie powiem ale przebieg mamy dopiero 47tys. 6tka jest lekka i 175KM robi bardzo fajną robotę.Duża frajda z jazdy


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 1 lis 2019, 12:08 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 11.11.2016
Posty: 152
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: świętokrzyski
Dziękuję bardzo za propozycję , problem w tym że sam rozwazalem nad przetransportowaniem swojej tutaj ( nie kalkuluje sie to w żaden sposób) Jestem w Irlandii północnej , więc lepiej na tym wyjdę jak sprzedam swoją w Polsce i kupie tutaj inną . Mialem ja sprzedać 2 tygodnie temu ale zabrakło czasu na urlopie nawet na to żeby ja gdzies wystawić .. szczerze szkoda sprzedać, ale stoi juz ponad pół roku w garażu, z rodziny raz na miesiac sie ktos przewiezie do sklepu i tyle - więc bezsensu trzymać , bo tylko traci na wartości.


Ostatnio edytowano Śr, 5 lut 2020, 13:18 przez popielasty, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 lut 2020, 14:30 
Wstydliwy
Offline
Od: 04.02.2020
Posty: 3
Rok produkcji: 2015
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
LPG: Tak
Region: dolnośląski
Jestem po testach 2.2d 184KM i w sumie nie wiem co myśleć. Przesiadam się z bmw f30 320d i szukam czegoś większego, samo auto jest ok natomiast silnik mnie zastanawia, bo wydawalo mi sie że mimo mocy i momentu to auto ma taką sobie dynamikę. O co w tym chodzi, bo nie dość że władowali tam 2.2, 2x turbo to uzyskali z tego moc niższą niż Skoda TDI. Peugotem 508 mimo mniejszej pojemności i momentu ma lepsze czasy do setki, pewnie stąd taka duża ilość postów o chipie.
Wiem że to forum Mazdy więc zaraz posypią się argumenty że osiągi są dobre i się czepiam, ale cholera na dzień dzisiejszy jest słabo.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 4 lut 2020, 14:41 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 22.10.2014
Posty: 2501
Rok produkcji: 2009
Generacja: II
Silnik: 2.2 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: śląski
Moim zdaniem to wszystko wina ecologi;(. Tak samo twierdzą użytkownicy starszych roczników w benzynach, ze są bardzo wykastrowane i mimo ze konie się zgadzają, dynamika o wiele gorsza. Najlepiej to czuć w automatach.

_________________
Mazda 6 GH 2.2 185km 207.000 km Egr off.
Dodatki:
Paliwo: diesel kleen, Archoil AR6900-D Max
Olej: Archoil AR9100
Mój temat: viewtopic.php?f=88&t=5043


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 319 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.