Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 13:48

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 319 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Pn, 1 lip 2013, 13:50 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.07.2013
Posty: 6
Witam wszystkich,

Zdecydowałem się dołączyć do użytkowników nowej Mazdy 6. Obecnie jestem właścicielem Forda S-Max i po 5,5 roku użytkowania (korzystając z faktu, że dzieci już podrosły), chcę go zamienić na coś bardziej dynamiczniejszego. Ze wzgledu na design i silniki wybór padł na Mazde6 kombi. Mam jednak poważny dylemat, czy wybrać silnik benzynowy 2,5 z automatem czy moze jednak najmocniejszy diesel ze skrzynią manualną (przynajmniej teoretycznie bardziej dynamiczna). Mam pożliwośc jazdy probnej, ale ze słabszym silnikiem diesla (mieszkam we Francji, a tutaj króluje diesel i to nie ten najmocniejszy), ale to nie pomoże raczej w wyborze. W ziązku z tym pytanie, czy ktoś miał możliwość jazdy samochodem z tymi najmocniejszymi silnikami, żeby coś wiecej powiedzieć i poradzić. Nie ukrywam, że po tylu latach w dość komfortowym i fajnym w prowadzeniu, ale jednak mało dynamicznym Fordzie, marzy mi sie auto dość dynamiczne, bo taki styl jazdy jest mi blizszy. Osobiscie preferuje silniki benzynowe ze wzgledu na wrażenia dzwiękowe, ale jestem otwarty na diesla, jeżeli jest tego wart. Z góry dziękuje za komentarze i pozdrawiam :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 lip 2013, 14:05 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
S-Max'a miałeś benzynowego ?
Ze względu na inny rozkład momentu silnik z turbo (w tym przypadku diesel) będzie robił subiektywnie lepsze wrażenie.


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Pn, 1 lip 2013, 15:02 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 2785
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: zagranica
majac okazje przetestowac M6 z najmocniejszym 2.2 dieselkiem na torze moge smialo stwierdzic, ze ma to depniecie :) a jak wypada w porownaniu z 2.5 benzyna nie mam pojecia.
Diesel czy benzyna hmmmmm to zalezy co kto lubi bo kazdy ma inne preferencje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 1 lip 2013, 21:38 
Amator
Offline
Od: 12.02.2013
Posty: 91
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
glowasiek napisał(a):
majac okazje przetestowac M6 z najmocniejszym 2.2 dieselkiem na torze moge smialo stwierdzic, ze ma to depniecie :) a jak wypada w porownaniu z 2.5 benzyna nie mam pojecia.
Diesel czy benzyna hmmmmm to zalezy co kto lubi bo kazdy ma inne preferencje.

jeśli nie musisz szybko zamawiać to poczekaj ja wziąłem 2,5 benzyna, a zawsze jeździłem dieslem, odbieram w piątek więc będę obiektywnie mógł stwierdzić czy warto dopłacić do diesla


 Zobacz profil  
Cytuj  

zasłużony
PostNapisane: Pn, 1 lip 2013, 22:40 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 25.10.2012
Posty: 1702
Rok produkcji: 2013
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Ja myślę, że będziesz tęsknił za ropniakiem ;)

Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 4 Beta

_________________
Obrazek Obrazek

IDS - diagnostyka komputerowa, pomoc z zapchanym dpf w Mazdach.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 lip 2013, 14:32 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.07.2013
Posty: 6
S-maxa miałem w benzynie, 140 koni, zdecydowanie za słaby jak na to auto. Auto zamierzam zamówić w sierpniu, więc jeszcze mam chwilę czasu na zastanowienie


Ostatnio edytowano Wt, 2 lip 2013, 14:35 przez Peter75, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 2 lip 2013, 14:35 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Jedyne co mozna Ci doradzic - udaj sie do dielera i testuj.
To Ty bedziesz pozniej tym autem jezdzil i to Ty masz byc zadowolony.

Udanych zakupow :)

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 lip 2013, 15:49 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 20.06.2013
Posty: 99
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Kolega chce cos dynamicznego i bezawaryjnego do jazdy to mu polecilem dobry silnik.

_________________
DPF pomoc. UK fordalloys@gmail.com


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 2 lip 2013, 15:53 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 1926
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zagranica
Tylko kolega pyta o Mazde.
Jak by myslal o fordzie, to zapytalby sie na forum Forda. Ciekawe czy tam mowily by o Mazdzie <mysli>

Prosze wiec trzymac sie tematu.

Dalsze OT bedzie usuwane.

_________________
Obrazek
Nie wiem, nie znam sie, nie orientuję się, zarobiony jestem!


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 lip 2013, 16:08 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.07.2013
Posty: 6
skypassion napisał(a):
jeśli nie musisz szybko zamawiać to poczekaj ja wziąłem 2,5 benzyna, a zawsze jeździłem dieslem, odbieram w piątek więc będę obiektywnie mógł stwierdzić czy warto dopłacić do diesla


Zamawiam w sierpniu, wiec chętnie zaczekam na Twoj komentarz. Akurat we Francji cena benzyny i diesla jest niemal identyczna, więc to akurat nie gra roli

chmooreck napisał(a):
S-Max'a miałeś benzynowego ?
Ze względu na inny rozkład momentu silnik z turbo (w tym przypadku diesel) będzie robił subiektywnie lepsze wrażenie.


S-Max'a miałem benzynowego, 140 koni, troche za slaby silnik na tak duże auto


Ostatnio edytowano Wt, 2 lip 2013, 16:38 przez zielony110, łącznie edytowano 1 raz
Polaczylem posty


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 2 lip 2013, 21:16 
Amator
Offline
Od: 12.02.2013
Posty: 91
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
no i u nas cena benzyny i diesla niewiele się różni


 Zobacz profil  
Cytuj  

współzałożyciel forum
PostNapisane: Wt, 2 lip 2013, 21:47 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Polityką Mazdy w tym modelu było sprawić aby ceny benzyny i diesla nie różniły się na tyle aby ich cena była czynnikiem decydującym. Kupujesz co lubisz a nie co musisz :) Warto odbyć jazdę próbną i ocenić samemu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 lip 2013, 09:23 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.07.2013
Posty: 6
Tomek napisał(a):
Polityką Mazdy w tym modelu było sprawić aby ceny benzyny i diesla nie różniły się na tyle aby ich cena była czynnikiem decydującym. Kupujesz co lubisz a nie co musisz :) Warto odbyć jazdę próbną i ocenić samemu.



Chetnie bym to zrobił, ale we Francji benzyna 2.5 jest niedostępna do testowania. Podejrzewam, że żadna benzyna nie jest dostępna. Tutaj 90% aut to diesle


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 3 lip 2013, 21:09 
Offline
W Polsce też w zasadzie jest niedostępna. Niestety. Zawsze twierdzilem, że mazda sobie tym krzywdę robi. Ja na etapie zakupów typu GH, chciałem ten samochód. I go nie miałem, m.in. z tego powodu, że nigdzie nie można się było nim przejechać.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 lip 2013, 05:49 
Wstydliwy
Offline
Od: 03.06.2013
Posty: 1
Wersja z 2.5 L w sedanie jest/była w salonie mazdy na Ursynowie, chyba Boltowicz sie nazwa. Byłem jeździłem i ja np zmieniłem pózniej zamówienie z 2.0 na 2.5 :) dziś juz odbieram swoją madziunie ;)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 lip 2013, 10:34 
Avatar użytkownika
Wstydliwy
Offline
Od: 05.07.2013
Posty: 3
Region: mazowiecki
Jak duża jest różnica pomiędzy tym 2.0 a 2.5?? Rozumiem ,że 2.0 było niezadowalające czy może chodzi o cenę. Proszę info na ten temat jeżeli można :D


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 lip 2013, 10:48 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2361
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Dla mnie 2.0 benzyna jest niezadowalające - odniesienie jedynie do obecnego diesla 140KM.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 5 lip 2013, 23:14 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 660
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Dla mnie porównanie D do benzyny jest pozbawione sensu, oba silniki się różnią znacznie np Pb nie ma turbiny
Mazda 2,5 Pb jest może ciut zrywniejsza ale za to o wiele więcej pali
Jak dla mnie Pb 2.0 jest ok, ale do spokojnej jazdy.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 lip 2013, 15:05 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.07.2013
Posty: 6
Netcoding napisał(a):
Wersja z 2.5 L w sedanie jest/była w salonie mazdy na Ursynowie, chyba Boltowicz sie nazwa. Byłem jeździłem i ja np zmieniłem pózniej zamówienie z 2.0 na 2.5 :) dziś juz odbieram swoją madziunie ;)


Czekam niecierpliwie na opis wraż z pierwszych dni użytkowania:)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 lip 2013, 13:59 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Tomek napisał(a):
Polityką Mazdy w tym modelu było sprawić aby ceny benzyny i diesla nie różniły się na tyle aby ich cena była czynnikiem decydującym. Kupujesz co lubisz a nie co musisz :)

??? OP chce najmocniejszą, wersję z automatem, więc porównuję z katalogu:
1. 2.5 Skyactiv-G 192KM 6AT i-Eloop: 134700
2. 2.2 Skyactiv-D 175KM 6AT i-Eloop: 154700

Różnica 20 tysięcy zł. Duuużo więcej, niż różnica diesel-benzyna w Hondzie Accord na przykład. Ze względu na tę różnicę ja na przykład nie byłem w stanie zamówić diesla, bo mnie po prostu nie stać - nie mam następnych 20 tys. zł.

Nb. dla OP moje rady takie:

a) Jeśli lubisz "kopa", czyli mocne przyśpieszenie (aczkolwiek krótkotrwałe, na prawdziwe osiągi to się nie przekłada) - tylko turbodiesel.

b) Jeśli (jak ja) nie lubisz marznąć w zimie - benzyna. Ja mam do pracy tak blisko, że mój Accord i-CDTI zaczynał grzać dopiero, kiedy parkowałem już w biurze, dygocąc całą drogę z zimna. Potem sobie stygł 8 godzin i znowu to samo wieczorem... Cała zima przedygotana.

c) Jeśli jeździsz bardzo dużo (co najmniej 25 tys. km rocznie), oszczędzisz nieco na dieslu. Ale ludzie przesadzają z tymi oszczędnościami, bo zwykle w kalkulacji nie uwzględniają podstawowej zasady wyliczania ROI (zwrotu z inwestycji), czyli wartości pieniądza w czasie. Czyli: prawdziwe zyski są daleko niższe, niż większość nie-finansistów sobie wylicza.

Ja jeździłem jednym i drugim, dzięki uprzejmości mojego przyjaciela, dziennikarza motoryzacyjnego, który dostał 3 różne wersje do testów. Wybrałem 2.5i :) On ma świetny moment dość nisko, nie trzeba go kręcić jak Hond. I co jeszcze zauważyłem - system start/stop działa płynniej w benzynowym niż w dieslu, tzn. przy benzynowym nawet nie wiedziałem, kiedy silnik się włączał na zielonych światłach, a w dieslu nie miałem wątpliwości (nie, żeby to było głośne czy uciążliwe, po prostu nie jest TAK płynne i niezauważalne, jak przy benzynie).

Ale to tylko moje obserwacje i preferencje. Tak, jak pisał Tomek: nie ma jak wypróbować. Zgłoś się do dealera i powiedz, że jesteś chętny JEŻELI będziesz się mógł przejechać testowo taką a taką wersją - większość z nich ślini się do pasa na Twoje 134-154 tys. zł i Ci ściągnie wersję testową nawet z innego salonu :)

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 lip 2013, 14:02 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Bartek napisał(a):
W Polsce też w zasadzie jest niedostępna. Niestety. Zawsze twierdzilem, że mazda sobie tym krzywdę robi. Ja na etapie zakupów typu GH, chciałem ten samochód. I go nie miałem, m.in. z tego powodu, że nigdzie nie można się było nim przejechać.

Prawda to, ale gdzieś, ktoś powinien taki mieć (może po prostu Mazda Polska ma testowy), bo go udostępniano do testów dziennikarzom. Nb. w Anglii chyba w ogóle nie sprzedają 2.5i, więc tam jest prawdziwie niedostępna... A u nas przynajmniej można zamówić. Moja powinna dotrzeć do salonu za tydzień i 2 dni! <tak>

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 lip 2013, 14:16 
Offline
No właśnie średnio się jakoś starali o mnie. A przecież rozmawiałem z kilkoma salonami. Z jednej strony zastanawiałem się, czy tak się zachowują ludzie, którzy chcą zarabiać pieniądze? Z drugiej mogło być tak, że jako wytrawni sprzedawcy widzieli/czuli moją "spinkę" i wiedzieli, że 'jakąś' Mazdę 6 GH jednak kupię. Sami nie mając spinki na tym punkcie, żeby to była akurat 2.5 ;).


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 lip 2013, 15:08 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.05.2013
Posty: 715
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mądrze mówisz - zawodowy sprzedawca czuje przez skórę, jak bardzo musi się starać :) Ja przyszedłem do salonu Mazdy zupełnie nieprzekonany, bo tak naprawdę chciałem nowego Accorda, tylko że nowy Accord wejdzie do Polski z dużym spóźnieniem - w 2014 albo i 2015. Więc sprzedawca czuł, że musi mnie przekonać do marki, do której przekonany nie jestem.

Niemniej dziwię się, że nie podnieca ich klient polujący na wyższy model, bo różnice w cenach są spore - chyba, że oni nie dostają prowizji od rozmiaru sprzedaży, tylko np. od liczby aut (co byłoby idiotyczne z biznesowego punktu widzenia).

Jedno, co mogę zasugerować - zapytaj na forum, czy ktoś na północy kraju nie ma 2.5i i byłby skłonny dać Ci się przejechać.

_________________
Marcin Bruczkowski
http://www.marcin.bruczkowski.com
http://www.facebook.com/MarcinBruczkowskiAutor


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: N, 14 lip 2013, 15:27 
Offline
Powyżej pisałem o historii z 2010 r. Jako, że mój "cykl" trwa 3 lata, jestem po wiosennych zakupach ;). Jak będziesz miał chwilkę i chęć, to przejrzyj mój wątek:
https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=3&t=263
Do Mazdy wrócę prawdopodobnie w następnym "cyklu". Wtedy właśnie wyjdzie Mazda 6 GK (?). I jak już gdzieś pisałem, będzie tak piękna, jak Mazdy dotychczasowe, tylko że zostanie wyposażona w 500 konne V8, w przeciwieństwie do Mazd dotychczasowych ;)
A żeby było do rzeczy, to kupię benzynę, a nie diesla ;)


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2013, 12:15 
Wstydliwy
Offline
Od: 01.07.2013
Posty: 6
No i stało się. Pod koniec sierpnia, po 2 miesiącach zastanawiania się, słuchania różnych opinii zamówiłem 6-tke z silnikiem benzynowym. Wachałem sie jeszcze czy może aby CX-5 z 4x4 nie byłoby lepszym rozwiązaniem, ale po przetestowaniu obu aut w mieście i na autostradzie nie miałem już żadnych wątpliwości (żeby test był stosunkowo niezależny, zabrałem ze sobą mojego tatę. 6tka wygrała zdecydowanie 2:0).

Niestety odbior auta dopiero w pierwszej połowie grudnia:(. Czekanie nie jest łatwe, bo wiem jak 'smakuje' jazda tym autkiem, a tu 3-3.5 miesiące czekania. Pociesza mnie tylko to, że już za 2.5-3 miesiące wynagrodzi mi to czekanie :)


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 20 wrz 2013, 12:38 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 28.08.2013
Posty: 165
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Gajdzin napisał(a):
Bartek napisał(a):
W Polsce też w zasadzie jest niedostępna. Niestety. Zawsze twierdzilem, że mazda sobie tym krzywdę robi. Ja na etapie zakupów typu GH, chciałem ten samochód. I go nie miałem, m.in. z tego powodu, że nigdzie nie można się było nim przejechać.

Prawda to, ale gdzieś, ktoś powinien taki mieć (może po prostu Mazda Polska ma testowy), bo go udostępniano do testów dziennikarzom. Nb. w Anglii chyba w ogóle nie sprzedają 2.5i, więc tam jest prawdziwie niedostępna... A u nas przynajmniej można zamówić. Moja powinna dotrzeć do salonu za tydzień i 2 dni! <tak>


To ciekawe co piszecie. Auto odebrałem na początku lipca i żeby się zdecydować testowałem w drugim kwartale 2013 oba modele z automatyczną skrzynią biegów - w Warszawie były dostępne bez problemów.
Diesel wypadł lepiej jeśli chodzi o dynamikę, choć 2.5l brzmi naprawdę fajnie. Nie jestem skrzywiony na punkcie diesli, bo w rajdówce mam benzynową V8 i umiem docenić nieuturbione jednostki. Po prostu frajda z jazdy najmocniejszym dieslem w przypadku 6-tki jest większa, ale zaznaczam że jest to moja osobista opinia. Trzeba spróbować samemu. Na pewno bym nie żałował gdyby mi kazano jeździć 2.5 benzyniakiem :-)

_________________
szybki ale pokrak


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 maja 2018, 20:03 
Offline
Nawet na trasy to sie diezle nie oplaca jak średnio spala 1l mniej od 2,5 pb. - dane z autocentróm - opinie ludzi a spalanie diezla identyczne jak m6 2.0 165.
Np średnie spalanie diezla Tuscona 184 ps jst tylko o 0,5 l mniejsze jak pb 177 ps. - to nie dane producenta tylko śrtednie spalanie od ludzi .
Czasy sie zmieniają :) Sa wyjątki jak wycofany z europy mondeo ecobust 2.0 240 ps ten spala średnio do 4l wiecej od diezla 180 ps. :)
Oczywiście wiedzie że na 100% silniki ecobosta mondeo wycofane na stałem a sam mondeo na 90 % zniknie całkiem w europy ( mondeo tylko na chiny. )

Zobaczymy jak będzie ze spalanie nowego silnika mazdy X :)


Ostatnio edytowano Śr, 9 maja 2018, 20:55 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Proszę używać opcji edytuj w celu uzupełnienia wypowiedzi (regulamin, pkt 5.4).


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 maja 2018, 20:05 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 346
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
diesle to przeszłość, skończą tak jak w Ameryce gdzie prawie wyłącznie ciężarówki maja taki napęd. Amerykanie powszechnie uważani za ‚glupich’ jednak w tej kwestia są przed Europą o kilka długości


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 maja 2018, 21:25 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
a dlaczego Mondeo ma zniknac z Europy?

ja nigdy fanem diesli nie bylem
i nigdy takiego auta nie mialem.
za duzo rzeczy ktore moga pasc
Diesel mial sens ale 10-20
lat do tylu.. tyle ze tamte stare, glosne ale solidne Diesle przyspieszaly
do setki w 15 sekund :)

Mazdy Diesel tez mi nie podszedl
turbo dziura za duza byla plus moment jakos
d..y nie urywal


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 9 maja 2018, 21:31 
Offline
Mondeo na pewno będzie się sprzedawał w Chinach więc tam rusza nowy model.
Aktualna decyzja o zakończeniu produkcji w Valenci wynika właśnie z tego, że rośnie popyta na SUVy, które mają wyższe marże. W razie konieczności mogą importować auto z Chin. Istotny jest też Brexit - nie ma co ukrywać ale UK jest dla Forda i Mondeo chyba najważniejszym rynkiem w Europie


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 319 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.