Teraz jest So, 27 kwi 2024, 21:50

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 15 gru 2015, 21:13 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 20.11.2014
Posty: 817
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
No to zwinęli mi Mazdę i zastanawiam się.

Oto co biorę pod uwagę

Mazdę 6 2,5 SkyPassion
Volvo S60 T5 napęd przód 2,0 T 245 KM 6,3s 0-100 km/h, bardzo bogate wyposażenie R-Design Momentum plus większość dodatków, więc ma praktycznie to co Mazdy minus kilka nowinek i lepsze audio.
Jaguar XE napęd tył 2,0 200 KM 7,7s 0-100 km/h R-Sport, gorsze wyposażenie, bez takich bajerów jak radary w zderzaku, aktywny tempomat, ogólnie średnio z wyposażeniem, ale podstawa jest jak skóra, biksenon czy elektryka foteli.

Co uważacie?

Volvo szybkie, bezpieczne, ciche i w tym R nieźle wyglądające, Jaguar dorównujący pięknu Mazdzie, odpowiedni napęd ale wyposażenie słabe, no i Mazda najlepsza, najpiękniejsza, najnajsza :facepalm: i nigdzie jej nie mogę znaleźć ;((

_________________
http://www.3dosetki.pl - strona motoryzacyjny opisujący tę bardziej ekscytującą jej część


Ostatnio edytowano Wt, 15 gru 2015, 21:24 przez Pingu, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 15 gru 2015, 21:19 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Jag byłby super pod warunkiem że nie wozisz nikogo dorosłego z tyłu. Miejsca tam wystarczy tylko dla dzieciaków. Pozatym ma taki jakby 'kodo' klimat :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 15 gru 2015, 21:27 
Adept
Offline
Od: 19.10.2015
Posty: 142
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.2 SKYACTIV-D (ON)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: podkarpacki
Przez wiele lat jeździłem volvo i jeśli nie przeszkadza Ci fakt firma jest chińska(do 2010r ford) to bierze volvo:)
Mi niestety nie podoba sie kompletnie środek auta ale to rzecz gustu i o tym sie nie dyskutuje.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 15 gru 2015, 21:28 
Avatar użytkownika
Adept
Offline
Od: 03.11.2015
Posty: 123
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Pingu - a jak to porównanie wygląda uwzględniając jeszcze ceny poszczególnych aut?


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 15 gru 2015, 22:10 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 20.11.2014
Posty: 817
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Mazda 140 tys
Volvo 175 tys
Jaguar 180 tys

_________________
http://www.3dosetki.pl - strona motoryzacyjny opisujący tę bardziej ekscytującą jej część


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 15 gru 2015, 22:20 
Offline
Bierz Mazdę - sam napisałeś, że żaden z pozostałych samochodów nie posiada takiego wyposażenia jak M6. A Jag to w ogóle "golas" :lol:


 Zobacz moją 6tkę  
 

administrator
PostNapisane: Wt, 15 gru 2015, 23:06 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Do tego ma miejsca dużo mniej od M6, XE to odpowiednik BMW 3, A4.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 15 gru 2015, 23:09 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 24.10.2012
Posty: 660
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
M6 jeżeli z tych trzech


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 15 gru 2015, 23:23 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 20.11.2014
Posty: 817
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Miejsca ma mniej lecz to bym przeżył, gorzej, że mimo iż nowy ten Jaguar to nawet świateł Led nie ma a za byle pierdołę każą dopłacać. Patrząc na wyposażenie to Mazda jest ze 2 kategorie bardziej premium. Marketingowo porażka, ale to Jag i ma napęd na tył :)

_________________
http://www.3dosetki.pl - strona motoryzacyjny opisujący tę bardziej ekscytującą jej część


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 15 gru 2015, 23:36 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Za to Jag nie szumi i nigdy nie będzie. Ponieważ go nie ukradną to nie będziesz miał zagwozdki z immo czy innymi niedzwiedziami. A wyhaczyć z salonu w granicach 150 jest realne.
A LED Mazdowy to w końcu żaden high-end nie jest w porównaniu z np. teutońskimi rozwiązaniami.
Zastanawiam się czemu na Twojej liście nie znalazła się nowa Cklasa albo Lexus.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Wt, 15 gru 2015, 23:46 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 20.11.2014
Posty: 817
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Smook ten za 150 tys to totalny golas i aż żal czymś takim jeździć.

Ten o którym mówię to 195 tys ale z rabatem 15 tys.

Uważam, że LEDY Mazdy może nie są najlepsze, lecz dużo lepiej się je używa niż Xenonów i dla mnie są bomba (fakt do BMW to przepaść)

C klasa to jakiś żart, jak skonfiguruje ją jak Mazde to cena będzie ze 300 tys. <offtopic> zresztą nie ma nic bardziej denerwującego niż dokupowanie z osobna każdej śrubki, koła, czujnika itp itd

Lexus może i brałbym ale ten środek(deska) to według mnie jeden z najbrzydszych aktualnie na rynku.

_________________
http://www.3dosetki.pl - strona motoryzacyjny opisujący tę bardziej ekscytującą jej część


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 16 gru 2015, 07:57 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 28.07.2013
Posty: 1952
Rok produkcji: inny
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: zagranica
Pingu napisał(a):
Mazda 140 tys
Volvo 175 tys
Jaguar 180 tys


Smook napisał(a):
Zastanawiam się czemu na Twojej liście nie znalazła się nowa Cklasa albo Lexus.

Q50 PREMIUM 2.0T
161 780 PLN

j.w. <spoko>

_________________
Samochodami się albo jeździ albo się je kocha, fajnie jak jest jedno i drugie


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 16 gru 2015, 08:52 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.09.2015
Posty: 182
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: S
Region: mazowiecki
Pingu napisał(a):
Mazda 140 tys
Volvo 175 tys
Jaguar 180 tys


BMW nie brales pod uwagę? Ja jestem mega zadowolony, prowadzi się o niebo lepiej niż Mazda. Owszem, jest troche mniej miejsca wewnatrz, ale w miescie te gabaryty stają się zaletą. Czasami w BMW mają gotowe auta na placu, calkiem fajnie wyposażone a znacznie tansze niż indywidualnie skomponowane.
Mazda ma swietne wyposazenie, ale prowadzi się jak kołyska. Buja na boki i bez trybu sport odmawia przyspieszania. Z trybem sport... No tez szalu nie ma, ale jest lepiej. Co do tylnego napędu. Bedziesz korzystal?


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 16 gru 2015, 09:19 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 08.12.2014
Posty: 352
Rok produkcji: 2016
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Po mojemu to serce za Jagiem, rozsądek za Mazdą. Sam rozważałem Kocura XF, tyle, że był używany. Rozsądek górą i mam nową Mazdę. W Twoim przypadku Pingu, 180 tyś za nowego golasa, to też jednak jeśli wybierzesz XE to chyba tylko ze względu na emocje, tak mi się wydaje :).


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Śr, 16 gru 2015, 09:34 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
BMW 3...
O dziwo wnętrze pojemniejsze niz w Jagu i s60... Choć nie wiem czy Ci się zdarza wozić kogoś na tylnym siedzeniu...

Nad Volvo tylko V70 i z silnikiem 190KM sam się długo zastanawiałem... jednak wygrała Mazda... Tańsza i lepiej wyposażona, mimo rabatu na Volvo ok 30%...

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 16 gru 2015, 10:44 
Offline
Pingu jak się bawić to się bawić to może Infiniti Q50 HYBRID 7AT AWD:

https://www.youtube.com/watch?v=2GX8kW5OtLE

A jak nie to nasz poczciwa M6 2.5. Bo co może być lepszego w porównywalnej cenie.. :)


 Zobacz moją 6tkę  
 
PostNapisane: Śr, 16 gru 2015, 11:10 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 22.09.2014
Posty: 2107
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: podkarpacki
A nie napisałeś wcale do czego to auto ma być ? do wożenia Ciebie tylko, do wożenia rodziny (ile i jak dużej), do miasta, na trasy, do czegoś innego? ba tak to pod wzgl rozmiarów wnętrza np. Volvo 60 i Mazda 6 to inne kategorie jednak.
No i ceny kompletnie inne.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 16 gru 2015, 11:18 
Avatar użytkownika
Nowicjusz
Offline
Od: 11.08.2015
Posty: 55
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Witam,
cały czas nie zapominajmy o aspekcie cenowym - oczywiście, jeśli to ma znaczenie za zainteresowanego :)

Ja miałem taki sam dylemat w kwietniu (głównie C klasa ew BMW 3), ale (jak to już zauważono), po zliczeniu wszystkich dodatków mniej lub bardziej potrzebnych auta klasy premium windują cenę w kosmos. Już nawet Passat w Highline z wyposażeniem dodatkowym, żeby dorównać M6 Skypassion, wychodzi grubo ponad 170tys (1.8T, o 2.0 nie wspominając). Z Mondeo z resztą niewiele lepiej... I tutaj widzę jedną z większych zalet Mazdy.

Aczkolwiek... gdybym mógł wydać z 250tys, to brałbym C klase z pakietem AMG i silnikiem 2.0T 211km...



Wracając do konkretnego dylematu - to S60 jest naprawdę niewielkie i bagażnik ma śmiesznie mały. Jesli to komuś robi, to pewnie najpóźniej za 2 lata Volvo zrobi następcę w stylistyce nowych XC90/S90 i wtedy ten obecny będzie wyglądał trochę staroświecko :) (tak się wymądrzam, a zobaczymy co będzie z nową M6 za 3 lata... )

Jag jest natomiast nowiutki na rynku i ogólnie bardzo fajny.... ale mając średni poziom wyposażenia, zawsze będzie się miało to drobne poczucie, że czegoś jednak brakuje....Natomiast inne pytanie jest takie, ile z tych elementów w Skypassion jest niezbędne (tzn "must have" i "nice to have") dla konkretnego klienta... Generalnie kwestia indywidualna.

Powodzenia w wyborze i wyrazu współczucia z utraty Mazdy...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 16 gru 2015, 12:34 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 346
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Za tą cenę i w tej klasie nie ma nad czym się zastanawiać stety/niestety. Jeśli szuka się kompakta czyli coś pokroju mazdy3 to wybór jest dużo ciekawszy.
Właściciele Mazd 6 będę zawsze cierpieć na syndrom posiadania auta które kosztuje tyle co auto mainstream a aspiruje i wygląda jak prawie premium.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 16 gru 2015, 12:43 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 01.07.2015
Posty: 411
Rok produkcji: 2014
Generacja: Nie mam M6
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Rysiek napisał(a):
Właściciele Mazd 6 będę zawsze cierpieć na syndrom posiadania auta które kosztuje tyle co auto mainstream a aspiruje i wygląda jak prawie premium

To ciekawe spostrzeżenie, szczególnie ta pierwsza część zdania. Osobiście nie sądzę żeby tak było :idea:

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 16 gru 2015, 13:24 
Amator
Offline
Od: 16.07.2014
Posty: 87
Rok produkcji: 2003
Generacja: I
Silnik: 2.0 MZR-CD (ON)
Skrzynia: MT
Wersja: Sport
Region: mazowiecki
Smook napisał(a):
Za to Jag nie szumi i nigdy nie będzie.


Skąd taka pewność? Testowałeś?
Mój kolega jest na etapie wyboru SUVa z grupy premium i testowaliśmy między innymi Land Rovera Discovery Sport, który okazał się beznadziejnie wyciszony, szum od kół dyskwalifikujący. Kolega jechał później jeszcze jednym egzemplarzem i było tylko nieznacznie lepiej. Podobnie wypada Range Rover na tle konkurencji. Obawiam się że w przypadku Jaguara XE może być podobnie.

Rozsądnie wyposażona C-klasa i BMW 3 to wydatek przynajmniej 200 tys.

Volvo S60 niestety jest już bardzo stare i lada chwila zostanie zastąpione nowym modelem, gdzie przepaść między modelami będzie podobna jak między nową C-klasą i poprzednią wersją, co może mieć duże przełożenie na cenę przy odsprzedaży, jak również będziesz miał poczucie poruszania się "staruszkiem".

Podobnie jak crov też polecam przyjrzeć się Infiniti Q50 2.0T, to auto jest bardzo fajnie wyciszone, świetnie wykonane i do tego napędzane sprawdzonym silnikiem Mercedesa.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 16 gru 2015, 15:15 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 07.11.2013
Posty: 2285
Rok produkcji: 2013
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: pomorski
Kolega Ci opowiadał, hehe, a jeden profesor w TV Trwam mówił że najlepsze som ałdiki.
Owszem, zrobiłem jazdę testową XE bo diler jest w wiosce obok i kusiło mnie okrutnie. Mimo, że wnętrze nie powala orginalnościa a wręcz przypomina pierwszą GJ to jazda Jagiem to inna bajka. Jest wyciszony jak należy a nie za pomocą sztuczek z nagłośnieniem jak w Infiniti.


 Zobacz profil  
 

współzałożyciel forum
PostNapisane: Śr, 16 gru 2015, 18:00 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 19.10.2012
Posty: 3437
Rok produkcji: 2008
Generacja: II
Silnik: 1.8 MZR (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive
Region: śląski
Pingu, byłem ostatnio w salonie Jaguara i wyszło nam z doradcą niecałe 212 tys. zł, a wybierałem same potrzebne rzeczy. Bazowo XE R-Sport 2.0t 200KM. Żadnych wodotrysków w postaci szklanego dachu czy tam szyberdachu. Ot najbiedniejsze światła, koła 19", grzane fotele i kierownica, kanapa tylnego rzędu składana 40:20:40 i Meridian Auto. Nawet bez nawigacji! Także uważam, że to nieco za drogo. Po prawdzie jeszcze nie jeździłem, ale niebawem przekonam się ile wart jest ich wyciszenie. Co do wnętrza to Smook bardzo słusznie zauważył, że to dość ciasne auto. Ustawiając fotel kierowcy pod siebie (1,85m) z tyłu było mi niewygodnie. Mało przestrzeni na nogi i brak miejsca na pełne wyprostowanie karku. To akurat indywidualna kwestia potrzeb.

S60 jest bardzo sympatyczne. Jeździłem akurat D4. Nie mam mu nic do zarzucenia, podobało mi się wszystko. Środek minimalistyczny, prosty, ale dobrze wyposażony (od pewnego pułapu). Po liftingu przód zyskał na atrakcyjności, ale tył zaś marnie wygląda... Widać, że to nie jest świeży projekt...

amra napisał(a):
Podobnie jak crov też polecam przyjrzeć się Infiniti Q50 2.0T, to auto jest bardzo fajnie wyciszone, świetnie wykonane i do tego napędzane sprawdzonym silnikiem Mercedesa.


Pisałem parę miesięcy temu krótką relację z porównania IS250 i Q50 2.0t, gdzie zdecydowanie wybrałbym Lexusa. Ładniej brzmiało jego V6 niż Daimlerowski odkurzacz z Q50 ;) Było chyba także nieco ciszej (subiektywnie) i żadne głośniki nie oszukiwały mnie jak w Infiniti, że jadę bolidem. Potem jeździłem także Q50S i stwierdziłem, że jak Q50 to grubo albo wcale ;) Wracając do Lexusa to wielka szkoda, ze porzucili dotychczasowe 2,5 litrowe V6stki na rzecz kolejnego 2.0t w tej klasie. Mnie się wnętrze IS'a akurat bardzo podoba, ale to kwestia gustu :)

Pingu, nie słuchaj tu nas, idź na spacer, a potem na kilka jazd próbnych i wybierz to co Ci podpowie Twoje własne ja :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 16 gru 2015, 19:37 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 24.04.2013
Posty: 1426
Rok produkcji: 2011
Generacja: II
Silnik: 2.0 DISI (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: Exclusive Plus
Region: mazowiecki
Pingu, ja na Twoim miejscu jednak wybrałbym raczej volvo.
Mazda może i ładniejsza (kwesta gustu), ale dla mnie volvo jest lepsze jakościowo.
Jeździłem volvo przez ok 5 lat i 10 letnie volvo było lepsze jakościowo niż prawie nowa mazda.
Czy przez ten czas volvo się pogorszyło to ciężko powiedzieć, bo ogólnie jakość wszystkiego poszła w dół ze względów ekonomicznych i ekologicznych.
Jednak volvo wywarło na mnie dużo lepsze wrażenie.

_________________
Nie przejmuj się porażkami, przejmuj się szansami, które tracisz, jeśli nie próbujesz.


 Zobacz profil  
 

administrator
PostNapisane: Śr, 16 gru 2015, 20:04 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 20.05.2013
Posty: 8080
Rok produkcji: 2018
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: dolnośląski
Ja jeździłem całkiem niedawno XE, głównie prędkości autostradowe i jeżeli chodzi o wyciszenie to muszę przyznać, że jest wzorowo. Ostatnio jeździłem wieloma demówkami, różnie było w nich z wyciszeniem np. Range Rover Evoque powyżej 140 jest mega głośny, porażka zupełna, ale XE to klasa sama w sobie pod kątem wyciszenia. S60 też jeździłem i również jest dobrze wyciszony, ale dla mnie wzorem pozostaje XE. :)


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: Śr, 16 gru 2015, 23:31 
Wtajemniczony
Offline
Od: 07.01.2014
Posty: 192
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: lubelski
Za te pieniądze bralbym Infiniti Q50S. Nowy samochod z PELNYM wyposazeniem za 180-190 tys zl(w zaleznosci od rabatu). Silnik 2.0T 211KM RWD i 7,2 sek do setki. Jakis czas temu mialem propozycje na Q50 demonstracyjne za 164 tys zl.

Lexus jest ciasny wewnatrz. S60 jest ok jak ktos nie potrzebuje bagaznika.
Jag narazie to goraca nowosc wiec i najdrozszy.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 

moderator
PostNapisane: Cz, 17 gru 2015, 00:23 
Avatar użytkownika
Fanatyk
Offline
Od: 06.05.2015
Posty: 2703
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
arecki, samego odczucia jakosci w samochodzie do 150tys PLN miedzy Volvo V70 T4 2.0T 190KM AT6 Momentum z paroma pakietami, a M6 2.5 192KM AT SkyPassion FL kombi nie odczulem...
Nieco lepiej wyciszone, ale z ubozszym wyposazeniem... Generalnie stawialem znak rownosci...
Choc ostatecznie zadecydowaly 3 rzeczy: silnik wolnossacy i krotsza dlugosc Mazdy oraz brak kamery cofania w Volvo... (byla w pakiecie multimedialnym, ale z nim to 150tys pekalo, a ja juz bylem po zwiekszeniu budzetu ze 110 do 140tys - w ratach chodzilo o 200zl netto miesiecznie) ;)

Jednak zona czesto siada za kierownice, a ze i tak mi wyrzuca ze nie kupilem SUVa krotszego i wyzszego np. CX5, wiec wybralem opcje ktora jest latwiejsza dla niej do manewrowania... i na razie nie zaluje...

Bo jednak Volvo strasznie konserwatywny i opatrzony, a na Mazdzie wciaz lubie oko zawiesic ;)

_________________
Obrazek <pucu>


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 19 gru 2015, 12:53 
Avatar użytkownika
Wtajemniczony
Offline
Od: 13.09.2015
Posty: 182
Rok produkcji: 2015
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: S
Region: mazowiecki
gzesiolek napisał(a):
BMW 3...
O dziwo wnętrze pojemniejsze niz w Jagu i s60... Choć nie wiem czy Ci się zdarza wozić kogoś na tylnym siedzeniu...


Zgadza się. Dla mnie obecna 3ka ma idealne, uniwersalne wymiary: miasto / trasa. Byłem nią w Paryżu (3 wysokie osoby) i nikt po drodze nie narzekał na niewygodę. I to prawda, że jest wewn obszerniejsza niż najbliższa konkurencja.
Cena... Ja swoją kupiłem, jak teraz widzę, za bardzo atrakcyjną cenę - wyszło tylko nieznacznie więcej niż za M6 2,5 AT. Z wyposażenia nie mam tylko headup, adaptacyjnych świateł i zawieszenia, elektrycznych, przedłużanych foteli i niestety, Bóg wie czemu, tempomatu. Mam automat, skóry, drewno, bogate audio, prof navi i światełka gdzie tylko się da.

Czy jest warta cennikowe 220tys? Nie. 200 tys? Też nie. 180tys? Zdecydowanie tak. A ja zapłaciłem jeszcze mniej, więc trudno, żebym nie był happy.

-- Dodano: So, 19 gru 2015, 12:53 --

Warto czytać fora, bo pamiętam, że przed 3ką interesowałem się Volvo. Niestety, pokonała mnie ilość opisywanych tam usterek silnika.
O Jagu nic nie wiem, ale hinduski właściciel marki jakoś prestiżu i pewności wyboru nie dodaje. Już po zakupie, sprawdziłem jakie miałbym za tę samą kasę A4. Nędza! Mercedes w tym segmencie nigdy mi się nie podobał... Lexus też nie... Wielkiego wyboru zatem nie było.


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: So, 19 gru 2015, 18:04 
Bywalec
Offline
Od: 31.05.2015
Posty: 346
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: pomorski
Ile kosztowała Cię ta bmw 3? Też mi się wydaje rozmiar BMW 3 idealny jeszcze w kombi i z 2.0l benzyną i automatem! tylko nic nie widzę poniżej 120tyś


 Zobacz profil  
 
PostNapisane: N, 20 gru 2015, 20:32 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 20.11.2014
Posty: 817
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
W grę też wchodziła BMW 330, Lexus IS i Mercedes C200.

BMW 330 to oczywiście świetne auta ale niezmiernie denerwuje mnie nie szanowanie tradycji BMW związanej ze swoim napędem i na siłę wciskanie mi wersji 4x4. Niestety BMW odpada, ze względu na żonę, której te auto się kompletnie nie podoba.

Lexus IS, muszę jeszcze go zobaczyć z tym nowym silnikiem, lecz raczej odpuszczam.

Mercedes C200, doprowadza do szału samą konfiguracją, nawet się za nią zabrałem ale ręce mi opadły jak w klasie premium mam dopłacać do otworów na kubki z przodu <oczy> Nawet fajną wersję sobie skonfigurowałem, ale dalej gdybym chciał dobić do poziomu wyposażenia Mazdy to chyba 3 z przodu bym osiągnął. Odpuszczam.

Teraz moje typu początkowe:
Volvo S60 - raczej się zawiodłem, to już nie auto na tę epokę, silnik mimo, iż dość mocny (2,0 T 245 KM) to te 6,3 do setki to chyba między bajki trzeba włożyć. Niestety to już poprzednia epoka, napęd na przód i wszystko gorzej działające niż w Mazdzie. Dalej mały ekran, czujniki z przodu działają tylko jak się cofa, światła ksenonowe słabe, czułem się jakbym jechał na zwykłych soczewkowych, skrzynia w porządku, choć nie przetestowałem ją jak chciałem. Volvo raczej nie dla mnie.

Jaguar XE - mega mieszane uczucia, uważam, że Jaguar czegoś takiego w takiej formie nie powinien wypuścić nigdy. Z jednej strony świetne auto, wygląda rewelacyjnie, jeździ rewelacyjnie, trzymanie się drogi, pewność prowadzenia, uczucie prowadzenia no rewelacyjne, dawno mi się tak genialnie nie jeździło żadnym samochodem. Aluminiowa konstrukcja, świetna kierownica, napęd na tył - mistrz w klasie. Z drugiej strony jakość materiałów wewnątrz to żadna klasa premium, bardzo twardy i szeroki tunel środkowy, z przodu bardzo mało miejsca (bardzo, pasażer obija się o szeroki tunel, który od razu zaczyna się tam gdzie kończy się fotel, nogi trzeba mieć na wprost), tragiczny podłokietnik, którego lepiej jakby nie było, deska twarda, malutki schowek. Plus oczywiście poziom wyposażenia dość słaby, wszystko trzeba dokupić a nie ma wielu rzeczy, które występują w autach kompaktowych. Temu autu nie mówię nie, bo jeździ nim się genialnie, radość z jazdy na najwyższym poziomie. Dalej w stosunku do Mazdy to skrzynia miernota (8 biegów), działa z trzy razy wolniej niż Mazdy w redukcji(inna liga) w przyśpieszaniu od zera, podobnie jak Mazda. Co dziwne auto miało 7,7 do setki a wrażeniami było szybsze od Volvo (6,3s) i Mazdy. Dziwne. A i ważny aspekt, w środku cichutko, przy prędkości 150 km/h w środku słychać tak powietrze i koła jak w Maździe przy 100 km/h, tutaj to inna liga.

Dzięki za rady dotyczące aut, teraz jeszcze czaje się na Infinity G50 2,0 211 KM Sport w full opcji. Ma praktycznie takie samo wyposażenie jak Mazda, brakuje tylko inteligentnych świateł i head-up ale ma kilka innych rzeczy w zamian, no i prawidłowy napęd.

Mimo, iż nie rezygnuje z żadnego to dwa auta są na początku mojej listy: Infinity i Mazda :) Nie wierzę, ale Mazda w każdym miejscu ma lepsze w odczuciu materiały niż Jaguar, w każdym.

_________________
http://www.3dosetki.pl - strona motoryzacyjny opisujący tę bardziej ekscytującą jej część


 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.