Teraz jest Cz, 18 kwi 2024, 07:54

Strefa czasowa: UTC + 1



 
 


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384 ... 439  Następna strona
  Drukuj Poprzedni | Następny 
Autor Wiadomość
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 07:28 
Bywalec
Offline
Od: 11.09.2018
Posty: 255
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
Tak. Tylko zawsze w tych swoich wyliczeniach może wpisać, że dał już rabat na lakierze a nie na akcesoriach. Wtedy wejdzie lakier za złotówkę. A tu będzie, no sorry przecież pan już dostał lakier gratis, wiec pana to nie obowiązuje...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 07:36 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Przecież w ofercie masz wyszczególnione elementy z rabatem. Przy każdej pozycji jest cena katalogowa i cena po rabacie. Jeśli tego nie masz to zmień dealera.
Wygląda to mniej więcej tak (to akurat z trójki żony)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 07:59 
Bywalec
Offline
Od: 11.09.2018
Posty: 255
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
U mnie tak to nie wygląda. Wszędzie gdzie korzyść, mam wpisane 0 zł. Wyszła cena na koniec, to jest przekreślona ołówkiem i napisane pod spodem 128 zamiast niecałych 131.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 08:09 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Niechlujny sprzedawca. Upomnij się lub zmień salon, w końcu to Twoje pieniądze.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 08:10 
Bywalec
Offline
Od: 11.09.2018
Posty: 255
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyEnergy
Region: mazowiecki
No właśnie już wpłaciłem 2000 zł zaliczki więc już pozamiatane.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 08:18 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Gdzie tam pozamiatane. Dzwoń do gościa i niech Ci przygotuje porządną ofertę, masz wiedzieć ile za co płacisz żeby nie było niejasności. Jakieś standardy trzeba zachowywać.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 08:41 
Avatar użytkownika
Prawie fanatyk
Offline
Od: 17.12.2012
Posty: 2364
Rok produkcji: 2019
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: śląski
Jak wpłaciłeś zaliczkę, a nie zadatek to możesz ja wziąć sobie z powrotem.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 11:17 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Tu akurat niekoniecznie, w umowie jest zapis, że w przypadku nieodebrania samochodu we wskazanym terminie (czyli braku wpłaty pełnej należności) kupujący zrzeka się praw do dochodzenia zwrotu zaliczki. Nie odnosi się oczywiście do przypadków z winy sprzedawcy jak brak samochodu czy też samochód niezgodny ze specyfikacją.
Jednakże kupujesz samochód a nie kilo cebuli i handlowiec nie zarabia na tym 50 groszy więc niech swoje obowiązki wykonuje porządnie.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 16:06 
Offline
To ciekawe że daja tylko 2% rabatu a ja dalem z swoja w de skay passon 29 tys euro. - gotówką.
nowy model nowe ceny ale nigdy nie wyjdzie 39 tys euro czyli kolo 160 tys zl.

Jak w de daja takie rabaty to co w pl ? TA w niemczech sprzedaja po kosztach i autosalony dopłacaja do mazd z własnej kasy - smieszne :)

skay drem - 31,900 tys euro z autosalonu w de z przebiegoem 0 km oczywiscie nana brutto. - wychodzi na nasze 131,800 tys. zł. ( Kolega kupił mazde 3 z salonu w de - rabat 9%. - bez problemów. )


https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 44993b1a63

To nie dziwota ze co roku niemcy sprzedaja 3,4 mln nowych aut jak sa tanie tanie i maja takie zarobki a u nas rocznie 300 tys. aut z tego 80% na kredyt/ leasing.

Ja swoja dokładnie sprowadziłem z Dani do Niemiec nówkę bo wychodziło jeszcze troszkę taniej jak w de. z salonu mazdy ( bez oplaty akcyzy bo są inne usawy prawde )
Wam się z niemiec nie opaca bo dojdzie oplata akcyzy - to za państwo......


Ostatnio edytowano Wt, 9 paź 2018, 16:07 przez niko123, łącznie edytowano 1 raz

 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 16:07 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 03.02.2015
Posty: 527
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
VAT w Niemczech to 19%, u nas 23%, akcyza za pojemność ponad 2l to w Polsce 18,7% (nie wiem ile w DE) i masz różnicę.

_________________
Obrazek


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 19:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 08.10.2018
Posty: 14
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyMotion
Region: śląski
rapik napisał(a):
9 października 2018, o 05:25 Mivos napisał(a):
...kierunek rozmowy w strone dodatkowych akcesoriów w cenie uważam za skuteczny :)


Można prosić o przybliżenie sprawy?
Gratisowe felgi 17" z oponami Pirelli to zasługa MMPol a co poza tym?




Felgi i opony , dywaniki.
Bagaznik z uchwytami, mata, car play , immobilizer , zniżka na czujniki( w motion nie ma w std..)
Jeszcze rozmawialiśmy o bonie na serwis.
Zrozumiałem też tak że jeśli wejdzie korzystniejsza opcja w momencie odbioru to też mnie obejmuje.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Wt, 9 paź 2018, 20:39 
Avatar użytkownika
Nałogowiec
Offline
Od: 19.05.2018
Posty: 1031
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: małopolski
Ja miałem do wyboru, rabat 2% na auto lub 3% do wykorzystania w akcesoriach.

Okazało się, że nie mam co wybrać.

Myślałem o bagażniku ale z tego co wiem dają taki z wystającymi belkami a ja chcę czarny WingBar Edge z opływowymi belkami, okrągłymi po bokach. Cena podobna, wygląd znacznie lepszy.
Koło zapasowe w cenniku jest bardzo drogie, więc to mi znowu szkoda brać. Koło z akcesoriami kupię pewnie za mniej niż 900 zł, czytałem forumowy watek o dojazdówce, gdzie jest nawet numer oryginalnej śruby do przykręcenia koła.
Podświetlane progi? Ok fajne ale nie warte ceny, itd, itp.

_________________
M6 2.5L AT Machine Gray '18
O1 VRS 1.8T MT Corrida Red '03


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 paź 2018, 14:58 
Świeżak
Offline
Od: 18.03.2018
Posty: 24
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
A czy ktoś ma doświadczenia z zakupem Mazdy 6 u dealera Voyager w Poznaniu? Czy przy podpisywaniu umowy/ wpłacaniu zaliczki można spodziewać się jakiś rabatów na auto lub akcesoria? W rozmowach wstępnych i na jeździe testowej przedstawiciel dealera podkreślał brak rabatów - i zastanawiam się czy zmienić dealera (w Poznaniu jest jeszcze jeden) czy może przedstawiciel ma tak mówić (aby dealerzy między sobą się nie licytowali) a jakąś zniżkę faktycznie da przy podpisaniu umowy (te legendarne 2-3%)

Jeśli zły dział to przepraszam


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Śr, 10 paź 2018, 19:49 
Avatar użytkownika
Amator
Offline
Od: 29.03.2017
Posty: 83
Rok produkcji: 2012
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: zachodniopomorski
Dwóch znajomych dostało po lekkim przyduszeniu 2% gotówkowego + 1% w akcesoriach. W Baranowie bez najmniejszego problemu 2% gotówkowego ale mówili, ze dałoby radę % w cashu po zgodzie kierownika ... co byłoby ponoć do przeskoczenia. Wybrali Sw. Michała przez bliskość salonu ...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro


Ostatnio edytowano Śr, 10 paź 2018, 19:49 przez tombien, łącznie edytowano 1 raz
Nie cytujemy poprzedniego postu (regulamin, pkt 5.6).


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 paź 2018, 20:38 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.10.2018
Posty: 4
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
To moj pierwszy post na forum, wiec na wstepie chcialbym sie przywitac z Wami. Przegladam to forum od kilku lat i wiele goracych dyskusji widzialem :) Ale do rzeczy. Zakup M6 przesadzony, wstrzymywalem sie do pierwszych opini uzytkownikow wersji 2018 i po nich mam dylemat: skypassion 2,0 AT2018, czy 2,52017? Będę wdzięczny za opinie.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 paź 2018, 21:12 
Świeżak
Offline
Od: 26.07.2018
Posty: 26
Rok produkcji: 2018
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: wielkopolski
Kobrat, nie mam porównania do 2.5, ale z 2.0 w AT jestem bardzo zadowolony-bardziej niż po teście w MT :) no i prezencja jednak lepsza :)
ale jak to mówią: jedni wolą blondynki, inni brunetki...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 paź 2018, 21:26 
Nałogowiec
Offline
Od: 10.07.2016
Posty: 1679
Rok produkcji: 2016
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: mazowiecki
Kobrat przejedź się koniecznie jednym i drugim. Ja się zachwyciłem wyglądem ale po jeździe 2.0 stwierdziłem że jednak auta nie zmieniam, pojeżdżę z rok - dwa. Wsiadłem w 2.5 i jednak auto zmieniłem ;)

_________________
Obrazek
A na co dzień dłubię tutaj http://www.wedrowiec.net


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pt, 12 paź 2018, 22:27 
Wstydliwy
Offline
Od: 12.10.2018
Posty: 4
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
Miałem jazdy próbne i 2 i 2,5l i jeśli chodzi o silnik to podzielam opinie Wedrowiec :) Na krótkich jazdach testowych ciężko porównać wyciszenie czy różnice w komforcie wentylowanych foteli... Stąd pytanie do obcujących dłużej z M6 po drugim lifcie i testujących M62018? Czy korzyści ze zmian pomiędzy liftami warte są rezygnacji z dobrodziejstw silnika 2,5L.
Pojawiła się na tym forum opinia użytkownika, który przesiadł się na 2,5 2018 ze starszej wersji i był raczej rozgoryczony...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 paź 2018, 08:28 
Offline
Ale ta opinia nie była obiektywna, był rozczarowany tym i tym ale nic nie napisał plusach a tych jest raczej 10x więcej jak tych minusów
Miał wersje 2013 czyli przed 1 liftem a teraz 2018 - sory ale dla mnie to już dwa inne auta - ten pierwszy to praktycznie zabytek. :P
W samym wyciszeniu jesr przepaść ale jemu coś się tam nie podobało w 2018 i całe auto BEE.
Taka opinia do mnie nie dociera, jednym uchem wleci innym wyleci.

Poza tym ten co to napisał to '' waldek710 '' - ma tylko ten jeden post na forum - dziwne, jakby ktoś zarejestrowal się tylko po to by zjechać m62018 w tym jednym poście.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 paź 2018, 11:00 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
niko123 Podzielam twoją opinie , że ten post jest dziwny jak i sama zawarta tam opinia .

-- Dodano: 13 października 2018, o 12:00 --

12 października 2018, o 21:38 Kobrat napisał(a):
To moj pierwszy post na forum, wiec na wstepie chcialbym sie przywitac z Wami. Przegladam to forum od kilku lat i wiele goracych dyskusji widzialem :) Ale do rzeczy. Zakup M6 przesadzony, wstrzymywalem sie do pierwszych opini uzytkownikow wersji 2018 i po nich mam dylemat: skypassion 2,0 AT2018, czy 2,52017? Będę wdzięczny za opinie.



2.0 AT 2018 jak dla mnie to jest ciut " powolny " lepiej bez AT


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 paź 2018, 12:17 
Offline
No nie wiem, :)
Mam kolegę mazda 3 165 ps i powiedział że niby 165 ps ale mocy nie widać, ja się nie dziwie jak biegi zmienia do 3,5 ts obr. bo szkoda mu silnika, twierdzi że nie będzie pałowac nowe auto.
Mazdy trzebą kręcić od 3 do 6,200 obr jesli ma byc dynamicznie.
kto mając manuala 2.0 kręci mazde do 6 tys i zmienia bieg ? - może ktoś sporadycznie .
W AT z trybie sport i nie tylko tak wlaśnie wysoko są kręcony silnik i to normalne - i mimo że teoretycznie mt ma lepsze czasy to w realu at wydaje sie dynamiczniejsze , bo automat kreci i zmienia tak wysoko ze w manualo malo kto to robi - ( max moc jest przy wysokich obrotach. )
Wczoraj na tracie 10 km, 3x wyprzedzałem dynamicznie z AT i silnik zmienial biegi przy 6200 obr, kto z manualem w tracie 10 km 3x krecil i zmieniał recznie biegi tak wysoko ? - pewnie nikt .
Niby namual szybszy ale mało kto z tego korzysta na 100%.

W at kręcenie do odcinki to normalne a manualu to żyłowanie silnika - nie wszyscy się z tym zgodza ale taka jest opinia uśredniona. ( oczywiście to bzdura. ) młodzi może myslą inaczej ale np. tato ? heh..
Miał tato wcześniej starą honde civci at, chciał wyprzedzić to tylko full gaz i auto samo robiło za niego, bylo dynamicznie bo biegi kręcono wysokoi tym samym była moc, teraz focus w manualu ma wiecej ps ale mocy mu brak jak on w manulalu jak wyprzedza biegi zmiania do max 4 tys obr. i wytłumacz mu ze at robi to i jest ok a w manulalu może tka samo i silnik nie padnie. - gadam mu a on i tak swoje ... :) oczywiście sporadycznie takei krecenia ale on nigdy od dwuch lat nie przekroczył 4 tys obr. a przy tych obrotach focus ma może 70% max koni czyli ps.


 Zobacz moją 6tkę  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 paź 2018, 12:48 
Amator
Offline
Od: 20.08.2017
Posty: 65
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: śląski
no nie wiem :-) wszystko zależy chyba od człowieka, kto jak lubi i co chce.

Ja w poprzednim japońcu - (Accord 2.0 manual - silnik tak samo ciągnie do odcinki), tak się z tym żżyłem, że robiło mi się to automatycznie - gdy było potrzebne, czyli redukcja na odpowiedni bieg i praca na najwyższych obrotach....a tatusiem już jestem wiekowym....

sprzedałem z przebiegiem 150 tys. nic się z silnikiem nie działo....

natomiast co do tego:

>> 2.0 AT 2018 jak dla mnie to jest ciut " powolny " lepiej bez AT

też na początku w automacie nie potrafiłem się odnaleźć i miałem wrażenie, że z manualem w Accordzie(mimo że słabszy i cięższy) zbierał się lepiej.
Po prostu trzeba się nauczyć operować gazem...


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: So, 13 paź 2018, 13:30 
Bywalec
Offline
Od: 22.03.2018
Posty: 276
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Odrobina jeszcze i 40 na karku ale czuje się jak 30-latek :-P AT i 2.0 to wolę 2,5 ale 2017 a 2018 to dwa auta decyzja należy do kupującego ja bym nie wybrał AT do 2.0 i tyle.
Jak widać mam 2,5 AT ( jestem mega zadowolony dodam ) i wybierałem auto dla AT bo jest zgodne z moimi obecnymi upodobaniami .

Kobrat A co do wyboru nie pytaj innych tylko sam decyduj bo ile osób na tym forum to tyle pewno zdań odmiennych.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 paź 2018, 08:27 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 465
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Ja od paru dni zamiast swojej 2014/2.0 mam zastępczą z salonu 2018/2.0 po drugim lifcie. I moim zdaniem:

- środek zdecydowanie lepszy nowej (poza niewygodnym podłokietnikiem)
- znacznie ciszej
- auto lepiej zachowuje się w zakrętach
- mniej chodzi tunel środkowy

ale silnik 2.0 jedzie bardzo średnio w porównaniu z moją. Być może po części wynika to z lepszego wygłuszenia i wrażenia "powolności" oraz wyższej masy, dlatego generalnie polecam 2.5.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 paź 2018, 09:11 
Avatar użytkownika
Stały bywalec
Offline
Od: 28.07.2016
Posty: 838
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.5 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: AT
Wersja: SkyPassion
Region: zagranica
mialem takie samo wrazienie co do mocy
silnika ze jest wykastrowany mocno i nie jedzie
testowalem 2018 2.5 vs. moja 2017 2.5
wydaje mi sie jedank ze cos przegrogramowali
plus auto jest ciezsze...


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 paź 2018, 09:20 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 09.08.2014
Posty: 465
Rok produkcji: 2014
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyEnergy
Region: dolnośląski
Zmiana jest zbyt wyraźna, żeby były to tylko "wrażenia".

Do 120km/h auto jedzie zdecydowanie wolniej na każdym biegu. Powyżej jest lepiej i wydaje mi się, że 6 bieg jest lepiej zestopniowany po FL.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 paź 2018, 12:50 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
Miałem okazję przetestować M6 2.5 skydream sedan. Kilka moich spostrzeżeń w odniesieniu do mojej byłej GJ oraz auta obecnego. Niewątpliwie auto dobrze wygląda w środku, ma ciekawe zegary i jest dobrze wykończone. Siedzenia są wielkie i tyłek lata w nich na zakrętach (przydała by się regulacja bocznych podparć), jest wysoko i miałem wrażenie jak by środek ciężkości przesunął się sporo do góry, zwłaszcza że moim zdaniem auto prowadzi się gorzej niż GJ. Lubię, jak jest sprężyście i dość twardo…a w nowej M6 jest „leniwie” Auto jest sporo cichsze…i to wyraźnie słychać ( brawo) Jeżeli chodzi o wrażenia dot. skrzyni i silnika. Skrzynia jest ok…chociaż kiedyś uważałem że jest świetna…teraz z perspektywy obecnego auta uważam, że jest poprawna ( mogła by być szybsza)
Moc i przyspieszenie – tu jest znowu ”leniwie” Z tego co jeszcze pamiętam, GJ przyspieszała mocniej i ryczała do tego dobitniej :) Porównując natomiast do obecnego mojego auta to jest delikatnie mówiąc ogromna różnica i nie ma co tego porównywać.
Nie będę pisał o systemach, radarach, laserach i innych wodotryskach, bo nie to było przedmiotem mojej ciekawości.
Jeżeli miał bym napisać ogólnie o wrażeniach od strony prowadzenia, przyspieszenia i przyjemności z jazdy…GJ była lepsza. Gdybym natomiast kupował auto oczami tudzież „specyfikacją” to nowy model jest górą.


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 paź 2018, 14:06 
Avatar użytkownika
Weteran
Offline
Od: 05.12.2013
Posty: 6793
Rok produkcji: 2017
Generacja: III
Silnik: 2.0 SKYACTIV-G (Pb)
Skrzynia: MT
Wersja: SkyPassion
Region: łódzki
Były już wpisy, że nowe silniki benzynowe Mazdy na początku eksploatacji są słabsze oraz, były wpisy że po jakimś czasie te silniki się rozkręcają do odpowiedniej mocy.
Na mojej również to zauważyłem, przy przebiegu 5kkm była słabsza w porównaniu z przebiegiem 15kkm.
Tak więc myślę, że reguła się potwierdza i nie ma jak narazie powodów aby psioczyć na to, że nowa M6 nie jedzie lub "jakoś ten silnik" jest słabszy, jak ten sam silnik po jakimś przebiegu.


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 paź 2018, 15:29 
Wstydliwy
Offline
Od: 17.03.2018
Posty: 11
Rok produkcji: 2005
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: MT
Wersja: -
Region: dolnośląski
15 października 2018, o 13:50 Bonifacy napisał(a):
Miałem okazję przetestować M6 2.5 skydream sedan. Kilka moich spostrzeżeń w odniesieniu do mojej byłej GJ oraz auta obecnego. Niewątpliwie auto dobrze wygląda w środku, ma ciekawe zegary i jest dobrze wykończone. Siedzenia są wielkie i tyłek lata w nich na zakrętach (przydała by się regulacja bocznych podparć), jest wysoko i miałem wrażenie jak by środek ciężkości przesunął się sporo do góry, zwłaszcza że moim zdaniem auto prowadzi się gorzej niż GJ. Lubię, jak jest sprężyście i dość twardo…a w nowej M6 jest „leniwie” Auto jest sporo cichsze…i to wyraźnie słychać ( brawo) Jeżeli chodzi o wrażenia dot. skrzyni i silnika. Skrzynia jest ok…chociaż kiedyś uważałem że jest świetna…teraz z perspektywy obecnego auta uważam, że jest poprawna ( mogła by być szybsza)
Moc i przyspieszenie – tu jest znowu ”leniwie” Z tego co jeszcze pamiętam, GJ przyspieszała mocniej i ryczała do tego dobitniej :) Porównując natomiast do obecnego mojego auta to jest delikatnie mówiąc ogromna różnica i nie ma co tego porównywać.
Nie będę pisał o systemach, radarach, laserach i innych wodotryskach, bo nie to było przedmiotem mojej ciekawości.
Jeżeli miał bym napisać ogólnie o wrażeniach od strony prowadzenia, przyspieszenia i przyjemności z jazdy…GJ była lepsza. Gdybym natomiast kupował auto oczami tudzież „specyfikacją” to nowy model jest górą.

A czym teraz jeździsz, jeśli można spytać?


 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: Pn, 15 paź 2018, 15:31 
Avatar użytkownika
Bywalec
Offline
Od: 02.03.2015
Posty: 285
Rok produkcji: 2017
Generacja: Nie mam M6
Silnik: -
Skrzynia: AT
Wersja: -
Region: mazowiecki
BMW F30 330i


 Zobacz moją 6tkę Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13142 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 378, 379, 380, 381, 382, 383, 384 ... 439  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  



Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL

skymiles v1.0.2 designed by Team -Programming forum-سيارات للبير . Upgraded to phpBB 3.0.14 by Kaczor.